تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۵۷۵۵۰

نماز فطر در یاسوج+تصاویر

۰
کبنا ؛امام جمعه یاسوج: سرایندگان شعار «نه غزه نه لبنان» شیطان‌صفت بودند امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مسلمان همیشه به فکر مسلمان است، گفت: سرایندگان شعار «نه غزه نه لبنان» عده‌ای شیطان‌صفت بودند.
نماز عید سعید فطر پس از یک ماه عبادت و بندگی به درگاه حق در محل بلوار عدل یاسوج و با حضور کم‌نظیر مردمی به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی برگزار شد.
امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان این که سعادتمند کسی است که توانست در این ماه پر فیض وسیله آمرزش خود را فراهم کند، اظهار کرد: امروز روز پیروزی و روز جایزه گرفتن است.
خطیب جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز پس از یک ماه ریاضت و مبارزه با هوای نفس و تحمل سختی و رنج روزی است که میوه شیرین آن چیده می‌شود.
حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه نخست عید سعید فطر تصریح کرد: فراموش نکنیم آن ‌چه که در این ماه به دست آورده‌ایم باید حفظ کنیم و تحمل این سختی باید تداوم داشته باشد تا بتوانیم هوای نفس را به کلی از وجود خود خارج کنیم. وی صله رحم را در این روز یکی از مهم‌ترین موضوعات دانست و گفت: امروز بیش از همیشه باید به فکر هم‌نوعان خود باشیم که بحث کنونی غزه و فلسطین است.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: فاجعه انسانی در این ماه مبارک در غزه رخ داد و همه مدعیان حقوق بشر چشم و گوش خود را بر روی این همه جنایت بستند.
حسینی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی کودکان و خردسالان را کشت و کشتار می‌کند به همین خاطر هیچ مسلمانی در جهان نمی‌تواند خود را بی‌وظیفه بداند.
وی گفت: عجیب این است که برخی در مقطعی شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند که این افراد با چنین تفکری شیطان‌صفتی بیش نیستند.
امام جمعه یاسوج با بیان این بیت «تو کز محنت دیگران بی‌غمی نشاید که نامت نهند» آدمی، افزود: اکنون وظیفه هر مسلمانی است که در برابر این جنایت قد علم کند.
وی در خصوص گفته‌های رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص سرنوشت غزه گفت: اوباما می‌گوید باید حماس خلع سلاح شود اما ما مسلمانان می‌گوییم این لکه ننگ و رژیم جعلی باید از بین برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1