تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۵۹۴۷۱

ذکاوت خادمی در همایش پیاده‌روی یاسوج

۹
۰
کبنا ؛همایش بزرگ پیاده‌روی یاسوج در حالی برگزار شد که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مسئولان گردشگری در معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به سرمایه‌گذاران کوتاهی کردند.

برگزاری همایش پیاده‌روی یاسوج
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همایش بزرگ‌ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صبح روز جمعه 24 مرداد 1393 در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
این همایش با حضور گسترده مردم، مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد، موسی خادمی استاندار، غلام‌ محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از میدان عدل تا پارک‌مهرورزی یاسوج برگزار شد.
پخش این همایش از شبکه سه سیما نکته قابل توجه این مراسم بود، فرصت مناسبی که توسط مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی استان به مردم مختلف کشور فراهم شد. قابلیت و ظرفیت‌های گردشگری، صنعت، معدن و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون برای کشور و دنیا مغفول مانده است و به نظر می‌رسد به همین دلیل است که هنوز سرمایه‌گذاران بزرگ به خوبی راه آمدن به این استان را نشناختند.
اما این همایش با همت اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، همراهی سایر دستگاه‌ها، مسئولان ارشد اجرائی و حضور نماینده بویراحمد و دنا اقدام مناسب و درستی بود که برگزار شد و می‌توانست بیش از این به معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد به کشور بپردازد.

خادمی: فرش قرمز پهن می‌کنیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش به قابلیت‌های گردشگری استان اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه بویراحمد و دنا  در استان کهگیلویه و بویراحمد از جاذبه‌ها و استعدادهای بالای برخوردار هستند و از همه سرمایه‌گذاران برای ورود و سرمایه‌گذاری در این استان دعوت می‌شود.
موسی خادمی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران در استان کهگیلویه و بویراحمد با ویژگی‌های منحصر به فرد در بخش‌های آب، کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و نفت حمایت می‌کنیم، گفت: زیر پای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن و با دادن زمین، وام و مجوز آنها را حمایت همه جانبه می‌کنیم.
خادمی در ادامه به زیرساخت‌های گردشگری یاسوج گریزی زد و افزود: عید فطر یک میلیون گردشگر به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آمد ولی به دلیل عدم زیرساخت‌ها شرایط مناسب برای پذیرایی از گردشگران و مسافران وجود نداشت.
زن مادوانی پراید را برد
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز به اهمیت ورزش در سلامتی افراد جامعه اشاره کرد و گفت: هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است و در واقع با هزینه کردن در ورزش بیماری‌ها را کاهش داده‌ایم.
غلام محمد زارعی حضور گسترده مردم در این همایش نشانه علاقمندی مردم این منطقه به ورزش است و اظهار کرد: باید این‌گونه همایش‌ها و و برنامه‌های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تقویم مشخص درآوریم و آن را هر ساله برگزار کنیم.
در پایان همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی یاسوج زینب فرجیان برنده جایزه بزرگ این همایش شد.
خودروی پراید بالاخره به دست خانم فرجیان اهل شهر مادوان پنج کلیومتری یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.

از ادعای مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد تا جمع پول از کارمندان
*در این همایش بزرگ پیاده‌روی اماهای وجود دارد که می‌توانست در صورت نبودن و بودن آنها بیشتر از همیشه برای استان کهگیلویه و بویراحمد مفید باشد.
*ازدحام جمعیت و تردد مردم بعد از پایان برنامه سبب ترافیک زیادی شد که تردد مردم از پارک ساحلی یاسوج به سمت شهر در برگشت به راه افتاد و مردم و وسایل نقلیه را با مشکلاتی روبرو کرد.
*عدم برنامه‌ریزی در شروع برنامه موجب شد تا برخی از شرکت‌کنندگان زودتر به سمت جایگاه همایش پیاده‌روی حرکت کنند و بعضی هم با تأخیر، در این وسط کسی یا اداره‌ی به عنوان هماهنگ کننده حضور نداشت که کاویانی مجری برنامه همایش پیاده‌روی شبکه سه سیما به آن اذعان کرد.
*نبود تدارکات رفاهی و آب آشامیدنی شرکت کنندگان در این همایش را با مشقت روبرو کردند.
*بر خلاف آنچه مسئولان ورزش و جوانان مدعی شدند که پول‌های میلیاردی در وزارت برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد جذب شده، خبرهای رسیده خلاف این ادعا را اثبات می‌کند. گفته می‌شود مسئولان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین بخشی از هزینه‌ها به آب و آتش زدند تا جایی که مجبور شدند دست به دامن کارمندان خود اداره‌کل ورزش و جوانان شوند.

آش دوغ ابزار جذب سرمایه‌گذار نیست
* قرعه‌کشی سایر جوایز این همایش به روزهای آینده موکول گردید که این مسئله می‌تواند ابهاماتی را در بین شرکت‌کنندگان بوجود بیاورد.
*البته برپایی چادرهای سنتی و پذیرایی از شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی  با آش دوغ از برنامه‌های خوب این برنامه بود ولی برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه این‌کار سال‌هاست که فایده ندارد.
*مسئولان گردشگری تدبیری برای معرفی استان و جذب سرمایه‌گذار از این فرصت بوجود آمده کمترین استفاده را کردند.

*پخش موسیقی محلی و بازی‌های سنتی معرفی بخشی از آداب و رسوم استان کهگیلویه و بویراحمد است ولی آیا از این فرصت مغتنمی که برای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بوجود آمد به خوبی در جهت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری یا اقتصادی بهره برده شد.
*اینگونه فرصت‌ها برای معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد به سرمایه‌گذاران خیلی کم اتفاق می‌افتد و در واقع از دست دادن آنها به سادگی شاید جبران ناپذیر باشد.
ذکاوت موسی خادمی در همایش پیاده روی یاسوج/غفلت سایر مسئولین
گرچه موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکاوت، تدبیر و درایت هر چه تمام‌تر با بیان جملاتی از شبکه سه سیما در واقع به دنبال جذب سرمایه‌گذار بودند و از این ذره فرصت استفاده برد، این همان موضوعی بود که خادمی و تیمش از ابتدا بر آن تاکید داشتند چرا که وی معتقد است تنها راه نجات کهگیلویه و بویراحمد ورود سرمایه‌گذار به این استان می‌باشد.
خادمی در واقع با بیان اینکه فرش قرمز جلوی پا سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم، چهره‌ای جدید از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به کشور معرفی و نظر همگان را به این استان جلب کرد.
اما اینکه چقدر سایر مسئولان در معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد به سرمایه‌گذار، استاندار را همراهی می‌کنند باید انتظار روزهای آینده را بکشیم.
نهایتاً با بهره‌گیری از نظر برنامه‌ریزان و طراحان و نخبگان حوزه تبلیغاتی می‌توانستیم در راستای معرفی درست استان کهگیلویه و بویراحمد به همگان به کمک موسی خادمی بیاییم.

PIADEravi (1) PIADEravi (2) PIADEravi (3) PIADEravi (4) PIADEravi (5) PIADEravi (6)
انتهای پیام/ نوروزکمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

آشنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا این آقای خادمی در هر موردی سنجیده عمل میکند اگر یک مقدار در بعضی موارد ضمن سنجیده عمل کردن سریعتر هم عمل کند و اجازه ندهد بعضی امور مشمول زمان شود فوق العاده است
دوستدار استان
Iran, Islamic Republic of
سلام ای کاش بعضی از مسیولان استان به جای اینکه.به جای این کار به منویات رهبری در خصوص ورزش همگانی گوش فرا می دادند و در این همایش همکاری لازم را به عمل می اوردند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام
.لطفا در خصوص 7000 تومان پول بیمه که از مردم گرفتند گزارش تهیه کنید که چرا ادعا کردند که در صورتی که این کارت را تهیه نکنید در قرعه کشی شرکت داده نمی شوید .
متشکرم
یار ان
Iran, Islamic Republic of
هزاران درود به دکتر خادمی استاندار خدوم ، علمی و تیز هوش استان .
ارای
Iran, Islamic Republic of
استاندار فردی آکادمیک و علمی است اما امان از مدیرکل های دور وبرش که هیچ نمیدانند و هیچ بارشان نیست. حیف این استاندار
بی تفاوت
Iran, Islamic Republic of
انصافا بی حاشیه و با سیاست عمل میکند
شایان
Iran, Islamic Republic of
درود برحاچ با این عملکرد عالی
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار
سنجیده و ظریف سخن میگن
جی جی جی
Iran, Islamic Republic of
درودبرخادمی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1