تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۵۹۸۱۸

بلایی که مدارس غیرقانونی بر سر فوتبال می‌آورند

۰
کبنا ؛رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازیکنان نوجوانی که توسط والدین در مدارس غیرقانونی فوتبال آموزش می‌بینند، پله‌های ترقی را طی نمی‌کنند و در سطوح ملی مطرح نمی‌شوند.mosavi
سیدپرویز موسوی  با اشاره به این که امسال نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد مدارس فوتبال شناسنامه‌دار کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، اظهار کرد: ما نیز در هیئت فوتبال استان همه نظارت‌ها را برای حسن اجرای آموزش‌ها انجام می‌دهیم.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور فستیوال مدارس فوتبال را در شهرستان‌های مختلف برگزار کردیم و نوجوانان رقابت با نشاطی در این فستیوال‌ داشتند.
این مسئول گفت: بر همین اساس تنها مدارس فوتبالی توانستند در فستیوال شرکت کنند که دارای شناسنامه بودند و مدارس غیر قانونی را از این چرخه حذف کردیم.
موسوی با تأکید بر این که نوجوانانی که در مدارس فوتبال غیر قانونی آموزش می‌بینند در معرض بسیاری از خطرات قرار دارند، افزود: ما به نوبه خود همواره توصیه کرده‌ایم که خانواده‌ها به دلیل مشکلات و معضلات احتمالی آینده هیچ‌گاه فرزندان خود را در مدارس غیر قانونی ثبت‌نام نکنند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این مطلب که نوجوانان در چنین مدارسی هیچ‌گاه پله‌های ترقی و رشد را طی نمی‌کنند، افزود: برای نمونه وقتی فستیوال مدارس فوتبال برگزار می‌شود و نوجوانان ابتدا در شهرستان و سپس در استان و دست آخر در صورت بروز توانایی در فستیوال کشوری حضور می‌یابند، حتی فرصت حضور در رده‌های تیم ملی را هم دارند.
موسوی بیان داشت: اما از وجود نوجوانان در مدارس فوتبال غیر قانونی استفاده نمی‌شود و همین امر موجب ناشناخته ماندن استعداد آنها خواهد شد، لذا از خانواده‌ها به این دلیل و ده‌ها دلیل دیگر انتظار داریم از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال غیر قانونی بپرهیزند.
وی اضافه کرد: حتی در زمینه مسلائل اخلاقی این مدارس پاسخگویی مردم نیستند و ممکن است نوجوانان را موضوعاتی آشنا شوند که فراموش کردن آن به هزینه زیادی داشته باشد.
انتهای پیام/ بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1