تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۵۷۴۲۰

دیدار کارکنان دانشگاه پیام نور با فرمانده سپاه فتح استان

۲
۰
کبنا ؛

رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد با حضور در سپاه فتح با فرمانده ارشد نظامی استان دیدار و از نزدیک راهکارهای افزایش همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.IMG_0074

به گزارش کبنا نیوز، در این دیدار که در فضایی کاملا صمیمی برگزار شد رییس دانشگاه پیام نور ضمن تشکر از وقت گزاری فرمانده سپاه فتح استان برای دیدار با هیات رییسه دانشگاه افزود: نام سال ۹۳ وظیفه سنگینی بر دوش دانشگاهیان قرارداده است و ما با توجه به سبغه فرهنگی در این بخش وظیفه بسیارمهمی بر عهده داریم.

عنایت الله نجیب زاده با اشاره به عملکرد فرهنگی دانشگاه در طی سال تحصیلی جاری بیان داشت: ما در بخش فرهنگی به دنبال تحقق مدیریت جهادی هستیم و این امر نیازمندهمکاری، همراهی، مساعدت همه دلسوزان است چراکه دانشگاه را جز با نگاه دانشگاهی نمیتوان تحلیل و مدیریت نمود.

نجیب زاده سپاه را از نهاد های فرهنگی اثرگزار و خدمت رسان دانست و افزود: برای همکاری های مشترک فرهنگی و استفاده از تجربیات مشترک و در عین حال در راستای تحقق شعار سال نیازمند رابطه ای بدون واسطه و شفاف هستیم و این میسر نیست جز با دیدار های نزدیک.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی (ره ) در اسفندماه سالجاری نیز خبر داد .

وی گفت : این کنگره با حضور چهره ها و شخصیت های ملی و استانی با محوریت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد که همکاری سپاه در این کنگره مارا در جهت هرچه با شکوه تر بر گزار کردن کمک میکند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدنیز در این نشست با بیان اینکه در مقوله فرهنگ باید به خواسته‌های رهبری نگاه کنیم و اهداف ایشان را سرلوحه قرار دهیم، گفت: بخشی از فرهنگ را دشمن مورد تهاجم قرار داده و بخشی دیگر به صورت عمومی است که دشمن کاری با بخشی دیگر ندارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرهنگ را مهمتر و اولویت‌دارتر از اقتصاد دانستند، گفت: باید دید دشمن کجا را مورد تهاجم قرار داده که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر مقوله فرهنگ دارند از این‌رو باید گفت دشمن اعتقادات دینی و معنوی ملت ایران را نشانه رفته است.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و نظام بحث فرهنگ دینی ملت ایران را مورد تهاجم قرار داده است، گفت: دشمنان نظام در حال حاضر مکتب عاشورایی، امامت، ولایت، دفاع مقدس، ارزش‌های اسلامی نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ» نامگذاری شده بدون شک وظیفه مسئولان اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی، اقتصادی و غیر اقتصادی و آحاد مردم سنگین‌تر می‌شود و همه باید در راستای منویات معظم‌له گام برداریم.

وی راه مقابله با بخشی از شبیخون فرهنگی و هجمه دشمنان را اجرای برنامه‌ها عملیاتی و مدون عنوان کرد و گفت: برگزاری هر جشنواره و همایش های فرهنگی باید تاثیر گذار باشد و خروجی عملی در بر داشته باشد.

سردار امیری در پایان امادگی سپاه استان را برای همکاری هر نوع کار فرهنگی و اقتصادی در راستای توسعه و پیشرفت نظلام جمهوری اسلامی را اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

98
Iran, Islamic Republic of
این کارای نمایشی .از سوی رئیس دانشگاه پیام نور شروع شده.... چطور آوردی سر کار؟ روی .سفید شد.
عزادار
United States
..... عزیزه..
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1