تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب : ۵۸۴۶۳

مطلب قدیمی؛ جز تبلیغات چیزی از تاجگردون ندیدیم

۱۵۴
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه

dr-rahmani

در بخش اول از گفت و گوی کبنا نیوز با رحمانی‌اصل دبیر حزب موتلفه گچساران و باشت به مسائل تاریخی انتخاباتی پرداختیم.(باشت تا همیشه مدیون سیدقدرت خواهد بود).

در این بخش که آخرین بخش این مصاحبه خواهد بود به وضعیت فعلی گچساران و باشت می پردازیم. ازحوصله دکتر رحمانی اصل سپاسگزاریم؛

کبنا نیوز؛ آقای تاجگردون توانست دقیقا نسبت آرای حاج بهرام را در سال ۱۳۷۸ تکرار نماید. نظرتان چیست؟

دکتر رحمانی اصل: طبیعی است که ایشان با چهار نفر از یک طیف رقابت می کرد و نتیجه باید همین می شد. جمعی از مردم هم وقتی می دیدند از یک جریان در میدان هستند و کنار نمی آیند بیشتر مردم دنبال این هستند که ببینند چه کسی پیروز میدان است. خیلی آرا در هفته آخر با رایزنی رقم می خورد و این عدد خیلی طبیعی بود.

کبنا نیوز؛ سال آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

دکتر رحمانی اصل: زود است که پیش بینی کنیم و نشست های ما حول محور وحدت است. در ادبیات سیاسی از روی که نماینده قبول می شود رقم می خورد و خیلی از کارهایش هم در راستای انتخابات بعدی رقم می خورد. البته امیدوارم این گونه نباشد. اما به صورت علنی صحیح نیست و مقام معظم رهبری هم تاکید دارند بر عدم تبلیغات زودهنگام.

کبنا نیوز؛ ولی نشست های شما در جامعه این گونه برداشت می شد. قبول دارید مقداری زود بود.

دکتر رحمانی اصل: ببینید شما نمی توانید این را بگوئید. به هر حال وحدت در کلام امام و رهبری بوده و هست.

کبنا نیوز؛ به هر حال نمی توانید بگوئید این نشست ها سیاسی نبود.

دکتر رحمانی اصل: ببینید ما یک تشکیلات سیاسی اجتماعی و فرهنگی هستیم. سالگرد شهدای موتلفه فرهنگی است. سیاسی نیست. سیاسی آن است که کاندیدا مشخص کنیم و به دنبالش حرکت کنیم.

کبنا نیوز؛ جلسات شما عنوان فرهنگی داشته ولی محتوای سیاسی داشته است.

دکتر رحمانی اصل: این نشست ها زمینه ای برای زمینه چینی برای آینده است که تکثر کاندیدا نداشته باشیم.

کبنا نیوز؛ آیا توافق روی شخص خاصی می شود؟

دکتر رحمانی اصل: قطعا این اتفاق می افتد. بالاخره اگر شعار وحدت را قبول داشته باشیم و مصلحت ایجاب کند حتما این اتفاق می افتد.

هر پدیده سیاسی نیاز به ملزوماتی دارد. لوازم وحدت در طیف شما قابل لمس نیست. به هر حال جریاناتی که در نشست اول اتفاق افتاد...

اینها عادی است. مثلا برادری می گفت سخنران این باشد بهتر است. این طبیعی است. اینها اختلافات سیاسی نیستند و نمی توان روی آن مانور داد.

کبنا نیوز؛ آیا موحد کاندیدای نهائی شماست؟

دکتر رحمانی اصل: ما اصلا روی گزینه ها حرف نمی زنیم. ممکن است صد نفر کاندیدا شوند. عده ای از نخبگان ما می آیند و معیارها را مشخص می کنند و بر روی فردی نفوذدار و دارای کف رای توافق می کنند.

کبنا نیوز؛ افرادی از لایه های پائین اصولگرایان وجود دارد که می گویند اگر فلانی باشد به تاجگردون رای می دهم.

دکتر رحمانی اصل: خیر اصلا چنین چیزی نداریم. ممکن است در سطح خیلی پائین کسی چنین اظهارنظری کند. حداقل من از افراد شاخص نشنیدم. همه تکیه کلام شان بر روی محدت است.

کبنا نیوز؛ آیا ممکن است سیدقدرت یا جعفری کاندیدا شوند؟

دکتر رحمانی اصل: ممکن است. همه می توانند ثبت نام کنند.

کبنا نیوز؛ چه موقع کاندیدای نهائی مشخص می شود؟

دکتر رحمانی اصل: منطقی اش این است که شش ماه قبل از انتخابات است. نماینده هم دارد کار مردم را انجام می دهد و منصفانه نیست. تنور انتخابات خود به خود داغ می شود.

کبنا نیوز؛ موضوع ترک ها و آقای فولادی بسیار مهم است.

دکتر رحمانی اصل: دوستان ترک هم می آیند. ایشان ندا داده اند که من هم تابع وحدت هستم.

کبنا نیوز؛ رسما اعلام کرده است؟

دکتر رحمانی اصل: حداقل به من اینطور گفته است.

کبنا نیوز؛ مثلا اگر از یک لرزبان حمایت کنید ایشان به شما می پیوندند؟

دکتر رحمانی اصل: اتفاقا در دیداری که قبل از عید آقای فولادی با من داشت، ایشان ازشما(عکاشه) بسیار گلایه مند بودند که برای او لفظ کاندیدای قشقائی را به کار برده اید. می گفت بگوئید کاندیدای گچسارانی. نگوئید ترک یا لر یا بختیاری. من در باشت و لیشتر هم رای خوبی داشتم.من نمی خواستم در قومیت رای بیاورم.

کبنا نیوز؛ شما ممکن است فردی را انتخاب کنید که لرزبان باشد. این وسط تکلیف بدنه قشقائی ها چه می شود؟

دکتر رحمانی اصل: اصلا بحث قشقائی و ترک و لر نیست. ما ممکن است کاندیدای مان ترک باشد. ممکن هم هست لر باشد. اصلا قومیت در تصمیمات ما تاثیر ندارد. توی ذهن ما اصلا چنین چیزی نیست.

کبنا نیوز؛ قبول دارید که ترک ها تاثیرگذار در تصمیم شما هستند.

دکتر رحمانی اصل: به هر حال ترک ها مجموعه ای قدرتمند هستند که باید حساب و کتابی داشته باشند. به هر حال ما می گوئیم که اگر کاندیدای غیر ترک انتخاب شد رای ترک را که جذب کردیم بالاخره هوای آنها را هم داشته باشیم و نباید زیر دست و پای اکثریت قومی له شوند. این مسائل نبوده است.

این در شورای شهر اول مقداری دامن زده شد. زمانی که آقای باقری شهردار باشت در زمان موحد شد کسی در باشت اصلا مسئله قومیت را مطرح نکرد. آقای ایاز آقائی هم همین طور. یا در بدنه شرکت نفت هم همین طور بود.

به امید خدا در دوره های اخیر مسئله قومیت نمود کمتری داشته است.

کبنا نیوز؛ از نظر سیاسی تحلیل کنیم. اینکه کاندیدای ترک در صحنه باشد به نفع شما هست؟

دکتر رحمانی اصل:نمی شود یک ترک را بگوئیم بیاید، از اول هم بدانیم رای نمی آورد و با یک دید پشت پرده ای یک ترک را به میدان بیاوریم و و تحریک کنیم و بعد خودمان رای بیاوریم.

نه ما چنین چیزی را در اصولگرایان قبول می کنیم نه اصلاح طلبان باید چنین چیزی را قبول کنند. این اصلا در مرام ما نیست. این نارو زدن است.

اگر واقعا بدانیم رای می آورد که مورد حمایت ما هم هست.اما اینکه بگوئیم یک ترک در صحنه باشد تا ما رای بیاوریم نه اخلاقی هست نه سیاسی و دنبال این هم نیستیم.

کبنا نیوز؛ آقایان جعفری، سیدقدرت و فولادی به نتیجه این نشست ها پایبند هستند؟ آیا رسما اعلام کرده اند؟

دکتر رحمانی اصل: هر سه نفر گفتند این وحدت را قبول داریم یعنی در راه وحدت سنگ اندازی نمی کنند.

کبنا نیوز؛ لابی آقای باهنر به آقای تاجگردون را در چه راستائی تحلیل می کنید؟

دکتر رحمانی اصل: این اسمش لابی نیست. دوستان سیاسی ما هم ایراداتی می گیرند به این. بالاخره آقای تاجگردون در اوایل شکل گیری مجلس هر نماینده برای اینکه از قافله عقب نماند تصمیم گرفت در فراکسیونی باشد. آقای تاجگردون هم در فراکسیون رهروان ولایت ثبت نام کرد. بر حسب اتفاق آقای باهنر هم در این گروه بود.

حالا آقای باهنر و آقای تاجگردون در خودشان دیدند که کاندیدای نایب رئیسی شوند. هر دو امتیاز مساوی آوردند. بالاخره آقای باهنر سابقه بیشتری داشتند و احتمال رای آوری در صحن را هم داشتند. به همین خاطر در نهایت آقای تاجگردون کناره کشیدند.

کبنا نیوز؛ چقدر احتمال می دهید ریاست کمیسیون بودجه معلول اتفاقاتی باشد که در انتخاب هیئت رئیسه مجلس افتاد؟

دکتر رحمانی اصل: نه خیر. آرای کمیسیون مخفی است. رقیبش هم آقای باهنر نبود. معلوم هم نیست کی به کی رای داده باشد. به نظر من هیچ عیب و نقصی بر آقای باهنر وارد نیست.

کبنا نیوز؛ آوانس آقای تاجگردون به آقای باهنر می تواند در سرنوشت انتخابات آینده هم تاثیرگذار باشد؟

دکتر رحمانی اصل: ایشان بر اساس تخصص رای آورده است و تشخیص اعضای کمیسیون بوده است و مادام العمر هم نیست. ممکن است سال آینده هم نباشد.

کبنا نیوز؛ آقای حشمت احمدزاده در افکار عمومی به عنوان کاندیدای شما مطرح شد.

دکتر رحمانی اصل: نه. خدمت تان عرض کنم در جلسات ما مبنا بر وحدت است. ممکن است در بیرون این جلسات و در رسانه ها کسانی مطرح شوند. مثل شوخی کبنا نیوز در نوروز امسال که کاندیدائی برای ما مطرح کرده بودید.

کبنا نیوز؛ جریان نامه نگاری های شما و آقای رحیمی فرماندار گچساران چه بوده است؟

دکتر رحمانی اصل: ایشان نامه ای به ما نوشتند که برای مسائل امنیتی ما را در جریان نشست های تان قرار بدهید.

ما هم نامه ای دادیم و گفتیم در این مواردی که نشست برگزار شد نیازی به مجوز نبوده است. معاون سیاسی استاندار هم در مسائلی که در یاسوج پیش آمد گفتند نشست ها در فضای بسته نیازی به مجوز ندارند.

کبنا نیوز؛ ارزیابی تان ازعملکرد استاندار چیست؟

دکتر رحمانی اصل: کار مثبتی برای عمران آبادی گچساران ندیده ایم در طول یک سال اخیر. از نظر سیاسی فقط می توانم بگویم مجموعه اصولگرایان فعلا تنش سیاسی با استاندار نداریم، فعلا.

بالاخره ما انتظار داریم پروژه های فرهنگی و عمرانی ببنیم. بالاخره یک سال از دولت و دو سال و نیم از نمایندگی می گذرد.

فقط روی زیرگذر مانور دادند که مربوط به نماینده قبلی، استاندار قبلی، شهردار قبلی، مدیرعامل نفت قبلی، شورای قبلی بوده است. حالا اینکه کسی آخر کار، از بودجه دولت بیاورد در جائی بگذارد و بخواهد به اسم خودش مصادره کند این بی انصافی است.

نمی شود طرحی مال افراد و مدیران قبلی باشد ولی کسی بیاید افتتاح و برداشت را به نام خود کند. کسی نباید روی دستاورد دیگران مانور دهد.

کبنا نیوز؛ عملکرد آقای تاجگردون را چگونه ارزیابی می کنید؟

دکتر رحمانی اصل: به لحاظ کارهای عمرانی و رفع بیکاری و استخدام جوانان کاری انجام نگرفته است. تنها چیزی که از آقای تاجگردون دیدیم، جز چند عزل و نصب هیچ نبود. به جز تبلیغات رسانه ای. آقای عکاشه! شما به عنوان سردبیر یکی از پرمخاطب ترین سایت های استان اگر تحولات و تغییراتی در سطح شهرستان مشاهده کرده اید بگوئید تا من هم بدانم و مخاطبین تان هم بدانند. هیچ طرح استخدامی در گچساران وجود نداشت؟

در زمان آقای حسینی نزدیک به ۷۰۰-۸۰۰ نفر فقط در نفت جذب شدند. حالا چه شد و چگونه شد من کاری به اینها ندارم. مهم این است که ۷۰۰ خانواده نان بر روی سفره اش رفت. ۷۰۰ جوان قدرت ازدواج پیدا کرد. جلوی ۷۰۰ کار خلاف گرفته شد. حالا ممکن است از یک قومیت بیشتر رفته باشند سر کار و یا از یک جریان فکری کمتر. مهم نفس عمل است.

ولی ما جز تبلیغات رسانه ای چیزی ندیدیم. همین افطاری ها که پدیده ای نوظهور در گچساران و باشت است، اگر در زمان ما اصولگرایان پیاده می شد چه سوالاتی مطرح می شد؟

روی مکان تالار چه می گفتند؟ روی بودجه آن چه حرف و حدیث ها پیش می آمد؟ روی دعوت از ادارات چه می گفتند؟ روی اجبار نیروهای ادارات چه حرف ها که نمی زدند؟

به هر حال در پروژه ها اداره راه هر سال مثلا چند کیلومتر از اتوبان ها را دوبانده می کند. و این در زمان موحد بوده است. در زمان حاج بهرام بوده است. در این دوره هم هست. ولی اینکه نماینده کار شاقی کرده باشد این گونه نیست. هیچ عملکردی از ایشان نمی بینیم.

ایشان می توانست نمادی را در کارنامه اش ثبت کند. مثل سیدقدرت که شهرستان شدن باشت یا مدیرکل های بومی را به مرکز فرستاد آقای تاجگردون می تواند بگوید نمادش چیست؟ حالا باید بیاید و بگوید در آینده که از قدرتش چه استفاده ای کرده است؟

کبنا نیوز؛ به نظر می رسد بر خلاف نظر شما آقای تاجگردون در ادارات چندان هم قلع و قمع نکرد.

دکتر رحمانی اصل: مثال بزنید؟

کبنا نیوز؛ در دانشگاه آزاد هیچ تغییری نمی بینیم. در نفت همچنین. در شهرداری همین طور. در پیام نور و خیلی ادارات دیگر. و این اتفاقا باعث بیشتر انتقادات طیف اصلاح طلب به ایشان است.

دکتر رحمانی اصل: اول اینکه من این را ایراد نمی بینم که در سیستم مدیریت ها دخالت شود چون دوستان خود ما در دوره های گذشته دخالت کردند. ما به دوستان همدیگر هم رحم نمی کردیم. من پیشنهاد می دهم در علم دخالت نشور بهتر است و دانشگاه ها باید از سیاست دور باشند و در ادرات تخصصی مثل نفت باید بگذاریم مدیران کارشان را بکنند و زیاد به آنها امر و نهی نکنیم.

بچه های گچساران و باشت هم در دیگر شهرستان های استان و هم در دیگر استان های دیگر پست می گرفتند ولی این همه تبلیغات و پوستر و بنر و بیلبورد از جیب این مردم نمی زدند.

من چند مثال می زنم. شما با دوره فعلی مقایسه کنید. حاج بهرام تاجگردون و مرحوم بلادی اولین و دومین مدیران کل گچسارانی آموزش پرورش بودند. ببینید روی معاونت های ادرات ما چه تبلیغاتی راه انداختیم. زمان حاج بهرام اینطور بود؟

یا همین معاونت های ادارات کل را مثال می زنم. اله کس راهی معاونت آموزشی آقای لباف زاده بود. اصلا کی فهمید ایشان معاون مدیرکل است. شاید هنوز هم کسی نداند. ایشان همه کاره آموزش پرورش استان بود. این خبرها نبود.

حاج غلامعباس رحیمی رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه و رئیس آموزش پرورش دهدشت، صدراله مرزبان رئیس آموزش پرورش دهدشت، ذوالفقار صابری مدیرکل سیاسی استاندار، حاج حسن اسدپور شهردار دهدشت و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان، راهام عبدی پور و سیدقدرت حسینی فرماندار ممسنی و خیلی های دیگر که حالا حضور ذهن ندارم یا نشناسم.

اینها در بوق و کرنا نمی شد. تا همین چنند سال قبل آقای یداله مرادی، جعفر گرجی، اردلان زینل زاده، سیداکبر علیزاده، ایاز آقائی، سیدمحمود موسوی و دیگران همین دو سال پیش مدیر کل بودند در این استان ولی ما چه زود فراموش می کنیم. برای ایناه یک روزنامه نزد که مدیر شده اند. یک بیلبورد در گچساران برای شان راست نشد. وضعیت امروز ما خیلی خوب نیست. مردم را به چیزهای کوچک قانع می کنیم.

کبنا نیوز؛ به عنوان آخرین سوال بنویسید چه نظری درباره مدیران فعلی گچساران دارید؟

دکتر رحمانی اصل: نیروهای اصولگرا استقلال داشتند. چه در زمان آقای سیقدرت حسینی چه در زمان مرحوم نبی زاده و جعفری. خیلی در کار مدیران دخالت نمی شد. به هر حال هر کس ضعف هائی دارد ولی توانمندی آقایان بر هیچ کس پوشیده نیست. آقای زینل زاده بگوید یک بار آقای جعفری در کارش دخالت کرده است. یا در زمان مدیرکلی اش آقای حسینی امرو نهیی کرده باشد.

اصلا این چیزای که در دوره فعلی رسم شده نبود و مطمئن باشید خطراتش متوجه مردم و آینده این شهر و جوانانش است.

مدیران ما باید بدانند این مسندها ماندنی نیست. خون ها ریخته شده برای اینکه ماها مدیر شویم. رجائی ها داده ایم. ارزش جایگاه ها را پائین نیاورید. اجازه ندهید برای کوچک ترین تصمیمات تان از بیرون تعیین تکلیف شود.

آقای اله کرم پور و یداله مرادی اصلا از دفتر نماینده تکلیف نمی گرفتند. آقای قاضی فر هم همین طور. اصلا جنین چیزهائی باب نبود. امروز می گویند از دفتر تماس رفته اند که دو واحد از فلانی بگیرید و به فلان کس بدهید. اینها بدعت های خطرناکی است در سیستم اداری ما. سیداکبر علیزاده هیچ گاه حلقه به گوش نماینده نبود. تا جائی که سیدقدرت گفت این فرماندار من نیست.

شعار امسال که مفام معظم رهبری آن را در نظر گرفته است هم اقتصادی است و هم فرهنگی با تاکید مدیریت جهادی. مدیریت جهادی را در دهه شصت تجربه کرده ایم.

من به فرماندار و دیگران توصیه می کنم بازگشتی به مدیریت دهه شصت داشته باشد. کاری بی منت و تلاشی بی وقفه، جلوگیری از یخت و پاش های بی مورد. در آن نوع مدیریت جهادی مدیریتی نبود که در پایان وقت اداری در شهر مانور قدرت دهد و با پول بیت المال بنزین بدهد.

من مدیرانی سراغ دارم که با ماشین های اداری در مراسمات در روستاها و در شهر چنان می روند و لذا در آینده شاید ایتنها را عنوان کنیم. امیدوارم شهرستان گچساران با مدیریت فرماندار محترم پیشگام در این مدیریت جهادی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردی برای همه فصول
United States
ددددددددددددددددرود بر قاظی فر
بشیر
Iran, Islamic Republic of
احسنت اقای دکتر خسته نباشی .یقین بدان که مردم خوب میدانند و خوب میفهمند این افطاری هاو جلسات خانوادگی نتیجه عکس دارد جناب دکتر اسفند ماه 94 این ها نتیجه افطاری ها و جشن های سیاسی را خواهند دید یک باردیگه قدرت شیخ ممو سر به زیر خواهد شد.سلام بر رحمانی عزیز.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
[آقای رحمانی اصل برای چی یکطرفه قضاوت میکنی مگه نمیدونی باید در فردای قیامت جوابگوی این حرفهات باشی تازه بقول خودتت مدرک دکتری داری و لی بااین حرفها برات متاسفم بابا برو جم کن کاسه و کوزه خط و باندت را تو اصلا کی هستی که داری تصمیم میگیری تازه سید قدرت اصلا تورا قبول نداره در ضمن تاجگردون برای استان که هیچ برای کل کشور شناخته شده است و نیازی به نظر تو امثال تو ندارد به کوری چشم دشمنان تاجگردون همیشه موفق و سربلند خواهد بود
مجید
Iran, Islamic Republic of
برات متاسفم با این نظر سنجیت تازه بقول خودت هم دکتر و هم سر سفید ...
ولی
Iran, Islamic Republic of
دکترجون مه نه خوب خت بری هم کارعمرانی کنی هم جوونل استخدام کنی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی(عوض زاده ) تو که این همه دم از کار برای خدا و قانون میزنی بگو خودت چرا با ...جای دادی دوم اینک..... که هم اینک ارزش ان میلیاردها تومان می باشد سوم اینکه مقایسه میکنی خدمات نمایندگان منتسب به جریان فکری خود را با نماینده ای که در ادوار مجلس در جنوب پرتلاشترین و فعال تر از همه می باشد قیاس مع الفارق است فکر کنم که اصلا بوی از انسانیت و دیانت نبرده ای که این همه قضاوت ناعادلانه میکنی حداقل برو پروژهای عمرانی شهرستان را نگاه کن بعد بیا حرف بزن تو همین شهرداری در یکسال گذشته چه خیابانهای اسفالت شده زیرگذری که رها شده بود چطوری تکمیل شد ابرسانی به امامزاده جعفر که بیست سال بلاتکلیف شده بود شش ماهه در استانه بهره برداری است ابرسانی به راضی دزسلیمان چندسال راکد بوده امسال افتتاح میشود دوبانده باشت به گچساران با جدیدت در حال اجرا ست روگذر تقاطع باشت با سرعت در دست اقدام است بیمارستان فلکه نرگشی با سرعت غیرقابل پیش بینی در دست اجرا است گازرسانی به دهستان باباکلان و دهستان دیل که از ارزوهای دیرینه مردم این مناطق بود اجرا شد سه نماینده قبلی شما نتوانسته بودند یک تخصیص اب برای شهر گچساران بگیرند که این هم به لطف تاجگردون اجرا شد اعتبارات چند برابری شهرستان در سال جاری و افزایش تعداد پروژهای فرهنگی و ورزشی که در یک قلم 20زمین چمن ورزشی از اعتبارات اختصاصی نفت در سطح شهر وروستا در دست اجرا هست که تعدادی از انها بالای 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد طرحهای کوچک وبزرگ زیادی اجرا شده اورژانس های بین جاده ای پارکهای تفریحی در سطح شهر نیز اجر و یا در دست اقدام است که همه انها با پیگیری نماینده مردم و تلاش مدیران بوده همه این کارها در شرایط می باشد که کشور در شرایط رکود اقتصادی و مشکل مالی مواجه بوده پس جناب دکتر عینک واقعیت بین بر چشم بزن تا فردای قیامت جوابگوی برخی از گفتارهایت نباشی
6209
Iran, Islamic Republic of
دکتر رحمانی اصل اینقد بی منطق و غرض ورزانه جواب دادینه که آدم از کل اصولگراها متنفر میشه.
اگه واقعا زمان سید قدرت عملکردتون خوب بود مردم اینگونه تغییر موضع نمی دادند و پوزتونو به گل نمی مالیدن.
بزرگتری خیانتی که در دوره خودتون صورت گرفت جذب نیروهایی بود که فقط باداشتن نامه از سید قدرتتون میتونستن مشغول به کار شن...
نه آزمونی نه امتحانی و.....
این کجاش باشعار اصولگرایی همخوانی داره که بهش افتخار میکنید!!!!!
نون سر سفره مردم بردن به چه قیمتی؟؟؟؟به قیمت ضایع شدن حق بقیه و استفاده ی تبلیغاتی؟؟؟
عاقبتشم که دیدید.
همتي
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر تحترام خاصي براي شما قائل هستم اما چرا اينقد از سيد قدرت حسيني دفاع ميكنيد مگر نگفت اصولگرايان بروند دنبال راي پيرزنها مگر با تاجگردون رفيق گرمابه و گلستان نشده؟ اگر عزت نفس اصولگرايان را ميخواهيد از فردي كه با رقيب اصولگرايان نشست و برخواست دارد و زبان گوياي تاجگردون شده است حمايت نكنيد. والسلام
سید
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اقای رحمانی واقعا یاد قاضی فر به خیر فقط واسه شما ها خوب بود دید چطوری از شماها خط میگرفت وپسرشمارو (حسام رحمانی)را جذب شهرداری کرد دست شما ها روشده.زیرگذر جنایتی بود که همفکران شما انجام دادن ونیمه تمام رهایش کردن بازم به برکت تاج گردون بود که زود به اتمام رسید
باخبر
Iran, Islamic Republic of
درست گفته که غلام تاج فقط شگرد تبلیغاتی دارد و الا نه به اصول فکری اصلاحات و نه اصولگرایی چندان اعتقادی ندارد مهم منافع شخص خودش هست بقیه کارها فقط بازی و دستگرمیه بیچاره مردم زود باور.
طبفه پایین
United States
جعفری جعفری جعفری
فقط اینو میدونم که جعفری خیلی از سید قدرت سر تر بود یادش بخیر ددددددددددددددددرود بر جعفری
باران
United States
پیروزی برازنده دکتر حسین اسماعیلی این چه وحدتی که حسین اسماعیلی توش نیست این وحدت نیست این منفعت طلیب رحمانی هاست
روزگاران
United States
آقای رحمانی شما حالتون خوبه چطوری دبیر حزب شدای بعد به این مساله دقت نکردی که مقام معظم رهبریم همیشه توی ماه رمضان افطاری میده میبنی مشکل شما تاجگرون ،نه عملکرد ایشون شما بطور کلی با تاجگردون مشکل دارید چون شما کینه و حسادت نسبت به ایشان دارید یه که صداقت داشته باش
دلسوخته گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر رحمانی اصل
سلام علیکم
واقعا جای تأسف دارد که به جای مصاحبه ها و بیان واقعیت ها فقظ دارید سیاه نمایی می کنید و نماینده فعال شهرستان را در محاغل خصوصی خود ضعیف عنوان می کنید من می خواهم بدانم در طی 8سال نشست جریان اصولگرا در مجلس شورای اسلامی(مرحوم نبی زاده،جعفری و حسینی) جغرافیای شهر چگونه بوده و الان چگونه است.بنده حقیر یک اصولگرا هستم چرا ما نباید قبول کنیم که نماینده کنونی شهرستان واقعا از جان و دل دارد زحمت می کشد تا مشکلات شهرستان را حل کند
گرسنه
Iran, Islamic Republic of
حرفشان منطقی است
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه.
رييس كميسيون برنامه و بودجه بودن در مجلس هم تبليغات است؟؟؟؟

برو بابا جمع كن. اين ديگه كيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .

تاآدمهايي مثل اين آقا در گچساران صاحب نظر هستند به هيچ جايي نمي رسيم. تاجگردون همه اعتبار مجلس ايران است.

خدايا از خلقت تاجگردون متشكريم.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مؤتلفه و جناح راست را ببینید که دچار قطع رجال شده اند و دست به دامن دهدشتی ها (آقای موحد)شده اند.همین استفاده حقیقی یا ابزاری از موحد باعث سکشت زودهنگام آنها می شود.
اگر این آقای رحمانی دکتر هستند چرا حناح ایشان را معرفی و حمایت نمکنند یا اینکه از نظر جناح این جایگاه برای رحمانی خیلی بزرگ است .چون بقول خودشان نمایندگان۱-آفای نجفی۲- آقای موحد۳- آقای مرحوم نبی زاده۴- آقای جعفری۵- آقای حسینی از هم جناح ایشان هستند مطمئناٌاگر ایشان لیاقت مسئولیتی را داشته باشند قبلاً در یکی از دوره های این نمایندگان از ایشان استفاده می کردند.
آقای رحمانی در بخشی از مصاحبه اش گفتند: (در زمان آقای حسینی نزدیک به ۷۰۰-۸۰۰ نفر فقط در نفت جذب شدند. جلوی ۷۰۰ کار خلاف گرفته شد.) برداشت من این است که 1- آرا سید قدرت حسینی در دور قبل را بیشتر خلاف کارها بوده که آقای حسینی مدیون آنها بوده و آنها در شرکت نفت استخدام کرده است.2- شرکت نفت بدنبال جذب خلاف کارها بوده که توانسته 700نفر آنها را جذب کند.
آقای رحمانی زیاد خودت را دست بالا نگیر.تو که عرضه کار پیدا کردن برای برادرهایت را نداری که آن بیچاره ها در سرما و گرما سبزی کاری می کنند هر وقت توانستی مثل آقایانی که در شرکت نفت و دیگر ادارات هستند و توانستند علاوه بر فامیل خودشان حتی یک بیکار در روستاهایشان نمانده آن وقت بیا و حرفهای که تو اهلش نیستی بزن. بدبختی ما را ببین آقای رحمانی که در حل مشکل بیکاری برادرانش عاجز مانده می خواهد برای سرنوشت یک حوزه انتخابیه نظر بدهد.
سید
Iran, Islamic Republic of
خوب سنگ سید قدرت رو به سینه میزنی رحمانی ما هم گوشامون دراز
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم حرف دلتان را بزنید و به حاشیه نروید که شدیدا دنبال قدرت هستید و دست امثال شما پیش مردم رو شده و مردم و خدمت فقط بهانه و کلاه گذاشتن سر مردم است و بس که برای رسیدن به مقاصد خود دست به هر کاری میزنند
منصف
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف خوب اومدی دکتر
واقعا تاجگردون بجز تبلیغات هیچ کاری نکرده
البته خودشو خوب تو مجلس مطرح کرده
شهرستان بهمئی
Iran, Islamic Republic of
یه سوال :
چرا با وجود این همه آدم خوب که داریم ، اما 313 نفر یار امام زمان گیر نمیاد ؟؟؟
حداقل که میتوانند فرزندانشان را تربیت کنند که یار امام زمان باشند ، پس چرا 313 نفر این انتظار آقا را به پایان نمی رسانند ؟؟؟
جوابی بدیم که منطقی باشه .....
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
اهسنت و افرين به اين صداقت در كفتار شما . انصافا حق رو كفتي ، تاج مساوي با تبليغات تبليغات تبليغات و هيج ، وحدت سرلوحه كاره ماست، تاج باي باي
d
Iran, Islamic Republic of
اره استقلال داشتن چیزی نمونده بود شرکت نفت و دانشکده نفت ببرن یاسووج بابا شما خیلی دلتوون خوشه ها شما جز ظلم به این شهر هیچ کاری نکردین .اقای تاجگردون هیچ کاری هم نکنه واسه شهرمون همین که بودجه گچساران بیشتر کرد کافیه همین که ابرو گچساران گچسارانی تو کشور حفظ کرد کافیه.هرکاری کنید تاجگردون با اختلاف میره مجلس
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد محترم دکتر رحمانی جهت اطلاع در دانشگاه ازاد طی حکمی از طرف .... 6نفر از طرفداران نماینده مسولیت گرفتن کسانی که هرگز شایستگی این مسولیت رو نداشتن استعفاها در دانشگاه بیداد می کند رییس دفتر فرهنگ ورییس دفتر ارتباط با صنعت و .........
بیننده
Iran, Islamic Republic of
داداش برو چشم پزشک تا ببینی
shahrvandشهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض پوزش جناب اقای دکتر رحمانی اصل خیلی جالب است که شما مدام در جواب هایتان به اقای عکاشه گوشزد می کنید که بحث را سیاسی نکنید در صورتی که خودتان کاملا با سیاست تمام پرسش ها را جواب دادید صحبت از به چالش کشیدن نماینده حاضررا ندارید در حالی که ایشون را دارید به چالش می کشید از کسانی طرفداری می کنید که عملکردشان بر ما پوشیده نیست وبه خاطر همین در دوره گدشته رای نیاوردند چرا که مردم کاملا با اگاهی رای دادند و هم شما وهم ما در جریان هستیم که دولت جدید با فقر شدید بودجه کارشان را شروع کردند پس لطقا عادلا نه و بیطرف به پرسش هایتان پاسخ دهید و به مخاطبین هم لطفا احترام بگدارید چون این پرسش و پاسخ ها کاملا فضای سیاسی و حمایتی را در بر داشت که کاملا خودتان واقف هستید که با سیاست پاسخ دادید....
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحمانی به ظاهر دکتر که پیشوند دکتر را یدک می کشی
جنابعالی به عنوان یک روشنفکر و مقدس مآب در این جامعه کلاهت را قاضی کن و از روی احساس حرف نزن از روی عقل و منطق حرف بزن و خودت را اینطو.ر در دیدعموم خراب نکن .
از اول انقلاب تاکنون اگر بیائیم و به صورت گذرا به جریانات سیاسی این شهر و استان سری بزنیم خواهیم دید که در اکثر دوره ها نماینده ها از طیف خودتان بوده که در دوره هایی که موحد نماینده شهرمان بود و جنابعالی نیز لیدر ایشان بودید کمتر به اشتغال جوانان و مردم این شهر اهمیتی می دادید و اگر کسی هم استخدام می شد از اطرافیان و وابستگان طیف حاکم بود و در دوره ای که مرحوم نبی زاده و پس از آن جعفری نیز نماینده بود کدام فرصت شغلی در این شهر ایجاد شد ، اینقدر سنگ احداث پتروشیمی را نمایندگان قبلی به سینه زدند و تبلیغ نمودند که فرصت شغلی ایجاد می کنند که هنوز که هنوز است این پروژه همچنان راکد مانده است و خیلی از جوانان و مردم همچنان چشم به راه هستند که این پروژه راه بیفتد و جوانان این شهر به اشتغال در آیند
در دوره حسینی نیز که ایشان مذهبی متحجر بودند که با تیپ و قیافه ای به ظاهر مذهبی در محافل ظاهر می شدند و برای این شهر هیچ اقدامی در زمینه اشتغال انجام نشد .
حالا جناب دکتر ، و جناب روشنفکر ، من و شما همکار فرهنگی هستیم چرا نباید منطقی صحبت کنیم ؟
چرا سایت کبنا نیوز قصد کرده که شما و امثال شما را که مردم به زباله دان تاریخ انداخته اند را یک بار دیگر احیاء کنند ؟
چرا در بیان مطالب خود لج بازی وعناد را سرلوحه کار خودت قرار دادی ؟
چرا حاضر نیستید که چشم خود را باز کنید و شاهد پیشرفت و عمران شهر مان باشید ؟
الان مشکل بیکاری فقط مختص شهر و یا استان ما نیست که دولت و یا یک نماینده بتواند به راحتی برطرف کند ، این مشکل جهانی می باشد چنانچه خواندید که در دوره احمدی نژاد 450000 نفر به صورت رسمی و به صورت غیر قانونی استخدام شدند که هر آن ممکن است که آنها را اخراج نمایند .
آقای دکتر رو شنفکر عاقل باش
حیف دکتر که به تو میگن
Iran, Islamic Republic of
اخ سی دانشگاه ازاد که نابود شد دستش تو دست دانشکده نفت گجساران
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
سرم تراشته تی ایگی چه مه وخو بیی ایسو دیار وابیی... اظهار نظر کنی سی تاج مه تو هم یه چیته نکنه همو غضنفر گته ایخی بی من گوی.
Iran, Islamic Republic of
اخ برا ابراهیم مختاری کو تابحال 2بار ابلاغ مسول حسابداری براش زدند و نشد چون محمودی فقط حق مسولیت رییسی رو میگیره بعد هم بین خودشو ....تقسیم می کنه اخر هم نفهمیدیم قضیه فروش ساختمان شماره3 دانشگاه به ....چه شد بالاخره سازمان مرکزی موافقت کرد یا خیر





































ج





ج
Iran, Islamic Republic of
اخ .. برا ابراهیم مختاری کو تابحال 2بار ابلاغ مسول حسابداری براش زدند و نشد چون محمودی فقط حق مسولیت رییسی رو میگیره بعد هم بین خودشو ....تقسیم می کنه اخر هم نفهمیدیم قضیه فروش ساختمان شماره3 دانشگاه به ....چه شد بالاخره سازمان مرکزی موافقت کرد یا خیر





































ج





ج
تقی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای رحمانی؟اقای .. بود که خون مردم ..
تقی پور از شادگان
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای رحمانی؟.....بود که خون مردم این شهر...
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا یکی بگه تاجگردون تو تهران رییس مجلسه به ما گچسارانی های بدبخت چی هی میگین تاجگردون اینه یا اونو به ماچی چه خاکی تو سر شهرش ریخته چند نفر مثل خانواده امینی ها وکمایی ها و.... دارن حالشو میبرن ...........................
الاویس
Iran, Islamic Republic of
مرد با درایت و تدبیر جناب اقای دکتر رحمانی اصل
هنرمند
United States
دکتر جان.احتمالا توی ایران زندگی نمی کنی.توی قیاس عملکرد هم انصاف بخر ج نداده اید.برادر خرابه ای که ذوستان شما تحویل داد ه اند دوسال که هیچ دویست سال هم درست نمی شه.توی دوسال اخیر اگه چشم بی غرض باز شود خیلی چیز ها رو می شه دید.همین استخدامای بی حساب و کتاب اونهم بچه های کسای مثل شما راه رو بر همه جونای که الان دل براشون می سوزونی بست که بست.عدم توانای وتخصص نزد نماینده های شما که نماینده شما بودن نه مردم اثار سوئ ذاشت که اوج افتخارش تیر کردن بشقابه.بدلیل عدم توانایی نماینده از حق و حقوق قانونی خود.برادر خودت خوب می دونی چرا حزبت در دور قبل از هیچ کدوم از کاندیدای شما حمایت نکرد.تازه بردن بجه های گچساران به استان توی هیج دوره ای به درشتی این اوره نبود حد اقلش برداشتن یه مدیر از خودتون به نیرنگ خودتون رو در استان فراموش نکردین اگه هم شما فراموش کردین مردم یادشونه.افطاری ها هم شما حسرتش رو نخورید هم یه سنت حسنه دینی یه هم یه تد بیر خیلی مایلی بدونی هزینه اش چطور تامین شده با یه تماس تلفنی احتمالا به جوابت برسی.عدد ورقم تفاوت جذب اعتبار و تکمیل پروزهای نا تمام و طرحای جدید در دست رسه فقط چشم و دل بی غرض می خواد که شما نمی خواهید داشته باشید.در اخر جوری صحبت کرده ای که باید به این دو سوال جواب بدی.....1-کجازندگی می کنی......2-دکترای جه داری و کجا خوندی........خداوند همه ما را در نقد انصاف عطا فرماید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با ايهمه قدرتي كه داردمتاسفانه هيچ كاري جزهمان چندعزل ونصب آنهم نه ازنوع بچه هاي توانمندكه ازميان ضعيف ترين نيروهاكه متاسفانه آبروي شهرستان را دزراستان برده اند.كارديگري نتوانست انجام دهد.ننگ براين قدرت.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رحمانی شجاع و با تدبیر....در واقع حقیقت مطلب هم همین است..احسنت بر وجدام بیدارت...
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون را نیروهای ضعیفش در گچساران سبک کرده اند دانشگاه را هم محمودی به گند کشیده ما کارمندان حاضریم یک مبلغی بزاریم روش بیا ببرش آقای عکاشه جان
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی هر وقت شما اومدین و به طور شفاف بیان کردین که این زمینهایی که دارین و اون 8 واحد... و دکه .... که....کرد را از کجا اوردی آیا با پول معلمی؟ یا اینکه چطور یهو پسرتون شد رئیس دفتر قاضی فر و چه کردید برای قاضی فر که این لطف را به شما کرد و خیلی مسائل دیگر که نمی توانم اینجا بیان کنم بعد بیایید حرف از خدا و پیغمبر بزنید.
خدائی تو روستای فتح چند نفر شما را قبول دارد؟ کسانی هستند در روستای فتح از بزرگان و سرشناسان روستا که نه شما او را قبول دارید نه او شما را و اتفاقا سوابق خانوادشان در انتقلاب از شما درخشانتر است و عرضه نشان دادند و چند جوان را شاغل کردند و خیلی بیشتر از شما محبوبند و دنبال پست و مقام و سیاسی کاری نیستند ولی شما چی؟ شما که فقط به فکر دو فرزند خودید؟
من به جرات می گویم که 80 درصد مردم فتح طرفدار تاجگردونند آن هم طرفدار سنتی و همیشگی.
مردم قضاوت گران خوبی هستند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
محمودی نیروی تاج هست در ابتدا ی ورودش می گفت نماینده احمدی نژاد در هند بوده . دانشگاه را خراب کرده
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی خدایی مگه کسی توانمندتر از تاجگردون هم تو دوشهرستان سراغ دارید وجدانت را قاضی بگذار اگه سراغ داشتی بگو تاماهم با شما همراه بشیم ولی انصافا بعد از سالها یک نماینده قابل وشایسته به مجلس فرستادیم بگذارید کارش را بکندمدتی هست که شروع کردید به تخریب وسیاه نمایی که خودتون هم می دانید فایده ندارد پس خواهش می کنیم دست از این کارها بردارید که این راه که می روید به ترکستان است
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب رحماني من البته تا حالا شما نرا نديده ام و فكر ميكنم وقتي من شما نرا نديده ام يعني شما نمياييد بيرون كه ما ببينمتون و چون نمياييد بيرون لذا چيزي هم نميبينيد يا اصلا بخاطر عملكردتان روتون نميشه بياييد بيرون.
١- از وحدتان كه ديديم بعد از اين همه شعار وحدت از همه جا جمع مرديد با مسيولين ادارات كه شركت كرده بودند شديد ٦٠ نفر
٢- مشكل شما حضور پرقدرت تاج گردون در همه عرصه هاست. خوشحاليم كه باز هم گفتيد راي كميسيون تخصصي و مخفي بود. يعني تاج گردون از همه سرانتون كه تو اون كميسيون بود هم سرتر بود. باهنر جدا كه در فراكسيون سياسي پيش تاج گردون زانو زد ولي مصباحي و توكلي و نادران و،،،،، هم تو كنيسيون بودند و ديديد چي شد. يعني تاج گردون چه سياسي و چه تخصصي از همه تون سره
٣- مسفرماييد تاج گردون در مقابل ٤ نفر بود. اگر راي تركها را قومي تلقي كنيم وراي اقايان جعفري و حسيني را فقط سياسي بدانيم كه اينطور نبود يعني تاج ردون از دوتاشون بيشتر راي اورد.
٤- ميفرماييد تاج گردون افطاري ميده. شما هم افطاري بدين تا ببينيد چند نفر مياد. مردم اون هم از نوع دعوت شدگان كه گشنه افطار نبودند. اونا به عشق مشاركت در كار و علاقه به دعوت ايشان ميومدن. اتفاقا اقاي تاج گردون مارمندان را دعوت نكرد. فقرا، پدران و مادران شهدا ، مهندسين و پيمانكاران ، كارگران شهرداري ، بازاريان و،،، محتاج افطار نيستند بهشون توهين نكنيد.
٥- چشمتونو باز كنيد تا كارها را ببينيد. ما از تاج گردون ناراحتيم كه چرا از روز اول به امثال ياران شما رو داده و اوتتان نكرده كه الان اين حرفها را ميزنيد
٦- خدايي مديران بكار گرفته توسط تاج گردون در اين يكسال را با راهي عهد بوق مقايسه ميكنيد. زارع پور ، گوهرگاني ، ياري ،عنبريان ، مظاهري ، نوروزي ، قايدي ، محمدي تبار ، زمان پور ، قيطاسي ، گرجي پور ، نشاطي ، و،،،،،، گوشه كوچكي از مديران ارزشمند گچسارانه كه تو اين يكسال مدير شدند
٧- همينكه بعد از يه عمر تونست پول نفت را بياره تو گچساران و شده همه كاره تو اعتبارات تو استان يعني حرف نداره.
فرازمند
Iran, Islamic Republic of
من که این رو رو فقط میدونم هرکس بیاد بالا فقط فقط بدرد اقوام و آشنایان خودش میخوره مثل سید قدرت که بدرد آقا هسام خورد والله ما از این شانسها نداریم. سیاسی شدن هم کیف داره دکتر سن ات بالا ست. زیاد هرس نخور الان یادت اومده جوانها این شهر بیکار هستند بچه بیکار که دیگه نداری خداروشکر نگران شهر نباش همه مردم اطلاع دارند پارتی بازی توی گچساران و باشه ماشاالله حرف اول رو تو کشور میزنه بسوزد پدر سیاستهای کشکی زنده باد آزادی و جوانهای بیکار
یاشار
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیسیون اگه شده برای خودش خوبه اگه هر روز ملاقات داره برای خودش خوبه . کی به فکر من و دوستان بیکار من خواهد بود. اگه بگم خیلی از این بچه ها افسرده شدن شاید باور نکنید چون شماها تو ناز نعمت هستین . من از سر ناچاری اینجا دارم نظر میدم میدونم بی فایده هم هست. رحمانی رو اصن قبول ندارم اما راست میگه فقط تبلیغات کردید آقای تاجگردون ... بغض راه گلوم رو گرفته حالم از سیاست بهم میخوره چون صداقت فراموش شده .معمولا" تو سیاست صداقت معنایی نداره اما من یکی رو دیدم صداقت رو به من یاد داد... ی بنده خدایی ی روز اومد محله ما قبل از حسینی نماینده خودش بود گفتم بیکارم گفت بیا سر جای خودم گفتم اختیار دارین . گفت نمیتونم کار بهت بدم فقط صبر کن ی پروژه های خوبی داره اجرا میشه .بعد از ی مدت دیدمش گفت کاری میخواستم معرفیت کنم رو خراب کردن گفت هر روز دارن تو پروژه هایی که من میخوام اجرا کنم کارشکنی میکنن چه چپی ها چه راستی ها . گفت متاسفم اگه نتونستم کاری برات انجام بدم . آقای تاجگردون ی مدت پیش خوندم گفتی هیچکسی علیه من کارشکنی نمیکنه.جون هر کی دوست داری ی کاری کن من اگه نرفتم سر کار لااقل دوستام مشغول بشن
کریمی
Iran, Islamic Republic of
دلیل نگرانی حاج رحیمی از جلسات موتلفه ترس از تبدیل محفل موتلفه به یک لژ فراماسونی با هدف کانون توطئه بر علیه جریان خدمت بی منت هست.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف گذشته
از باشت
Iran, Islamic Republic of
آخ و دلم سی جناحی که تو سر دمدارشی
دککککککترررررررررر رحمانی یه نگاهی به این کامنت ها بینداز اون وقت بیا خودتو با تاجگردون تاج سر باشت و گچساران مقایسه کن
مردم همین اظهار نظر های غیر منطقی و سیاهنمایی های آبکی تو و امثال هدایت خواه و غیره را می بینند که از جناح راست بدبین می شون
آیا شماها و امثال هدایت خواه ها فکر نمی کنید که یک روزی باید جواب این گفته هایتان را بدهید؟
درود خدا بر مرد حق و حقیقت دکتر ناجگردون انشاء الله در 4 سال آینده هم به کوری چشم بدخواهان به مجلس خواهد رفت.%%%%%%%%%%%%%%%
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
ايران فقط دكترتاجگردون
س
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی عزیز اگه پروژه ها رو مقایسه می کنید این رو هم بگید که حسینی در دوران احمدی نژاد نماینده بود که بیشترین درآمد نفتی رو داشتیم و تاجگردون در این دوره نماینده است که کف گیر به ته دیگ خورده ولی با همه این اوصاف اختصاص بودجه توسط تاجگردون هنری است که فقط از خودش بر میاد و نه شخص دیگه. در ضمن شمایی که از اسلام دم یزنید چطور عدالت را نادیده می گیرید و میگید یه عده رفتن سر کار حالا بگذریم چطوری رفتن و ...؟؟؟!!!!!!!!!!! من مطمئنم همه شما باور دارید که کسی لایق تر از تاجگردون برای نمایندگی نیست ولی خب بحث سیاست هست و این چیزا برا شما ارزشی نداره و مهم رسیدن به قدرته. ولی با همه اینا آقای رحمانی عزیز شک نکنید پیروز انتخابات تاجگردون هست. این رو نه از روی تعصب میگم بلکه براش دلیل و تحلیل علمی دارم. آقای رحمانی عزیز؛ اشکالی نداره بپذیرید دوره زمونه عوض شده و البته اگه اشکالی نداشته باشه مردم کمی آگاهتر شدن. موفق باشید
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج گردون، سلام بر گچساران و باشت
س
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی عزیز اگه پروژه ها رو مقایسه می کنید این رو هم بگید که حسینی در دوران احمدی نژاد نماینده بود که بیشترین درآمد نفتی رو داشتیم و تاجگردون در این دوره نماینده است که کف گیر به ته دیگ خورده ولی با همه این اوصاف اختصاص بودجه توسط تاجگردون هنری است که فقط از خودش بر میاد و نه شخص دیگه. در ضمن شمایی که از اسلام دم یزنید چطور عدالت را نادیده می گیرید و میگید یه عده رفتن سر کار حالا بگذریم چطوری رفتن و ...؟؟؟!!!!!!!!!!! من مطمئنم همه شما باور دارید که کسی لایق تر از تاجگردون برای نمایندگی نیست ولی خب بحث سیاست هست و این چیزا برا شما ارزشی نداره و مهم رسیدن به قدرته. ولی با همه اینا آقای رحمانی عزیز شک نکنید پیروز انتخابات تاجگردون هست. این رو نه از روی تعصب میگم بلکه براش دلیل و تحلیل علمی دارم. آقای رحمانی عزیز اشکالی نداره بپذیرید دوره زمونه عوض شده و اگه اشکالی نداشته باشه مردم آگاهتر شدن. موفق باشید
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی توانمندی ،قابلیت وشایستگی تاجگردون دیگر چیزی نیست که بشود با گفتن چند جمله آن را کتمان کرد چون همه در خفا ونهان به آن اذعان دارند دشمنان در خفا ودوستان در نهان
گرسنه
Iran, Islamic Republic of
اقای نفتی هوادار تاج یا دوست من مهندس هوشنگ رضایی عزیز جنابعالی زمانی معاونت اموزش شرکت نفت بودین در شآن شما نیست تملق گویی و چاپلوسی. خیال نفرمایید کسی شما رو نمیشناسه. درضمن اقای تاجگردون وکیل مردمه و وظیفه ایشون تعالی منطقه و رفع محرومیته . ایشون که فقط دنبال مطح کردن خود و تعالی شخصی هستن . برادر شون داره وظایف نمایندگی رو انجام میده. شما کمی واقع بین باش. سفره مردم خالی است برادر رضایی
لبد لیدا
Iran, Islamic Republic of
سلام.بااقای مطلع موافقم کارهای عمرانی اقای تاجگردون قابل تقدیراست اقای رحمانی بعیداست دروغگویی
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
فک کنم یکی دو روزه نشسته پشت یک سیستم و هی مرورگر سیستم رو حذف و نصب میکنه و به نفع رحمانی تائید میکنه نظراتو. بابا تصنعی نمیشه محبوبیت ایجاد کرد . دست بردار.
اهالی فتح
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر شماوخانواده تان بخاطر صدمترزمین درده کهنه فتح که ازاسمش ارزشش پیداست اجازه ندادید جاده باغات انگورروستای فتح توسط دکترتاجگردون کشیده شود بدبخت گچساران وباشت که شما بزرگ وصاحبنظر آن هستید. خدایی کسی هست عملکرد تاجگردون. راخاص و تکرارشدنی نبیند؟ انشالله خودم بامستندات کتابش کرده درشهردرزمان مقرر توزیع می کنم. نمی گذاریم کسی عملکرد تاجگردون رانفهمد نمی گذاریم بااین حرفها اذهان عمومی رامخدوش کنی. اگرتاجگردون نتوان کاری کند شما واربابانتان. تاصد سال نمی توانید. به اندازه یکسال تاجگردون کاری کند
ارزشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رحمانی مرد صدیق، وفادار، بی ریا، متواضع، با اخلاق، مودب و ارزشی جریان اصولگرا
رضا
Iran, Islamic Republic of
ایول دکتر حرف دل همه مردم رو زدی
تازه انتصاباش هم مشکل دارند
اون از آرمین محمودی که شادی ضعیفترین مدیر تاریخ دانشگاه آزاد بوده
اونم از استاندار که مهره ای خنثی است و .....
شهروند اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برادر رحمانی مطمین باش که همشهریان دیگر به کاندیدای متمایل به جناح شما رای نخواهد داد و تاجگردون نیز در اشتباهات تاکتیکی اش نظیر حذف مدیران توانا از جامعه بختیاری استان چون دکتر موسوی مدیرکل نخبه و سابق جهاد کشاورزی استان و کل کل با مدیر نفت گچسارات رای بسیاری از اصلاح طلبان شهرستان گچساران بویژه بختیاریها را از دست خواهد داد.
شکیبایی فتح
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون پدیده ایست که تکرارنشدنی است. کاش بزرگ فکری کردیم کاش به اندازه ایران وجهان فکرمی کردیم، آنوقت تاجگردون رامی شناختیم. کاش. کاش کاش......
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این حرفت درسته تمام نیروهایی که گذاسته هیچ استقلالی از خودشان ندارند متاسفانه در قضیه انتخاب مدیران مدارس هم شاهد دخالت و سفارش بالاترین نهاد این شهر یعنی فرمانداربودیم اگرلازم شد نام خواهیم برد.متاسفانه مدیران فعلی بسیار شکننده و نگاه تصمیم گیریشان به طرف مافوق خود بوده وعملا استقلال خودشان را زیر سؤال برده اند اما خلاف واقع است اگر بخواهیم از مدیریت قوی دکتر تاجگردون به سادگی عبور کنیم ایشان درشرایط فعلی که اصلا هم خوب نیست. توانسته بزرگترین طرح عمران شهری را به پایان برساند طرح زیر گذر که اواخر به خاطر کمبود بودجه دوتا کارگر بیشتر نداشت وعبور و مرور شهر را به معضلی بزرگ تبدیل کرده بود البته نباید از مدیریت بسیار قوی مهندس زینل زاده چشم پوشید در زمینه ورزش ایشان بزرگترین و بهترین کار ممکن یعنی تأمین اعتبار چهارده میلیارد برای احداث چمن مصنوعی فوتبال فراهم نمودند که واقعا کار بررگی است اما از نحوه مهرچینی در دستگاها بسیار ضعبف عمل نمودند از معاونت آموزشی آموزش و پرورش پرسیدند چرا فلان مدیر مدرسه را نگه داشتید ایشان گفتند که ما زورمان نرسید. و تمام
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این حرفت درسته تمام نیروهایی که گذاسته هیچ استقلالی از خودشان ندارند متاسفانه در قضیه انتخاب مدیران مدارس هم شاهد دخالت و سفارش بالاترین نهاد این شهر یعنی فرمانداربودیم اگرلازم شد نام خواهیم برد.متاسفانه مدیران فعلی بسیار شکننده و نگاه تصمیم گیریشان به طرف مافوق خود بوده وعملا استقلال خودشان را زیر سؤال برده اند اما خلاف واقع است اگر بخواهیم از مدیریت قوی دکتر تاجگردون به سادگی عبور کنیم ایشان درشرایط فعلی که اصلا هم خوب نیست. توانسته بزرگترین طرح عمران شهری را به پایان برساند طرح زیر گذر که اواخر به خاطر کمبود بودجه دوتا کارگر بیشتر نداشت وعبور و مرور شهر را به معضلی بزرگ تبدیل کرده بود البته نباید از مدیریت بسیار قوی مهندس زینل زاده چشم پوشید در زمینه ورزش ایشان بزرگترین و بهترین کار ممکن یعنی تأمین اعتبار چهارده میلیارد برای احداث چمن مصنوعی فوتبال فراهم نمودند که واقعا کار بزرگی است اما از نحوه مهره چینی در دستگاهها بسیار ضعیف عمل نمودند از معاونت آموزشی آموزش و پرورش پرسیدند چرا فلان مدیر مدرسه را نگه داشتید ایشان گفتند که ما زورمان نرسید. و تمام
فرمان دیل
Iran, Islamic Republic of
رحمانی جان صحبتهای شما فقط برای خودت ودوستانت بدر میخوره برو بپرس بعد قضاوت کن بودجه عمرانی گچساران وباشت در سال جاری برابر15سال گذشته بوده بله امثال شماها با ناحق کاری هر کسی را که حقش هم نبوده وارد سیستم کرده وحالا دولت جدید با حساب کتاب کار میکنه نمیتونه شلیشی نیرو وارد کنه حالا بگذریم از همه مسایل خدایی جون بچه ات چجوری به خودت اجازه میدی در مورد یه چهره ملی اینجوری قضاوت بکنی تو که فکر کنم ببرنت تهران تو یکی از کوچه هاش ولت کنن گم میشی
مرحبا به غیرت اهالی فتح
Europe
درود بر غیرت نویسنده کامنت اهالی فتح.
کیف کردم.ماشاء الله به غیرتت.خیلی مرد هستی.
نفتی هوادار تاجگردون
Europe
جناب گرسنه.
کاملا اشتباه می کنی.دنبال افراد الکی حرف نزن.چون فردای قیامتی هست.
اگر گفتن حقیقت تملق و چاپلوسی است ، من افتخار می کنم.
بایداز گچساران بزنی بیرون تا آوازه تاج را ببینی.
جهت اطلاع تاج اصلابنده رانمی شناید وحقیر هم نیاز به چیزی ندارم که بخواهم تملق کنم.ولی حقبقت راباید گفت هرچندبرای شما سخت باشد.امیدوارم خدا به راه خیر هدایتت کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر خداوند توفیق داد یک بار دیگه رو پوزی را خواهی خورد اصولگرا حنات دیگه رنگ نداره تاجگردون بزرگ شده مکتبی است که به فرموده جناب آقای خاتمی زنده باد مخالف ما با مخالف زنده ایم هر که مردش بیشتر مخالفش بیشتر زنده باد مخالف
در جواب شکیبایی فتح
Iran, Islamic Republic of
حالا شکیبایی فتح تو دیگه نمیخواد چاپلوسی کنی

یعنی چی شکیبایی فتح؟؟!! لاقل اسمتو عوض میکردی که ریا نباشه!!!
واقع بین 100
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به "مرحبا به غیرت اهالی فتح" و " اهالی فتح"
معلومه حسادت زده کور و کرتون کرده. دلیلی نداره بحث درون روستایی رو بیارید توی سیاست!!! چرا که اونایی که اجازه ندادن جاده بره، از اصلاح طلبا هم بودن و اینه میدونین که نفر اصلی خراب کردن جاده لیدر اصلاح طلبا تو فتح بود همون ک ..... دیگه نزارید این سینه پر از درد .......
دمت گرم دکتر رحمانی حرفا زیاده
از فتح
Iran, Islamic Republic of
جناب واقع بین چرا نمی گی بانی جاده در دوره سید قدرت بود و اصلاح طلبا نذاشتن جاده بره. وصله الکی نزن. خود اصلاح طلبا رفتید جاده رو کردید باغ و ......
ایلار
Iran, Islamic Republic of
دکتر مطمئن باش همه کامکت گذارا به عظمتت پی بردن
ایلار
Iran, Islamic Republic of
دکتر مطمئن باش همه کامنت گذارا به عظمتت پی بردن
عباس
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی لطفا عینکت را در بیا تا حقیقت را ببینی .
دامدار
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید دکتر رحمانی را بنده خدا حالا تو مصاحبه یه چیزی باید میگفت منظورش کار عمرانی نبود منظور بنده خدا کارهای امورانی بود دکتر جان از خود شهر هم خبر نداره
باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی برو جمع کن این دروغ هاتو پات لب گور هست داری دروغ میگی سر پل صلات تاجگردون جلوتو میگیره با این توهینات و دروغهات دوره شماها دیگه تمام شده نمیتونید کاری کنید مجبوریت این دروغها را بگید برات متاسفم تازه بقول خودت دکتری آبروی هر چه دکتر هم بود را بردی ولی احتمالا اشتباهی دکتری بهت دادنه
اهالی فتح
Iran, Islamic Republic of
نمیتوانم مثل. دکتررحمانی. فکرکنم زور که نیست. دعوای طایفه ای که نیست هرکس که بهترکارکاربهترفکرکرد بهتروبهتروبهترو......ازش حمایت می کنم مصالح جامعه اسلامی ایران است روستای فتح که مطرح نیست قطره رابادریا مقایسه نکنید. شما هم یه گروه ازپسران واقوام واشنایان. دکتررحمانی. هستید که مصاحبه. جور می کنیدکنید. کامنت میذارید بابایی خیال خوب حوصله ای دارید. مسایل. حاشیه. ای راول کنید بذارید نماینده برای مردم کاری انجام دهد. خدایی هم هست.
رادک
Iran, Islamic Republic of
یک پیشنهاد به برادران اصولگرا... اتحاد اصولگراها بر سر یک لر به نتیجه نمی رسد بهتر است سرفولادی به نتیجه برسید یا یک ترک دیگر که کف رای 20هزارتایی داشته باشد و کاندیدهای دیگر لر هم از او حمایت کنن تا بتوان رای تاجگردون را شکست و مهم این است که جناحی فکر کنیم نه قومیتی احتمال قوی اصلاح طلبان هم کاندید دیگری خواهند داشت واین سبب ریزش رای تاجگردون خواهد بود ... بله تاجگردون کاری نکرده برای شهرستان فقط مثل بچه یتیم ها عده ای را افطاری داده وآنهم احتمالا کفاره روزه های نگرفته بوده وما هم دل خوش کردیم به این تبلیغات کاذب ...وبه امیدخدا بتوانیم پرونده خاندان خانین را درگچساران وباشت برای همیشه ببندیم درحکومت اسلامی ...
غیره بومی
Iran, Islamic Republic of
دکی جان من نمی دانم دکترا چی داری واز کجا گرفتی اما امیدوارم همیشه وجدانت راقاضی قرار بدی ودر مورد عملکرد دیگران قضاوت کنی لااقل اونای که می خواهند پشت سرت قرار بگیرند وبه شما رای دهند فردا وفرداهای پیش رو پشیمان نشوند ..(مثل دوره های قبل)راستگویی شیوه امام علی (ع) است بس کنید عزیزان این همه تهمت وافترا برای چه !!!!!!!!!!!!
همسایه
Iran, Islamic Republic of
خدمت آقایان فتحی عرض می کنم آقای رحمانی یکی از افراد موثر سیاسی در شهرستانهای باشت و گچساران می باشد حالا بدون اغراق اگر خواسته باشی 50 نفر از سیاسیون شهر را نام ببری قاعدتا ایشان یکی از آنها خواهد بود نه حرف های ایشان وحی منزل هست نه تاج گردون فرشته نجات بالاخره انسانها متفاوتند بنابر این زیاد جوش نیاورید ایشان نظرات خود را گفته شما هم مودبانه نظرات خود را بگویید تخریب و بی ادبی کار خوبی نیست شما از روستاهای همجوار خود بیاموزید سالهاست هم چپ دارند هم راست دارند وهمه باهم دوست اند . با عرض معذرت
بیکار
Iran, Islamic Republic of
آقا یاشار امثال من و تو زیاد هستیم . با هم همدردیم. ما نسل سوخته هستیم.
همسایه
Iran, Islamic Republic of
میگم جل الخالق قیافه طرف به ...میخوره خودشو دکتر معرفی میکنه این اقا 30سال پیش کجا بودن از ش بپرسین حالا شده دبیر حزب موتلفه من 45 سال تو گچساران زندگی میکنم اولین بار اسم این اقا رو میشنوم عکاشه از تو...... دراوردیش
اهالی فتح
Iran, Islamic Republic of
ممنون ازتوصیه جنابعالی (بنام همسایه)
همسایه
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
رضا
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش پاشنه آشیل تاجگردونه ازبالا تا پایین
رضا
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش پاشنه آشیل تاجگردونه از مدیر کل تا دربان
همسایه
Iran, Islamic Republic of
بهنام عکاشه این دکترها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رو از تو جعبه شعبده بازی در میاری خداییش حالت خوب نیست البته از بچگی حالت خوب نبود
رضا
Iran, Islamic Republic of
آموزش پرورش پاشنه آشیل تاجگردونه
محمود
Iran, Islamic Republic of
اموزش وپروش بلای جان تاجگردون
عباسی
Iran, Islamic Republic of
در جواب همسایه عرض کنم چرا عاقل کند کاری که باز آیدپشیمانی برادر عزیز توهین کردن بدون هیچ گونه مدرک جرمی بسیار سنگین هست اون هم تاز سر امر و بقول خود دکتر باشی اقای رحمانی خیلی زود تحت تاثیر حرفهای واهی و فریبنده خود و هم فکرانش شد پس بهتر است تا دیر نشده اول از تاجگردون حلالیت و معذرت خواهی کنه و هم از مردم در غیر این صورت باید منتظر عواقب در وغگویی و چاپلوسی خود باشد تازه دکتر تاجگردون جانباز خانواده شهید و رزمند هست واین چنین و بدون دلیل توهین کردن خیلی شرم آور هست و باید ایشان پاسخ بدهند والا برای این اقا که به قول خودش دکتر هست گران تمام میشه
سیر نشده
Iran, Islamic Republic of
تا تاجگردون هستش شما رنگ مجلس رو نمیبینید


پسرتو اقای رحمانی گذاشتی سر کار ... زمین تو دوران .... از.... گرفتی

دیگه چی میخوای هنوزم سیر نشدی؟
از باشت
Iran, Islamic Republic of
امام صادق (ع) : کسی که بر زیان مؤمنی کاری بکند اگر چه با بیان نصف کلمه ای باشد در روز قیامت در حالی با خداوند ملاقات می کند که میان دو چشم وی نوشته شده است ؛از رحمت من ناامید (وبی بهره)است.
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
در جواب ولی لطفا هدف تخریب نباشه دکتر از مدیران اموزش وپرورش و کارکشته هستش ومن وبچه های دوره علی کوچولو ارادت خاصی خدمت ایشان داریم
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم به شما ربط داشته باشه که اقای رحمانی زمینشو چطور خریده. مگه پولشو از جیت بابای تو داده .؟این همه ملت با پارتی سرکارن .شما فقط پسر رحمانی دیدین. تو ایل وطایفه تاجگردون و دور بریهاش یه بیکار ببین.حتما میگه تحصیل کرده ان مگه ما بیسوادیم تاجگردون نه فقر کشیده نه بیکار بوده .مرفهین بی درد اینا هستن .اقای تاجگردونم اگر 4تا جاده درست کرده برا رفت امد خودشو وگروهشه که برا گشتن تو دور بعد جاده اش صاف باشه .وگرنه ما بیکارا جاده به چه درد مون میخوره.تاجگردون فقط تو فاتحه خوانی مرده ها میاد .کی تا حالا حال ما زنده ها را جویا شده .سنگشو به سینه نزنین .که عمری ما سنگشون به سینه زدیم خیری ندیدیم /ازموده را ازمودن خطاست چه اصلاح طلب چه اصولگرا .
رسم مرزبان سید یعقوب موسوی کورش محرابی حاج علیشیر
Iran, Islamic Republic of
چقد گرفتی تا این متن زدی
دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحمانی پیش قراول با اخلاق و سیاستمدار اصولگرایان افتخار روستای فتح
رسم مرزبان سید یعقوب موسوی کورش محرابی حاج علیشیر
Iran, Islamic Republic of
چقد پول دادی تا این متنو زدی
علی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
من کاری به رحمانی ندارم اصلاً حرفش مهم نیست ولی تاجگردون کاری برای گچساران نکرده و نمیکنه اینو بفهمین مردم مظلوم گچساران خام نشید به فکر آیندتون باشین که فردای روزگار تو رو بچه هاتون شرمنده نشید
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
ما دچار عدم ثبات اخلاقی توی حزبهای فعال داخل شهرستان شدیم اینقد تو سرو کله هم بزنید ک ک ب بیراه بریم فقط چند صباحی تفکرات جوانان بیکار رو معطوف ب اسمهای سیاسی کنید ب امید روزی ک حزبی با عنوان حزب رستاخیز تمام تفکرات چپ وراست رو برچیند و زیر سایه این پرچم ب اشتغال جوانان و هدفش خدمت واقعی ب ولایت خویش باشد
صادق
Iran, Islamic Republic of
شماها چقدر بيكاريد بابا بريد پي زندگيتون كه نه اصولگرا و نه اصلاح طلب نون اب ميشه واسه ملت
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای رحمانی
از روشنگریهایتان که یقینا دارای اجر معنوی است کمال تشکر را داریم.
درود بر اصول گرایان.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
پناهنده
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مزیت صحبتهای دکتر رحمانی این هست که تابوی انتقاد از عملکرد دکتر تاجگردون رو شکستند. تا قبل از مصاحبه ایشون همه تحت تاثیر جو روانی ناشی از تبلیغات دکتر تاجگردون بودند. ولی من فکر میکنم از این به بعد عملکرد آقای دکتر تاجگردون به صورت واقع بینانه تری مورد بررسی قرار میگیره.
به عنوان مثال من فکر میکنم انتقادی اساسی به عملکرد دکتر تاجگردون هست که ایشون به فکر راه اندازی صنایع مادر در گچساران و باشت نیستند و بیشتر تمرکز ایشون بر روی تغذیه بودجه ای اداراتی هست که هزینه های مصرفی بالایی دارند (که البته کار بسیار خوبی است) ولی مثلا در زمینه پتروشیمی فعالیت کمتری دارند (البته یک نفر نمی تواند این همه کار را با هم انجام بدهد و دکتر تاجگردون بایستی از سایر افراد مناسب کمک بگیرد).
شکیبایی فتح
Iran, Islamic Republic of
شما بایددرزمان ثبت کامنت هویت قانونیت رامثل من بنویسی نه اینکه من اسمم رامثل تو یه چیزدیگه ای بنویسم که مبهم وقابل فهم نیست . زشت نیست خودمو کس دیگری بنویسم فامیلی من هویت من است ونشان از شهامت من است نه چاپلوسی نیاز به کاراگاه بازی نیست من اگه بخوام بنویسم مثل اسمم می نویسم... کامنت اهالی فتح راهم هرکسی نوشته نظرش راداده خواهشا در زمان کامنت گذاری ظزفیت داشته باشید وبراساس منطق جواب دهید قرن قرن ......نیست هرکسی ایده اش رامیدهد وباید احترام گذاشت
دل خون
United States
دکتررحمانی اصل شک ندارم ادم خوبی هستید اما یکی از مشکلات ما همین است که ادمهای خوب ما اصل مطالب را نمی دانند؟
1-سیدکبرعلیزاده واقعافرمندار سیدقدرت نبودندچون او از کانال دیگر انتخاب شد لیست افراد معرفی شده سید قدرت موجوداست
2-انصافا مدیران دوره ی شما با ما شین دولتی در ایام تعطیلی هر جا که دو ست داشتندنمی رفتند؟
3- 700 نفری که به قول شما استخدام شرکت نفت شد فرزندان چه کسان بودند؟که خود 7000هزارتیربر قلب پابرنهابود که خوب میدانید؟
4-به زینل زاده به عنوان شاهد خوب اشاره کردید چون ایشان شهردار جعفری وهم مدیرکل سیدقدرت و هم شهردارتاجگردون؟؟؟؟
5-بنظربنده وقتی کلمه قلع وقمع را در مورد دکتر تاجگردون بکاربردیدخودت هم ناراحت شدید کدام قلع کدام قمع شرکت نفت که همان نیروی دولت احمدینژاداست ؟فرماندار غیربومی عزل ویک فردبومی از تبار من وتو جای گزین شد؟اموزش وپرورش هم حاج یداله وحاج غلام جریان دو کله قوچ ویک دیگ بود؟
6-ایا می دانید که در دوران شما ودوستان شما جوانی که در یک امتحان ورودی نفر اول شده بود حق مسلم او به دستور نماینده ی محترم مورد حمایت شما نادیده گرفته شد؟
دکتر جان مانند سازمان ملل وغربیها که اعدام یک قاتل پیراهن عثمان می کنند اما دربرابر طفلان غزه سکوت می کنند؟ البته بعضی از حرفهای شمادرست است
متین
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای آقای رحمانی طبیعتا مبتنی بر خط مشی سیاسی خودش هست و نباید انتظار داشت که از اقای تاجگردون تمجید کنه (حتی یک مورد هم ندیدیم)در مورد دانشگاه آزاد هم واقعا بعضی از موارد عزل و نصب و بی لیاقتی بعضی از افراد جای تعجب و تاسف داره که باید از عملکرد ضعیف تاجگردون (اگر به توصیه ایشان بوده)در نظر داشت امیدوارم که به زودی نتایجش رو ببینیم
یک سید پشکانی
United Kingdom
اقای رحمانی ماشالاه چقد زمان سید قدرت از پروژه عمرانی دیدیم ماشالااه
اقای رحمانی تاجگردون اگه کاری نکنه حداقل یک بار صدایه گچسارن رو به گوش ملت ایران برد.اگه طرح هایی مث زیرگذر نخواست به این خاطر نخواست چون عقل داشت چون فکر داشت اما در دوره شما جز ....
اقایه رحمانی اگه وحدت کنید رای همتون رو بزارید رو هم به اندازه نصف آرا تاجگردون نشد
کاری نکنید مسخره عالمو آدم بشید.
15 هزار اختلاااااااااااااااااااااااااااااااف
4 هزارتاش دزدی باشه 5 هزارتاش دزدی باشه
10 هزار تایه دیگشو چیکا میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گرسنه
Iran, Islamic Republic of
آقای نفتی هوادار تاجگردون . ماهم قبول داریم تاجگردون داره خودشو مطرح میکنه.اما وظیفه ایشون توسعه حوزه انتخابیه شون هست و نه مطرح کردن خودشون
داورپناه
Germany
ای کاش این بزرگوار...در واپسین روزهای عمرش حقایق رو بر ملا میکرد و یع عاقبت خیری واسه خودش میخرید
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
کسی رو که نمایندگان کل ایران به عنوان رئییس مهم ترین کمیسیون مجلس انتخاب کردن ،کسی نیست که شما و پسرت بخوایین نقدش کنید....
نفتی هوادار تاجگردون
Europe
جناب گرسنه.لطف کن مروری برعملکرد این دوسال تاجگردون بینداز بعد قضاوت کن.اقدامات ایشان بی نظیر است.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه چرا کامنت مرا از سایت برداشتی میشه توضیح بدید؟ چطورمیخواید فرهنگ انتقاد را ترویج بدید؟لطفا وظیفه خبررسانیت را خوب انجام بده. حالا نه اینجا جا ، جاههای دیگه هم میشه اطلاع رسانی کرد .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
متشکرم
شکیبا باش شکیبایی
Iran, Islamic Republic of
شکیبا باش شکیبایی
با این کارت میخوا یبگی شکیبایی فتح هستم و به فلان کس رای دادم ولی همه میدونن به اون کس رای ندادی
پشت ککی خته داشت بو بهتره
دوستدار شما از شاه بهرام
برو
United States
محمودی تو رو به اونی که می پرستی برو این دکتر تاجگردون ما رو خراب نکن بابا تو چقد سمجی دانشجویان تو رو نمیخوان اساتیدم تور نمیخوان تاجگردوم تو رو نمیخواد کم فامیل بفرست واست واسطه شن برو
محمودی برو
محمودی تو رو جون هرکه دوست داری
محمودی تو که ریس ستاد احمدی نزاد تو هندوستان بودی برو
محمودی تو که اصولگرا بودی بو را بزار واسه یه لحظه تو این سختی های زندگی خوش شیم از رفتننت
بهت قول میدیم یه بدرقه با شکوه واست انجام بدیم اون کت شلوار زرده بود خیلی قدت بلند نشون می ده اونم بپوش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون عزیز بابا شما چی کار کردی که این آقای مثلا دکتر که دارای ادبیات فوق العاده ضعیف هستش بهش فشار اومده و آمپر چسبونده در ضمن جناب آقای رحمانی شما هم سعی کن با دم شیر بازی نکنی و پسر خوبی باش باشه آفرین!!!!
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
این جماعت بیخرد کی میخوان دست از این ندانم کاریهاشون بردارن یه کم انصاف داشته باشید آخه نماینده های ادوار پیش(نبی زاده/جعفری/حسینی) چه گلی به سر این شهر زدن که تاجگردون نزده دکتر تاجگردون فقط دوسال که رفته مجلس کدوم عقل سالمی قبول میکنه که ایشون تو این دوسال همه مشکلات رو حل کنه بیشتر مردم حالیشون نیست و خبر از اعتبارات گچساران ندارن جناب آقای رحمانی! فقط میتونم اینو بگم در طول تاریخ این استان هیچ نمانده ای از لحاظ قدرت،هوش وزکاوت،سیاست،فصاحت،برش وقاطعیت و….. مثل دکتر تاجگردون نیومده و نخواهد آمد
علی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولایت فقیه
علی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
نگران
Iran, Islamic Republic of
آخخخخخخ سی دانشگاه آزاد. که کم کمک درش بسته ایبو. خیال همه راحت میشه. این همه بحث و جدل هم براش نمیشه. آقای تاج از رییس انتصابیت به ماموریت تعطیلی دانشگاه چه خبر؟ ببین هر کدوم از این حرفا دروغ باشه وضع اسف بار دانشگاه راسته. یه نیم نگاهی هم به دانشگاه آزاد بندازید. در مقابل این همه دانشگاه بی امکانات دانشگاه آزاد با این همه امکانات داره تعطیل میشه
نگران
Iran, Islamic Republic of
هر کدوم درست نباشه دانشگاهو خوب اومدی. که با حمایت های نمی دونیم چرای جناب تاجگردون رفته تو سراشیبی سقوط. ندیدیم نماینده ای برا تعطیلی علمی شهرش حمایت کنه.
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
ایگم مه دانشگاه آزاد هنو هسیش؟ اشنوفتم بسه وابی. ایگن جناب تاج خواس بسه وابو سی که دی سودی نیاره. فقط باعث اختلاف ایبو شایدم گولش زین. نونم جون خوت
ناشناس
United States
شما در برابر پایمال کردن آراء مردم و ثروت اندوزی چه پاسخی داری من به چشمان خودم دیدم که ... روز رای گیری پول پخش میکنه این پولها از کجا میان جز از زدن جیب مردم .
زیر ذره بین
Iran, Islamic Republic of
تجربه ثابت کرده هرکه در راس امور باشه فقط هوای اطرافیان خودشو داره.اصلاح طلب و اصولگرا به فکر منافع سخصی خودشون هستند.متاسفانه همه اصل خدمت به خلق خدارو فراموش کرده اند.
ببوستان
Iran, Islamic Republic of
بابا دکتر می خواست خودی نشون بده , زیاد به دل نگیرید حرفهای دکی جان را , از ایشان بخواهید تا عینکش را بر دارد دوباره از ایشان سوال کنید عکس گفته هایش را می گوید چون عینک دروغ ,بدبینی , تهمت , کتمان حقایق, سنگ اندازی , و.و.و.و. روی چشم دارد به دل نگیرید.
ali
Iran, Islamic Republic of
آقای دلسوخته وآقای اصول گرا شما رامی شناسم مگر می ترسی بگویی اصلاح طلبم .اتفاقا"آقای رحمانی درست می گوید تاج فقط شعاره
Iran, Islamic Republic of
گونی موتلفه گچساران خالی شده به دنبال پر کردن گونی خود هستند
نهشناس
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نیروی تاجگردون محمودی رییس دانشگاه ازاد گچسارانه سیچه عوضش نیکنه خدادونه
شهروند باشتی
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی من شک دارم ذره ای ایمان در وجود شما باشد. شما پروژه زیرگذر را مربوط به نماینده قبل و استاندار و فرماندار قبل می دانید؟ همان هایی که تا خرخره در زیر گذر فرو رفتند؟
اینایی که نام بردید مال این حرفا نبودند اگر دکتر تاجگردون نبود شاید به قول بعضی ها باید گودال زیرگذر را پر می کردند.
هر چه بیکاری بدبختی و غیره در گچساران وجود دارد میراث همان هایی است که ازشون دفاع کردید. شماها دیگه حناتون برا مردم گچساران و باشت رنگی نداره. همه شما را می شناسند شما که همه بچه هاتون رو سر کار گذاشتید دیگه دغدغه بیکاری رو ندارید. شماها ارزشی برای مردم قائل نیستید و فقط مشغول بازی های سیاسی خودتان هستید. بعد از انقلاب اسلامی دکتر تاجگردون به باشتی ها و گچسارانی ها ارزش داد و حقوق از دست رفته شان را در دوران مدیریت شماها بهشان برگرداند.
شماها که دیدگاهتان تا آخرین فرد خانواده و حزب خودتان هست لطفن دم از مردم نزنید. مردم شما را می شناسند و دکتر تاجگردون را هم می شناسند. تاجگردونی که در سال چندین میلیون تومان از اموالش را به اشخاص موسسات و مدرسه سازی و بیمارستان سازی اختصاص می دهد نیازی به نام و نشان و تبلیغات ندارد. این شماها هستید که رمیتی ندارد و به بهانه های مختلف دارید جو را با مصاحبه های ساختگی متشنج می کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نیروی تاجگردون دکترمحمودی رییس دانشگاه ازاد گچسارانه سیچه عوضش نیکنه خدا دونه
منصف
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون باید بپردازد به کارهای بزرگی که باعث ایجاد اشتغال شود و ما همه هم بهش رای میدهیم نگران رای نباشد کارهایی مانند اتمام پتروشیمی که کلنگ آن را آقای باهنر در دوره آقای جعفری زد و قول 100 روزه داد - پالایشگاه - توسعه بی بی حکیمه بعنوان یکی از مهمترین مکانهای ایجاد اشتغال در گچساران - توسعه کشاورزی با ساخت کارخانه های صنایع تبدیلی کشاورزی - توسعه راههای ارتباطی گچساران به دیلم گناوه - بهبهان - چرام - ......ایشان یک نماینده ملی است آقایان فتحی هم ایشان را اینقدر کوچک نکنند اسم شما ها را هم نمی داند
اهالی روستای فتح
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی انتظار بیشتر از این از شما و امثال شما نداشته و نداریم 16 سال حزب شما سکاندار بودند شما هم بودی چه کار مثبتی برای روستای فتح کردید اینکه کار شخصی نیست ؟ ایا همین ج. .ه نبودند که چند تا امضا داشتند و فقط اطرافیان خود بر سر کار می فرستادند شما نتوانستید کاری برای برادر های خود بکنید که در سرما گرما سبزی فروشی نکنند شما ... مطمعن باش کسی با حقوق .در قران امده خداوند از رگ گردن هم به ما نزدیکتر است تا زنده هستید و دستتان از دنیای پوچ کوتاه نشده بروید و توبه کنید واز تاجگردون هلالیت بطلبید ایا در قران نیامده حقیقت را بگویید تا رستگار شوید ایا مسلمانی این است امیدوارم خداوند از سر تقصیرات تان بگذرد چرا که تهمت جز گناهان کبیره بحساب می اید شخصی که شما از او صحبت می کنی فکر نمی کنم جز خدمت چیزی در ذهنشان باشد
خ.ب.م
Iran, Islamic Republic of
حداقل یه کم تو گفته هات انصاف داشته باش.
روزگار
Iran, Islamic Republic of
برادر شاه بهرامی بسوز من آهنین هستم جنسم از آهنه محکم و فولادین -خاصیتم اینه که به آهنربا میچسپم دست خودم هم نیست لا مذهب اون مرو کشیده به سمت خودش من که نرفتم - اما اون جنسش جنسه که جنسه خوب رو سمت خودش میکشه- اگه فهمیدی بهتر - اگه نفهمیدی لابد نمیفهمی تقصیر خودت هم نیست از جنسه خرابته
روزگار
Iran, Islamic Republic of
سلام
مظاهری
Iran, Islamic Republic of
اقای محمودی مدیر توانمندیه بعضی ها که میگن اقای ملک زاده باید رییس بشه خبر ندارن که این اقا فقط بدرد معاونی میخوره از دانشجویان مهندسی شیمی گچساران سوال کنیت
الاویس
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی افکارتو جمع کن برای دوره ی بعدی
میسی
Iran, Islamic Republic of
اقای محمودی مدیر توانمندیه بعضی ها که میگن اقای ملک زاده باید رییس بشه خبر ندارن که این اقا فقط بدرد معاونی میخوره از دانشجویان مهندسی شیمی گچساران سوال کنیت
الاویس
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی ..و منطق صحبت نکن
فتح همیشه فتح
Iran, Islamic Republic of
اخ از دست کهولت سن وفراموشی همراه ان من که حرفش را به دل نمی گیرم چون نیش عقرب نه از راه کین است
عضو هیات علمی دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تعویض مدیران عالی بود ولی کار مهمتر تعویض معاونین کم کار هست که باید سریع انجام شود.
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحمانی ها. درود بر همه روشنگران نترس.اجرت با سیدالشهدا
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر منافق
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی کاملا داره درست میگه . ایشون عینک بد بینی نذاشتن شما چشماتون نیاز به عینک داره .هر چند عینک بیعاری رو چشماتون هست.نگاه به خانواده هاتون کنید .چیزی جز فقر و بیکاری و اعتیاد و ... اضافه شده؟
حقتون همین امثال تاجگردون هاست که با چرم زبونی رامتون کنند و خودشون سهام پتروشیمی و سهام کارخونه فسفات رو بزنن به نام خانوادشون و امینی ها .
واقعا براتون متاسفم
کارمند بیدار شو
Iran, Islamic Republic of
کارمندای دانشگاه شما که همه تون اینترنت تو دستتونه بنویسید شاید این دانشگاهو نجات بدن. باور کنید همه تون بیکار میشید. این مشکل همه ست. پیشنهاد بدید راهکار بدید این مشکل بزرگو به مقامات بالا انعکاس بدبد الان بگین شاید چند سال دیگه اثر بده ولی باید از الان به فکر بود.
....
Iran, Islamic Republic of
هرگاه امر به معروف و نهی از منکر نکنید اشرار شما بر شما حاکم می شوند.
شهروند باشتی
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر دکتر تاجگردون عزیز.
الحق و الانصاف کمتر کسی می تواند به اندازه دکتر تاجگردون حواسش به همه چیز باشه و پاسخ همه رو بدهد. دکتر جان اجر شما با اقا امام زمان. همه می دانند حزب موتلفه در گچساران تا بوده اند به فکر منافع شخصی و حزبی خود بوده اند اگر یک تحقیقی در وضعیت این افراد کنید تمام بچه های خودشون رو با همین ترفندها در ادارت مختلف بکار گرفتند. در واقع نرخ بیکاری در خانواده های موتلفه شاید در حد صفر باشد. این بیکاری که اقای رحمانی می گویند نیجه کم کاری است که سیاسیون وابسته به این حزب یا مورد حمایت این جزب است که در دوره های گذشته قدرت را در گچساران در دست داشته اند و جز به منافع خود و حزب شان توجهی نکرده اند.
آری این بیکاری بیکاری انباشته شده ای است که ارمغان سال هایی است که این آقایان قدرت را در دست داشته اند. همانطور که ذکر شد اگر نگاهی به وضعیت خانوادگی این افراد بیاندازید خواهید دید که وضعیت مالی، رفاهی و شغلی در این خانواده ها با بقیه افراد قابل مقایسه نیست. الان هم اقای رحمانی دارند فرافکنی می کنند و مشکلات که میراث سال هایی است که خودشان قدرت را در دست داشته اند را به نماینده فعلی نسبت می دهند.
همگان خوب می دانند دکتر غلامرضا تاجگردون اسطوره ای است که در اذهان باقی خواهد ماند. ایشان یک کارشناس است و خوب می داند هر کاری را کی و چگونه شروع نماید. تاجگردونی که سالانه چندین میلیون تومان از دارایی های شخصی خودش را به افراد مختلف می بخشد نه نیازی به تبلیغ دارد و نیازی به نام. موتلفه گچساران بهتر است فکر گونی های خالی شده خود را از جاهای دیگه بکنند نه بازی با سرنوشت مردم گچساران.
Iran, Islamic Republic of
محمودی برو :
مرداد ۱۸, ۱۳۹۳ در ۴:۲۰ ب.ظ

محمودی تو رو به اونی که می پرستی برو این دکتر تاجگردون ما رو خراب نکن بابا تو چقد سمجی دانشجویان تو رو نمیخوان اساتیدم تور نمیخوان تاجگردوم تو رو نمیخواد کم فامیل بفرست واست واسطه شن برو
محمودی برو
محمودی تو رو جون هرکه دوست داری
محمودی تو که ریس ستاد احمدی نزاد تو هندوستان بودی برو
محمودی تو که اصولگرا بودی بو را بزار واسه یه لحظه تو این سختی های زندگی خوش شیم از رفتننت
بهت قول میدیم یه بدرقه با شکوه واست انجام بدیم اون کت شلوار زرده بود خیلی قدت بلند نشون می ده اونم بپوش
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
کچل ارطبیب بود سرخوددوامی کرد.رحمانی کیه .لطفا بااینهامصاحبه نکن بزرگ میشن.تاریخ مصرف ........
شابهرم
Iran, Islamic Republic of
بابا این که دکتر نیست فوق لیسانش مشاوره داره چون جانبازه بهش میگن دکتر ضمنا یکی از خودش بپرسه تو و دوستان دیگر فتحیتون میشه لااقل یه کار مثبت که برا روستاتون انجام دادین نام ببرین تا برسه بجای دیگه جز تخریب و پرونده سازی برای دیگران چکاری بلدید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش همه یاد میگرفتند بجای تخریب شخصیت و پیشرفت شخصی ، به فکر وسعت و پیشرفت شهرمان باشند ، انصافاً آقای تاجگردون با توجه به پیشینیه ای که داشتند از تمام چم و خم کارهای دولتی و اداری و در رأس امور بودجه آگاهی کامل داشتند به همین دلیل با دست پر در مجلس حضور پیدا کردند و سعی در احقاق حق شهرمان دارند ، ولی عزیزانی که قبل از ایشان به مجلس رفتند تا آمدند چم و خم کار را یاد بگیرند چهارسال آنها تمام شد و هیچ حرف و حرکت خاصی از خود نشان ندادند ، پس بیایید عاقلانه بیبینم ، فکر کنیم ، حرکت کنیم ، نه جناحی ، اگر همینطور جناحی پیش بروید همچنان رو به عقب حرکت می‌کنید ، وسعت دید داشته باشید و دلتان برای آینده این شهر و فرزندانش بطپد ، عزل و نصبها در تمام دوره ها بوده و مختص یک دوره خاص نیست ، در تمام دنیا وقتی گروهی پیروز شوند سعی در تحکیم پایگاههای خود دارند ، حال اصولگرا باشد ، اصلاح طلب باشد و هر گروه دیگری ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
گزینه نهایی اصولگریان دکتر رضاپور (فوق تخصص عفونی) است ....
حالا میبینبم...............
کریمی
Iran, Islamic Republic of
من هم با نظر احمد موافقم چون ایشان ازدوستان دکتر ولابتی و همکار بودند ...
از جاهایی هم من شنیدم اصول گرایان دنبال یک نیروی علمی و محبوب هستند که توان رقابت باتاج رو داشته باشه
شابهرم
Iran, Islamic Republic of
روزگار معلومه کی می سوزه این از داد و هوارت پیداست هرچند صمم بکمم امیم فهم لایعقلون هستید
الاخاص
Iran, Islamic Republic of
جناب . .******************************************************************************************************************************************************************************
!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیر نبینی ای شالا محمودی...گند زدی با این تغییر و تحولت.کی میخوای دانشگاه رو تعطیل کنی؟اینجور ک معلومه قصد داری تا پایان سال 93 ریشه ی دانشگاه رو بسوزونی بعد بری........:(
کته باشت
Iran, Islamic Republic of
بوس خودی تلخ است لطفا درست قضاوت کنید درمورد اقای تاجگردون
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1