تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۵۷۳۸۲

آقای حسینی! اگر هدف خدمت است کمک کن نه تخریب

۶۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مسعود بویراحمدی
IMG_4178مطلبی که می‌خوانید از سری یادداشت‌های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می‌توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند. تی‌تر توسط نویسنده انتخاب شده است.
آقای احسان هاشمی در مقاله نوستالژی وارونه گفته بودید:
1- بسیاری از مردم حوزه بویراحمد به حدی از شخصیت، اهداف و برنامه‌ها و بخصوص مدیران ومسئولان مورد حمایت هدایت خواه نالان وشاکی بودند که حاضر بودند بمیرند اما نگذارند تا برای بارسوم ایشان برصندلی مجلس تکیه بزند؟
در جواب شما باید بگویم که آقای زارعی در دوره‌های پیشین هم با اقبال شدید روبه رو بود که برخلاف انتظار مردم، هدایت خواه به مجلس رفت. اگر این را از مردم بویراحمد بپرسید همه جواب شما را خواهند داد و ناراضی بودن از هدایت خواه، بعد از اقبال شدید مردمی به آقای زارعی، دلیل فرعی است ودر انتخابات مجلس نهم ما شاهد اقبال شدید و بی‌نظیر مردمی ازغلام محمد زارعی بودیم که با آرای خیره کننده ۸۰ هزار رای در تاریخ استان ماندگار شد و اولین بار است که استان چنین حماسه‌ای به خود دیده است.
اینکه دلیل اصلی آرای زارعی را به نارضایتی مردم از هدایت خواه بدانیم اشتباه است چون کاندید دیگری نیز در صحنه حضور داشت که مردم می‌توانستند به آن رای دهند. از طرفی اگر به آرای ۶۰ هزار نفری انتخابات دوره گذشته نگاه کنیم چیزی جز اعتماد و اعتقاد مردم به ایشان را نخواهیم دید.
۲- اینکه گفته بودید عمده مردم از‌‌ همان ابتدا هیچ امیدی نداشتند ودر نبود گزینه‌های همچون موسوی ومندنی‌پور زارعی تنها انتخاب ممکن بود؟
که من خدمت شما ودیگر منتقدان عرض می‌کنم اگر به این شکل بود اصلاح طلبان می‌توانستند از بهرامی که به ظاهر خود را اصلاح طلب می‌دانست اجماع کنند ولی ما دیدیم که اصلاح طلبان چنین کاری را نکردند و با توجه به توان آقای زارعی و آشنایی کامل از وجه سیاسی ایشان، روی ایشان اجماع کردند و نه فقط در انتخابات پیشین بلکه در دوره‌های گذشته که آقای زارعی حضور داشتند از ایشان حمایت کردند و در حال حاضر هم از ایشان حمایت می‌کنند.
۳- گفتید هدایت خواه جز فعال‌ترین نماینده‌های ۸ سال سیطره احمدی‌نژاد در مجلس اصول گرایان بود؟
در جواب شما دوست عزیز، در دوره اول نمایندگی هدایت خواه که دو سال اول آن با دولت اصلاحات ودو سال دوم نیز با دولت اصولگرایان بود هیچ حرفی برای گفتن نداشت و در دوره دوم نمایندگی خود جز به طرفداری بی‌جا و بی‌حاصل از احمدی‌نژاد، کاری که باعث پیشرفت بویراحمد شود انجام نداد و باتوجه با اینکه سخنگوی کمییسیون فرهنگی مجلس بود حتی نتوانست برای مرکز استان یک سینما ایجاد کند تا همچنان تنها مرکز استان بدون سینما باشد و به جای پیگیری امور مردم و مشکلاتی از این قبیل، وقت مردم و مجلس را می‌گرفت و برای دفاع از احمدی‌نژاد، از روزه گرفتن فرزند خود برای پیروزی احمدی‌نژاد در مجلس سخن می‌گفت تا اینکه در این دوره با حضور و پیگیریهای مستمر آقای زارعی سالن ارشاد به عنوان سینما در خدمت مردم قرار گرفت.
ولی افسوس که چه وقت‌هایی هدر رفت و به مردم خیانت شد و حرف این مردم به گوش مسولان نرسید و با این حرف‌های بیهوده روز به روز باعث محروم‌تر شدن بویراحمد شد و در آخر دیدیم که کشور ومجلس را به کجا کشاندند واز رییس جمهوری دفاع می‌کرد که در دوره ایشان ۱۱روز خانه نشینی کرد و این گرانی واین اقتصاد فلج را به وجود آورد.
ولی آقای زارعی تا الان که در مجلس حضور دارند از حرف بی‌حاصل و بی‌ثمری که برای مردم خود سودی ندارد پرهیز کرده و نکات مهمی که در راستای ییشرفت بویراحمدودنا باشد بیان کرده است که سخنرانی‌ها او در مجلس خود شاهد این مدعاست.
ودر زمان انتخاب وزرای دولت یازدهم شاهد بودیم که بعد از صحبت‌های آقای بزرگواری ما خدا رو شکر می‌کردیم که هدایت خواه در مجلس حضور ندارد وبا توجه به‌شناختی که از ایشان وجود داشت اگر او بود حرف‌های بد‌تر از بزرگواری می‌زد و علاوه بر بردن آبروی لر‌ها، آبروی کهگلیویه و بویراحمد را در سطح ملی می‌برد و در این صورت این استان محروم، محروم‌تر از قبل می‌شد ولی خواست خدا و مردم، زارعی را راهی بهارستان کرد تا با نطق زیبا و تاریخی خود و در عین درایت در سخنرانی برای دفاع از وزیر آموزش و پرورش با حرف‌های زیبا از وجود نداشتن چماق لری در فرهنگ لر جوی که علیه لر‌ها به وجود آمده بود را خنثی و از ملت شریف ایران عذرخواهی کرد.
در ثانی می‌دانیم که آقای زارعی عضو کمسیون مهم صنایع، عضو فراکسیون اصلی مجلس، رابط بین دولت و مجلس، عضو پارلمان دوستی ایران - اکوادور و ایران – بولیوی، عضو کمیته پتروشیمی مجلس و همچنین عضویت در بخش‌های مختلف مجلس را بدست آورده و شبانه روز در طی تلاش برای رفع محرومیت بویراحمد ودنا است که ما شاهد این فعالیت‌های شبانه روزی هستیم به طوری که به عنوان فعال‌ترین نماینده مجلس شناخته شده است.
ودر ضمن شما که همه‌اش می‌گویید تاجگردون، ایشان چند سخنرانی درمجلس داشته و به عنوان رییس کمیسسیون برنامه بودجه چه خدمات مهمی برای استان انجام داده که نمی‌بینیم و از ایشان کوه می‌سازید. و حالا زارع فعال‌تر است یا هدایت خواه؟
۴-گفته بودید مقاله و نوشته علمی، مقالات، مجلات وروزنامه‌ها، برنامه تلویزیونی و جلسه درجه دو و سه را یاد دارید که آقایان زارعی و بزرگواری درآن حضور حداقلی داشته باشند؟
در جواب ایشان باید بگویم که حساب زارعی با بزرگواری جداست چون بزرگواری از بدنه دولت خارج می‌باشد و در ثانی آیا حضور زارعی در شبکه پنج که جز شبکه‌های درجه یک صدا و سیمای ایران است را ندیده‌ای و آیا شما در مجلس حضور دارید که ببینید آیا ایشان در چه جلساتی شرکت می‌کنند و ما هر جلسه‌ای که در سطح کلان ملی برگزار شود از جلسه بارهبری، رییس جمهور و وزرا ایشان حضور دارند و منظور از جلسات درجه دو وسه دیگر چیست.
ودر ضمن شما چند سایت وروزنامه خوانده‌اید که مصاحبه‌های ایشان را ندیده‌اید وشما را به خواندن روزنامه و سایت‌ها راهنمایی می‌کنم تا از این به بعد بدون دانش کامل سیاسی چیزی نگویید ودر ضمن کمی اطلاعات کسب کنبد.
۵-گفته‌اید زارعی چگونه می‌خواهد و اصولا می‌تواند درتهران، وزرارت خانه‌ها و مجلس وشرایطی که بیشتر شبیه به نبرد گلادیاتور‌ها بین اصول گرایان جبهه پایداری و متحد وگروه‌های مستقل و اقلیت اصلاح طلب به دفاع از حقوق مردم استان و به خصوص بویراحمد و دنا بپردازید؟
من در عجبم که حرف گفته شده علاوه بر نسنجیده بودن و غیرعقلانی از یک دانشجوی علوم سیاسی بعید است. اگر اینجور که شما می‌گوید آقای زارعی چگونه توانسته حدود ۶۰%مدیران استان را از نیروهای خود بچیند که تعداد ودرصد آن‌ها در مقالات بعدی بیان می‌شود واینکه این همه بودجه‌ای که ایشان برای استان و حوزه انتخابیه خود جذب کرده بی‌سابقه بوده است. که باز هم مدارک آن موجود است.
جذب سه میلیارد بودجه برای شهرداری یاسوج که در حال حاضر شاهد آسفالت کردن خیابان‌ها وسنگ فرش کردن پیاده رو‌ها هستند که نمای شهر را عوض کرده است ودر کدام شهرستان استان شاهد چنین پروژه شهری هستی، جذب اعتبار برای تپه استانداری، جذب میلیارد‌ها پول برای آب و فاضلاب، جذب بودجه کلان برای راه سازی و آسفالت کردن مناطق روستایی، آسفالت کردن مناطق سیلاب کلوار و... جذب ۵ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌های موشمی، جذب بودجه میلیاردی برای فعال کردن کارخانه قند، ۲میلیارد برای آبرسانی روستایی مناطق بویراحمد، که این گوشه کوچکی از جذب اعتبار برای حوزه انتخابیه خود بوده است.
۶-درباره این حرف شما که گفته‌اید آقای زارعی تا بحال در کدام موضوع، مساله، جلسه، کمیسیون، پیشنهاد و تصویب و طرح لایحه مجلس حضوری کمرنگ و ناچیز داشته است؟
در جواب شما باید بگویم که به حول قوه الهی شما از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند هستید و فقط به شما می‌گویم به سایت مجلس رفته و نگاهی به آن بیندازید تا بار دیگر از حرفی که از روی احساس و بی‌مدرک باشد نزنید که مبادا همچون رییس جمهور روحانی به شما بگویم که شما جز بی‌سوادان هستید.
۷-درباره اینکه گفته‌اید نمایندگی و شرح وظایفش و انتظارت از ایشان با حضور مداوم در مراسمات فاتحه خوانی متفاوت است؟
در عجبم از یک دانشجوی علوم سیاسی با این تحلیلهای ضعیف. آیاخود را در غم دیگران شریک دانستن جرم است؟ آیا به مناطق روستایی سر زدن جرم است؟ در زمان هدایت خواه می‌گفتید که همه‌اش در مجلس حرف می‌زند و به مناطق سرنمی زند، حالا که شعار بازگشت به سوی مردم به وقوع پیوسته شما ناراحت هستید و این راه حلی شده تا بقیه نمایندگان خود را با شرکت در این مراسمات مثل آقای زارعی، مردمی نشان بدهند.
ولی غلام محمد زارعی علاوه بر حضور مداوم در مجلس حوزه انتخابیه خود را فراموش نکرده واز مردمی بودن و خدمت کردن به این مردم افتخار می‌کند وی هر کاری بکند افرادی همچون شما و دوستانتان از روی احساس و نداشتن دانش سیاسی حرف‌های دیگری می‌زنید و به گفته دکتر شریعتی کسی که خوابیده را می‌شود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده را نمی‌شود بیدار کرد.
۸-در مورد کارمند ساده بودن، مهربان و مردمی وصمیمی دیروز استانداری؟
باید خدمت شما عرض شود که ایشان یک کارمند ساده نبوده‌اند بلکه مدیرکل شهرو روستا، رییس حراست استانداری، مسئول جذب سرمایه گذاری در استان، مدیر کل ارزشیابی استانداری، مدیر کل بازرسی استانداری، معاون بهزیستی استان، مسئول ستاد پشتیبانی جنگ و سمتهای دیگری از این قبیل بودند. و نکته بعدی مگر نمایندگان قبلی کدامشان پست کلان داشته‌اند.
در ضمن اگر زارعی می‌خواست استانداری بوشهر را که به ایشان پیشنهاد شده بود می‌پذیرفت که اگر کمی جویا شوید به نتیجه خواهید رسید ونه فقط استانداری بوشهر بلکه سمت‌های دیگر درخارج از استان به ایشان پیشنهاد شد که نپذیرفتند و بنای خدمت را به مردم خود داده بود. (صرفا جهت اطلاع)
۹-در ضمن بزرگی این نیست که در مجلس حرف‌های بیهوده وبی حاصل بزنی بلکه بزرگی در شخصیت، رفتار، اخلاق واحترام به کوچک و بزرگ است، بزرگی به اخلاق نیکو و وقت خود را صرف گوش دادن به دردودل‌ها و مشکلات این مردم محروم نهادن است، بزرگی در خدمت مردم بودن است، بزرگی حرف دل مردم را به گوش مسئولین رساندن است، بزرگی با زبان روزه وسختی کار، دیدار مردمی داشتن است.
بزرگی یعنی شناختن تمام قبایل و طوایف بویراحمدودنا و شناختن کوچک‌ترین فرد از افراد یک خانواده در دوردست‌ترین منطقه محروم بویراحمدودنا، بزرگی یعنی همه به بزرگی او پی ببرند و علیه او دست به انتقاد و تخریب ناروا بزنند چون حیات سیاسی خود را در خطر می‌بینند. چه بسا بزرگانی همچون امیرکبیر و قائم مقام فراهانی و شعرای بزرگی را شاهدیم که از این انتقادات ناروا بی‌بهره نبودند. بزرگی یعنی اینکه تکیه برجای بزرگان (غلام محمد زارعی) هرکس نتوان زد.
و حالا به صورت کوتاه در جواب حسینی بحرینی نماینده سابق گچساران
در عجبم از گفته‌های حسینی بحرینی که در مجلس انضباطش ۲۰بود ولی برش سیاسی و دانش سیاسی او صفر، در عجبم از کسی که نتوانسته دراستان نیرویی داشته باشد و اصلا کسی نمی‌دانست گچساران نماینده دارد یانه؟ در عجبم از سیاستمداری که می‌گوید استاندار گوش به فرمان تاجگردون است و زارع هیچ کاره! اگر این طور است مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل صنعت ومعدن، مدیرکل میراث فرهنگی، فرماندار، بخشدار، مدیرکل آب وفاضلاب، روسای دانشگاه‌های استان، سه تا از معاونین استاندار، مدیرکل حمل و نقل پایانه‌ها، مدیرکل امورعشایر، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل کتابخانه‌ها و... این‌ها اگر از نیروی زارعی نمی‌باشند، آقای حسینی بحرینی شما بگوید که این‌ها نیروهای چه کسانی می‌باشند و با همکاری استاندار صورت گرفته یا نه؟
آقای حسینی بحرینی الگوی شما در سیاستمداری کسی می‌باشد که روش او در سیاستمداری تخریب دیگران است یعنی آقای احمدی‌نژاد که آخر دیدیم که چه طور آقای لاریجانی از مجلس بیرونش کرد. در عجبم شما جزء گروهی از سیاستمدارانی بودین وهستین که داعیه دینداری و ولایت مداری می‌کنید واینجا از شما در خواست می‌کنم برای یک بار هم که شده نهج البلاغه را بخوانید چون با این رفتار و برخورد سیاسی بعید می‌دانم تا حالا آن را خوانده باشی و بر هر سیاستمداری واجب می‌نماید که نهج البلاغه را بخواند چون مذهب ما مذهب علی (ع) و الگوی ما در سیاست حضرت علی (ع) می‌باشد و دانستن برخورد امام علی (ع) با رقیبان و دشمنان. شما از کدام عملکرد خود دفاع می‌کنید ودر دوره نمایندگی خود چگونه بوده‌اید که حالا آقای زارعی را تخریب می‌کنید. بار دیگر به شما پییشنهاد می‌کنم اگر خود را فردی انقلابی می‌دانید درباره انتقاد علیه رقیب خود به آثار شهید بهشتی مراجعه کنید.
اگر هدف شما خدمت باشد کمک می‌کنید نه تخریب. زارعی نه با حرف‌های شما تخریب وکوچک می‌شود بلکه روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و او کسی است که وقتی با وزیر راه وشهر سازی صحبت می‌کند وزیر به ایشان می‌گوید اولین باری است که با نماینده‌ای برخورد می‌کنم که اینچنین بر حوزه انتخابیه خود تسلط دارد جناب آقای بحرینی.
جناب آقای حسینی بحرینی در قرآن کلام خدا آمده است که دنیا بازیچه و لهو ولعب است چرا این همه دنبال قدرت ومست قدرت شدن هستی و در همین کتاب مقدس آمده است که آخرت خود را بخاطر دنیای خود و دیگران خراب نکنید.
بنده در این مقاله قصد دفاع از آقای زارعی را ندارم و بلکه براساس مطالعات علوم اسلامی و دینی و براساس کتاب وسنت وظیفه خود دانستم تا از حق مظلوم دفاع کنم و حقایق را بازگو کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل صنعت ومعدن، مدیرکل میراث فرهنگی، فرماندار، بخشدار، مدیرکل آب وفاضلاب، 3 تن روسای دانشگاه‌های استان، سه تن از معاونین استاندار، مدیرکل حمل و نقل پایانه‌ها، مدیرکل امورعشایر، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل کتابخانه‌ها عمومی استان و مدیر کل فنی و حرفه ای استان -میر امور شعب بانک ملت و به طبع اکثر مدیران شهرستان… این‌ها اگر از نیروی زارعی نمیباشن پس نیروهای کین؟؟؟
برین از خدا بترسین با این حرفای بیهوده و تخریب بی اثر
دوستدار منابع طبیعی ومحیط زیست
Iran, Islamic Republic of
مدیر دانشگاه های یاسوج که اهل چرام هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
درود بر اصلاحات
درود بر این قلم توانا
در برابر عظمت نام زارعی سرتعظیم فرود آورید.
ببینید که ادب و اخلاق نزد حامیان زارعی هست و بس.
دانشجو
United States
درود بر قلمت .

خدایا من را ببخش اگه تا الان از زارعی دفاع نمی کردم واز الان بخدا ازش دفاع می کنم با جون دل.


خدایی حسینی چه کار کرده بود که از حاج زارع انتقاد می کنه

درود بر حاج زارع
سعید
United States
جناب ارشد برق

الان کی تخریب شده؟
98
Iran, Islamic Republic of
زارعی تموم شد. این مطالب فایده نداره.
حاتم طائی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بویراحمدی احسنت بر قلمت و توانای نوشتاریت و سلام ودرود بر زارعی دوست داشتنی که همیشه بهترین بوده خواهد بود واقعا به حق گفتی و خوشحالم که کسانی هستند که بتوانند از زارعی دفاع کنند و کارهایش را به اطلاع مردم عزیز برسانند......عالی بود
وبازم درود بر حاج غلام محمد زارعی امیر کبیر بویراحمد
سیلاب کلوار
Iran, Islamic Republic of
درود صد درود بر زارعی ..... صدردرصد دور بعد زارعی نماینده ی بویراحمد دنا خواهد بود.......
حاج زارعی از خدمات ارزنده ای که برای منطقه ی ما انجام داده اید سپاسگزاریم و با جون و دلاز شما حمایت خواهیم کرد
ترمه
Iran, Islamic Republic of
شما خوشخال از اينكه زارعي توانسته خواسته‌ هاي افراد تا يك متري خود را براورده كند و اين جاي تقدير و وجهه سياسي ايشون داره و شما تنها كه راضي باشيد كل مردم راضي هستن
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
ای گفتی واقعا درود بر این قلم. درود بر امیر کبیر بویراحمد و دنا حاج زارعی
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما نویسنده محترم که حرف دل ما زدی.
صدیق
Iran, Islamic Republic of
خدماتی که در دوره آ قاب هدایت خواه به بویراحمد شده. است. قابل شمارش نیست. آ ن وسعت خدمات را نادیده گرفتن. خیلی عجیب است. صم بکم و لا....
آشنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مرد خستگی ناپذیر

واقعا دوره های قبلی هم زارعی باید نماینده می شد که حقشو خوردن

درود بر امیر کبیر بویراحمد
دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
خنده میاد از حرفت

فقط زارع
شایان
Iran, Islamic Republic of
دوره هدایت خدمات. به خدا آدم خنده اش می گیره. بابا دوره هدایت نابود شدیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
یه کم پرس و جو کنی بد نیس آقای از همه جا بی خبر.... تو ایندنیا نیستی ... فازت چیه؟
مراد
Iran, Islamic Republic of
میبینیم کی تمام شده به همین زودی ... دورد بر زارعی
برزو
United States
جناب نویسنده این حرف هابه درد خودت می خورد باید در عمل دید تاریخ نماینده ای به ضعیفی زارعی ندیده
دایی
Iran, Islamic Republic of
ما همان دوره پیشین اشتباه کردم وقتی دیدم نمی تونه از حق مردم دفاع کنه باید رهایش می کردیم , یکی از همین مدیرانی 60 درصدی که شما میگویید, من رفتم پیشش و از نماینده پیغام بردم گفتنند اگر از طرف خودت و اصلاحات آمدم درخدمتیم ولی از طرف نماینده شرمنده ام به ایشان گفتم چرا جواب داد ایشان درو هستند جلوی ادم تعارف می کنند پشت سر چیزی دیگه می گوید
اگر فکر میکنید نماینده حتی 5 درصد اقبال مردمی دارد سخت در اشتباهید
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
جدا چطوری روتون میشه از آقای زارع دفاع کنید در حالی که ما تاحالا هیچ اقدامی از ایشون ندیدیم..البته یکی دیدیم ایشون اخیرا طی نظری مدبرانه و حکیمانه افزایش قیمت خودرو رو معقول و منطقی دونسته بودند..
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب مقاله نویس طبل توخالی اگرخواستی زارع رابیشتربشناسی بایدساعت8تا9وازساعت 11به بعددیگرزارع رادرمجلس نخواهی دیدچون درراه روهاوآسانسوروزارتخانه هادنبال عوض کردن نیروهاست که تاالان هم نتیجه عکس گرفته مثل رییس دانشگاه آزاد یاسوج وآن هایی راهم که منتسب به خودمیداندهمه نیروهای اصلاح طلبی هستندکه قطعادرآینده بازارع نخواهندمانداین قبری روی آن شیون میکنی درآن مرده وجودندارد
بویراحمد
France
جناب حاتم لطفا اینگونه به بزرگان تاریخ ما توهین نکنید اخه ادم عاقل امیر کبیر کجا و زارع کجا؟؟؟لعنت خدا بر کسی که اینگونه با این القاب بزرگان تاریخ ایران اسلامی را خرد و کوچک میشمارند....شما میتونید از القاب بزرگواری بویراحمد یا پیمانکار مجلس یا سایلنت مجلس استفاده کنید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
چرا اینها را بیشتر تبلیغ نمی کنید تا مردم بدانند. منو باش که درباره حاجی چه فکر میکردم. خدایی دمش گرم
تلزالی بویراحمد
France
انصافا ادم خندش میگیره که این اقا همه چی رو یا بلعکس میبینه یا هم واقعا منفعتی در این نوشته های کذب داره!!!اخه مگه همین زارع برا خودشیرینی رئیس ستاد همین احمدی نژادی که اینهمه ازش بد میگی نبود و میلیونها تومان از جیب خودش برا قبولی احمدی نژاد خرج نکرد و وقتی قبول شد یادتون رفت چگونه با خوشحالی در جمع مردم به شادی پرداخت؟؟؟
البته جناب زارع عادت داره به اینجور بی ثباتی ها دوره بعد رئیس ستاد روحانی میشه))) مگه خودشو به در و دیوار نکوبید تا جبهه پایداری ازش حمایت کنند وهزاران مگر های دیگه که جناب زارع نتوانست بهش برسه...
اخه پسر خوب تو که خودت هم خوب میدونی که قیاس دکتر هدایت خواه با زارع قیاسه....چرا اینگونه اخرت خودتو برا پست و پول و مقام به باد میدهی اون سینمایی که شما فرمودی بیش از 10ساله که بجای سینما ازش استفاده میشه و ربطی به زارع نداره در ضمن هدایت خواه در نطق انتخاباتی خودش جواب امثال شما رو در اینباره داد اونی که برای چند رای هزاران وعده دست نیافتنی به مردم مظلوم ما داد زارع بود .اونی که برا چند رای به هر خانواده بویراحمدی قول سر کار رفتن حداقل یک فرزندش رو میداد زارع بود اونی که برای چند رای قول استانداری و فرمانداری و مدیرکلی و...به همه طوایف بویراحمد بالا و پایین رو میداد زارع بود اونی که قرار بود بجز احداث سینما و پارکینگ و کارخانه های بزرگ صنعتی دیگه اجازه نده هیچ کس برا درمان مریض خود به شیراز بروند و در پارکها بخوابند زارع بود جناب زارع بود که یکی از اون وعده های پوچ و تو خالی قول فوری همین سینما بود که شما با کلی افتخار مردم را به بیراهه میبرید و اون سالن تئاتررو داری رنگ میکنی و بجای سینما تحویل جوانان ما میدهید...برادر من در غم مردم شریک بودن خوب است در مراسم ختم عزیزان مردم شرکت کردن خوب است ولی نه به قیمت ظلم کردم به بقیه نه به قیمت سوء استفاده ابزاری کردن از مرده مردم نه به قیمت شرکت نکردن در جلسات مجلسی که میتواند مشکل خیلی از جوانان ما را حل کند نه به قیمت اینکه حتی رئیس مجلس اقای لاریجانی هم دیگر طاقت نیاورد و لب به انتقاد از غیبت های پی در پی جناب زارع گشود نه به قیمتی که هر روز اسم ایشان در صدر غایبان مجلس در اکثر روزنامه ها و سایتهای خبری بود بله برادر من شرکت در مراسم فاتحه خوب است ولی نه به قیمت ظلم به بقیه!!!بله اقای زارع عضو کمیسیون صنایع مجلس میباشد ولی شما یک کارگاه بله یک کارگاه نه کارخانه نام ببر که ایشان در طول این مدت تاسیس کرده باشد(((البته بجز نابودی رودخانه بشار و راه اندازی مجدد سنگ شکنهای فامیل و سودهای کلانی که از این طریق به کارخانه های اسفالت ...رسید))) اینکه عضو این کمیسیون یا ان کمیسیون باشد مهم نیست مهم انست که اگر عضو کمیسیونی باشد چه کار مثبتی برای حوزه خود کرده باشی...
واقعا در عجبم چگونه حاضری زارع را با دکتر تاجگردون که در این دوره تنها نماینده استان ما در مجلس بود و نام این استان را سر پا نگه داشته مقایسه کنید در طول تاریخ استان ما در کدام دوره شهرستان گچساران بیش از 2 مدیرکل داشته ولی در این دوره با درایت و سیاست تاجگردون البته اول با نبود نماینده قوی در حوزه بویراحمد ایشان توانست اکثر پستهای حساس را از انه خود کند در حال حاضر 90 درصد مدیران ما یا گچسارانی هستند و یا دست نشانده جناب تاجگردون میباشند همان دانشگاههای استان که شما میفرمایید (1)دانشگاه ازاد یاسوج دکتر زاده باقری گزینه زارع بود که دکتر بوستانی با موافقت تاجگردون منصوب شد(2)دانشگاه ازاد گچساران دکتر محمودی از بستگان نزدیک تاجگردون که با مخالفتهایی که در حوزه گچساران با ایشان بود ولی تاجگردون دست از حمایت ایشان نکشید و همچنان بر صندلی ریاست تکیه داده است.(3)دانشگاه یاسوج که دیگه برا همه کاملا روشنه که گزینه زارع دکتر کریمی بود ولی باز هم حرف تاج بیشتر خریدار داشت و خود دکتر رمضانی هم بیکار ننشست از طریق دوستان خود در سازمان اقدام کرد و با حمایت تاجگردون همچنان سرپرست دانشگاه یاسوج میباشد و بقیه موارد هم همینگونه هست در همه انتصابها ردپای دکتر تاجگردون کاملا مشخص و ارزو بر دل ما مردم بویراحمد ماند که واقعا اقای زارع به تنهایی بتواند یک کارمند ساده را جابجا کند به حدی مردم بویراحمد از ایشان نا امید هستند که جناب نویسنده یه عذرخواهی که یه ادم بیسواد هم میتوانست از پسش براید در مجلس را توسط زارع را از بزرگترین افتخارات استان میداند!!!
فقط میتوان گفت متاسفم و وامصیبتا....و در اخر کاش زارع یک هزارم بزرگواری شجاعت و ثبات داشت و بخاطر صندلی مجلس خود را خار و خفیف نمیکرد و هر روز خود را به یک طرف بچسباند...واقعا ما مردم بویراحمد در این چند سال انقدر از باب سیاسی ذلیل شده ایم و ضربه خورده ایم که هر روز هزار بار ارزو میکنیم کاش حداقل بزرگواری نماینده ما بود!!!؟؟
جناب مسعود خود شما خوب میدانید که ضعیفترین نماینده تاریخ استان ما اقای زارع میباشد(((هر چند کسی از شما به دل نمیگیره شما هم جوان هستید و باید از این طریق و از راه بلعکس جلوه دادن به نان و نوایی برسی))) ایشان حتی نتوانست در حد حسینی بحرینی باشد و بزرگواری که جای خود دارد و ارزوی ماست فقط ایشان را از یک جهت میتوان با حسینی مقایسه کرد انهم هردو بزرگوار در کنار هم لقب نمایندگان 4ساله را به خود اختصاص دادند ولی باز هم حسینی شهامت این را داشت در مقابل استاندار وقت اقای نوذری به ایستد ولی متاسفانه اقای زارع چی؟؟؟؟و باز باید تا پایان این دوره و انتخاب یک نماینده قوی جسور و با سواد و دارای فن بیان قوی و با شهامت توسط مردم صبر کنیم و از اینکه هر روز در سایتها خبرهایی که همگی حاکی از خار شدن بویراحمد در این دوره نحس میباشد افسوس خورد...کاش روزی برسد که هیچ پیمانکاری در سیاست دخالت نکند چه برسد به نماینده شدن این قشر عزیز...موید باشید
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارعی از حرفهای نسنجیده و ابلهانه این فرد نگران نشو
ایشان در همان حال و هوای اول انقلاب سیر می کنند با ریش بلند و یقه آخوندی و لاغیر که از روزی که نماینده مردم گچساران شدند این شهر هیچ پیشرفت فیزیکی ننمود و هر موقع که ایشان را در رسانه ها دیدیم با همان هیبت همیشگی و با تسبیح بلندی مشاهده کردیم که از یک نماینده چنین کاری بعید بود ترکها ضرب المثل خوبی دارند که به آقای حسینی و امثال ایشان این شعر ترکی را باید گفت که :
بسم الله بیلمزدیک اللهم شاهد بو سقل سنه ادمز مجاهد
جناب نویسنده
Europe
جناب نویسنده معلومه که شما از هیچ جا خبرندارین چون مدیرکل آب وفاضلاب ازفرزندان باشت هست و درزمان حسینی گچساران12مدیرکل و20معاون مدیرکل دراستان داشت ومعاون پشتیبانی استاندار واینو بدون زارع ضعیفترین نماینده بویراحمد بوده اول تحقیق کن بعد حرف بزن
خندم اومد
Europe
خوب که از وزیری دفاع کرد که رای نیاورد اگه رای میاورد چی میگفتین زارع تنهانماینده بویراحمد هست که1دوره در مجلس خواهد بود
مندنی
Iran, Islamic Republic of
دیگه باباشم بهش رای نمیده
بویراحمد مسعودی
Iran, Islamic Republic of
سلام. عجب!!!! پس آقای اتابک و محنایی هم نیروی زارع هستند و ما نمیدانستیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! احسنت بر این هوش بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نجفی
Iran, Islamic Republic of
ارشد برق ببخشید من نمی دونستم مدیرکل بهزیستی و رئیس دانشگاه ازاد بویراحودی شدند, من مطمئن هستم حتی خود نویسند این مقاله هم می دونه که الکی گفته
ارش رضایی
Iran, Islamic Republic of
من به جناب مهندس بهرامی رای دادم سری قبلشم دکتر هدایت خواه اما خدا رو شاهد می گیرم بعنوان ی تحصیل کرده بویراحمدی از ایشون راضی هستم چرا که به دیده انصاف نگاه می کنم و خدا رو در نظر می گیرم و کاری به تخریب های بچه گانه ندارم دیدگاه من اینه که امثال تل زالی که بنده خوب میشناسمشون از کجا ناراحتن بگذریم فقط این می خوام بگم زارع ادم شریف مردم دار و مودبیه و بنده هم بعنوان کسی که بهش رای ندادم این قبول دارم در ضمن همه ای نها سرمایه های شهر و دیارمون هستن تخریب نکنیم تو کامنتامون انصاف داشته باشیم. یا علی
در جواب تو
Iran, Islamic Republic of
منظورشون اب و فاضلاب روستایی بود برادر
ام با اندر لاين
Iran, Islamic Republic of
در جواب تلزالى بوير احمد بايد بگم خيلي بهت فشار اومده كه اين جور دارى عقده گشائي ميكنى ، تابلو هست كه از شكست هدايت خواه منافع امثال تو از بين رفت ، خيلى دوست داشتم طرف مقابلم منطقى حرف بزند نه احساسى ، معلومه كه دوره زارع و هدايت خواه رو نميشه با هم قياس كرد، اخه در ٨ سال دكتر جانت اون همه پول حاصل ازفروش نفت رو كجا خرج كرد ،كدوم پروژه ماندگار، البته ميدونم كه همه اين مسائل رو هم خودت وهم دوستانت خوب ميدونيت ولى چه كنيم كه امثال شما با هدف مشخص ( تخريب حاجى ) به دور بعد فكر ميكنيد ،،، ارزو بر جوانان عيب نيست ،،،، يا حق
ام با اندر لاين
Iran, Islamic Republic of
متاسفم كبناى بد جنس كه منتشر نميكنى
وحید
Iran, Islamic Republic of
که بره و ای حرفل مسخرت

آخی سی زارعی که داغونتو کرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
هههههههههههههه
شفیع
Iran, Islamic Republic of
اگه میشه مدیران بقیه نماینده هار رو بنویسید تا ببینم شما راست می گویید یا نویسنده؟
سیلاب کلوار
Iran, Islamic Republic of
من که باباش میستم بهش رای می دم

چون بهش اعتقاد دارم
حقیقت استان
Iran, Islamic Republic of
درود بر درود بر نماینده دلسوز استان جناب اقای حاج زارعی موفق باشید.
اصلاحات در جواب تل زالی یا همون نومکر
Iran, Islamic Republic of
این اقا پسر فامیلیش علی پور و چون پدر محترمش پستش از دست داده تو فیس بوک و تو سایت های مختلف مث بیکارا پرسه می زنه و اگه روز باشه زارع بگه روز میگه نه شب پسر جون عقده ای شدی متاسفم برات و خوشحالم که اینقد بیکاری که میشینی مزخرفات ذهنیت هی بیان منی کنی ماشالله چقدم می نویسی شک نکن من اصلاحطلب طرفدار کروبی هم سری بعد برا زارع کوتاهی نمی کنم
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی اصولگرا تا 25 خرداد 92 راستی از آقای ولایتی چه خبر؟ و همچنین از آقای نجفی چه خبر ؟
من در تعجبم چرا عده ایی بی محابا به انسانی ثابت قدم !!! و نخبه استان !!!اینگونه حمله می کنند ؟
انسانی که ظرف دو سال گذشته تونست مشکل فرودگاه یاسوج راه آهن اقلید یاسوج جاده پاتاوه دهدشت سد تنگ سرخ و.......رابه نحو احسن حل نماید!!!!!
نماینده فعالی که تونست برای انسان های شایسته و متعهد و ولایت مدار و مردمی در چینش مدیریتی استان جا باز کند!!!!
نماینده ای که اصلا به قومیت و قومگرائی هیچ گونه اهمیت نمی دهد !!!و حاضر نشد در طول این دو سال به یکی از بستگان کار پیمانکاری چه در استان و چه در غیر استان داده شود!!!
نماینده که حاضر نشد یکی از بستگان خود را در چینش مدیریتی استان مطرح نماید!!!
در هر صورت تا اسفند 94 بای بای نماینده خوب و با صفا !!!!!
پاسخ به خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
آخه بدبخت فقط دوتا نیروکاشته. اون هم از فامیلای نزدیک، چندتا نیرو بویراحمد سفلی آورده که اینهمه لطف درحقش کردند وحالا آنها را فراموش کرده؟
سالار
United States
کو برزو تو گپ مزه
سالار
United States
ایگم خدایی مه پست وت دایه. خمونیم راسش بگو
هادی
Iran, Islamic Republic of
دفاع ضعیف از فرد به مثابه تخریب آن فرد است؛ این نوشته، اونقدر ضعیفه و تحلیل‌هاش آبکیه که قطعاً به ضرر آقای زارعی تموم میشه.
مرور نوشته‌های حامیان آقای زارع در چند روز اخیر در واکنش به صحبت‌های آقای حسینی، حاکی از ترس و وحشت فراوانشون از حضور آقای هدایت‌خواه در مجلسه.
حمید رضا رضایی
Canada
با سلام .
نوشته های شما در مورد اقای زارع از دید خودتان قابل احترام است .ولی لازم نیست با نماینده ملی وبزرگ مردم گچساران وباشت جناب اقای دکتر حاج غلام تاجگردون مقایسه شوند .شما حق دارید از نماینده محترم یاسوج جناب اقای زارع دفاع کنید .با عرض پوزش
یاحق
Iran, Islamic Republic of
دلسوزی خالی فایدش چیه .من هم میگم درودبه زارع .ولی خدایی آیانماینده برازنده ای بوده ؟حق بگیم حق وحقیقت
هموطن گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حسینی در حد نماینده مجلس نبوده ونیست
فرهنگی منتقد
Iran, Islamic Republic of
درجواب آقای صدیق: آقای هدایت خواه جز... به بویراحمد و دنا و بویراحمدی ها و دنایی ها، خدمتی به آنها ننمود چرا که مدیران خود (آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته و ...) را وادار می کرد که مردم را تطمیع کنند (با تهدید براینکه مستمری اشان را قطع می کنند و یا دادن سبد غذایی و البسه و یا تحت پوشش قرار دادن عده ای) تا به ایشان رای دهند و از این راه کرسی مجلس را بدست آوردند. به والله!!! این که می نویسم به غیر از واقعیت نیست و خود آقای هدایت خواه و مدیرانش کاملا واقف بوده و در این راستا برنامه ریزی شده عمل می کردند. انشاء الله خداوند از سر تقصیراتشان نگذرد و در آخرت جوابگوی ....های خود به مردم باشند. آیشان در 8 سال چه کار ماندگاری برای بویراحمد و دنا انجام دادند بجز خدمت به دوستان نزدیک خودشان و آن هم به هر قیمتی و لو...به مردم؟
دنای استوار
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری . حال شما کدومشی ... هیچکدوم .
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مسعود عزیز سلام و عرض ادب و احترام:

استدلال و حرف هایی که فرموده ای نه تنها مستند و مستدل و منطقی نیستن که به عکس بسیار خنده دار و پر از تناقض های توآمان می باشد.از نهج البلاغه و امام علی و شریعتی و بهشتی و... دیگران نام برده ای اما خودن به طور کامل انصاف و مردانگی و حقیقت را زیر پا گذاشته ای و متاسفانه واقعیت را تحریف و عکس گفته ای.کسی با فاتحه خوانی مشکل ندارد که اخلاقی بسیار ارزشمند است اما زارع شما فقط فاتحه خوانی زبردست و خستگی ناپذیر است و نه نماینده زیرا فقط باید دست به سینه از مردم تشکر کند ان هم کاملا تصنعی و ظاهری چون یقین دارم..کسی از عملکرد هدایت خواه دفاع نکرده بلکه مقایسه ای بسیار ساده صورت گرفته است.وقتی زارع تنها درباره یک وزیر صحبت نمود و اصلا رای نیاورد ونجفی انگونه تحقیر شد شما این رو چطور افتخار می دانیدوقتی یقین کامل داری که زارع سایلنت مجلس و همیشه غایب مجلسه از چی دفاع نموده ای.وقتی تمام سنگ شکن و پیمانکاری های برادر و خانواده اش را کاملا ناجوانمردانه و غیر قانونی دوباره راه انداخته و طبیعت و رودخانه و حتی پل های شهر و اطراف یاسوج رو تخریب کرده از چی دفاع کرده ای اخه.چرا اینقدر ناحق و فقط از روی تعصب صرفا برای شیرین کاری برای زارع و اطرافیانش حرف زدی چرا؟؟؟!!! زارع به درد مدرسه ابتدایی سیلاب کلوار هم نمی خورد چه رسد به مجلس.بویراحمد بزگان و اندیشمندان فراتر از زارع و هدایت و بهرامی فراوان دارد انصاف چیز خوبیه.
دوست
Iran, Islamic Republic of
استدلال و حرف هایی که فرموده ای نه تنها مستند و مستدل و منطقی نیستن که به عکس بسیار خنده دار و پر از تناقض های توآمان می باشد.از نهج البلاغه و امام علی و شریعتی و بهشتی و... دیگران نام برده ای اما خودن به طور کامل انصاف و مردانگی و حقیقت را زیر پا گذاشته ای و متاسفانه واقعیت را تحریف و عکس گفته ای.کسی با فاتحه خوانی مشکل ندارد که اخلاقی بسیار ارزشمند است اما زارع شما فقط فاتحه خوانی زبردست و خستگی ناپذیر است و نه نماینده زیرا فقط باید دست به سینه از مردم تشکر کند ان هم کاملا تصنعی و ظاهری چون یقین دارم..کسی از عملکرد هدایت خواه دفاع نکرده بلکه مقایسه ای بسیار ساده صورت گرفته است.وقتی زارع تنها درباره یک وزیر صحبت نمود و اصلا رای نیاورد ونجفی انگونه تحقیر شد شما این رو چطور افتخار می دانیدوقتی یقین کامل داری که زارع سایلنت مجلس و همیشه غایب مجلسه از چی دفاع نموده ای.وقتی تمام سنگ شکن و پیمانکاری های برادر و خانواده اش را کاملا ناجوانمردانه و غیر قانونی دوباره راه انداخته و طبیعت و رودخانه و حتی پل های شهر و اطراف یاسوج رو تخریب کرده از چی دفاع کرده ای اخه.چرا اینقدر ناحق و فقط از روی تعصب صرفا برای شیرین کاری برای زارع و اطرافیانش حرف زدی چرا؟؟؟!!! زارع به درد مدرسه ابتدایی سیلاب کلوار هم نمی خورد چه رسد به مجلس.بویراحمد بزگان و اندیشمندان فراتر از زارع و هدایت و بهرامی فراوان دارد انصاف چیز خوبیه.
ضرو
Iran, Islamic Republic of
گردنم خرد که به اقای دوربینی (حاج زارع)
رای دادم ......
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل راه و شهرسازی(خیلی ضعیفه)، مدیرکل میراث فرهنگی ( فامیل زارعی)، ۳ تن روسای دانشگاه‌های استان(بازهم فامیل زارع)، مدیرکل حمل و نقل پایانه‌ها(نیروی تاج)، مدیرکل بهزیستی(نیروی بزرگواری)، مدیر کل فنی و حرفه ای استان(نیروی تاج) - مدیران شهرستان…همه به نوعی نسبت فامیلی با زارعی دارند نگارنده محترم(ارشد برق) بفرمایند بقیه مردم بویراحمد و دنا که به آقای زارعی رای دادند سهم شان کجای این معادلات سیاسی است
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگر همه کارهای که گفتی مثل گفتن این حرف که حاج زارع برای کارخونه قند میلیاردی پول گرفته ، مردم بدانید دروغ محض است . اولا کارخونه قند که از سال 78 کاملا تعطیل شده بود در سال 86 که دوباره به دولت برگشت با کمک دولت راه اندازی شد و تا الان هم ادامه دارد . جناب زارع که در سال 91 وارد مجلس شد!!!!. دوم وقتی این کارخونه به دولت برگشت در سال 90 موضوع بازسازی آن مطرح شد و سازمان گسترش بالغ بر 12 میلیارد تومن برای نوسازی کارخانه پول داد و اصلا" ربطی به آقای زارع ناشته و ندارد. تعجبم که این کارخونه که از سال 86 مجددا شروع بکار کرده چطور از طرف این آقا بنام حاج زارع تموم میشه آخه یه کم فکر کن برادر نزدیک 200 نفر تو این کارخونه کار میکنند 5 نفر هیات مدیره داشته و دارد و همه میدونن چطور دروغ تحویل مردم میدید .
سید
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم به شرف و ناموس فاطمه زهرا تاحالا حتی یک نفر عاقل منصف واقع بین زارع را تحلیل و ازش دفاع نکرده.قبول داریم که زارع خوش اخلاق و مهربان است اما واقعا نماینده توانمندی نیست به خدا به قران به پیر و پیغمبر نیست ملت.تاریخ درباره همه قضاوت ها خواهد کرد.چرا همگان دوست و دشمن قبول دارند تاجگردون نابغه و عالی است چون تابلو و مشخص و واضح است.تاجگردون در سطح محلی و در شهرستان های باشت و گچ شاید ضعف هایی دارد اما تیغ تیزش در تهران واویلاها برنده است.اما زارع و بزرگواری نه تنها حرفی برای گفتن نداشته که وجود و حضورشان مایه شرمندگی و سرافکندگی استکسی دشمنی که ندارد.واقعا توان این کارو نداره اخه چرا انتظار بیجا دارین.اصولا ادم نمایندگی نیست و فقط به درد کارمند ساده یا نهایت داشتن سنگ شکن و کارگاه بخوره.
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید کمایی و ارش و عکاشه عزیز و دوس د اشتنی تحلیلگر.خدا دونه نترس و باعرضه اید
به خدا قسم به شرف و ناموس فاطمه زهرا تاحالا حتی یک نفر عاقل منصف واقع بین زارع را تحلیل و ازش دفاع نکرده.قبول داریم که زارع خوش اخلاق و مهربان است اما واقعا نماینده توانمندی نیست به خدا به قران به پیر و پیغمبر نیست ملت.تاریخ درباره همه قضاوت ها خواهد کرد.چرا همگان دوست و دشمن قبول دارند تاجگردون نابغه و عالی است چون تابلو و مشخص و واضح است.تاجگردون در سطح محلی و در شهرستان های باشت و گچ شاید ضعف هایی دارد اما تیغ تیزش در تهران واویلاها برنده است.اما زارع و بزرگواری نه تنها حرفی برای گفتن نداشته که وجود و حضورشان مایه شرمندگی و سرافکندگی استکسی دشمنی که ندارد.واقعا توان این کارو نداره اخه چرا انتظار بیجا دارین.اصولا ادم نمایندگی نیست و فقط به درد کارمند ساده یا نهایت داشتن سنگ شکن و کارگاه بخوره.
مهدی رضایی اصل
Iran, Islamic Republic of
سایلنت همیشگی مجلس و فاتحه خوان قهار و زبردست همیشه زیلایی و سیلو کلوار خودت عاقل باش و بیا یاسوج دیگه بیشتر از این خودت و مارو زجر نده خواهشا التماست میکنیم
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
خدمت این نویسنده عرض کنم آقای زارعی هیچ عملکرد مناسبی برای ما نداشته و تنها دوره ی است که ما کمترین مدیرکل و ضعیف ترین نیروها را داریم ایشانئفقط برای فاتحه خوانی که یه گروه باهاش جمع بشن وبروند خوبه مطمئن باش دیگه مجلس را نخواهد دید ما از رای خود به ایشون پشیمانیم
هادی
Iran, Islamic Republic of
قلم نویسنده بسیار ضعیف است و کامنت‌هایی که از ایشان هم تشکر کرده‌اند، به همان سیاق بسیار ضعیف است که حاکی از خودشیفتگی نویسنده محترم است.
هادی
Iran, Islamic Republic of
خجالت هم خوب چیزیه!
لقب امیرکبیر را درست یا نادرست، در دوره‌ای که آقای هدایت‌خواه رأی نیاورد، برای ایشون به کار بردن؛ چرا که در عین شایستگی، رأی نیاورد.
دوستان نوآوری داشته باشن و اقدام به سرقت لقب نکنند.
هادی
Iran, Islamic Republic of
خدا بزنه من کمر درو کن
محمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا چی شده که ی دفعه طرفدار زارع شده اید و همش کامنت مثبت از خودتان در و کنید !!!!!
جالب که خودتون هم می دونید که کار زارع تمومه و شاید هم برای کمی مزاح دست به این کار زده اید
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1