تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۵۹۵۹۵

3 هزار دانش‌آموز بویراحمدی فضای آموزشی ندارند

۰
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد گفت: سه هزار دانش‌آموز بویراحمدی کمبود فضای آموزشی دارند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بویراحمد با اشاره به کمبود زیرساخت‌های گردشگری شهر یاسوج و وجود صنوف آلاینده در این شهر، اظهار کرد: صنوف آلاینده‌ای که در مرکز شهر یاسوج قرار دارند به زودی و بر اساس یک برنامه‌ریزی به خارج از شهر انتقال داده می‌شود و قطع یقین در آینده چهره زیبای از شهر یاسوج خواهیم دید.
معاون فرماندار بویراحمد در ادامه به برخی از مشکلات شهری یاسوج پرداخت و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف حومه شهر به یک معضل بزرگی برای شهر یاسوج تبدیل شده است و در این راستا اقداماتی انجام گرفته است.
کناری یکی از این اقدامات را مصوبه‌ای دانست که در آن مصوب شد که به ساخت و سازهای غیرمجاز اطراف شهر یاسوج خدمات رفاهی و شهری داده نشود.
معاون فرماندار بویراحمد تاکید کرد: در این مصوبه آمده است که به این ساختمان‌های اطراف شهر که در طرح تفصیلی شهری یاسوج نیستند، انشعاب آب، برق و گاز ندهند.
کناری با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز روند کندی دارند، اظهار داشت: در بحث کنترل مهاجرت‌های بی‌رویه همه دستگاه‌ها و مسئولین باید پای کار باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: پل سوم بشار تا آخر امسال در صورت تأمین اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه بیش از 40 درصد جمعیت استان در شهرستان بویراحمد است و یک سوم وسعت استان در اختیار این شهرستان است، اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های توزیع اعتبارات شهرستان بویراحمد این شهرستان بیشترین سهم را اعتبارات محل ماده 180 و تملک دارایی را به خود اختصاص داد.
شاهرخ کناری به وضعیت فضای آموزشی شهر بویراحمد نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 48 هزار و 500 دانش‌آموز در مقاطع مختلف در شهرستان بویراحمد مشغول به تحصیل بودند که امسال بر اساس آمارها بیش از 51 هزار دانش‌آموز در ابتدای سال تحصیلی 93  در سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.
کناری افزود: سه هزار دانش آموز بویراحمدی با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند.
معاون فرماندار بویراحمد گفت: 254 میلیارد ریال سهم این شهرستان از اعتبارات تملک دارایی‌ها بود که بر اساس شاخص‌ها آن را بین مناطق مختلف شهرستان بویراحمد توزیع کردیم.
کناری کل اعتبارات شهرستان بویراحمد و دنا را از محل ماده 180، 300 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: از دو محل اعتبارات تملک دارایی‌ها 22 میلیارد ریال و ماده 180، 50 میلیارد ریال به شهرداری یاسوج اختصاص داده شد.
وی تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 180، 40 میلیارد ریال به شهرداری یاسوج برای تکمیل و افتتاح پل سوم بشار اختصاص داده شد.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1