تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۵۷۷۲۵

مردم تخلفات بازار را به سامانه 124 گزارش دهند

۱
۰
کبنا ؛معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازرسی از مراکز عرضه کالا و خدمات در سطح شهر یاسوج گفت: مردم تخلفات بازار را به سامانه 124 گزارش دهند.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سالار حسین پور با اشاره به ورود خیل عظیم گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرهای یاسوج و دنا گفت: مردم و مسافرین در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت بررسی از طریق سامانه 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادرات شهرستانی اطلاع دهند.
حسین پور افزود: در این ایام تیم های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت ویژه در حال رصد کردن شرایط بازار هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه سامانه 124 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به گزارش ها و شکایت ها مردمی است افزود: مردم و مسافرین در این ایام نیز می توانند گزارش های خود را از تخلفات احتمالی ارائه دهند تا در اسرع  وقت به آن رسیدگی شود.
معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شرایط بازار استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و با کسانی که سعی در ایجاد خلل و سوء استفاده احتمالی از این شرایط را داشته باشند برخورد خواهد شد.
حسین پور در ادامه افزود: هیچ گونه کمبود کالایی در بازار استان گزارش نشده است و کالا و صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد به شکلی رضایت بخش در حال خدمت رسانی به گردشگران و هم استانی ها می باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
گران گران وگران فروشی ماست و لبنیات ریحون خیایان امام خمینی جنوبی شهر دهدشت... قیمت های ماست بسیار بسیار گران هست، طوری ک توی ذهن چنین قیمت هایی نمیگنجه.... میگفتن کسی توانایی گوشت و برنج نداره بخره. ماست و پیاز بخوره... الان قیمت ماست این مغازه از قیمت عسل و گوشت بره هم گرونتر هست... طلف کنید محبت کنید پیگیری کنید و سر مردم بیگناه رو چنین فروشنده هایی کلاه نزاره...
کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

این کابینه داخلی که تصمیمات اصلی مربوط به جنگ را اتخاذ خواهد کرد شامل هیچ یک از وزرای ...
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
1