تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۵۹۳۱۳

تخلف در هئیت فوتبال لنده و واکنش در یاسوج

۸
۰
کبنا ؛ 
با انتشار خبر «معرفی رئیس هئیت فوتبال شهرستان لنده» پرویز موسوی در جمع خبرنگاران انتصاب یوسفی را به عنوان رئیس هئیت فوتبال لنده غیرقانونی دانست.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نظر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس قانونی هیئت فوتبال این شهرستان ذاکری است.
سید پرویز موسوی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به قوانین عزل و نصب در فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی اظهار کرد: در همه جای کشور عزل و نصب‌ها قانون و مقرراتی دارد که در فوتبال هم قانون حکم می‌کند چه کسی باید مسئول باشد.
وی ادامه داد: خبری امروز از لنده شنیدیم که مدیر محترم ورزش و جوانان این شهرستان فردی به نام یوسفی را به عنوان رئیس هیئت فوتبال این شهرستان معرفی کرده است که بسیار تعجب‌برانگیز بود.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاید آقایان در ورزش و جوانان لنده به درستی با قوانین آشنا نباشند که ما این کار را سهوی می‌دانیم.
موسوی ادامه داد: آقای آبسوران را ارجاع می‌دهیم به قوانین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی آن‌جا که در بند «ب» ماده 35 از فصل نهم این گونه آمده است که «رئیس هیئت فوتبال شهرستان با پیشنهاد رئیس تربیت بدنی شهرستان و با تأیید و حکم رئیس هیئت فوتبال استان منصوب می‌شود».
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان این‌که فوتبال با سیاست هیچ‌گونه همخوانی ندارند، افزود: تا ما هستیم اجازه نمی‌دهیم که فوتبال استان سفارشی شود و نیروها را به سفارش سیاسیون بگمارند.
این مسئول در پایان گفت: با نهایت احترامی که برای رئیس ورزش و جوانان لنده داریم، برطبق قانون رئیس هیئت فوتبال آن شهرستان کماکان آقای ذاکری خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

لر باتعصب
Iran, Islamic Republic of
این اقای موسوی سر تا پا حاشیه است
Iran, Islamic Republic of
این اقا پرویز موسوی چکاری برای فوتبال لنده کرده که تصمیم گیری برای فوتبال لنده انجام میده یعنی هیچ مسئولی در این استان نیست به این اقای موسوی که به نوعی باعث تعطیلی فوتبال شده بپرسه که تو چکاره ای ایزدپور مدیر ورزش برات متاسفم که فقط شعار میدی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی گل گفتی از سرتا پا حاشیه واقعا بایست بحال فوتبال ورزش گریست
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیرکل ورزشه اصلا این ایردپور به ورزش نمیخوره اشتباهی اومده احتمالا باید میرفت مدیر رستوران جایی دیگه
محمد م
Iran, Islamic Republic of
ما خودمون بهتر از تو تشخیص میدیم که کی رئیس هیت باشه پس لطفا دخالت نکن اگه هزینه میدی اگه هزینه باشگاهها رو میدی دخالت کن جنابعالی که خرج هییت استان نمیکنی چه برسه به لنده پس دخالت نکن به تو هم ربط نداره
ناشناس2
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس: پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان میباشد.
و دوست ندارد امثال شما یک آدم سیاسی رو وارد ورزش کند
هر چیزی قانونی و روشی دارد
Iran, Islamic Republic of
هسلام جناب اقای موسوی خسته نباشیدازپشتیبانی شمانسبت به اقای ذاکری خیلی تشکرمیکنیم ای کاش یکی ازسیاسیون که اینقده پیشنادواسه تصدی فوتبال لنده میدن ازابسواران سوال میکردن دلیل انتخاب اقای.ی.چی بوده چه امتیازی دارن کاش درانتخاب رییس فوتبال لنده ازباشگاه داران ورزشدوستان پیشکسوتان نظرخواهی میکردن ببینن شخص موردنظرچه ارزشی واسه فوتبال لنده دارن
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید این دو کامنتی که به قولی طرفداری کرده کار یک نفره اونم از خود مرکز استانه به قولی عاقلان میدانن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1