تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۵۷۳۶۹

تشکیل کارگروه‌های تخصصی اشتغال در گچساران

۶
۰
کبنا ؛rahimii.
فرماندار گچساران از تشکیل کارگروه‌های تخصصی اشتغال در گچساران با هدف ارائه ایده‌ها و طرح‌های نو در راستای اشتغال‌زایی جوانان خبر داد.
عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در اولین جلسه برنامه‌ریزی کارآفرینان پیرامون مشکلات اشتغال گچساران که با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تعدادی از پیمانکاران و کارآفرینان شهرستان و مسئولان ذی‌ربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به شاخص‌ها و موانع و مشکلات اشتغال شهرستان، اظهار کرد: توسعه واحدهای تولیدی در درون فضاهای شهری، حمایت از ایجاد و توسعه مشاغل خانگی، حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع پیش‌روی واحدهای صنعتی در شهرک‌ها می‌تواند عامل رونق اشتغال باشد.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مدیریت جهادی نام‌گذاری شده، مسئولان شهرستان می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب در تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی به‌ویژه اشتغال تلاش کنند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه باید جوانان ما به‌ دنبال حرفه‌آموزی باشند و تنها به دنبال اشتغال در ادارات نباشند، گفت: اگر این موضوع در بین خانواده‌ها به خوبی جا بیفتد، بخشی زیادی از مشکلات حوزه اشتغال مرتفع خواهد شد.
رحیمی تصریح کرد: برای اشتغال‌زایی جوانان باید علاوه بر فرهنگ‌سازی مناسب، با آموزش و هدایت جوانان در مراکز تولیدی و صنعتی بتوانیم هر چه بیشتر از ظرفیت این قشر در واحدهای کارگاهی بهره‌مند شویم.
فرماندار گچساران بیان کرد: در بحث بررسی و نظارت بر پروژه‌ها و کارهای عمرانی و اجرایی ادارات اگر ما از ادارات گله‌مندی داشته باشیم، حمل بر سخت‌گیر بودن نیست، در صورتیکه باید مشکلات را قبل از اجرایی شدن طرح پیش‌بینی کرد تا تدابیر لازم اندیشیده شود.
رحیمی افزود: ما معتقد به اجرایی شدن کارها و مصوبات جلسات هستیم تا اینکه منتج به خروجی مثبت از جلسات باشیم.
وی با اعلام آمادگی در راستای همکاری و پیگیری مسائل مطرح شده در این جلسات، خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌هایی در زمینه‌های تخصصی‌تر با هدف ارائه ایده‌ها و طرح‌های نو از سوی اعضای کارگروه‌ها زمینه اشتغال‌زایی جوانان شهرستان بیش از بیش فراهم خواهد شد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: همه چیز پول نیست و جوانان باید با ارائه طرح‌های اشتغال‌زایی هم به چرخه تولید کمک کرده و هم اینکه خود به نوعی کارآفرین باشند.
در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به ارائه نکته نظرات، طرح‌ها و بررسی موانع و مشکلات در این زمینه پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیم انگار تو باغ نیستی
ایقد کارگرون کارگروه نکن خواهشاً
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی تازه فهمیدبیکاری احتیاج به کارگروه دارد.
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی رو تندیس عشق وپایداری دادن هم سیاست هم درمورد بیکاری «اقای رحیمی لطفا پیگیر پرونده اقای الف ک هدفش اشتغال زایی بوده بشید اقای الف هدفش احداث هتل وگردشگری وتفریحی درشهرستان بود وبکارگیری ۳۰ نیرو بود ولی اقای گوهرگانی مخالف احداث نین پروژ ه ای درشهرستان شد احداث این پروژ ه روی تپه فرودگاه بوده
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی ب عنوان سردار عشق پایداری میشناسنش اقای رحیمی لطفا پیگیر پرونده احداث هتل وگردشگری وتفریحی اقای الف درشهرستان بشید قرار بود بالای تپه فرودگاه احداث بشه آدلیل مخالفت اقای گ مدیر کل ج کشاورزی رو بپرسید
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
سردار سازندگی وپایداری (امپراطور پایداری) لطفا بررسی کنید
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
امپراطور پایداری لطفا بررسی کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1