تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۵۹۷۶۰

خوابیدن در آبشار یاسوج را به اسکان در هتل آزادی ترجیح می‌دهم

۱
۰
کبنا ؛بازیگر مطرح تئاتر در گچساران گفت: هنرمندان گچساران حاضر هستند در آبشار یاسوج بخوابند ولی هزینه اسکان در هتل صرف ارتقای سطح کیفی جشنواره تئاتر در استان شود.
مهرداد علی‌پور در نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با هنرمندان گچساران، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی هنرمندان تئاتر گچساران، عدم کیفیت جشنواره تئاتر استانی است.
وی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: متأسفانه جشنواره تئاتر استانی در کهگیلویه و بویراحمد با کیفیت مطلوبی برگزار نمی‌شود و این یکی از دغدغه‌های اصلی ما است.
بازیگر مطرح تئاتر گچساران افزود: وقتی از مسئولان جشنواره سوال می‌کنیم که چرا این جشنواره از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، می‌گویند که اعتبار کافی وجود ندارد.
علی‌پور خاطرنشان کرد: سال گذشته در جشنواره تئاتر استانی ما را در هتل آزادی یاسوج اسکان دادند که من فکر می‌کنم اگر هزینه این اسکان را جهت ارتقای سطح کیفی جشنواره خرج می‌کردند ما راضی‌تر بودیم.
وی تصریح کرد: ما حاضر هستیم در آبشار یاسوج بخوابیم و به هتل آزادی نرویم ولی سطح کیفی جشنواره تئاتر استانی افزایش یابد.
بازیگر مطرح تئاتر گچساران به موضوع داوری آثار در جشنواره تئاتر استانی اشاره کرد و افزود: برخی داورانی که در این جشنواره آثار را بررسی می‌کنند به اعتقاد من از تخصص کافی برخوردار نیستند.
علی‌پور ابراز کرد: من درخواست دارم کارگاه آموزشی با حضور داوران و ما هنرمندان برگزار شود تا ببینیم این داوران تخصص و اطلاعات کافی دارند.
زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در گچساران مناسب نیست
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه گچساران در حال حاضر در زمینه زیرساخت‌ها با مشکلات بسیاری مواجه بوده و این در حالی بوده که یاسوج از امکانات مناسب‌تری برخوردار است.
امین کمالوندی ظهر امروز در نشست صمیمی با هنرمندان گچساران با اشاره به مشکلات مالی و کمبود اعتبار، اظهار کرد: اساسی‌ترین مشکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، کمبود اعتبار است.
وی با بیان اینکه با اعتبار کمی که به ما اختصاص داده شده است، نمی‌توان مشکلات را برطرف کرد، افزود: امسال اعتبار دستگاه‌های فرهنگی استان 6 میلیارد و 600 میلیون ریال است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این میزان اعتبار برای 7 دستگاه اختصاص داده شده و سهم ما از این اعتبار ناچیز است.
کمالوندی تصریح کرد: با این میزان اعتبار نباید توقعی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان داشته باشیم زیرا با این اعتبار نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.
وی با بیان اینکه اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اعتبارات کافی است، عنوان کرد: در حال حاضر هنرمندان استان برای اجرای فعالیت‌های هنری خود با مشکلات مال برخوردار هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مسئولان باید به فرهنگ و هنر در استان توجه بیشتری داشته باشند و اعتبارات بیشتری در اختیار اداره کل ارشاد استان قرار دهند.
کمالوندی به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در گچساران اشاره کرد و افزود: متأسفانه گچساران در حال حاضر در زمینه زیرساخت‌ها با مشکلات بسیاری مواجه بوده و این در حالی بوده که یاسوج از امکانات مناسب‌تری برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت‌های مناسب برای هنرمندان نقش بسزایی در موفقیت آنان می‌تواند داشته باشد، تصریح کرد: مسئولان باید زیرساخت‌های مناسب‌تری برای هنرمندان گچساران فراهم و در اختیار آنان قرار دهند./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی جهت انعکاس در سایت وزینتان.
باسمه تعالی
( وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری شایسته تحسین است )
جناب آقای دکتر رضا فرجی دانا
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
بدینوسیله ما جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج از سیاست های کلان جنابعالی در وزارت علوم برای:
- بازگرداندن فضای آرامش، احترام، قانونمندی، شایسه سالاری تدبیر و اعتدال به دانشگاهها
- ایجاد و تقویت فضای شور، شعف و پویایی در بین دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان
- استفاده و مشورت پذیری از توان و ظرفیت های اعضای هیئت علمی مجرب در انتخاب روسای دانشگاه ها، مراکز علمی تحقیقاتی و موسسات وابسته
- مقدم دانستن کیفیت بر کمیت در امور آموزشی و پژوهشی
حمایت قاطع می نماییم و از خدمات ارزشمند جنابعالی برای توسعه علمی کشور و اقتدار ایران عزیز تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی همراهی خواهیم کرد.
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1