تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۵۹۱۵۸

فرزانه بر صندلی بنیاد مسکن استان نشست

۲
۰
کبنا ؛طی آئینی با حضور مدیران کشوری و استانی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
maskn.farzan
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور معاون عمران روستایی و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و برخی مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 9.8 میلیارد تومان اعتبار به بنیاد مسکن استان خبر داد.
پژمان نیک‌اقبالی  در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون بنیاد مسکن کشور انجام شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن از نهادهای پیشتاز در خدمات‌رسانی به روستاهای این استان است که تاکنون خدمات ارزنده‌ای به مردم در مناطق محروم ارائه کرده است.
این مسئول موفقیت بنیاد مسکن را مرهون همدلی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان دانست و افزود: با توجه به پراکندگی روستاها در این استان تلاش این نهاد قابل تقدیر است.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 8 درصد از بودجه عمرانی استان به بنیاد مسکن اختصاص داده شده است، بیان داشت: انتظار انجام کارهای خوب از سوی این دستگاه را در سال جاری داریم.
نیک‌اقبالی اعتبارات استانی اختصاص داده شده به بنیاد مسکن را با انجام برخی اصلاحیه‌ها 9.8 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امیدواریم که با جذب اعتبارات ملی شاهد رونق و توسعه کارهای عمرانی در روستاها باشیم.
این مسئول ارشد عمرانی توسعه و رشد روستاهای استان را عاملی مهم در جذب گردشگران و مسافران دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت فضاهای شهری باید به سمت استفاده از ظرفیت روستاها برای گردشگری استان حرکت کنیم.
معاون استاندار روستاهای اقماری اطراف یاسوج را از بزرگترین معضلات در استان دانست و افزود: اگر طرح‌های هادی به درستی در این روستاها اجرا نشوند در آینده شاهد مشکلات بسیاری برای مردم و البته خود مسئولان خواهیم بود.
نیک‌اقبالی با انتقاد از برخی بانک‌های استانی به دلیل عدم همکاری با بانک مسکن در اجرای تعهدات خود، خاطرنشان کرد: اگر قرار است بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات متعهد شود باید به صورت عملی ورود پیدا کند و در ارائه تسهیلات سنگ‌اندازی نکند.
***
یک میلیون و 800 هزار واحد خانه روستایی مقاوم‌سازی شده است
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و 800 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است.
مهدی درفشی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمت در بنیاد مسکن برای همه کسانی که در بدنه این نهاد انقلابی هستند افتخاری بزرگ است و کسانی  که در راس مدیریت قرار می‌گیرند باید قدر این فرصت را بدانند.
معاون پشتیبانی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: تلاش در جهت تثبیت ساکنان روستاها و خدمات‌دهی مطلوب به روستائیان از مهم‌ترین اهداف بنیاد مسکن است که این مهم تنها در سایه همدلی و کار مضاعف مدیران و دستگاه‌های خدمات‌رسان محقق می‌شود.
وی فضای ارام و بودن تنش را عاملی مهم در پیشرفت‌ برنامه‌های بنیاد مسکن دانست و افزود: درخواست ما از همه فرمانداران و بخشداران در تمامی نقاط کشور این است که همکاری هرچه بیشتر را با بنیاد مسکن داشته باشند.
درفشی با بیان اینکه در برنامه چهارم و پنجم مقاوم‌سازی یک میلیون و 800 هزار واحد خانه روستایی در دستور کار قرار گرفت، اذعان داشت: تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار واحد خانه روستایی مقاوم‌سازی شده‌‌اند که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل و با جذب اعتبارات لازم در این زمینه شاهد مقاوم‌سازی سایر واحدهای روستایی نیز باشیم.
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از با بیان اینکه توازن در توزیع اتبارت ملی از برنامه‌های اصلی بنیاد مسکن است تصریح کرد: مدیران استانی نیز باید سعی کنند اعتبارات بیشتری را از اعتبارات استانی جذب کنند.
***
در این آئین ابراهیم فرزانه به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات 4 ساله محمد خانی نوذری نیز تقدیر شد.
بیناد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از بدو تاسیس تاکنون مدیر بومی استان نداشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
بنیاد مسکن گچساران

در هر روستا یک پروژه

مدیریت جهادی را جامعه عمل پوشانده

اجرکم عندالله
Iran, Islamic Republic of
سلام مهم نیست مدیر کجایی باشه مهم مدیر بودن است که خدمت خالصانه ودور هر گونه پارتی بازی به مردم محروم استان داشته باشه
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1