تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۵۹۷۳۲

سرنوشت شوم فوتبال یاسوج دامن اعضای شورا را می‌گیرد

۵
۰
کبنا ؛ 
پیشکسوت فوتبال و مربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان آنچه که به سر تیم فوتبال شهرداری یاسوج رفت و اعضای شورا دخالت مستقیم در آن داشتند، گفت: مردم یاسوج در انتخابات‌ آینده جواب قاطعی به اعضای کنونی شورای شهر می‌دهند.
سرتیپ طاهری با بیان این که تیم فوتبال شهرداری یاسوج آبروی ورزش در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود، اظهار کرد: چه افتخاراتی که این تیم در سال‌های اخیر کسب نکرد.
وی گفت: شهر یاسوج را همه با نام لرستان و چهارمحال و بختیاری می‌شناختند و اگر امروز این شهر به همه ایران و جهان به عنوان پایتخت طبیعی ایران معرفی شده، به واسطه هنرنمایی همین تیم فوتبال شهرداری یاسوج بوده است.
مربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه گفت: اگر روزی من و امثال من را از تیم شهرداری کنار گذاشتند، هدف طاهری و نام‌های دیگر نبود، بلکه هدف حذف کامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج بود.
طاهری گفت: همه را کنار گذاشتند و تیم را به یکی دو نفر سپردند که اصولا فوتبال یاسوج را نمی‌شناختند و سیری را طی کردند تا تیم شهرداری سقوط کند و آن‌گاه حکم انحلال آن را صادر کنند.
وی با سؤال از شهردار و مجموعه شورای اسلامی که پس از انحلال تیم چه کار شاقی برای این شهر کرده‌اید، گفت: قرار بود که با انحلال تیم شهرداری حقوق کارگران را به موقع بپردازید، اما کارگران شهرداری امروز چیز دیگری می‌گویند.
پیشکسوت فوتبال شهر یاسوج گفت: در همه میتینگ‌های انتخاباتی خانه به خانه با نام تیم فوتبال شهرداری توجه مردم را به خود جلب می‌کردید و در هر مراسم و برنامه‌ای یکی از اهداف خود را تقویت این تیم بیان می‌کردید، اما چرا خلف وعده کردید و جوانان را سر کار گذاشتید.
طاهری گفت: آیا درست است که رأی جوانان را با نام تیم شهرداری یاسوج بگیرید و پس از این که بر مسند شورا نشستید به این جوانان پشت کنید.
مربی سابق تیم شهرداری یاسوج با ذکر این سخن که دنیا به آخر نرسیده و باز هم کار شورای اسلامی کنونی به مردم خواهد رسید، گفت: این عده شک نکنند که مردم در انتخابات آینده جواب قاطعی به آن‌ها خواهند داد و خواهند فهمید که رأی علاقه‌مندان به فوتبال تا چه اندازه در سرنوشت سیاسی آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.
طاهری افزود: البته جامعه ورزش و پیشکسوتان هم ساکت نخواهند نشست و به روشنگری خود در جامعه ادامه خواهند داد تا این عده بفهمند که باید به رأی و عقیده و تفکر مردم احترام گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع.نجاتبخش
Iran, Islamic Republic of
جناب سرتیپ خان طاهری،اگراین شورا یه کارخوب دراین دوره انجام داده همین کاره. شهرداری که وظیفش تیم داری نیست .برادر،شماخودت بهترمی دونی تیم فوتبال یه دکانی برای آقایان بود که خوشختانه با درایت شورا وشهردارجمع شد.ورزشی راکه اهالی هیئت فوتبال واداره ورزش زمین چمنش کرایه می دادند به تیم شهرداری باید میدونستندآخرش منحل شدن تیمه .چرا واقعیت رانمی گید همین آقایان بابچه های بومی صحبت می کردندکه بازی نکنندتاتیم سقوط کندوهزاران برنامه دیگه.........
تبانی
Iran, Islamic Republic of
انهایی که با ابروی مردم بازی کردند و به خاطر 500000 تومان پول تبانی کردند و شهرداری را به این حال و روز انداختند باید در محضر خدا و مردم پاسخگو باشند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
صحیح است.تا انتخابات بعدی...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تیم شهرداری یاسوج بنام یاسوج بود ولی به کام دیگران همان بهتر که منحل گردید.
دردمند
Iran, Islamic Republic of
اين استان را به خاطر ورزش گچساران ميشناسند نه شهرداري ياسوج كه نود درصد آن غير بومي هستند لطفا دست ازاين تعصبات الكي برداريد به قول سهراب سپهري چشمها را بايد شوست جور ديگر بايد ديد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1