تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۵۸۰۰۷

حضور 14 بانوی ملی پوش استان در تیم های ملی

۰
کبنا ؛.ezadpor
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از  اداره کل ورزش و جوانان استان، با حضور جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل و اعضای شورای ورزش، جلسه شورای ورزش اداره کل برگزار شد.
در این جلسه که در محل دفتر مدیریت اداره کل برگزار شد ،ایزد پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین ورزش اداره کل ،خواستار برنامه ریزی مدون  در جهت توسعه و احیای ورزش استان شد. مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکیل اطاق فکر ورزش استان را گامی در جهت شناخت استعداد و پتانسیل موجود در ورزش استان ذکر نمود و خواستار تعامل بیشتر ورزش قهرمانی و همگانی استان شد.
وی ایجاد وحدت رویه بین هیئت های استانی و شهرستانی را خواستار و از برگزاری همایش پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما در روز 24 مرداد  ماه در شهر یاسوج  با اهدا یک دستگاه خودرو پراید و صدها جوایز نفیس دیگر خبر داد و خواستار حمایت مسئولین استانی و شهرستانی در برگزاری منظم این همایش شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه از تشکیل کارگروه تشریفات همایش پیاده روی خانواده و کارگروه ورزش برای برگزاری منظم  همایش پیاده روی خانواده خبر داد و خواستارحضور اسپانسر و سرمایه گذار در این همایش پیاده روی شد.
ایزدپور حضور کارشناسان استعداد یاب کشور را در استان گامی در جهت شناخت ورزشکاران استان دانست و از حضور 14 بانوی استان کهگیلویه وبویراحمد در تیم های ملی بانوان کشور خبر داد.
وی ارتباط واحدهای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان را با واحدهای ستادی وزارت ورزش و جوانان کشور را خواستار و از توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به سه مقوله ورزش همگانی ،ورزش قهرمانی و ورزش حرفه ای خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان در شهریور ماه خبر داد.
احمد حکمتی اصل معاونت توسعه ورزش اداره کل نیز ضمن تشکر از حمایت های ایزد پور به ورزش استان از برگزاری جلسه با معاونت سیاسی امنیتی استانداری در برگزاری هر چه بهتر همایش پیاده روی روز 24 مرداد خبر داد وخواستار حمایت بیشتر مسئولین دستگاههای از این همایش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1