تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۵۷۳۲۹

گچساران غرق در سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی است+گزارش تصویری

۰
کبنا ؛.Hosseini
سید ناصر حسینی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک اصناف و بازاریان این شهرستان با نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که با حضور فرماندار ، شهردار، شورای شهر و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بازار قلب تپنده اقتصاد کشور و نقشی مهم و اساسی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی داشته است.
رئیس اتاق اصناف گچساران تصریح کرد: اصناف و بازاریان قبل از انقلاب در جنبش‌های گسترده‌ای از جمله تحریم تنباکو، صنعت ملی شدن نفت و انقلاب مشروطیت نقش مهمی ایفا کردند.
حسینی افزود: بازاریان در دوران قبل و بعد از انقلاب به ویژه روزهای نخست انقلاب در قضیه اعتصاب بزرگ بازاریان ایفای نقش کردند که این اقدام سبب سرعت بخشیدن به ایجاد انقلاب شد.
وی یادآور شد: به دلیل این نقش ویژه بازاریان، امام راحل از هیچ‌ قشری مانند بازار تجلیل نکرد و از بازاریان به عنوان بازوان ستبر انقلاب نام برد.
نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور ضمن تشکر از حضور نماینده مردم گچساران و باشت در این نشست گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یکی از فعال‌ترین نماینده‌های این شهرستان در ادوار گذشته بوده و تلاش‌های وی در خصوص پیشرفت حوزه انتخابیه خود بر کسی پوشیده نیست.
گچساران غرق در سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی است
به گزارش فارس، حسینی با مهم خواندن وحدت و تعامل همه جناح‌ها در پیشرفت وضعیت گچساران گفت: گچساران دارای قابلیت‌ها و فرصت‌های بالقوه فراوانی بوده که تاکنون به صورت بالفعل در نیامده است.
رئیس اتاق اصناف گچساران با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چرا گچساران با وجود توانمندی و پتانسیل‌های بالقوه پیشرفت نمی‌کند، اذعان کرد: گچساران شهرستانی غرق در سیاست‌ و جناح‌بندی‌ها سیاسی و تخریب‌ها علیه همدیگر است.
حسینی ادامه داد: کارشکنی علیه همدیگر، احساسی عمل کردن و تفکرات قبیله‌ای، طایفه‌ای و عشیره‌ای از دیگر موانع رشد و تعالی گچساران بوده که متأسفانه در این شهرستان وجود دارد.
وی با تأکید بر حمایت و تعامل همه اقشار و جناح‌های سیاسی در گچساران عنوان کرد: همکاری، تعامل و صمیمیت برای اصلاح زیرساخت‌ها از جمله بهسازی و مرمت مبلمان فرسوده شهری این شهرستان لازم و ضروری است.
TajgardounBazarجایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود سیاسی‌کاری خیانت است
غلامرضا تاج‌گردون نیز در جمع بازاریان و اصناف این شهرستان اظهار کرد: نماینده‌ای که توسط مردم یک حوزه با رأی مستقیم آنها اتنخاب می‌شود دارای وظایفی در قبال مردم حوزه خود بوده و باید بر سوگندی که یاد کرده است، پایبند بوده و تخطی نکند.
وی با بیان اینکه کسی که نماینده می‌شود، وکیل مردم به شمار می‌رود، افزود: وکیل همه مردم بودن به معنای وکیل همه رأی‌دهندگان و همه کسانی که به وی رأی نداده‌اند، است.
تاج‌گردون اذعان کرد: بنده که در حال حاضر به عنوان خادم مردم گچساران و باشت هستم موفق به کسب 40 درصد آرا شدم اما 60 درصد به من رأی ندادند؛ آیا من باید نماینده 40 درصد و نزدیکان باشم یا نماینده همه مردم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دلیل این که ما نماینده همه مردم هستیم با تشکیل جلسات و نشست‌ها با اقشار، اندیشه‌ها و افکار مختلف سیاسی در پی کسب تعاملی دو جانبه بین خود و مردم برای پیشرفت و توسعه گچساران هستیم.
تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تعامل و هم‌اندیشی همه جناح‌ها گفت: اگر تعامل و هم‌گرایی جناح‌ها اقشار و افکار مختلف سیاسی توسط هر گروه و جناحی به هر دلیلی از جمله فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و قومی و قبیله‌ای خدشه‌دار شود؛ جامعه دچار ضرر و زیان می‌شود.
وی اظهار کرد: هر جایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود سیاسی‌کاری خیانت است.
تاج‌گردون با تأکید بر لزوم تشکیل جلسات گوناگون با تفکرات مختلف عنوان کرد: نشستن بر یک سفره و برگزاری یک جلسه و محفل برای گفت‌و‌گو به هیچ کسی ضرر نمی‌رساند.
ایجاد فاصله و خط‌کشی میان جامعه، خیانت است
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گفت‌وگو و تعامل اقشار، جناح‌ها و افکار سیاسی مختلف که بالاتر از نشست 1+5 و ایران اسلامی که نیست، ما با دشمنان خود در حال مذاکره هستیم چه برسد به ما که دوست، فامیل و آشنا با تفکرات مختلف هستیم.
تاج‌گردون با نفی ایجاد خط و فاصله در جامعه متذکر شد: اگر قصد خط کشیدن و ایجاد فاصله در میان مردم را داشتم باید روز نخست اعلام می‌کردم که رأی‌دهندگان من یک طرف طناب باشند و دیگران طرف دیگر.
وی ایجاد فاصله و خط‌کشی میان جامعه را خیانت دانست و گفت: این کاری اشتباه بوده و خیانت به مردم و جامعه است.
تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوکری مردم بالاترین افتخار برای یک مسئول است، گفت: بر دست کسانی که به من رأی دادند تا افتخار خلعت نمایندگی برای خدمتگزاری به مردم را کسب کنم، بوسه می‌زنم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تابلوی من مشخص است و من اصلاح‌طلب هستم، بیان کرد: جایی که اصلاح‌طلبی سبب رشد، ترقی و هدایت جامعه و تفکری نو برای اداره امور کشور شود من اصلاح‌طلب هستم اما جایی که از حدود نظام و رهبری عدول شود و قصد انحراف جامعه وجود داشته باشد، بنده اصولگرا هستم.
تاج گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بهبود وضعیت مردم گفت: این دیدگاه بد دگماتیسم نسبت به افراد پولدار در دنیا و کشور ما برچیده شده اما در شهر ما همچنان وجود دارد.
وی با بیان اینکه افزون بر 110 میلیارد هزینه عمرانی برای گچساران و باشت در سال 93 تصویب شده است، گفت: باید با چنگ و دندان این اعتبار را در حوزه‌های عمرانی هزینه کرد تا آثار آن در زندگی مردم مشخص شود و تراوش آن نیز در منطقه احساس شود.
 
برای مشاهده عکسها در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید.

 
 
[gallery columns="4" link="file" ids="57349,57350,57351,57352,57353,57354,57355,57356,57357,57358,57359,57360,57361,57362,57363,57364,57365,57366,57367"]
 
برای مشاهده سایر عکسها کلیک کنید
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد اصلاحطلبان از حدود نظام ورهبری عدول میکنندوقصد انحراف جامعه رادارند از جمله تاجگردون اینطور برداشت میشود
الف
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون چه بخوای چه نخوای طرفذلزلت دارن اون 60 درصدو نابود می کنند. فقط لازمه بری یه سری به ادارت آموزش و پرورش گچساران و باشت بزنی و ببینی که تو دولتی که شعارش اعتداله پورالحسینی و نظری چطور دارن مدیران باسابقه و خبره رو که فقط تنها جرمشون اینه که به شما رای ندادند ، عزل می کنند و افراد حق التدریس که تازه استخدام شده اند را به جاشون می زارن. اگه میگی دروغ میگم برو عزل و نصب های یکی دوماه اخیر رو یه بررسی کن . و سابقه افرادی که تازه مدیر گذاشتن ببین. بعدش دیگه نیا دم از شایسته سالاری و عدم سیاسی بازی بزن.
بینا
Iran, Islamic Republic of
جالبه ها
جلسه برای هر گروهی باشه یه امتی نخد هر آش هستن
کلا آقای تاجگردون با همینا جلساتو بذار نتایجو به بقیه اعلام کن
حالا چه فیلمیه ملتو اسیر کردی
بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
برادری که خودتو "دوست" نامیدی ف تو از دشمن هم بدتری
با الفاظ و کلمات نمیتوانی مردم فهیم گچساران رو فریب بدی
دکتر تاج گردون در خط رهبری و نظام است و با همه توان در خط اصلاحات جامعه حضور سبز دارد.پس لطفا مغلطه نکنید
خرمایی که تو میخوری هسته اش در جیب ماست
پویان
Iran, Islamic Republic of
چهارتا ادامس و پفک میفروشن احساس می کنند بازارین.
فیلسوف لر
Iran, Islamic Republic of
بخدا تاجگردون جز ریا و حزب باد بودن کاره ای نیسن نه اصلاح طلب نه اصولگرا فقط نیتش کسب قدرت بیشتر است افسوس که مردم گچساران بین بد و بدتر گیر کرده اند
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
مهندس بلوطی چقد شبیه کارلوس کیروش
اطلاع از همه جا
Iran, Islamic Republic of
سید ناصرحسینی مگه سخنرانی هم بلده کت و شلوار و حرفهایی که گفتین خودش گفته باورم نمیشه این همون آدم 10 سال پیش باشه !!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج تا الان چند جلسه با طیف مخالف داشته ای ؟
خردمند
Iran, Islamic Republic of
منشا تمام سیاست بازی ها همین خود نماینده هستش اونوقت میاد پشت تریبون فریاد مبارزه با سیاسی کاری رو سرمیده آقای تاج نسل جوان رابطه فامیلی شما و ## و وامهای معوق و زمینها و سردخونه و... رو میدونن.اخیرا آقای # در اظهارنظری مسخره آمیز به وجود مافیا در بخش کشاورزی اشاره کرده مگر مدیران کشاورزی دست نشانده های خودتون نیستن؟واقعا برای وزیر جهاد کشاورزی متاسفم که زیر بار تعویض دکتر موسوی رفت هر چند که ایشان ارتقاء یافت وبه استان بسیار بزرگتری رفت.این سیاه بازی ها چیه؟اخیرا هم افتاده ای دنبال مهندس باورصاد.مدیران منتصب به شما نانند# و # بی تجربه در استانداری بجز سیاسی کاری هیچ از علم و سیاست و تدبیر نمیداننداون دونماینده دیگه هم با استاندار هن که بحمدالله همیشه در اردو هستن.هفت تیرت را بکش که شهر خالیست ولی بدان که دوره قدرت کوتاه است تجربه آیت الله هاشمی رفسنجانی را مرور کن. او فردی است که علیرغم پایین آمدن از قدرت محبوب است و شما در اوج قدرت باعث انزجار هستین امیدوارم تا دیر نشده در رفتار خود تجدیدنطر فرمایید هرچند دل شما سیاهتر از آن است که وجدانی برایتان باقی مانده باشد
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
هالو هالو مهدی مهدوی کیا رو بگیرید (سید ناصر )ایگم
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
اگه بلوطی شبیه کیروشه بخشایی شبیه رانیریه
هدی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را؟هیچ نماینده ای در تاریخ گچساران بیشتر از شما شعار نداد که از مخالفانم حمایت می کنم.اما هیچ نماینده ای بیش از شما ریشه مخالفا را نزد.کاش یک هزارم حرفات را عملی می کردی.
شاهد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون مردم شناختنت...
دکتر که نیستی و مدرکت تقلبیه
اصول گرا نیستی
اصلاح طلب هم که نیستی
حزب بادی
تو گچسارانم نبودی که از درد مردم مطلع باشی
کلا کارت شعار و کذب و دروغه
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
والا تاج معروف ب جذب مخالفها تو از کجا میسوزی بی هدی
شهروند
آقای تاج گردون آیا واقعا شما بر اساس عدل تصمیم میگیرید؟ آیا انتصابات شما عادلانه هستند؟ یک مشت آدم ضعیف که حتی درست صحبت کردن رو بلد نیستند گذاشتید رییس.آیا گچساران و باشت رجل سیاسی نبود؟ جناب تاج گردون مردم آگاه شدن.دیگه نمیشه گولشون زد.
دکترمارمی
Iran, Islamic Republic of
هزینه این مهمانی ازکجا اومده چقدفاکتورشده
دکترمارمی
Iran, Islamic Republic of
هزینه این مهمانی ازکجا اومده ؟ چقدفاکتورشده برا اتاق اصناف
دکترمارمی
Iran, Islamic Republic of
هزینش ازکجا اومده این مهمانی چقد فاکتورشده؛؟
ali
Iran, Islamic Republic of
شمادرعمل نماینده سی درصد هستی .عملکردشمااین رانشان میدهد خیال می کنی مردم نمی فهمند
ali
Iran, Islamic Republic of
تونماینده سی درصدهم نیستی این راعمل شما می گوید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1