تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۹۸۷۲

کانون اوقات فراغت نفت گچساران افتتاح شد

۰
کبنا ؛
نمایشگاه دستاوردهای آموزشی 2 کانون اوقات فراغت تابستانه صنعت نفت گچساران با حضور مسئولان افتتاح شد.


ظهر امروز مراسم اختتامیه 2 کانون  کلاس‌های اوقات فراغت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ویژه دانش‌آموزان و اولیا، همراه با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای این کلاس‌ها با حضور مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، رئیس خدمات اداری و امور اجتماعی، رئیس امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و دیگر مسئولان در کانون فرهنگی مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

مسعود صالح‎کمایی در این آیین اظهار کرد: نوجوانان و جوانان ما دارای استعدادهای والایی هستند که باید از طریق این‌گونه آموزش‌ها به آنها جهت دهیم تا این استعدادها را شکوفا سازند.

رئیس خدمات اداری و اجتماعی شرکت نفت گچساران بابیان اینکه این نمایشگاه نمونه‌ای از توانمندی‌های دانش‌آموزان گچسارانی است، افزود: مسئولان و نهادهای فرهنگی باید با خط‌مشی و جهت‌دهی مطلوب جوانان را حمایت کنند تا استعدادهای نهفته خود را شکوفا سازند.

وی با بیان اینکه اکثر دانش‌آموزان هنرآموز شرکت کننده در این کلاس‌ها توانسته‌اند مقامات شهرستانی و استانی کسب کنند، بیان کرد: نهادهای فرهنگی باید به‌صورت اساسی و زیربنایی فعالیت کنند و دانش‌آموزان بااستعداد را جهت سرمایه‌گزاری شناسایی کنند.

صالح‌کمایی با بیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت صنعت نفت گچساران علاوه‌بر دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد شرکت عموم را هم آزاد گذاشته است، خاطرنشان کرد: هدف ما اجرای کار فرهنگی در راستای منویات مقام عظمای ولایت است که در این راستا همه‌جانبه دانش آموزان را حمایت خواهیم کرد.

رئیس خدمات اداری و اجتماعی شرکت نفت گچساران  با اشاره به همکاری شرکت نفت گچساران در برنامه‎های مختلف شهرستان، تأکید کرد: امور فرهنگی شرکت نفت گچساران آمادگی همکاری با مسئولان شهرستان را در اجرای هرگونه برنامه‎های فرهنگی دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

یوسف باقری در حاشیه  این آیین در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان طرح اوقات فراغت، اظهار کرد: کاری که دست اندرکاران و مربیان این کانون‌ها انجام داده‌اند کاری مخلصانه بوده است.

وی ضمن تقدیر از مربیان دلسوز این کانون‌ها، افزود: با ارائه زیرساخت‌های فرهنگی می‌توان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گزاری سال به اقتصاد و فرهنگ گام‌های بلندی برداشت که مربیان با دلسوزی تمام منشا خیر برکت در این دوره شدند.

مدیرخدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن بازدید از غرفه کودکان با مشاهده کارهای دستی این کودکان از جمله استفاده از پاکت‎های آب‌میوه و جعبه‎های تخم‎مرغ در ساخت اسباب‎بازی، بیان کرد: بسیار جالب است و جای تشکر هست که دراین کلاس‎ها به‎نوعی به فرزندان ما آموزش داده می‎شود که از وسایل بی‎مصرف، بازیافتی دوباره داشته باشند.

باقری ضمن گفت‌و‎گو با مربیان و دست‌اندرکاران کانون‎های اوقات فراغت، اذعان کرد: امیدوارم در کارهای بعدی انجام کارگروهی توسط دانش‎آموزان بیشتر انجام گیرد تا به‎نوعی به آن‎ها آموزش نظم اجتماعی داده شود.

وی بازیافت پاکت‎های آب‎میوه توسط کودکان را نوعی ابتکار و خلاقیت دانست و گفت: در کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت باید کارگروهی، مسائل بازیافتی، آشنایی با حفاظت محیط زیست و علائم رانندگی  به کودکان آموزش داده شود.

گفتنی است؛ در این آیین محمد و احمد آلغبیش دو برادر دانش‌آموز رباطیک گچسارانی (رباط آتش‌بر) خود را به نمایش گذاشتند.

در حاشیه این آیین، نمایشگاه  عکس و تصویر  تحت عنوان خطر و کمین شیاطین با مشارکت نیروی انتظامی و مسئول کانون فرهنگی مسجد امام حسین(ع) برقرار بود.



رئیس امور فرهنگی شرکت نفت گچساران خبرداد؛ شرکت هزار و 234 دانش‌آموز در 2 کانون اوقات فراغت صنعت نفت گچساران
رئیس امور فرهنگی شرکت نفت گچساران از شرکت یک‌هزار و 234 دانش‌آموز در 2 کانون اوقات‌ فراغت صنعت‌نفت گچساران خبر داد.



محمد حبیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای 2 کانون کلاس‌های اوقات فراغت شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز گچساران که با حضور دانش‌آموزان نقاط مختلف شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کلاس‌های اوقات فراغت 2 ماهه تابستانه هرساله توسط امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

رئیس امورفرهنگی شرکت نفت گچساران با اشاره به‎ اینکه این کلاس‌ها در رده‌های مختلف سنی از پیش‌دبستانی تا بزرگسال در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد:  این کلاس‌ها امسال به مدت 2 ماه در 2 کانون پایگاه شماره 1 کوی طالقانی و دبیرستان صنعت نفت کوی شهید پرهون برگزار شد.

حبیبی تعداد شرکت‌کنندگان طرح اوقات فراغت شماره 1 کوی طالقانی را 886 نفر و دبیرستان صنعت نفت کوی شهید پرهون را 348 نفر برشمرد و گفت: ما در این دوره از مربیان مجرب و کاردان استفاده کرده تا دانش‌آموزان ضمن گذراندن اوقات فراغت با بهره‌گیری از این اساتید وقت گرانبهایشان را با آموزشی مناسب و مثمرثمر سپری کنند.

وی یادآور شد: امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای اولیاء دانش آموزانی که از نقاط مختلف شهر فرزندان را به این کلاس‌ها می‌آوردند و در طول مدت کلاس‌ها در انتظار می‌نشستند نیز کلاس‌های خیاطی و کریستال برگزار کرد تا وقت آن‌ها به بطالت نگذرد که با استقبال خوبی هم اجرا شد.

رئیس امورفرهنگی شرکت نفت گچساران  با اشاره به گزارش عملکرد کانون‌های اوقات فراغت امور فرهنگی هنری صنعت نفت، بیان کرد: امسال طی 2 ماه برگزاری این کلاس‌ها 211 نفر در رشته پیش‌دبستانی، 334 نفر قرآن و احکام، 234 نفر اخلاق و مهارت‌ها، 324 نفر طراحی و نقاشی، 50 نفر مشبک، 34 نفر شمع‌سازی، 330 نفر کیف‌سازی و چرم، 165 نفر بافندگی، 25 نفر عروسک‌سازی، 190 نفر گل‌سازی، 58 نفر معرق، 105 نفر نقاشی روی شیشه،55  نفر تئاتر و سرود و 87 نفر در رشته رباتیک و ساخت موشک آبی شرکت کردند.

وی در پایان ضمن گلایه از برخی مسئولانی که به این مراسم دعوت شده و نیامدند، از اعضای شورای شهر دوگنبدان جهت حضور در این مراسم و بازدید از دستاوردهای دانش‌آموزان تقدیر کرد.

DSC_6278
DSC_6222DSC_6173 DSC_6172

DSC_6215 DSC_6183 DSC_6181 DSC_6173 DSC_6172

DSC_6291 DSC_6287 DSC_6286 DSC_6284 DSC_6262 DSC_6272 DSC_6241 DSC_6236 DSC_6217
نام شما

آدرس ايميل شما

مهد ی
Iran, Islamic Republic of
این کا نون مدت ۳۰ سا ل است که افتتاح شده است
با وی
Iran, Islamic Republic of
چه خوب یک پر و ژه افتتاح شد د ر گچساران
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این مد ایران فر هنگی شهر خواهشمند است به آنها مدال درجه یک فر هنگ دهید زیرا توا نا هستند آشنا با فرهنگ مر دم زیرا قا ضی شهری که
با شتی
Iran, Islamic Republic of
عجب مدیران فر هنگی
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
تنها فر هنگی حسامیا ن و فا تحی است لطفا برای فر هنگ احترام قا یل شوید خواهشمند است این مد یر ان را به وزیر ارشاد بشنا سا نیدقابلتوجه دکترتا جگردون واستا ندار
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از مهندس باقری مدیر محترم خدمات. مدیر فرهنگی نفت که در راستای علم. فرهنگ. و هنر قدم بر میدارند.. تشکر
فر هنگی
Iran, Islamic Republic of
چقدر مد یر فر هنگی در این شهر و جو د دارد خدایا فر هنگ اسا س یک کشو راست که باید محترم شمر ده شود این مدیران جهت تر و یج فر هنگ اسلامی چه عملکرد مثبتی داشتند و آیا نظر یا ت فر هنگی را جهت اصلا ح امور بکا دربرده اندلطفا دیدگاه فرهنگی خود رادر با معضلات اجتماعی شهر با زگو گنند
رضا
Iran, Islamic Republic of
فر ها د عز یز لطفا اقدا مات فر هنگی قا ی با قری را با بگو
رضا
Iran, Islamic Republic of
فر ها د عز یز لطفا اقدا مات فر هنگی آ قا ی با قر ی را جهت افکارعمو می با ز گو یی کنیدحیف از با قاریکه همه از آن بهر بهر داری میکنند تملق وچا بلو سی بس است برو ای گدای مسکین در خانه علی زن که
نفتی
Iran, Islamic Republic of
بله فر ها د با ید چا بلهوسی کند زیر ا شغل او در شرکت در اشپز خانه است با قری اورآزادگذاشته وهر کا ری بخواهد می کند این فر د حید ری است
جوان نفتی
United States
میدونید جریان چیه شما دنبال مدیری هستید مثل رایگان یا حسینی نیا بشینه داخل اتاقش نه مدیری مثل باقری که از نرگسی تا داخل ناحیه گچساران سرکشی کنه همه کارکنان رسمی و پیمانکاری خودشود حداقل به چهره بشناسه هرجا ببینه حتما باهاش چاق سلامتی کنه . درسته کلاً مدیری که فعال شد به مزاج ما خوش نمیاد باید خنثی بشه نه داداش این جور که میگی نیست مدیر نفتی باید عملیاتی باشه از ریز کاری همه زیر مجموعه اش اطلاع داشته باشه - مدیر خنثی در نفت یعنی مدیری که بدون اطلاع سندهای بیت المال رو امضا میکنه یعنی خیانت به من و تو
سهراب تقی پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسن فاتحی و عباس حسامیان دو دوست ، دو همکار ، دو رفیق و شفیق قدیمی و از بنیانگذاران کانون فرهنگی مسجد امام حسین ( ع) طالقانی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1