تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۵۸۱۱۶

رئیس و معاون کمیته امداد بویراحمد تغییر کرد

۰
کبنا ؛در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد در محل نمازخانه کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل کمیته امدا امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: کمیته امداد یک سازمان و نهاد حمایتی و خدماتی است که از بدو تأسیس بعنوان یک نهاد انقلابی و مردمی با ریشه دینی و قرآنی شروع به کار نمود و توانسته در مقیاس وسیعی خدمات ارزشمندی ارائه دهد.
سیدغلامرضا متقی افزود: همه اقدامات و برنامه های کمیته امداد توانسته کارهای مفید و موثری باشد و نتیجه پرباری برای خدمت به مردم داشته باشد.
وی تصریح کرد: بدون تردید اگر کمیته امداد نبود خیلی از کسانی که امروز در مدارج عالیه تحصیلی بسر می برند و به مقامات عالی رسیده اند به این جا نمی رسیدند.
متقی با اشاره به اینکه خدمات این نهاد منجر به این شده که محرومین از نعمت تحصیل برخوردار شوند، گفت: یکی از وظایف کمیته امداد این است که استعدادها را شناسایی کند و رشد دهد.
وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد باید منجر به تأثیر مثبت در زندگی فقرا شود، تصریح کرد: توانمندسازی و اشتغال و موضوع مشارکت های مردمی دو رویکرد اساسی در کمیته امداد است که موجب فقرزدایی می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه 35 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد داریم، اضافه کرد: با ارائه خدمات موثر کمیته امداد به مردم نیازمند، بیش از 5 الی 6هزار نفر توانمندشده و از چرخه حمایت خارج شده اند.
متقی افزود: در یک گستره قابل توجه ما توانستیم صدقات را بعنوان یک فرهنگ قرآنی جا بیندازیم و همچنین درخصوص بحث اکرام ایتام، مسئله زکات و سایر موارد اقدامات موثری صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه 10 درصد جامعه نخبگان از خانواده کمیته امداد است، گفت: این نشان از تأثیر خدمات کمیته امداد می باشد.
متقی ارائه خدمات عمرانی، کمک به تغذیه کودکان زیر شش سال و خدمات درمانی را از دیگر خدمات کمیته امداد در راستای توانمندی مددجویان برشمرد .
وی اظهار کرد: امید است که این خدمات با نگاه عمیق تر ادامه یابد تا انشاءالله روزی برسد که دیگر هیچ فقیری نباشد و اصلاً نیازی به کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی نباشد.
متقی به تغییر و تحول نیروی انسانی در ادارات اشاره نمود و گفت: تغییر و تحول نیروها دلیل بر ضعف آنها نسیت و هر تغییری و تحول برای بهبود شرایط و اوضاع صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: امید است که همه ما در هر پست و مقامی که هستیم نهایت تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم و جلب اعتماد مردمی به کار گیریم و از قوم بازی و سیاسی کاری به دور باشیم و امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق خدمت صادقانه بدهد.
زریر انصاری مدیر سابق کمیته امداد شهرستان بویراحمد در این مراسم گزارشی از عملکرد کمیته امداد شهرستان در زمان مدیریت خویش ارائه نمود.
هادی ولایتی مدیر جدید کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم به تشریح برنامه های خود پرداخت.
در پایان این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات زریر انصاری مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد هادی ولایتی بعنوان مدیر جدید این شهرستان منصوب شد.
همچنین در این مراسم از خدمات زاهد ذبیحی تقدیر و محسن رضانژاد به جای وی بعنوان معاون توانمندسازی شهرستان بویراحمد منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1