تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۵۹۲۸۰

یوسفی رئیس هیئت فوتبال لنده شد

۱
۰
کبنا ؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: در راستای تغییر و تحول در ساختار ورزشی شهرستان لنده مصیب یوسفی به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان لنده معرفی شده است.football

جمشید آبسواران با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه گفت: کاهلی در مدیریت ورزشی امری مذموم و غیر قابل قبول بوده و در این راستا باید از نیروهای جوان و با تجربه استفاده کرد.
وی افزود: در سنوات گذشته اقدامات خوبی در سطح ورزش شهرستان انجام شده ولی نتوانسته نیاز شهرستان را برآورده سازد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: برای بالا بردن سطح ورزش شهرستان باید از نیروهای توانمند و به روز شهرستان استفاده و از هرگونه سیاسی‌کاری و جناح بازی در امر ورزش جداً خودداری کرد.
آبسواران افزود: با توجه به نیاز شهرستان هیئت‌های مختلف ورزشی راه‌اندازی و مدیریت شده و بنا داریم در آینده نزدیک نیز اقدامات جدی‌تری در جهت توسعه فعالیت‌های ورزشی شهرستان انجام دهیم.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به این‌که در گذشته آقای سعید ذاکری‌پور سرپرست هیئت فوتبال شهرستان لنده بوده امروز مصیب یوسفی به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنده به استان معرفی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

میلاد احمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای ابسواران کاملا قانونی در این رابطه عمل کردند .چراکه ایشان اقای بوسفی را طی نامه ای رسمی به شخص موسوی معرفی کردند ولی ایشان دارد عوام فریبی می نماید .درضمن با انتخاب یوسفی معلوم شد یکی دیگرازخلاف های اقای موسوی چرا که ازتیرماه هیات لنده مسول خاصی نداشت پس چطور ذاکری پور درانتخابات هیات فوتبال استان شرکت ورای به موسوی دادند.جهت اطلاع اقای افشاریان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1