تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۵۷۳۴۵

از حرف هائی که در مورد شرکت نفت گفتم ناراحتم

۲۵
۰
کبنا ؛TajgardounBazar
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نداشتن یک طرح مشخص، مشکل اصلی کارآفرینان گچسارانی در تعامل مناسب با موسسات مالی و اجرای طرح‎ها است.
غلامرضا تاج‌گردون ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کارآفرینان پیرامون مشکلات اشتغال گچساران که با حضور فرماندار، مسئولان و کارآفرینان گچسارانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات زیرساختی و سازمانی کار و اشتغال، اظهار کرد: از عمده مشکلات منطقه که نتیجه آن وضعیت بیکاری امروز گچساران است می‎توان نبود سرمایه و  گردش پول را عنوان کرد.
وی افزود: هرچند این مشکل از عمده مشکلات در سراسر مملکت بوده اما این وضعیت در استان‌های زاگرس‌نشین به علت کمبود درآمد سرانه با بالاترین نرخ بیکاری مواجه و این وضعیت بسیار نامناسب است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: راهکار مناسب از بین بردن بیکاری تزریق منابع و بحث سرمایه‌گذاری است که نیاز به یک مراقبت و نظارت خیلی جدی دارد.
وی ادامه داد: طرح‌های عمرانی باید جوری باشد که نشتی منابع اتفاق بیفتد و این هم نیاز به نظارت جدی مسئولان دارد.
تاج‌گردون با اشاره به نقش نیروهای بومی در طرح‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: در منطقه عسلویه قریب به چند سال است که حتی یک نفر از استان ما را پذیرش نکرده‌اند با توجه به اینکه پروژه ملی و هیچ ربطی به منطقه ندارد ولی آن‌ها جز نیروی کار بوشهر به صورت بومی پذیرش می‌کنند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه‌های گذشته درخواست گزارش از پروژه سد چم‌شیر در خصوص بررسی وضعیت نیروی کار داشتم، یادآور شد: به جز نیروهای متخصصی که ما نداریم و نیروهای اصلی یک شرکت مثل مدیر عامل و... نیروهای به کار گرفته دیگر از کارگر ساده تا راننده و... را باید اداره کار و فرمانداری به این پروژه‌ها معرفی کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: نه تنها پروژه سد چم‌شیر بلکه همه پروژه‌ها باید نیروی کار بومی و مسئولان در این خصوص غیرت به خرج دهند و با راه‌اندازی یک اکیپ نظارتی بر پروژه‌ها پی‌گیر وضعیت نیروی کار در این پروژه‌ها شوند.
تاجگردون با بیان اینکه در این جلسه باید در مورد پروژه‌های عمرانی راهکارها ارائه و دستگاه‌ها مشخص شوند بیان کرد: موسسات کاری ما در چند مسئله از جمله نداشتن طرح مشخص مشکل دارند که این موضوع در گچساران و باشت هم خیلی ضعیف است.
وی با اشاره به اینکه باید با برنامه‎ریزی، یک طرح مشخص معرفی کنیم، گفت: وقتی طرح مشخص نداریم نمی‌توانیم خیلی با موسسات مالی تعامل برقرار کرده و این نیازمند یک ساماندهی دقیق، مشخص و  فرهنگ‌سازی خوب است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با پیش‌بینی استخدام نیروی کار آینده ادارات دولتی گچساران مبنی بر اینکه تا چهار سال آینده 10 نفر هم در این ادارات استخدام نخواهند شد، عنوان کرد: باید مردم را به مسیر دیگری هدایت کنیم.
تاجگردون با بیان اینکه کسانی که در ادارات هستند فقط به فکر اداره و میزی که پشت آن نشسته‌اند نباشند، بیان کرد: به فکر مردم باشید و با چاره‌اندیشی و ارائه طرح‌‎ها و ایده‌های مناسب چرخه تولید را در روستاها بکار بیندازید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به شعار هر روستا یک تولید، اظهار کرد: این شعار را در یکی از روستاهای استان‌های مجاور با  ارائه گزارش عملکرد صندوق مهر امام رضا(ع) با روستایی با 46 واحد تولید قارچ روبرو شدم و این یعنی اینکه کار سخت و انجام نشدنی نیست و نیازمند ساماندهی نیروهای بیکار است.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط دستگاه‌های اجرایی استان بهتر شده و دانشگاه‌ها باید با تعامل بهتر با مسئولان استانی به اجرای همایش‌های کوچک و خوبی در زمینه اشتغال‌یابی انجام دهند.
تاجگردون در پایان خطاب به مسئولان گچسارانی با بیان اینکه نسبت به محیط پیرامون خود حساس باشید، گفت: ناراحتم از اینکه گاهی اوقات کارها را با معطلی انجام می‌دهید و من خود از صحبت‌هایی که در مورد شرکت نفت بیان کردم ناراحتم اما باید در راستای منافع مردم گفته می‌شد./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

دكتر ناراحت نباش
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف دل نفتي ها را گفتي و ازاين موضوع ناراحت نباش.نماينده واقعي يعني همين كه حرف دل موكلينت را بزني.

اين شركت را از حالت رفيق بازي دربياور دكتر جان.

خدايا از خلقت تاجگردون متشكريم.
جمعي از مهندسين نفت
Iran, Islamic Republic of
جناب دكتر تاجگردون .
باتشكر از اظهار نظراتت استدعا داريم كه اين شركت را از اين فضا بيرون بياوريد.
الان اين شركت به يك مدير بومي و تمام وقت، جوان و باانرژي و تحصيلكرده نياز دارد.
الف
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون چه بخوای چه نخوای طرفدارانت دارن اون 60 درصدو نابود می کنند. فقط لازمه بری یه سری به ادارت آموزش و پرورش گچساران و باشت بزنی و ببینی که تو دولتی که شعارش اعتداله پورالحسینی و نظری چطور دارن مدیران باسابقه و خبره رو که فقط تنها جرمشون اینه که به شما رای ندادند ، عزل می کنند و افراد حق التدریس که تازه استخدام شده اند را به جاشون می زارن. اگه میگی دروغ میگم برو عزل و نصب های یکی دوماه اخیر رو یه بررسی کن . و سابقه افرادی که تازه مدیر گذاشتن ببین. بعدش دیگه نیا دم از شایسته سالاری و عدم سیاسی بازی بزن.
آزمایشگاه
Iran, Islamic Republic of
لطفا در باره استخدام در در بخش آزمایشگاه بیمارستان شرکت نفت هم صحبت کنید.
چه کسانی و چگونه استخدام شدند
محمودی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون مسولان ادارات شهرستان یا تیم کاری شما یعنی سربازان خط مقدم تولید وکار افرینی وامید بخشی و حلال مشکل مردم ان کسانی نیستند که منویات و خواسته ها و ارزوی شما ومردم را براورده کنند ؟؟؟؟؟اقای تاجگردون اکثر اینان را نه براساس شایستگی و لیاقت بر مسند ادارات نشاندی بلکه به تعداد ارا ی بستگان انان توجه نمودی ؟؟؟خیلی از مدیران ادارات شهرستان حوزه انتخابی حتی خوابش را هم برای این پست نمی دیدند شما چون مبنای انتخابتان برای انجام ماموریت رای دادن بوده انتظار کار ارزومندانه از چنین کسانی نداشته باشید ؟؟؟؟؟
بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم دکترجان وتا پای جان درکنارت خواهیم ماند
داریوش فر
دکترجان خسته نباشی ماهمه فهمیدیم که باحرف زدن هیچ چیزی درست نمیشه ازسال 84 که خدمت تمام کردم برای پیداکردن کار بامدرک لیسانس رفتم عسلویه وازیه کارگر ساده تو رشته برق وابزار دقیق دربدترین شرایط کار کردم تااستاد کارشدم فهمیدم شرکت نفت گچساران نیرو می گیره از بیکارای بومی .ثبت نام کردم بین 4000نفرباارتبه190قبول شدم وقتی رفتم مصاحبه فقط یه سئوال پرسید گفت مدرک دیپلمت چیه گفتم علوم انسانی گفت بعدی بیادبعدهم به هردری زدم بازنشد که نشدکه نشدچونکه دولت نهم بود تادلت بخوادرابطه بازی وبعد هم کارای پیمانی یا کلا تعطیل شد یارابطه بازی شدحالا35سال دارم وبیکارم به منطق شماامیدوارشدیم که انهم نشدخداخیرت بده دکتر09178444068
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
عجب سیاست بازی؟!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تاج نياز به راي شركت نفتي ها داري؟
شکرک
Europe
دکترکه فرمودند که حتی تاپایان سال 10

نفرهم استخدامی نداریم
برما
Iran, Islamic Republic of
امتیاز گرفته شد
محسن
Iran, Islamic Republic of
با این مدیرانی که گزاشتی طرح می خواهی اصلا اینها نمد دانند طرح چیست
تاج
Europe
خودتو مسخره کن جناب تاجگردون پارتی بازی توشرکت نفت همش ازطرفداران وفامیلای خودته اینو بگو که تو آزمایشگاه بیمارستان نفت جای 2مرد 2تاخانم که یکیش ...زادت ودیگری ... خواجوی لیدرت هست رو آوردین سر کارالبته جالبه که توهمه رشته ها آزمون بوده جز این جلل خالق زن ومرد هنوز فرق دارن!!!
نفتی
Iran, Islamic Republic of
تو به ما توهین کردی و حتی در زندگی شخصی ما هم دخالت کردی و نشون دادی که عقده حقارت داری به هیچ وجه تو رو نمی بخشیم و حنات دیگه برای ما رنگی نداره.
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
بابا یه بارم ک شده از اقای گ مدیر کل جهاد کشاورزی انتقاد کنید ک چرا مخالف طرح هتل وگردشگری وتفریحی اقای ح الف شده وفاجعه امیز ترا ازان مخالف بکارگیری ۳۰ نیرو شده
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو بگم افراد جدید الورود طبق گفته های اقای الف ریس ازمایشگاه شرکت جز نیروهای متخصص ومتعهد میباشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردم حمایت کردن از بومی بهت نمیاد.سرلوحه کارات بومی کشیه.این را به کسی گو که تو را نشناسد.
همشهریت
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتربگوببینم می درویدند یعنی چه؟خداراشکرشعارتان اعتدال است اینگونه عمل میکنیداگرشعارتان انتقام بودچه میکردید!!!کاش باطنت به آرامی وموجهی ظاهرت بودهیات چندنفره تصمیم گیرنده ات راکاملامی شناسم بدانیدکه (این روزگارهم نماندقرار)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خوب راست میگن
یکی نیست بگه اون دوتا بنده خدا که تو آزمایشگاه شرکت نفت کار می کنند چجوری بدون آزمون استخدام شدند?
قحطی کارشناس آزمایشگاه بوده آره
منظورم مولود متولد شده آزمایشگاه هستش
شهروند
جناب آقای تاج گردون.اولا شما بفرمایید از روزی که نماینده شهرستان شدید چه اتفاقی در شهر افتاد؟ برای گچساران چکار کردید؟ بگید که مردم هم بدونن! فقط وظیفه خودتون رو یادتون رفت افتادین به جون اینو اون که عوضشون کنید و آدم خودتون رو بگذارید سر کار که از خودشون ضعیفتر نیست.
حامي حاج محمد
Iran, Islamic Republic of
باورساد به تاجگردون باج نميده چون سالم كار مي كتد
شرکت نفتی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون بخدا بیشتر کارکنان نفت از عملکرد سعید غلامی ناراضی هستن.در زمان اقای نارکی ایشون هر روز ملاقات مردمی داشتن ولی اقای غلامی الان فقط دو شنبه ها اونم ساعت دو تا چهار.یعنی هفته ای دو ساعت باید به مشکلات کارکنان و مردم شهر گوش بدن.
ناگفته نماند اصلا نمیزاره که در مورد بحث بیکاری حرف بزنیم و از الفاظی مانند وقت منو نگیرید و یا شما در لول و مرتبه ای نیستید که با من حرف بزنید استفاده میکنه!
پیشنهاد میدم در مورد عملکرد ایشون مردم رو به قضاوت بگیرید و در این سایت و یا هر جای دیگه که صلاح میدونید نظرخواهی عمومی کنید تا متوجه بشید که در شرکت نفت کجای کار میلنگه ......
رابینسون کروزو
Iran, Islamic Republic of
با درود به آقای تاج گردون
خوب شد خودت هم فهمیدی که اشکال از بیانات شماست .ولی نه به این معنی که شما اشتباه بیان می کنید بلکه به دلیل اینکه از مدیرانی استفاده کردی که به علت فقر علمی از فهم و درک بیانات شما عاجز هستند .همچنین یک انتقاد دارم از اینکه شما تاکنون نسبت به تعریف بومی و غیر بومی به مردم و مدیرانت اقدام نکرد ه ای چراکه در این جا بومی به معنی نیروی لر بخصوص باشتی می باشد ولی افراد دیگری که در این شهر زندگی می کنند هیچ سهمی ندارند درحالی که هر از گاهی که فرزندی از این دیار در دیگر نقاط کشور سمت ومسولیتی را اخذ می کند در نقاط مختلف شهر به نمایش گذاشته می شود .این را به مدیرانت بگو که هیچ جزیره ای آباد نشد تا زمانیکه دیگران راپذیرفت.
راحت بخواب تاج
Iran, Islamic Republic of
به گفته یکی از دوستان همان رای هایی را که داشتی از دست دادی مگر با ....
رابینسون کروزو
Iran, Islamic Republic of
بادرود به تاج گردون
خوب شد فهمیدی اشکال از بیانات شماست نه به این معنی که اشتباه بیان میکنید بلکه به دلیل اینکه از مدیرانی استفاده می کنی که به علت فقر علمی از فهم بیان شما عاجز هستند. در ضمن انتقادی دارم از اینکه مدیونی به مردم که تعریف بومی را به مدیرانت نگفته ای واز نظر آنها بومی فقط لر آنهم ترجیحا باشتی است.در صورتیکه هر از گاهی که یکی از فرزندان این دیار در شهرهای دیگر سمتی می گیرند در نقاط مختلف شهر با پوستر وبنر نمایش داده می شود .به مدیرانت بگو که هیچ جزیره ای اباد نشد مگر اینکه غریبه ای راپذیرفت .
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1