تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۵۹۰۸۵

دبیقی: انتصابات بدون ضابطه در شبکه بهداشت کهگیلویه

۱۸
۰
کبنا ؛ 
حجت‌الله دبیقی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: تلاش‌های دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان قابل تقدیر است و مردم به وضوح اثرات اجرای طرح تحول سلامت را لمس می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهرستان چرام افزود: کارهای قابل تقدیری نیز در همین رابطه در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام صورت گرفته است ولی کمبودها به حدی است که هر اندازه که کار شود باز هم جای کار هست.
وی با اشاره به خدمات دهی بیمارستان شهر دهدشت به چهار شهر اطراف آن از جمله چرام تاکید کرد: برای ارتقای شاخص‌های سلامت و نیز برقراری عدالت باید در زمینه تجهیز این بیمارستان تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.
دبیقی در ادامه با اشاره به لزوم یکسان‌سازی بدنه مدیریت شبکه‌های بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: یکی از ایرادات اساسی که به شبکه‌های بهداشت و درمان به خصوص در حوزه کهگیلویه به عنوان مرکز خدمات دهی به شهرستانی مانند چرام وجود دارد، ارتقاء بدون ضابطه پرسنل خدماتی به اداری است.
عضو شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسئله به وضوح در سطوح مختلف شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه قابل مشاهده است و هر روز شاهد این گونه ارتقاهای بی‌ضابطه هستیم.
دبیقی با بیان اینکه جریانات سیاسی در اینگونه بی‌نظمی‌ها سهم زیادی دارند، بیان کرد: ملاحظات سیاسی باعث شده نیروهای خدماتی هر روز جایگزین نیروهای اداری شوند که این موضوع چندان برای علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان خوشایند نیست.
وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی خواست تا به صورت ویژه این موضوع را بررسی کند تا بیش از این شاهد این حق‌کشی‌ها در شبکه بهداشت و درمان نباشیم.
انتهای پیام/خشت زر
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
به به شهرداری چروم آباد کردی رفتی دنبال شبکه بهداشت .کوتاه بیو
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اینهم از اون حرفهای تقریبا الکی بودها؟کجا خدماتی جای اداری جایگزین میشود در این چندماه ماکه در دهدشت کار میکنیم چنین چیزی ندیدم
م ر
Iran, Islamic Republic of
بعضی مشکلات بجامانده از قبل ممکن است وجود داشته باشد که نباید به الان تعمیم داده شود چندین ماه است که از اینگونه جابجاییها و بی اخلاقیها اصلا وجود نداشته ما که ندیدیم اونهایی هم که گفتند مصداقی مشخص برای ادعایشان نداشتند
کارشناس بهداشت
Iran, Islamic Republic of
برخی از این مشکلات نیروی انسانی مربوط به گذشته بوده که خوشبختانه در یک سال اخیر دیگه اینگونه بی نظمی ها شدیدا کنترل شده
که مدیریت قاطعانه شخص رییس دانشگاه در ساماندهی جذب و بکارگیری نیروی انسانی جای تقدیر دارد.
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات مربوط به سالهای گذشته بوده و الان از این خبرها در شبکه بهداشت و درمان چرام و کهگیلویه نیست ضمن اینکه هر سازمانی ضوابط خاصی برای بکارگیری نیروی انسانی داره.
س.ع.ر
Iran, Islamic Republic of
چرام به وجودجوانانی روشن ودانشگاهی وفرهیخته مثل دبیقی به خودمی بالد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ببالید تا ابد ببالید. نظر دادنش ابروی استان را میبرد فکر کنید یکی خارج استان این مطالب را بخواند فکر میکند در استان یک مشت گاگول حضور دارند که خدماتی را با اداری عوض میکنند..
Iran, Islamic Republic of
کارمند بیمارستان ، آقای دقیقی درست میفرمایند تمام نیروهای خدماتی که حالا اداری شده اند وحتی مسئولیت هم دارند دوستان نماینده محترم هستند
کارشناس مطلع
Iran, Islamic Republic of
این حرفها مال سال 89 می باشد الان حساب دو دوتا چهارتاست و همینطوری نیست که نیروی شرکت خدماتی جایگزین کارشناس اداری شود. بعضی از این حرفها درد دل می باشد . امید واریم ریاست محترم دانشگاه که زندگیش را وقف خدمت نموده ازرده خاطر نشوند.به همه متولیان سلامت خسته نباشید می گویم.
از دیشموک
Iran, Islamic Republic of
شبکه چرام که کاملا از شبکه دهدشت مجزا شده فکر می کنم هنوز بعضی از دوستان خبر ندارند.
کارشناس شبکه
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی جایی سراغ دارد نام ببرد کی ودر کجای شبکه بهداشت ودرمان کار می کند تا ما هم بدانیم .
سيسخت
United States
بياين مركز بهداشت .سيسخت ببين كيا هستند؟.است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازجناب دبیقی که واقعیتها رابیان نمودند.بنده به عنوان کارمند شبکه بهداشت حرفهای ایشان راتاییدمیکنم.البته نیروهای منتسب به نماینده ازجمله اقای ا.ب.به عنوان انباردار-ا پ دفترمدیرشبکه-غ م روابط عمومی و....بیش ازدههامورد که یاازنزدیکان نماینده ویابستگان مدیرشبکه هستند
سید جلال
Luxembourg
کاملا حرف ایشان تایید میشه، این مورد شدیدآ در سیستم بهداشت و درمان استان و به خصوص در شهرستان کهگیلویه رواج داره.
چه بسیار رانندگانی که یک شبه مسئول می شوند و برعکس.درست است با آمدن دکتر چمن ریاست شایسته دانشگاه تا حدود زیادی از این دست اقدامات کم شده ولی متاسفانه چون هنوز رگه هایی از مدیریت فاسد قبل از جمله معاون بهداشتی دانشگاه(رشید غفاری)بر جا مونده این انتسابات گاها ادامه داره، دکتر چمن با انتسابات خوبی که داشت جلوی فساد اداری در خیلی جاها را گرفت ولی متاسفانه جایی را که سراغش نرفت که اتفاقا اصلی ترین عامل این اقدامات می باشد، معاون بهداشتی دانشگاه می باشد که البته با توجه به سابقه دیرینه دوستی و رفاقت ایشان با غفاری قابل پیش بینی بود،
اما جناب دکتر این دیدگاه حرف قشر کثیری از دلسوزان این دانشگاه و کسانی است که حداقل سابقه کارشان در این دانشگاه بیشتر از شماست و آن هم این که به این چرخ معیوب مدیریتتان(معاون بهداشتی) نیز رسیدگی کنید تا شاهد تسری تحولتان به همه جنبه های بهداشت و درمان باشیم، دست است انسان بایستی هوای رفیق سالهای دور را داشته باشد ولی خودتان بهتر می دانید که آقای غفاری نه به لحاظ دیدگاههای سیاسی ، و نه به لحاظ علم آکادمیک در حد و اندازه های معاونت بهداشتی نمی باشد و کیست که نداند، دکتر نبوی زاده فقط از روی لج و لجبازی ایشان را جایگزین دکتر تقی زاده کردند.
شریعتی
Sweden
جانا سخن از زبان ما می گویی
این تغییرات به خصوص از زمان آقای طاعتی ریاست مرکز بهداشت کهگیلویه (خواهرزاده سید رشید غفاری معاونت بهداشتی) بسیار زیاد شده است، مشخص است زمانی که فردی بدون سابقه مدیرتی و حتی سابقه مدیرتی ضعیف به ریاست مرکز بزرگی مانند مرکز بهداشت کهگیلویه میرسد چیزی بیش از این نمیتوان انتظار داشت، اوضاع شاخص های بهداشتی در این مرکز بسیار ضعیف می باشد و اعتراضات زیادی بین پرسنل و بهورزان زحمت کش این مرکز به وجود آمده، اینجانب عاجزانه از آقای دکتر چمن میخواهم فکری به حال شبکه کهگیلویه و مسئولین آن بنمایند، البته شبکه کهگیلویه هم وضع بهتری ندارد و دچار ضعف مدریت بی سابقه در کل دوران تاسیس خود می باشد،همچنین حرف و حدیث ها(بخوانید واقعیت ها) زیادی پیرامون مدیر شبکه از نظر اخلاقی و اجتماعی وجود دارد
امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند.
مرتضی فضلی زاده
Iran, Islamic Republic of
دبیقی بیکاره در به در دنبال استخدامیه!!!!!!!!
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتی هر وقت خواستید دروغ بگین یا کسی را تخریب کنید که ما شا اله تخصص آدم های سطحی در این استان است زحمت بکشید اطلاعات درستی جمع کنید کجا آقای طاعتی خواهر زاده آقای غفاریه موافقیت دعا کنیم خدا لعنت کند دروغگو را
Edvan
United States
I could watch Scd'nhleris List and still be happy after reading this.
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1