تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۵۹۷۹۵

استانداری که کمتر می گوید و بیشتر می شنود

۱۱
۰
کبنا ؛مخاطب کبنا نیوز
این مطلب را یکی از مخاطبان کبنا نیوز ارسال کرده است که عیناً برای نظر خوانندگان گرامی منتشر می‌شود. khadmi
کمتر استانداری حداقل در طول دو دهه اخیر بوده که همچون سید موسی خادمی به موضوع گفتگو و مشورت در استان اهمیت بدهد. از زمانی که او سکان اجرایی استان را به دست گرفته، تلاش کرده بیشتر بشنود و کمتر حرف بزند و به جای مونولگ، فرهنگ دیالوگ را در استان نهادینه کند. موضوعی که حداقل در استان ما حلقه مفقوده بوده و از این تک گویی ها بیش از همه توسعه کهگیلویه و بویراحمد آسیب دیده است.
اما خادمی با علم به این موضوع به دنبال توسعه گفتگو در استان است. گفتگویی با محوریت توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد. یعنی آنچه همه نیروهای استان با هر طرز فکر و گرایشی به دنبال آن هستند.
شاهد این مدعا برگزاری دهها نشست مشورتی از سوی استاندار دولت یازدهم با گروهها، اقشار و اصناف مختلف است. از زمان شروع به کار خادمی، او نشست های مختلفی با روحانیون، هنرمندان، فرهنگیان، سازندگان، نخبگان، فعالین سیاسی و طیف های مختلف، ورزشکاران، صنعتگران، سازندگان، دانشگاهیان و ... برگزار کرده تا از دل این نشست ها، کلید توسعه استان را پیدا کند.
استاندار، در ماه مبارک رمضان نیز از فرصت معنوی این ماه بهره برد و نشست های متعدد و متنوع و البته صمیمی با گروههای مختلف جامعه برگزار کرد و جالب آنکه در همه این نشستها او شنونده بود تا گوینده. جلساتی که هر کدام ساعتها به طول انجامید و خادمی ساعتها پای صحبت های مدعوین نشست و به حرفها خوب گوش داد و نکته برداری کرد تا از نزدیک مشکلات هر بخش از جامعه را بشنود. او در مقابل انتقادات گره به ابرو نیفکند و در برابر تمجیدها و تعریف ها لبخند غرور بر لبش نقش نبست و تنها شنید و شنید.
بی شک او خود را متخصص در همه امور نمی داند و برای حرکت در مسیر توسعه استان گوشهای شنوایی برای نقدهای متخصصین در عرصه های مختلف دارد و چون دیگرانی نمی اندیشد که خود را محور و متخصص در همه امور می دانستند و گوشی برای شنیدن نداشتند و شرایط نامطلوب جامعه و کشور در طی این چند سال محصول آن خودشیفتگی ها و خودمحوریها و تصمیمات غلط و غیر کارشناسی آنهاست.
باید این دیالوگ ارزشمند در استان را ارج نهاد و همه در این گفتگو برای توسعه استان سهیم شویم و نقشی بر تمدار توسعه استان بزنیم زیرا زمان در حال گذر است و برای توسعه استان هرگز نمی ایستد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیطرف
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نویسنده و تیز بینی او.
دنا
Iran, Islamic Republic of
چیزی نداره که بگه
خرزوخان
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براي اينگونه تحليل هاي ناثواب@ خادمي بنيانگذار بعضي از بدعت ها در استان هست 1- ديدار با اصلاح طلبان در محيط اداري 2- بهاء دادن به مسائل قومي و قبيله اي 3-ترويج گروه گرائي و باند بازي4- انتصاب بعضي از مديران نا كار آمد .5-و......
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براي اينگونه تحليل هاي ناثواب@ .بنيانگذار بعضي از بدعت ها در استان هست 1- ديدار با اصلاح طلبان در محيط اداري 2- بهاء دادن به مسائل قومي و قبيله اي 3-ترويج گروه گرائي و باند بازي4- انتصاب بعضي از مديران نا كار آمد .-و......
آشنا
Iran, Islamic Republic of
به نکته ظریفی اشاره کردن ایشان سعی دارند در تمام زمینه ها با حوصله و بعد از شنیده ها و مطالعه تصمیم بگیرند و حتی بعد از همه تخریب های نا جوانمردانه سایت زرد واکنش خاصی نشان ندادن و ذر واقع خاموشی را جواب این سایت قرار دادند از صمیم قلب برای ایشان آرزوی توفیق میکنم کما اینکه توفیق ایشان توفیق مردم شریف استان خواهد بود
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
.. هیچ کاریش به استاندار و استاندار بودن نمیخوره
لطفا بیخود بزرگش نکنید
کسی که حاظره حق و حقوق دیگران رو بخاطر سفارشات دوستی و فامیلی به زیر پا بزاره
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
... حق و حقوق دیگران رو به زیر پا میزاره
چه .در اشون دیدین که نشون بده ایشون استانداره
. .ر با انخاب مدیران کشوری و استانی
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعااااااااا متاسفم برای یه سری آدم بیسواد که هیچی از خدمت به مردم نمیدونن و فقط به دنبال تخریب دیگران هستند
علی
Iran, Islamic Republic of
همه ی ما میدونیم که دکتر خادمی جز اولین نخبگان استان هستند ولی شماها خودتون رو زدین به کری و کوری و نمیخواین باور کنید که یکی از بهترینها در عرصه ی سیاست و خدمت به مردم هستند.
علی
Iran, Islamic Republic of
همه ی ما میدونیم که دکتر خادمی یکی از بهترینها در عرصه ی سیاست هستند.ولی نمیدونم هدف خرزوخان از این همه توهین چیه؟
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به علي
كدام توهين؟ آيا گفتن واقعيات توهين است؟آيا اصلاح طلبان در سالن شماره يك با ايشان ديدار نداشته اند؟كدام يك از مديران هم ايلي ايشان كه در دولت قبلي مدير شده اند را حذف كرده ؟ آيا اين نوع برخورد دوگانه فاميل گرائي و قوم بازي نيست؟ آياچينش مديريت استان بدون هماهنگي با منطقيان و تاج و سيف انجام ميگيرد؟ چرا از نيروهاي شايسته كه وابستگي به افراد فوق الذكر ندارد استفاده نشد ؟ آيا اين باند بازي نيست؟آيا مديران متخصص كه سرمايه انساني استان مي باشند صرفا به لحاظ منافع خود حذف ننمود و رفيقان و دوستان دوران دانشجوئي و مجردي خود را جايگزين ننمود ؟ علي جان حتما به شما يك مسئوليت مهم داده كه اينچنين پاچه خواري مي كني و مطمئن باش تا نابودي ايشان خورزوخان دست بردار نيست و فعلا شما و ايشان حكومت كنيد تا به وقتش
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1