تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۰
کد مطلب : ۵۹۱۶۶

نامه اعتراضی دانشجویان دانشگاه یاسوج به معاون سیاسی استاندار

۵
۰
کبنا ؛جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج با ارسال نامه‌ای به جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با چند تن از دانشجویان اعتراض کردند.d.yasuj
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن نامه‌ای که به این پایگاه اطلاع رسانی ارسال شده است که بر اساس رسالت اطلاع رسانی کبنا نیوز برای نظر خوانندگان گرامی منتشر می‌شود.

اخیرا خبری مبنی بر جلسه چند تن از دانشجویان با معاون سیاسی امنیتی استاندار منتشر شد. پنج نفری که خود را نماینده پنج هزار دانشجو می دانستند. با انتشار اسامی این افراد متعجب شدیم، سه نفر از دانشگاه های آزاد اسلامی وپیام نور و دو نفر از دانشگاه یاسوج.

فارغ از مسئله سرپرستی و یا ریاست دکتر رمضانی، سوال ما این است که: بر چه اساس و بر اساس کدام قانون به این افراد با وجود انجمن علمی و شورای صنفی منتخب دانشجویان و سایر تشکل ها اجازه داده می شود خود را به عنوان نماینده دانشجویان معرفی کنند و ضمن دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار نظر خود را به عنوان نظراکثریت دانشجویان اعلام کنند؟ بسیار توهین آمیز است که کسانی از دانشگاه‌های آزاد و پیام نور در مورد ریاست دانشگاه دولتی نظر بدهند.

آیا دانشجویان دانشگاه یاسوج که جایگاه علمی آن در استان بر کسی پوشیده نیست توان تشخیص خوب و بد را ندارند.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج این رفتار معاون سیاسی امنیتی استاندار، یعنی میدان دادن به افرادی... برای تعین تکلیف در مسئله ریاست دانشگاه یاسوج را محکوم می کنیم و اعتقاد داریم که این گونه رفتارهای پوپولیستی در دولت تدبیر و امید جایی ندارد.

در پایان از وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی در خواست داریم هرچه سریع‌تر تکلیف ریاست دانشگاه یاسوج که دانشگاه مادر استان می باشد را روشن کنند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

خداپرست
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی بهترین گزینه ریاست دانشگاه می باشد
واقعيت
Iran, Islamic Republic of
دكتر عوض پور رياست دانشگاه ياسوج را به عهده خواهد گرفت.
دانشجو.بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این اقایانی که خود را نماینده دانشجویان معرفی کردند فکر کنم باید خود را نماینده طایفه نگین تاجی معرفی میکردند....اقای معاون سیاسی چند روز دیگه ما هم چند نفر رو جمع میکنیم و به نمایندگی از مردم بویراحمد خدمت میرسیم برای انتصاب استاندار جدید!!!!!واااااالله دیگه استان ما هر که به هر کی شده هر که برا خودش مدیر تعیین میکنه فرماندار تعیین میکنه اخه با چه اجازه ای و در چه جایگاهی هستند اقایان که برا محل های علمی ما دارند تعیین تکلیف میکنند اخه چرا باید بجای مدیر علمی مدیر دانشگاه را هم سیاسی میکنند البته سیاسی کردند اقایان کبنانیوز سکوت شما خیانت به جامعه علمی استانه خیانت به جوانان استانه این جلسات سیاسی و خیانت به مردم را باید برملا کنید تا کسی به خود اجازه ندهند خود را نماینده اکثریت جا بزنند و بجای اکثریت تصمیم بگیرند...(6نفر از دانشجویان دانشگاه یاسوج)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
((((آیا دانشجویان دانشگاه یاسوج که جایگاه علمی آن در استان بر کسی پوشیده نیست توان تشخیص خوب و بد را ندارند.))))
من کاری به سیاست و... ندارم. فقط یه سوال دارم.
کدوم جایگاه علمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
کارتان غیرقانونی است. نام دانشجویان را منتشر کنید. این نیست که هر کس هرچی نوشت شما منتشر کنید. باید نام و امضا مشخص شده باشه. میشه از سایت بابت نامه ای جعلی و بی هویت شکایت کرد.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1