تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۵۷۷۲۷

نقدی بر نحوه انتشار نامه‌ای در سایت هاشمی‌رفسنجانی

۵
۰
کبنا ؛مصطفی جوزانی:
مطلبی که می‌خوانید از سری یادداشت‌های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می‌توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند. تی‌تر توسط نویسنده انتخاب شده است.
پایگاه اطلاع رسانی هاشمی هر از گاهی با  انتشار اسناد قدیمی مربوط به زمان حیات حضرت امام (ره) و دوران ریاست کارگزاران سعی بر جلب توجه در فراموشی های زمانه !!! می کند.. این خبر رسان با انتشار هر چند وقت یکبار سخنان تفسیر به رای شده حضرت امام و خوابهایی عجیب ! خبرساز می شود. این بار هم با انتشار سندی مربوط به  دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی ، مبنی بر درخواست علامه مصباح یزدی از ایشان برای تامین خرج و مخارج سفر به آمریکا جهت فعالیتهای تبلیغی ، بار دیگر برای ساعتها خبرساز شد.
البته به این مهم (سفرهای تبلیغی)  که در آن دوران حساس نیاز مبرم انقلاب اسلامی برای رهایی از تصویر سازی مخدوش  رسانه های خارجی مهم می نمو ، نمی پردازیم..
هاشمی و سایت وابسته به او در هنگام خطر با زیرکی خاصی که منحصر به رفتار وی می باشد  اقدام به انتشار این چنین اسناد و ثبت خاطرات می نمایند. ایشان که بعداز موضع گیریهای مبهم مربوط به رژیم غاصب و شعار استراتژیک مرگ بر آمریکا ، با عکس العمل شدید رهبری ، مردم و نیروهای نظام مواجه شد با انتشار این چنین خاطرات جالب که  فقط مربوط به جلسات حضرت امام و پند و اندرز ایشان با شخص هاشمی بود، سعی بر موجه نمودن حرکات و کاهش اعتراضات نماید..
ایشان همچنین بعد از اقدام قاطع و انقلابی قوه قضائیه برای پایان دادن به بحث خوسری های گذشته مهدی هاشمی ، با انتشار نامه قدیمی مربوط به دوران جنگ 8 ساله و حضور این فرزند به جبهه های حق علیه باطل همچون دیگر هموطنان دلسوزو هم سن و سالش که امری عجیب در آن دوران نبود ، سعی بر تحت تاثیر قراردادن مردم و قوه قضائیه نماید.
این بار هم رسانه ایشان بعد از روشن گریهای دلسوزانه آیت الله مصباح و هشدار ایشان مبنی بر تجدید حیات طبقه اشرافی  در پوشش دولت جدید، با انتشار در خواست ایشان از دولت وقت سازندگی برای دریافت پول جهت خرج و مخارج سفرهای مهم تبلیغی ، به اصطلاح سعی بر تخریب وجهه این عالم جلیل نماید..
شاید این جمله تکراری بیشترین کاربرد را در طول عمر سی ساله نظام داشته است(ملاک حال فعلی افراد است) . یک روز  نخست وزیری میرحسین  با اضافه شدن به کلمه امام و تبدیل به جمله (نخست وزیر امام) ، تبدیل به پستی مقدس در برهه ای از زمان می شود و روزی د یگر راس فتنه زیبنده همین شخص می شود ، یک روز دشمن هاشمی دشمن پیغمبر قلمداد و روزی دیگر ... و لذا به کار بردن لفظ دام عزه العالی توسط علامه مصباح در نامه ارسالی به رییس جمهور وقت ، اولا مربوط به حال این فرد در گذشته بود و در ثانی نشان از عمق معرفتی این علامه جلیل دارد که رئیسان جمهور نصب شده توسط ولی فقیه را، نصب توسط امام عصر می داند، دارد. حال اما در پایان سوال تعجب انگیز اینجا می باشد که چرا هاشمی تغییر را فقط برای دیگران می داند؟ چرا چرخ روزگار فقط دیگران را تغییر و وادار به موضع دوگانه می کند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست گچسارانی
United States
درود بر هاشمی
کور شود هر آن کس که نتواند بیند
من
United States
بدبخت و هاشمی
باباجان شماها هنوز هالیتون نشده هاشم ییک کلام گفت روحانی و چی شد...................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
1. در عرف حوزوی به کسی اجتهاد داره و پا به سن گذاسته و ادم معروفی باشه به عنوان آیت الله شناخته میشه
2. چطور اقای ایت الله مصباح رو علامه میدونی اما حتی از عنوان (آقا) هم برای ایت الله هاشمی و مهندس موسوی استفاده نکردی!
3.لطفا ادب رو از دشمن دیرینه ایران (بی بی سی) یاد بگیرید که در کنار همه دشمنی خود با ایران بزرگان و سیاسیون ایران رو با عناوین اقا یا ایت الله خطاب میکنه .
4. آقای ایت الله هاشمی رفسنجانی در زمان شاه بارها تا سرحد مرگ شکنجه شد و 3بار بر کمرش اتو داغ گذاشتن اما اون موقع اقای ایت الله مصباح در یکی از حجره های فیضیه قم خودشو مشغول درس کرده بود و نمیدونست بیرون چه خبره!
5. حتی به عنوان یکی از اساتید حوزه حاضر نشد در زیر یکی از اعلامیه های انقلاب رو امضا کنه. چرا؟
6. چرا تا قبل از رحلت امام ایت الله مصباح در امور سیاسی دخالت نمیکرد و بعد از رحلت امام شد نظریه پرداز جناح راست!

7. شما به ثروت هاشمی و اشرافیگری او خرده گرفتی اما نباید فراموش کنیم که اقای احمدی نژاد با این حربه اشرافی ستیزی رییس جمهور شد و بلایی بر سر اقتصاد ایران اورد که سالها طول میکشه به دوران شکوفایی اقتصاد در دوران اصلاحات برگردیم.
8. به راستی چرا اقای هاشمی اشرافزاده باید با ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری لرزه بر اندام جناح راست بندازه اما اقای جلیلی با حمایت اقای مصباح فقط 4 میلیون رای بیاره!
9. ای کاش اقای ایت الله مصباح که اینقدر دشمن اشرافیگری هستن! یه تذکر کوچولو به اقای دکتر احمدی نژاد میداد که لیست مفسدین اقتصادی رو در جیب اون کت جادویی در بیار و تقدیم قوه قضاییه کن.
10. اقای جوزانی سیاست بازی به اشرافیت یا فقر و عوام فریبی نیست . سیاست یعنی تدبیر و اندیشه و رهایی از مشکلات و روابط دیپلماتیک نه شعارهای پوچ و افتخار به تحریمهی بیشتر و فقر و بیکاری. ما دیدیم که بزرگترین فساد مالی و بیشترین نرخ تورم و بیکاری و هرج و مرج سیاسی و قانون گریزی در دولتی با شعار اشرافیت ستیزی و حمایت قاطع ایت الله مصباح به وجود اومد.

باشد که رستگار شویم
ش رحیمی پور
Iran, Islamic Republic of
قیاس اقای هاشمی واقای مصباح قیاس مع الفارق میباشد به چند دلیل .اول سابقه ایت الله با اقای مصباح در قبل از انقلاب. دوم مدیریت زمان جنگ که به دستور امام ایشان جانشین فرمانده کل قوا بودند ولی اقای مصباح اگر در رابطه با دفاع مقدس چیزی دارد عیان کند. سوم جناب هاشمی یار غار امام ورهبری در بعد از انقلاب وزمان جنگ وزمان تثبیت انقلاب بودند ولی اقای مصباح چی وخلاصه کلام سابقه انقلاب ودر یک کلام ایشان شناسنامه انقلاب میباشند ولی طرف مقابل چه خدمتی کرده اند که مردم یادشان نیست واخر اینکه ایشان بیدی نیستند که با این بادها بلرزد وطرف مقابلش از ترس پایگاه اجتماعی اقای هاشمی به تخریب شخصیت ممتاز ایشان روی اورده که این تخریبها به محبوبیت بیشتر ایشان می انجامد شاید دلیلش شکست انتخابات میباشد که برای تخلیه عصبانیتش اشکالی نداردوبقول رهبری این خانواده هاشمی از قبل از انقلاب ثروتمند بوده وخیلی از دارایی ایشان خرج انقلاب گردیده ولی حتی خودش هم بازگویش نکرده
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب جوزانی میزان حال افراد است نیست میزان منافع شخصی افراد است.اون موقع علامه منافع داشتند اینجوری خطاب میکردند و الان ندارند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1