تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۵۷۵۶۰

24 بازیکن نفت گچساران قرارداد بستند/ اخراج در انتظار بازیکن کم کار

۲۴
۰
کبنا ؛.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: از روند برگزاری اردوها ی آماده سازی تیم فوتبال نفت گچساران راضی هستم.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت این باشگاه، عباس چمنیان در پایان دومین مرحله از اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در شیراز افزود: طی دو مرحله اردو آماده سازی در شهر شیراز و همچنین تمرینات انجام شده در زمین تختی دوران بدنسازی با موفقیت سپری شده است.
چمنیان بیان کرد:  دومین اردو آماده سازی تیم فوتبال نفت که ابتدا در شهرستان سپیدان برگزار شده بود برای انجام دو بازی تدارکاتی سبک که با برد پرگل تیم فوتبال نفت گچساران نیز همراه بود در شیراز ادامه پیدا کرد.
وی تصریح کرد: که در  حال حاضر بازیکنان از نظر بدنی آمادگی 50 درصدی را کسب کرده اندو تا شروع مسابقات جام  آزادگان و همچنین جام حذفی که نزدیک به دو ماه فرصت باقیست تا بازیکنان به آمادگی صد درصدی برسند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بابیان اینکه در این مدت بازیکنان مورد نیاز تیم در پست های مختلف را دعوت کرده ایم افزود: دعوت بازیکنان با محوریت بازیکنان بومی و جذب چند بازیکن تقویتی برنامه ریزی شده است.
چمنیان یادآورشد : در رده امید و جوانان همه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال نفت با هدف کمک به پرورش استعدادهای فوتبال گچساران بومی هستند.
وی افزود: تاکنون 13 بازیکن تقویتی و 12 بازیکن بومی در ترکیب تیم فوتبال نفت گچساران حضور دارند که تمرینات بدنسازی خود را با موفقیت سپری کردند.
سرمربی شاغل در لیگ یک فوتبال کشور با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زودتر از سایر تیم های حاضر در لیگ یک آغاز شده است اظهارداشت: نظم و زمانبندی حاکم برتمرینات این تیم تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان دارد.
چمنیان همچنین اسامی بازیکنان تیم فوتبال نفت گچساران را که پس از تست پزشکی با این تیم قرارداد امضا کرده اند را فرشید علیزاده، نبی الله اسدی ، علی کریمی ، نبی الله باقری ها، علی کرمی ، علی رعیت ، حامد امیرخانی ، محمد خان احمدی ، محمد حسین هوشیار ، وحید اضغرزاده ، محمد مجرد، هادی رکابی ، ابراهیم ابرقویی، حمید صفری ، خسرو پیروزان، امیرخدا مرادی ، احسان کیانی، مهران غریبی ، علی حدادی فر، رضاقیالی ، اسماعیل هاشم نیا، فرشاد عبدالهی ، احسان مرادیان و سهیل صالحی عنوان کرد.
اخراج در انتظار بازیکن کم کار
وی افزود: بازیکنان دعوت شده به تیم فوتبال نفت تا اواخر مرداد ماه طبق توافق بعمل آمده تحت آزمایش هستند ودر صورتیکه بازیکنی نتواند نظر کادر فنی را بدلیل کم کاری جلب نماید از ترکیب تیم فوتبال نفت گچساران اخراج خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همچنین در خصوص آرمان فرهمندیان دروازبان رده سنی امید دعوت شده به تیم فوتبال نفت اظهارداشت: این بازیکنان خوش آتیه فوتبال گچساران بی شک یکی از دروازبانان خوب ،با انعطاف بدنی قابل قبول بوده و در تمرینات نیز نظر کادر فنی را به خود جلب کرده است.
چمنیان تصریح کرد: فرهمندیان پس ازتست پزشکی در صورت موافقت کادر فنی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد و به طور رسمی دروازبان چهارم  این تیم خواهد شد.
وی در خصوص جذب بازیکن جدید در ترکیب تیم فوتبال نفت بیان کرد: بی شک یک یا دو بازیکن جدید دیگر به تیم اضافه خواهدشد و در برخی از پست ها اگر بازیکنی نتواند انتظارات کادر فنی را برآورده کند تا قبل از شروع تمرینات تیم های حاضر در لیگ یک فوتبال از ترکیب کنار گذاشته می شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران افزود: دو اردو آماده سازی دیگر طبق برنامه برای این تیم درنظر گرفته شده که در آن دو اردو بیشتر به کارهای تاکتیکی و بازی های تدارکاتی با تیم های فوتبال مطرح کشور می پردازیم .
چمنیان همچنین در خصوص جذب مربی سوم تیم فوتبال نفت تصریح کرد: با توجه به اینکه در این مدت بیشتر برنامه های تیم برمحور کارهای بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان بود تلاش شد انتخاب مربی سوم با بررسی بیشتر و مطالعه سوابق مربیان بومی و غیربومی صورت پذیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: هرچه سریعتر با توجه به آغاز تمرینات تاکتیکی مربی سوم تیم نیز معرفی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
موفق باشید نفتی های باغیرت
رها
Iran, Islamic Republic of
اگر نفت و گاز گچساران خیلی شانس بیاره و سقوط نکند باید شاکر باشه . آن چاله میدانی رفت و این یکی آمد . من حرفهای زیادی برای گفتن در باره این مربی دارم که بموقع خواهم گفت .
شکرک
Europe
اگه شانس بیاره بااین سرمربی نیفته .پول شرکت نفت که زیاده جای اون همه أضافه کاریهای سرسام اوربقول دکترتاجگزدون لأاقل ازمیثاقیان یاکریمی یاکاظمی دعوت مینمودید
گروه هفت و نیم
Iran, Islamic Republic of
ایشالا که موفق میشه تیم نفتمون.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
به امیدموفقیت وصعودبه لیگ برترالبته باهمدلی و تعصب وغیرت واتحاد.
هوادار. دو اتیشه
Iran, Islamic Republic of
بازیکنان خوبی جذب تیم شده است به امید صعود به لیگ برتر،
هوادار. دو اتیشه
Iran, Islamic Republic of
سابقه مربی بخون شخصیتش معلومه. که کی چاله میدانی هستش.
رها
هادی
Iran, Islamic Republic of
چه خبره بابا بذار بیچاره کارشو کنه فعلا که تمرینات منظمی داره بومی های خوبی رو هم جذب کرده و تیم هم داره با نظم ترتیب پیش میره پس سنگ اندازی نکن اگه واقعا طرفدار تیمی ... هر مربی باشه ما حمایت میکنیم چون تیم شهرمون رو دوست داریم
رشید
Iran, Islamic Republic of
دیشب خواب عجیبی دیدم . در عالم رویا خواب دبدم که در کنار یک ساختمان 12 طبقه ایستاده ام و جمعیت زیادی هم در آن رفت و آمد دارند . کنجکاو شدم و رفتم جلو و وارد ساختمان شدم دیدم از زیر زمین صدای هیاهو میاد رفتم زیر زمین دیدم آقای چمنیان داره زیر زمین را جارو میکند از ایشون سوال کردم چرا زیر زمین را جارو میکنی گفت میخواهم اینجا را برای استراحتگاه تیم نفت و گاز آماده کنم در همین حال از خواب پریدم و از این خواب شوکه شدم . نمیدانم خواب چه تعبیری دارد اما این خواب نگرانم کرده است.
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
بابا چمنیان است وعشق ما لیدرهای جایگاه عاشق توهستیم اجازه دادن به نیروهای جوان بومی برای خود نمایی واعتماد ب انها یکی از کارنامه های مثبت در اول فصل هس اقای چمنیان حتی با تخریب افراد ب چاه نمیره فابرگاسها والپیچی زنا این فصل نمایش زیبایی دارن
سروک صحرا نشین
Iran, Islamic Republic of
خواب عجیبی است . کار چمنیان سقوط تیمهاست . بگوش و بهوش باشید نفت و گازیها .
گچساران زلزله
Asia/Pacific Region
ماشالاباغیرتا
محمد
Asia/Pacific Region
امسال ورزشگاهای میزبان رامصادره خواهیم کرد 0 زنده بادگچساران
عرشیا بردیا
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن گچساران امسال جز چهار تیم اول میشه وقتی مربی باغیرت بازیکنه باغیرت داره حقش قهرمانیه دمتون گرم برو بچه نفت
عرشیا بردیا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من گچساران جز چهار تیم اول بشه وقتی مربی با غیرت بازیکنان باغیرت داره حقش قهرمانیه دمتون گرم برو بچ نفت
خلخلی
Iran, Islamic Republic of
اگر امسال به دسته دو سقوط نکردیم اسمم رو میگزارم خلخلی. ولی واقعا خواب رشید خواب عجیبی است . ترس تر اندامم انداخته است . ایکاش این خواب را بیان نمیکردید رشید خان .
خلخلی
Iran, Islamic Republic of
اگر امسال به دسته دو سقوط نکردیم اسمم رو میگزارم خلخلی. ولی واقعا خواب رشید خواب عجیبی است . ترس بر اندامم انداخته است . ایکاش این خواب را بیان نمیکردید رشید خان .
س سحر
Iran, Islamic Republic of
چمنیان بهترین سرمربی دنیاست عاشقشم خوش بحاله نفتیا چه سعادتی داشتن
صفا
Iran, Islamic Republic of
من هم نظر شما را دارم .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با گرفتن باقری ها معلو م شد که چکاره ای اقای چمنیان بازی کنی که بدرد هیچ نمی خورد و تیم را پارسال ول کرد و رفت گفته بودند دلال بازی اما نه اینطوری
گچ
Iran, Islamic Republic of
یادت نره جنااب خلخلی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
در جواب رشید: خواب زن چپ می زنه
کلاغ نشین
Iran, Islamic Republic of
چمنیان استاد سقوط تیمها به دسته پایین تر.واقعا دم مدیر عامل نفت وگاز گرم با انتخاب چمنیان به عنوان سرمربی
صداقتی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بازیکنان بومی و دستهای پشت پرده تیم نفت رو بیچاره می کند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1