تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۵۷۸۹۲

بی منجگان جائی که انگار تا الان هیچ مدیری پانگذاشته

۴۶
۰
کبنا ؛ایمان محمدپور فتح
خبر کوتاه بود اما ناگوار...
«یک ویلچر برای چهار نفر» تیتر گزارشی بود که در ۶ مرداد ۱۳۹۳ در سایت خبری تحلیلی کبنا نیوز منتشر شد و موجی از عکس العمل‌ها را در پی داشت.
از کامنتهای گزارش گرفته که هر کدام به یک تحلیل جدا نیاز دارد تا جلسه چند تن از مسئولین شهرستان کهگیلویه، یک روز پس از انتشار خبر در منزل این چهار معلول.
از کجا باید گفت؟
مقصر کیست؟ چرا کسی رسیدگی نمی‌کند؟ آیا مسئولین مطلع هستند؟ و هزاران سوال بی‌جواب دیگری که در ذهنم تداعی شده بود...
وقتی کامنتهای گزارش مذکور را مطالعه می‌کردم، جواب خیلی از سوال‌هایم را یافتم آن هم از زبان مردم، «یکی از این می‌گفت که آقای مدیر کل باید به جای استخدام دوستان و آشنایان و... یکی از این چهار معلول را به کار می‌گرفت شاید گوشه‌ای از مشکلاتشان حل می‌شد»، با خود گفتم چقدر بدبختند هم استانی‌های من، آخه اگه این‌ها را استخدام بکنه، کی کمکش می‌کنه که صندلی مدیرکلی شو از دست نده!!
مگر اطلاع ندارید که ایشان از مدیران دولتی بوده که یک سال از پایان کارش می‌گذره اما ایشان علیرغم مدیریت ناکارآمدش، هنوز صندلی شو به هر زحمتی بوده حفظ کرده!!
«دیگری از این می‌گفت که باید به حال نماینده کهگیلویه گریست»، با خود گفتم گریستن به حال نماینده کهگیلویه چه سودی به حال این چهار معلول دارد؟ در ثانی الان که وقت انتخابات نیست که نماینده به فکر مردم بیفته!!
تازه اگر هم ایشان بخواهد به فکر مردم باشد، کی به فکر جبهه پایداری و حسینیان‌ها، رسایی‌ها، کریمی قدوسی‌ها، حداد عادل‌ها و... باشد؟
فقط می‌توان گفت بدبخت مردمی که فقط چند ماه قبل از انتخابات تا برگزاری آن تاریخ انقضا دارند....
اما بعد...
دو روز پس از انتشار گزارش، از طریق بهنام عکاشه (سردبیر سایت) مطلع شدم خیری پیدشده که دوست دارد در حد توان به این خانواده کمک کند.
فرد خیر آشنا بود: حاج جمشید غلامی از طایفه بزرگ نارگ موسی.
آری از‌‌ همان طایفه‌ای که خیلی از مردم این شهر آگاهانه یا غیر آگاهانه، آن‌ها را مردمی خشن معرفی می‌کنند!! طایفه‌ای که خیلی از ما‌ها خوبی‌های شان را خیلی زود فراموش می‌کنیم اما...
هر چند بعد از صحبت با آقای غلامی متوجه شدم که این پیشنهاد از طرف همسر و فرزندانش به ایشان شده که به این خانواده در حد توان کمک کنند و با موافقت خودش مواجهه شده است ور روز عید فطر عیدی ناچیزی به این خانواده بدهند.
اینکه مبلغ کمک چقدر بود مهم نیست، بلکه مهم نیت کار است، مهم اینست که خانواده‌ای پیدا شده که به ما یادآوری کند هنوز هم انسانیت جایگاهی در میان مردمان اکثرا ایلیاتی ما دارد.
در راه رفتن به روستای بی‌منجگان با خودم می‌گفتم،‌ای کاش می‌شد ما انسان‌ها با هم خوب باشیم..‌ای کاش..
بعد از ورود به روستای بی‌منجگان با وجود اینکه آدرس نداشتیم اما خیلی زود از ساختمان منازل روستا توانستیم تا حدودی حدس بزنیم که منزل سرتیپ ما‍ ر‍‍ژ کدام خانه است. پا به منزل آقای مارژ که گذاشتیم، با خود گفتم: خدایا میوه کدام درختت را گاز بزنم که از زمین رانده شوم؟؟
با خود گفتم انگار واقعا ساعت به وقت انسانیت برای مسئولین ما خوابیده است!!
قصد داشتم بعد از برگشتن از روستای بی‌منجگان، گزارشی بنویسم برای انتشار، اما نمی‌دانستم از چه بنویسم؟ انگار سقف بی‌ستاره تنها اطاق منزلشان بر سرم سنگینی می‌کرد. مانده بودم از چه بنویسم؟
از چه بنویسم؟ از مدیر کلی که یک شبه ره صد ساله را طی کرده و از درد مردم این دیار آگاه نیست! یا آگاه است و اقدامی نمی‌کند بنویسم یا از جوانی که تنها آرزوی زندگیش داشتن یک ویلچر کنترلی بود!!!
از چه بنویسم؟ از پدری که نای راه رفتن نداشت و شکرگزار خدا بود و تنها خواسته‌ای که از مسئولین داشت، سیمانی کردن حیاط منزلش بود یا از مدیر کلی که تنها به دنبال ابقاست تا انجام وظایف.
از چه بنویسم؟ از اینکه آقای مدیر مدعیست که برای این خانواده خانه ساخته بنویسم یا از خانه محقری که مشاهده کردم که حتی دیوار حیاطش چند تا بلوک بدون سیمان بود و وضعیت حیاط خانه هم که مشخص است.
واقعا نمی‌دانم از چه بنویسم.. شنیدن کی بود مانند دیدن.
اما شما آقای مدیر کل!
آیا به این جمله که سازمان بهزیستی تنها مأمن امن برای کسانی است که به طریقی زندگیشان مثل افراد عادی نیست و از نظر جسمی به نوعی دچار معلولیت هستند، اعتقاد داری؟
آیا قانون حمایت از حقوق معلولان را برای یک بار هم شده مطالعه کرده‌ای؟ آیا طبق‌‌ همان قانون به وظایفت عمل کرده‌ای؟
براستی آیا وقت آن نرسیده که به احترام این چند نفر معلول هم که شده، صندلی مدیرکلی را‌‌ رها کرده و مسئولیتت را به فرد دیگری که حداقل با وظایفش آشنا باشد واگذار کنی؟؟؟
آیا می دانید در این روستا خانه هائی دیگر وجود دارد که از درد معلولیت فرزندان می نالند.
فقط خبرنگارهای مسئولیت شنسی مانند حسین خدمتی و سید ولی موسوی نژاد این دردها را می شناسانند.
خانواده کاملی که اهل بهمئی هستند سه فرزند معلول در خانه دارد و شما می دانید و نمی دانید فرقی نمی کند.
آقای مدیر کل! و آقای نماینده محترم کهگیلویه!‌ای کاش حدااقل ادعای...bimongegan (1) bimongegan (2) bimongegan (3) bimongegan (4) bimongegan (5) bimongegan (6) bimongegan (7) bimongegan (8) bimongegan (9) bimongegan (10) bimongegan (11) bimongegan (12) bimongegan (13) bimongegan (14) bimongegan (15) bimongegan (16) bimongegan (17) bimongegan (18) bimongegan (19)
نام شما

آدرس ايميل شما

نرگس احمدپور
Iran, Islamic Republic of
درود
درود به شرف آقای حاج غلامی .
لطفا جهت اطلاع خیرین شماره حسابی برای کمک به این عزیزان اعلام کنید

سپاس
کیان
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج جمشیدغلامی مرد رئوف ودوست داشتنی طایفه بزرگ نارگ موسی ایشان بارها از این اعمال خداپسندانه انجام داده .آری طایفه ای که شاید ظاهری خشن داشته باشندولی قلبی رئوف ومهربان دارندوبسیار مردان بزرگ ورئوف دیگری دارندکه درنوع دوستی وانسان دوستی همیشه پیش قدم بوده وهستند.
بی غرض
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف ،نوع دوستی ومسولیت پذیری غلامی درود به خبر نگار متعهد و بیان کننده الام و رنجهای مردم ،درود بر کسانی که با نوک قلم خود بر سطور بیان کننده ی مشکلات مردم مستمند هستند ،درود و هزاران درود بر خبرنگار ان شجاع نویسندگان روشن ضمیر و مردم دار که بدون محافظه کاری و ملاحظه ی سود وزیان خود اسیب ها و مشکلات تو در توی مردم بی کس و بی یار و غمخوار را اینگونه برای اصلاح امور وخدمت رسانی شفاف و صادقانه تشریح می کنند ..اقای نماینده که در نطق های اتشین خود با دنیا سر ستیز دارد؟؟؟؟ بداند و اگاه باشد که هر رنجی و هر دردی به خانواده و خانواده های این معلولان عارض می گردد و علت عمده اش بی اعتنایی و بی صلاحیتی مسولان مرتبط استانی وشهرستانی باشد در ایجاد این زخم عمیق وگناه بزرگ سهیم وشریک است ...؟؟؟
سید ابراهیم یوسفی
Iran, Islamic Republic of
سلام و وقت بخیر به اقای محمد پور عزیز اقای غلامی و همه دوستان و همشهریان عزیزم:
کار بسیار قشنگ و ارزنده ای بوده و متن و عکس ها نیز بسیار گویا و عالی.از اقای محمدپور عزیز که نوشته هاشون مثل دلش و ذاتش بسیار پاک و همراه با وفا و صفا و صداقته خیلی متشکر که درد و مشگکلات واقعی اقشار ضعیف اسیب پذیر رو به بهترین شکلی منعکس فرمودن.
دانشجوی سابق
United States
کار خیر باید برای خدا باشد نه اینکه دوربین برداری و بری کار خیر کنی. نفس کار خوب است ولی خودنمائی نه .
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلامی عزیز خدا به خود و خانواده ات صحت ، سلامت ، عزت و آبروی بیشتر عنایت کند. انشالله که خود و خانواده ات همیشه عاقبت به خیر خواهید بود
درود
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد اصولگرا و خیر شهرمان آقا ایمان به حاج غلام بگو به جای افطاری دادن یاد بگیر
مرد
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا کار ارزنده ای بود.خدا این خیرین را خیر بدهد.
اما اینکه یه کسی میاد کمک کنه یه فرد دیگه سو استفاده یه کم یه کم منصفانه نیست.همین ادبیات نویسنده که از خودشون تعریف از دیگران تخریب یه کم خنده داره.برادر من بلد نیستی از کسی تشکر کنی.نکن.چرا میای فتنه به پا میکنی؟؟؟من موندم این خبره تقدیر از خیر محترم است یا چاله میدون؟شما فقط می خوای با این خبر در سایت جنجال به پا کنی و آمار سایتت رو بالا ببری.دلسوز نیستی؟؟؟ریا نکن؟؟؟نیم وجب باش اما مرد باش....
رحمانی1
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمدپور،
متن زیبای شما را خواندم. اگر بقول آگاه در کامنت مطلب قبلی، آقای م ح د ث این را می نوشت می گفتند بهمئی و سرفاریاب چی شد؟ اما نمی دانم به تو چه می گویند؟ اصلاً چه دارند که بگویند؟ البته شاید هم بگویند که این متن را ایشان نوشته و با نام محمدپور منتشر نموده است. این شکوه ها چه سودی دارد؟ چرا باید بر طبل نادانی مدیریت استان بکوبیم و صدای آن را تا دم درب حیاط هم نشنوند. مگر عالم و آدم نمی دانند که مدیر .... بهزیستی با این شگردهای ..... فقط بر حیثیت و حمیت بهزیستی گَرد بی تفاوتی و بی اهمیتی نشانده است. وقتی نمایندگان به دنبال ....هستند و استاندار که نرسیده خریداری شد و مدیر دیپلمه بهزیستی را نگه داشته اند، چطور انتظار داری که قانون جامعه حمایت از معلولان را خوانده باشد؟ استانی که مدیرکلش برای یک بار هم نتوانسته یه جمله درست و حسابی در مورد آسیب ها صحبت بکند، چطور باید انتظار مدیریت و رفع بحران و آسیب شناسی مشکلات مددجویان و معلولان داشت؟ در پاین به شرف حاج آقا غلامی و درایت جنابعالی درود می فرستم.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به نظر (دانشجوی سایت)این دوربین برای خود نمایی نیست برای بیدارکردن خیلی از ماها از خواب غفلت و تلنگری به مسؤلین است.
دست آقای غلامی و محمد پور و عکاشه درد نکند.همیشه از این کارها بکنید
جلوه گر
Iran, Islamic Republic of
آقای محمد پور شما آمدید خبر زدید یا کامنت های یک آدم روان پریش و شناخته شده با فکری مسموم که از عالم و آدم رانده شده است (م ح د ث) شما بیشتر داری تبلیغ میکنی و فرا فکنی چرا؟؟؟؟مشکل اینه که وقتی مسولان بهزیستی شهرستان برای کمک کردن و فهمیدن مشکلات این افراد به انجا سفر کردند نیامدند مثل شما تو بوق و کرنا بزنند و پیام بازرگانی شوند.
فرهاد
United Kingdom
مدیر سایت کپنا شما دارین تو سایتتون به مردم توهین میکنید و تهمت می زنید کامنت های توهین آمیز را به اشتراک می گذارید(رحمانی1) منتظر پلیس فتا باشید
کیانی
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید این هوچی گری رو.آقای بزرگواری و اقای مدیر بهزیستی تا کی می خواهید در برابر این همه توهین ساکت بمانید تا کی؟آقایان یه حرکتی کنید ساکت نمانید استاندار محترم شما چرا ساکت موندید دارن توهین میکنند والا من بودم حداقل یه کاری میکردم.
مهم‏ ‏نیست
Iran, Islamic Republic of
لطف‏ ‏کنید‏ ‏دردی‏ ‏را‏ ‏درمان‏ ‏کنید‏ ‏این‏ ‏جنجا‏ ‏ل‏ ‏ها‏ ‏برای‏ ‏‏ ‏چیه‏ ‏؟‏ ‏خدا‏ ‏خیرت‏ ‏بده‏ ‏ا‏ ‏قا‏ ‏ی‏ ‏غلا‏ ‏می‏ ‏ ‏
سرمدی
Iran, Islamic Republic of
نازه نفست خیر کارت خعلی با حال بود.

آقای فتح شما خیلی درگیر احساسات شدی و یا جو گیر شدی عمو جان تو اون خبری قبلی خیلی حرف دیگه زده بودند همه رو ول کردی امدی اون دو تا نظری که یک آدم ی به فکر مسموم کسی که همیشه تخلف داشته و حرص می خوره تا به جای برسه و هر جا بوده به دلیل بی لایقتی و مشکلات ......... ارباب رجوع شاکی و تخلفات اداری دنبالش بوده و هست رو میای میزنی خودت رو خراب کردی. جدا کن خودت رو از ...
دانشجوی سابق
United States
برادر اگر برای خودنمائی نیست لازم نبود اسمی از خیر ببرند. کار خیر خود نمائی لازم ندارد و مثالهای زیادی از صدر اسلام تاکنون از این نو کار خیر کردن هست که خداوند متعال بر پیامبر آیه نازل کردند و قبیح دانستند خودنمایی و کار خیری را که برای خودنمائی باشد نه رضای خداوند. به نظر شخصیت افراد نزد مردم به خوبی شناخته شده است و من غرضی با شخص خاصی ندارم ولی به مرور با این نوع کار خیر اجام دادنها مردم را هم از کار خیر زده می کنیم و بنای کار خیر بر رضایت خدا و پنهانی بودن است
محسنی
Iran, Islamic Republic of
این مسخره بازی چیه.انگار ریس جمهور رفته بود.دلتون خوشه
درد دل
United States
دست خیر درد نکنه ولی مزدشو چندین برابر گرفت با اون عکسها و تمجید های غیر معمول اقای خبرنگار در ضمن چرا برای کار خیر رفتن چه میدونم بهمِی یا لیکک چون من کاملا این اقا رو میشناسم و میدونم همین بغل دستش دوستان و اشنایانی داره که وضع جسمی و معیشتیشون بسیار وخیمه حالا شما جای من ...
مرتضی فضلی زاده
Iran, Islamic Republic of
گزارش قشنگی بود! از هزارتا تودیع و معارفه بی معنی و شلوغ و پر از زیا بهتر بود.باید بیشتر رو این گزارشا کار بشه
مربی قالیبافی بهمیی
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز عزیز خودت میدانی که از رسالت مطبوعاتی خود فاصله گرفتی امیدواریم که نااگاهانه باشد آخه انتشار دروغ و اراجیف یکنفر مغرض و مشکل دار چه معنایی داره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کار خیر خوب است و مورد ستایش اما نه به این صورتش . با آوردن اسم خیر و اسم طایفه و شجره نامه اش! و انتشار عکس و آوردن خبرنگار و....
وحید
Iran, Islamic Republic of
جاده آسفالت ،برق ، آب و ... که داشتنتد احتمالا بنده خدا از اقوام بوده رفته یه سری بزنه چندتا عکس هم از صندلی چرخدار زده ....
این چه اوضاعی است شما ها در آورداید
گرجی زاده
Iran, Islamic Republic of
تشکر فراوان از ین همه مهربانی و کار خداپسندانه حاج جمشید غلامی مرد بزرگی از طایفه بزرگ نارگ موسی
آقایان به جای ایراد گرفتن از این کار خیر و خط و نشون کشیدن لطفا شما هم سهیم بشید این ها رو نشون میدن که بعضی ها بیدار بشن نه که خودشون نشون بدن چون نیازی به نشون دادن بزرگیشون ندارن
ممنون از آقای محمدپور و آقای عکاشه
گرجی زاده
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از این همه بخشندگی
نیازی به نمایش ندارن همچین مردهایی که واقعا مردن از طایفه ای بزرگ
خدا پشت و پناه شما و خانواده محترم باشه
علي شريفي گچساراني
Iran, Islamic Republic of
بسيارجالب بود.مخصوصا در مواجهه با خيل رنگين برنامه هاي عوام فريبانه و قدرت طلبانه.به اميد تعميق و ترويج اين روند براي فرهنگ سازي درطراز انقلاب اسلامي نه مشي و مرام ماكياولي و عمر و عاصي... از برادران عزيزم محمدپور و غلامي سپاسگذارم.عزت زياد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایا شما که ندیده قضاوت می کنید مرتکب گناه نمی شوید اگر ایمان دارید باید واقع بین باشید بهزیستی خدمات زیادی برای این دسته از افراد انجام داده ساختن خانه تحویل ویلچر هم در سال 92و هم در سال 93 جمعا 5 دستگاه وبرقراری مستمری برای نفرات بصورت مجزا کمک نقدی در حد توان تحویل بن کالا تحویل هدیه کارت برای هر کدام کمک موردی برای مناسب سازی حیات خانه ودر نهایت ساختن اشپز خانه حمام و سرویس بهداشتی به صورت مناسب سازی شده این گوشه ای از خدمات ارائه شده می باشد
چرام
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براشما باافکارتون شما اسم این کارو هرچی میخوای بزاری ولی شهامت ودلسوزی اقای غلامی وکارخیرخواهانه ایشان قابل تقدیر است چرا اقای بزرگواری تاقبل انتخابات هرپیرزنی میمردسریع پنجاه شصدماشین ادم میرفتن فاتحه.حالاصندلی روچسپیده ومعلولین اازیادبرده.بعدشم ریس بهزستی.ای کاش سرنوشت همین خانواده دچاربشی
صابری
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه سناتور با اقتدار می اید
دوم اینکه چرا می خواید این آقا را با خراب کردن کسی بزرگ کنید این همه تعریف و تمجید از یک کسی و از طرف دیگر تخریب و دروغ می خواید چیکار کنید؟مشکوکین؟حالا از ما گفتن
رسانه زرد
Iran, Islamic Republic of
بابا سخت نگیرید .
شماها هم بیایید یه چهار ر یال بدین به کبنا ... تا عکستون را منتشر کنه و براتون کبری صغری بچینه و شانتاژ تبلیغاتی راه بندازه .
دکون بقالی هستند رسانه که نیستند
یه چیزی در حد بنگاه معاملات اتومبیل و املاک و حتی پایین تر
مروت
Iran, Islamic Republic of
کار نیک و خداپسندانه غلامی را جا دارد که در سطح روزنامه ها ودیگر سایت ها نوشته شود و این رفتار عملی و عینی نوع دوستانه را بعنوان یک حرکت فرهنگی قابل تحسین معرفی نمود ...وباید تاسف خورد از کسانی که از طریق همین معلولان و بی سرپرستان جایگاهی را می گیرند وبه نان ونام و اسم ورسم می رسند و خود را گم می کنند و ولی نعمتان خود را فراموش می کنند ؟؟؟؟مدیری که فقط برای حفظ پست تلاش دارد و از انجام وظایف حقیقی خود یا غافل است ویا بی اعتنا انهم در حق انسانهایی که هم دینی هم انسانی وهم قانونی وظیفه وتکلیف است که به امور ونیازهای انان رسیدگی شود ...چنین مدیرانی را تحمل کردن و فرصت دادن به انها خیانت به اعتماد وبه اعتبار مردم عاطفی واخلاقی این استان است ؟؟؟؟حقوق مزایا و پاداش و دیگر دریافتی هایی که اینگونه مدیران به بهانه ی خدمت به این انسانهای پاک دل و معلول می گیرند چقدر است ؟؟؟پول سیمنارها و همایش ها ونمایش ها وتبلیغات و اشعاری که به اسم خدمت به اینان بر گزار می کنند و خود را بالا می کشند در سال قیمت چند ویلچر و تعمیر مسکن این افراد است؟؟؟؟
ملایی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برآقای غلامی وکارخیرخواهانه شان
اما کامنت آقایان مروت ورحمانی 1 رامغرضانه وازروی حسادت نوشتند بقیه دوستان احتمالا اطلاعات لازم را داشتند ، ولی جناب محمدپور کارخبررسانی وخبرنگاری و....دردیدعموم مردم مثل قضاوت یک قاضی هست لطفا اگرهدف کمک به این خانواده است اعلام نمائید ولی اگرهدف سیاسی واهانت به نماینده ومدیربهزیستی است دربرابرخدا چه داریم که بگوییم . پس شما سعی کن خدمات ارائه شده در زمان همه مدیریت های بهزیستی را با این مدیر جدید که من نمی شناسمش برای مردم بنویس که فردای قیامت مواخذه نشیم بعضی کامنتها توهین بودند
مهربان گچساران
Iran, Islamic Republic of
تونیکی می کن ودردجله انداز که ایزد دربیابانت دهدباز
آقای غلامی خداخیرت بده
برادرایمان من تا حدودی می شناسمت ولی نوشتن مطلب باعث شده که خدمات .... به مردم محروم نادیده گرفته شود وگرنه مدیربهزیستی و...اگرکاری کردند یا نکردند درحدوظیفه است اینچنین مطالبی باعث سوءاستفاده........ می شود تیترخوبی زدی که متآسفانه بعضی دوستان مثل (چرام) که مشکوک است نفرین کرده وبعیدبه نظرمی رسدازمردم فهیم چرام کسی بجای انتقاد ،نفرین کند. خواهشا ایمان جان خدمات نظام به این خانواده را ازمسئولین بپرسید ودرج کنید نه تخریب اشخاص
مهم‏ ‏نیست
Iran, Islamic Republic of
با‏ ‏احترا‏ ‏م‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏که‏ ‏نظر‏ ‏دادن‏ ‏..کار‏ ‏خیری‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏‏ ‏به‏ ‏جای‏ ‏دعواهای‏ ‏سیاسی‏ ‏بیایید‏ ‏این‏ ‏کارها‏ ‏را‏ ‏ترویج‏ ‏دهیم‏ ‏باور‏ ‏داشته‏ ‏باشیم‏ ‏که‏ ‏نه‏ ‏تنها‏ ‏معلولی‏ ‏‏ ‏بلکه‏ فقر‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏استان‏ ‏از‏ ‏بین‏ ‏می‏ ‏رود
اولادمیرزایی ازبهبهان
Iran, Islamic Republic of
باسلام خوب بودماکه ادعای مسلمانی میکنیم درگفتارونوشتارمان کمی تقوا داشته باشیم شماازروستای بی منجگان طوری صحبت کرده اید که گویا محرومترین جای استانتان میباشد اصلا چرا همه عکسهایتان از یک دیوار درزوایای مختلف گرفته شده چراازنمای منزل ایشان عکس نگرفتید ضمن اینکه روستای موردنظرتان دارای اب-برق گاز- جاده اسفالته ومدرسه نوساز میباشد برادر محترم عوام فریبی دیگه کارساز نیست فکر نکنم خریدن یک ویلچر اینقدر سروصدا نیاز داشته باشد.این تذهبون
قشقایی ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش خبرنگار وظیفه شناستان؟ سری هم به حاشیه نشینان شهرستان گچساران میزد ووضعیت اسفبار انهارابه تصویرمیکشید زندگی انهاازمردم سومالی وبورکینافسو هم رقتبارتراست اخوی چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
باسلام

ایمان جان دوستت داریم همین طور غلامی عزیز اجرکم عنداله......
مشفق
Iran, Islamic Republic of
کارمندان بدبخت بهزیستی شما را فقط بازیچه کردن برای حکم رانی برشما اگر شما کارمندان را قبول داشتند برای پستهای کلیدی نیرو از اموزش و پرورش و بیمارستان نمی اوردند بر سر شما ....پشیزی مدیر کل برایتان ارزش قایل نیست. او برای ماندن خودش معامله میکند.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
سلطنت میکنن به اسم معلول واسلام خداخیرت بده اقای غلامی که ماهیت اینها روروکردی از شمابسیار سپازگزاریم
مشفق
Iran, Islamic Republic of
کارمندان بدبخت بهزیستی شما را فقط بازیچه کردن برای حکم رانی برشما اگر شما کارمندان را قبول داشتند برای پستهای کلیدی نیرو از اموزش و پرورش و بیمارستان نمی اوردند بر سر شما ....پشیزی مدیر کل برایتان ارزش قایل نیست. او برای ماندن خودش معامله میکند. جرات داشته باش عکاشه این کامنتو بذار.وقتی که شکایتت کردن پشیمون میشی چرا پخش نکردم
دیجیتال
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان.ای کاش همه ی شما منتقدین عزیز مثل حاج غلامی و دوستانش میرفتین واز نزدیک حال واوضاع این دو خانواده ی صاحب معلول را میدیدین.مطمئنم با شنیدن خواسته های این معلولان و ÷در ومادرانشان حتما نظرات شما عزیزان این چنین نمیبود...معلولینی که ارزوی رفتن به فاصله ی 200متری از خونه شان را دارند ولی بخاطر محیط نامناسب و اسفالت نبودن اطراف خانه های این دو خانواده ی معلول حتی رفتن به سرویس بهداشتی هم شاید برای انها سخت ودشوار باشد چه رسد به امکان استفاده از وینچیرهایی که دراختیار دارند...باامید رسیدن به اون روزی که تمام مردم ایران بواسطه ی مسولین فعال وکار گذار به ارامش و اسایش کامل برسن...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای غلامی ودوستانش.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه. عالیه
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
شرمنده ویلچرو کو و سری جدیدلشه منظورم موتوریه راستی فرمونش هیدرولیکه
ای وای
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدپوچرااز جبهه پایداری ها.حسینیان ها.حدادها.رسایی ها.قدوسی هاو...اسم بردیدباباچراتونشان دادن کارخیرهم بایدگریزی به مسایل سیاسی بزنید درضمن من فکرمیکنم شماقبل ازانکه بتونی مسایل سیاسی رادرک کنی وتحلیل کنی بیشترسیاست زده وسیاه کاریدشایدروزی بیادکه پشیمان بشی از اظهارات به ظاهرروشنفکرانه ات که به خوردمردم شریف مامیدی وعوام فریبی میکنیداری شماعوام فریبیدکل عوامل سایت سیاست تفرقه افکنانه رادرپیش گرفته اید برای اثبات گفته اینجانب کاقیه به کامنت هانگاهی بیندازید توراخداببینیدمثلابرای قطع یک میکروفون بحث وتاکجابردید تنهاارزوی من اینه که هیچ وقت به شهروزادگاه خودم برنگردم واقعامتاسفم برای حرف هایی که هیچ سودی برای مردم خسته وشکسته خودندارد.
دلواپس دهدشت
United States
باید کار خیررابایدبازگوکرد تازمینه وترغیب دیگران به خیر شود همانطوریکه بازگوکردن کارمعصیت کراهت وزشتی وپلیدی درپی داردکارنیکوهم زمینه نیک بودن را فراهم می سازد کارخوب خوب است اگر کنندآن یزید باشد
خوشقدم سیاوش
Iran, Islamic Republic of
اولاخبرنگاری که مطالب کذب منتشرمیکنه وباعث تشویش اذهان عمومی میشه وفرهنگ عمومی مردم منطقه رامدنظرنداره یاباتحریک افرادناکارامدسیاسی دست به قلم شده ویاازلحاظ فکری وسوادجاهل است ثانیاخدمات صادقانه نظام مقدس اسلام به مردم محروم وفقیرکاملا واضح است وجای هیچ گونه کج فهمی برای کسانی که اهل منطق ونظرندوجودنداردثالثاسازمان بهزیستی استان دارای مدیریت توانمندی است که تاکنون درجهت خدمت به محرومان ازهیچ کوششی دریغ نکرده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1