تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب : ۵۹۶۴۳

مدیرکل کمیته امداد اعتراضات باشتی‌ها را شنید

۶
۰
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد برای احترام به اعتراضات مردمی در خصوص استخدامی‌های اخیر پای صحبت امام جمعه و فرماندار باشت نشست.Komite (10)
به گزارش کبنا نیوز از باشت، در اوایل سال جاری اخباری مبنی بر جذب نیرو کمیته امداد در شهرستان باشت انتشار یافت که به دنبال آن افراد زیادی از جوانان بیکار باشتی با دارا بودن شرایط اعلام شده که یکی از اساسی‌ترین آن‌ها بومی بودن افراد بود اقدام به ثبت‌نام کردند اما پس از اعلام نتایج آزمون این استخدامی مشخص شد افراد جذب شده هر سه غیر بومی شهرستان بوده و جوانان باشتی با وجود دارا بودن امتیازات کامل در این آزمون ،همچنان بیکار ماندند.
با گذشت اندک زمانی از این موضوع صدای مسئولان و مردم شهرستان باشت به نشانه اعتراض درآمد که بازتاب‌های فراوانی را در بین مردم و مسئولان استانی داشت تا جایی که به انتشار بیانیه‌ها و جوابیه‌های در روزنامه‌ها و سایت‌های مختلف انجامید.
و حال با بالا گرفتن اعتراضات مردمی و مسئولان باشتی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرستان باشت به نشانه احترام به اعتراضات مردمی پای صحبت با امام‌جمعه و فرماندار باشت که نماینده مردم برای دفاع از حق جوانان باشت هستند نشست تا برای حل این مشکل راه‌حلی پیدا کنند.
در ادامه مسائل بوجود آمده سید غلامرضا متقی در گفتگو با خبرنگار کبنا نیوز در باشت اظهار کرد: از ابتدا هدف ما برای جذب نیروی بومی ایجاد امتیاز  و حقی برای جوانان شهرستان باشت بوده که متأسفانه در روند برگزاری آزمون و جذب نیروها مشکلاتی بوجود آمد که منجر به اعتراضاتی در بین جوانان باشتی شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و بویراحمد با اشاره به این‌که اعتراضات مردم باشت به حق و برای دفاع از حقوق خود بوده است، افزود: مشکلی که در روند این کار پیش آمده از سوی مسئولان بوده لذا برای جبران این مسئله با رایزنی‌های انجام گرفته با مسئولان ما در تلاشیم که امتیازات جدیدی برای جوانان باشتی بگیریم و با جذب نیروهایی از خود شهرستان پست‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) باشت را پر کنیم.
وی همچنین در خصوص تکلیف نیروهای جذب شده و آغاز فعالیت آن‌ها گفت: با تدابیری که اندیشیدیم افراد جذب شده را در شهرستان‌های دیگر که نیازمند نیرو باشند به کار خواهیم گرفت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی نیز در گفتگو با خبرنگار کبنا در باشت اظهار کرد: جلسات مثبت و اثر بخشی با مسئولان استانی گرفته و مستندات لازم از سوی مسئولان باشتی به مسئولان استان ارائه شده است.
امام‌جمعه باشت با بیان این‌که مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان خود با جدیت پیگیر این مسئله است، اضافه کرد: مقرر شده که به زودی هیئتی برای تحقیقات به باشت آمده و در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری شود.
وی در پایان اعتراضات را بر اساس قانون دانست و گفت: مسئله ما باشتی و بویراحمدی نیست بلکه اجرای کامل و صحیح قانون است لذا ما با رعایت قانون سعی بر دفاع از حق مردم خواهیم کرد.
انتهای پیام/سیده فوزیه احمدی
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا به اقایان بفرمایید چند نفز از بچه های خودشان به ناحق در ادارات شهرستانهای دیگر مشغول به کارند
88
Iran, Islamic Republic of
قدیمی بود
جوانان باشت
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از شجاعت امام جمعه محترم شهرمان که مدیر کل کمیته راتا بعد از کلی مبارزات رسانه ای و تلفنی به باشت کشید و حق جوانان این شهر را پس دهد
vahid
Iran, Islamic Republic of
شما هم باور کنید . ها ها ها .....
اولین حقی که گرفته شد
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه فهیم ومردمی شهرستانمان انشاء الله موفق و سربلند باشند
مچید
Iran, Islamic Republic of
چرا تاجگردون سکوت کرد؟ فرماندار رو ولش کنید
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1