تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۵۹۶۰۶

تصویب اولویت‌های پژوهشی 15 دستگاه اجرائی استان

۶
۰
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت‌های پژوهشی 15 دستگاه اجرائی استان در قالب 21 محور بررسی و تصویب گردید.norozi
علی‌حسن نوروزی  در چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، اظهار کرد: زمین‌های مورد نیاز از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی، پرورش ماهی، دامداری، مرغ‌داری برای هفت طرح در شورای برنامه‌ریزی تصویب و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
نوروزی گفت: یکی دیگر از محورهای نشست برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به اولویت‌های پژوهشی 15 دستگاه اجرائی در سال 93 در قالب 21 محور پژوهشی است که بررسی و تصویب شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یکی از مباحث مطرح شده را مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان و گزارشی از آسیب‌شناسی برنامه‌های ارتقاء سلامت و امنیت غذایی و سایر برنامه‌های در دست اقدام این دانشگاه ذکر کرد.
نوروزی در ادامه اعتبارات ماده 180 را در این استان و نحوه توزیع آن اشاره کرد و گفت: مبلغ 81 میلیارد تومان ماده 180 قانون برنامه پنجم به پروژه‌های مصوب شورا اختصاص یافت.
وی گفت: پروژه‌های موضوع این اعتبارات به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ و موافقت‌نامه‌های اعتبارات عمرانی آنها را مبادله و شروع به اجرا می‌نماید.
معاون استاندار با بیان اینکه اعتبارات ماده 180 به پروژه‌های که اعتبارات ملی دارند، تعلق نمی‌گیرند، تصریح کرد: این اعتبارات به پروژه‌های ناتمام تعلق می‌گیرند که اعتبارات آنها دارای ماهیت استانی باشند.
نوروزی با بیان اینکه در سال 92 از 200 میلیون تومان اعتبار عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد، 70 میلیارد تومان آن تحقق یافت، تصریح کرد: 81 میلیارد تومان از بودجه عمرانی امسال استان از محل توازن منطقه‌ای برای توسعه مناطق محروم تامین شده است.
بخش فرهنگ مظلوم است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش فرهنگ و امور اجتماعی مظلوم است و ضرورت دارد که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به تشکل‌های مردم نهاد اعتماد کنند.

 حجت‌الاسلام علی‌فتح میرمحمدی عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه اگر به کارگروه فرهنگی استان اعتبارات بیشتری داده شود کارهای بیشتری انجام می‌گیرد، اظهار کرد: مصوبات خوبی تاکنون در کارگروه اجتماعی داشته‌ایم که با اعتبارات کم دستاوردهای خوبی نصیب ما شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاری که ما با 60 میلیون تومان می‌توانیم انجام بدهیم، دیگران با 600 میلیون تومان کار چندانی انجام نمی‌دهند.

میرمحمدی با بیان دلیل این نوع کارگروه اجتماعی و فرهنگی گفت: دلیل این است که ما با اعتبارات کم چونکه ما با تشکلات مردم نهاد سر و کار داریم با همین اندک اعتبار کارهای بزرگی انجام می‌دهیم، چراکه این تشکل‌ها چندان به فکر پول و اعتبار نیستند.

وی با گلایه از معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که هیچ‌گاه دعوت کارگروه فرهنگی و اجتماعی را برای حضور در جلسه نپذیرفته‌است، اظهار کرد: کارگروه فرهنگی و اجتماعی همیشه مظلوم است و با اعتبار 60 میلیون تومانی که به این کارگروه اختصاص داده شده کارهای زیادی می‌توانیم نسبت به مدیرانی که 600 میلیون تومان اعتبار در اختیار دارند، انجام دهیم.

میرمحمدی با اشاره به جایگاه تشکل‌های مردم نهاد و رسالت آنها در مقابله معضلات اجتماعی، تصریح کرد: ضرورت دارد که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به تشکل‌های مردم نهاد اعتماد کنند.
به گزارش کبنا نیوز، علی حسن نوروزی معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به گلایه میرمحمدی، اظهار کرد: من عضو این کارگروه نیستم ولی نماینده معاونت برنامه‌ریزی در جلسات حاضر می‌شود.

انتهای پیام/ کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای میر محمدی عادت دارد که بزرگنمایی گند. یکی نیست بپرسد کدوم کار فرهنگی را شما انجام داد ه اید که اینگونه مانور میدهید.
ع-مردانی
Iran, Islamic Republic of
جناب نوروزی : بهوش باشید که همه داشته های این استان منابع طبیعی آن است . منابعی که از قدیم تا کنون بارها به بهانه ی بسط کشاورزی وو ....به تاراج رفته است .هر چند که درخت کاری و احیای زمین های دیم در راستای کاشت غلات به ظاهر کاری زیبا و پسندیده است اما آیا هرگز به سرنوشت اراضی ملی که روزگاری در شمال کشورمان پوشیده از جنگلهای سر سبز بودند و لی به بهانه ی کشاورزی امروز مبدل به برجهای سر به فلک کشیده شده اند اندیشیده اید ؟و براستی آیا منابع طبیعی دیارمان نیز در صورت اعمال اینگونه بی توجهی ها به همین سرنوشت گرفتار نخواهند آمد؟ باور کنید بارها صدای کشیدن تیغه ی اره را بر تنه درختان بلوط در چند قدمی شهرمان شنیده ایم . بارها دیده ایم که منفعت طلبان سود جو چگونه بی رحمانه به دل جنگلهای بی صاحب بلوط آتش افکنده اند. جالب است که بدانیدغالب آنان همین کسانی هستند که روزی مدعی باغداری و کشاورزی بودند. بنابراین تردیدنداشته باشید که مدعیان کشاورزی و باغداری امروز نیز فردا آتش افروزان جنگل های بلوط خواهند بود.
بهر تقدیر بشنو این نکته و فکر معقول بفرمائید که بیش از چند روز ی نیست حکم میر نوروزی
حسین
Iran, Islamic Republic of
بود ونبود هیچکدام از مدیران کناردستی استاندار در جلسات فرقی نمیکند
ع-مردانی
Iran, Islamic Republic of
اخیرا آقای زارع نماینده محترم بویراحمد و دنا به صراحت در حمایت از کشاورزان و باغداران منابع طبیعی را به چالش کشیده و اعلام کرده است که نباید به بهانه ی حافظت از منابع طبیعی سد راه باغداران و کشاورزان شویم. فرمایشات حضرت ایشان دقیقا بر وفق مراد کسانی است که سالهاست با اره و تیشه و تبر به جان درختان بلوط افتاده و این درختان بی زبان را یکی پس از دیگری یا آتش زده و یا هم اینکه از بن بر می کنند.بنابراین وقتی آقای .در جایگاه نماینده مردم در تقابل با جنگل منابع طبیعی را دعوت به همکاری با کشاورزان می کند این چیزی جز صدور دستور برای نابودی جنگل نیست.در این جاست که باید دست یاری بسمت طبیعت دوستان دراز کرد و از آحاد مردم خواست که آگاهانه جلوی چنین تفکری بایستند و نگذارند منفعت طلبان تحت بهانه های واهی منابع طبیعی را تخریب نمایند.
موافق باحسین
Iran, Islamic Republic of
مدیران کل استانداری بسیار .. در حدواندازه یک کارمند معمولی سایر دستگاهها هیچ توانمندی و هنر و کارخاصیبرای برنامه ریزی و مدیریت ندارند البته بجز دکترمحمدی
عرشیا بردیا
Iran, Islamic Republic of
در جواب حسین غیر خوت بیی بشینی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1