تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۵۷۲۲۸

خداحافظی دکتر زراعت کیش، نگاهی به مواضع گروه‌ها

۴۱
۰
کبنا ؛مجید گرجی‌پور

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند. تیتر توسط نویسنده انتخاب شده است.

حقیقتا همگان و حتی منتقدان جناحی دکتر زراعت کیش را به عنوان مدیری توانمند و موفق در عرصه دانشگاهی می‌شناسند چنانکه وی با تیم دانشگاهی خود در آخرین مأموریت در دانشگاه علوم و تحقیقات استان توانست در مدت کوتاهی دانشگاه را هم از نطر کمی و کیفی به شدت ارتقاء دهد، از نظر تعداد رشته ( کارشناسی ارشد و دکتری)، نیز تعداد دانشجو و سیستم اداری در بین شعب علوم و تحقیقات کشور حرف اول را بزند.

zraaat
اما بعد از تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات سراسر کشور با واحدهای دانشگاه آزاد امروز این اتفاق نیز در استان ما افتاد و مراسم تجلیل از زحمات دکتر زراعت کیش به عنوان رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات درحالی  در سکوت برگزار گردید که در ماه گذشته دانشگاه آزاد کشور وی را به عنوان مدیر مورد نظر جهت تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج (تجمیع علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد) انتخاب کرده بود اما اینکه چرا مراسم معارفه زراعت کیش انجام نشد و ظرف 10 روز با فشار، فرد دیگری جایگزین وی شد،( در این مقاله به دنبال نقد بوستانی و اینکه وی چه نقاط قوت و ضعفی دارد نیستم)، در محافل عمومی دو دلیل عمده مطرح می شود. یکی مخالفت نماینده بویراحمد و دنا و افراد نزدیک به ایشان که بویراحمدی نبودن ایشان را هدف قرار داده بودند و گرمسیری بودن را یک گناه تلقی می کردند. از طرف دیگر مخالفت شدید مجموعه اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص گروه‌های مرکز استان بود که تاب تحمل ریاست یک اصولگرا را بر مجموعه دو دانشگاه نداشتند لذا از مجموع دلایل فوق دو نتیجه کلی استنتاج می گردد؛

1.

اینکه به نظر می رسد مجموعه اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد از انسجام و اتحاد کافی جهت حمایت از ته مانده نیروهای اصولگرای خود برخوردار نیستند و در وضعیت فعلی براحتی تسلیم اراده، انسجام و خواست اصلاح طلبان می شوند.

DSC03823

2.

دوم آنکه باید به صورت دقیق نقش تاجگردون را در این میان پیدا کرد. بعضی ها معتقدند آقای تاجگردون همصدا با اصلاح طلبان با انتصاب زراعت کیش مخالفت کردند که بحث آن جداست اما اخیرا تاجگردن و گروهای نزدیک به وی مانور فوق العاده زیادی را بر روی حمایت از گچسارانی ها بروز دادند که با این اتفاق در دانشگاه آزاد استان، یا باید درصداقت گفتار و عمل شک کرد و یا آنکه آیا براستی صحبت از قدرت تاجگردون در دولت جدید بیشتر تبلیغاتی بوده  و براحتی تسلیم  صداهایی از مرکز استان می شود.
اما در هر صورت از یاد نبریم که حمایت از مدیران بومی جوان و توانمند و جلوگیری از فرار آنها به سایر نقاط کشور از ضروریات اولیه توسعه همه جانبه استان می باشد.

به گزارش کبنا نیوز، با حضور هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید، معاونین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دکتر زارعت‌کیش مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات را به بوستانی سپرد. و هم اکنون فردین بوستانی مسئولیت علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج را بر عهده دارد.

فردین بوستانی چندی پیش با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد جایگزین کرم جانی پور شد.

در این آئین حجت‌السلام تیمور علی‌عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی زیادی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرائی مختلف نیز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اااااا
Iran, Islamic Republic of
اخ سی بویراحمد
بهرامي
Iran, Islamic Republic of
جناب دردانشگاه آزاد گچساران هم بويرگرمسيرواقعاتنهاست وباوجود افرادي باتحصيلات عاليه كارشناسي ارشدوباسوابق زياد مديريتي دردانشگاه كارميكنن هم مظلومانه وبه جرم حمايت ازجعفري فقط وفقط ازبدوورودقدرت خان درمجلس ونوچه هاش ازجمله زراعتكيش دردانشگاه به اسم جبهه پايداري، وجرم نام پرافتخاربويراحمدگرمسيري بودن موردبي مهري قرارگرفته اندوميشوند
پویان
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری کردن. زراعت کیش بلد نیست یه کلاس رو اداره کنه
Iran, Islamic Republic of
بیشتر صحبت نکن برات دردسر میشه
سربدار
Iran, Islamic Republic of
بگیرید گچسارانی ها .... اونوقت میگن گچسارانی ها خودشونو جدا از یاسوج می دانند .والله حق دارند ،یاسوج تاب یک نیروی قوی و فعال منطقه گچساران را برای خدمت به جامعه علمی در استان نیاوردند.
علی
Iran, Islamic Republic of
ظریفی رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کی عزل میشود؟
اصولگرای بویراحمدی- یار دبستانی
Iran, Islamic Republic of
در نقد مطلب فوق:
1- اولا جناب آقای بوستانی خود گرمسیری هستند(نورآیادی).
2- ثانیا آقای زارعی فقط از تیرتاجی ها حمایت می کنند و تنها گزینه ایشان برای دانشگاه آزاد، زاده باقری بود.
3- از نظر سیاسی هم تا آنجا که بنده مطلع هستم و از نزدیک هر دو نفر را می شناسم، هر دوی اینها( زراعت کیش و بوستانی) اصولا افراد سیاسی و جناحی نیستند بلکه نیروهای معتدل و به اصطلاح (بی خطی) هستند. علاوه بر اینکه جناب آقای بوستانی یک شخصیت علمی است.
دنا
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفس زارع که جونتونه گروهته.
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر همیشه ماه پشت ابر نمی ماند. کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور .سلام بر اسولگراین استان بویژه گچساران . اینها دروغگو هستند و حاظه ادم دروغگو کوتاه است و زود برملا خواهد شد وعده حمایت از بومی بودن را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بدبه حال گچساران که دانشگاه ازادشو بویراحمدی ها به نابودی کشیدن.اقای تاجگردون تحویل بگیریاسوجی ها بومی میخوان بعدماغیربومی سال دیگه میفهمی بویراحمدی هاچه به روز دانشگاه ازاد گچساران اوردن
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف است که مدیری از شهر گچساران واقعا به دلیل اینکه بویراحمدی نبوده برکنار و مدیر دیگر جایگزین ایشان گردیده و تاسف آورتر اینکه ریاست دانشگاه آزاد گچساران فقط کت و شلوار عوض کنه و دانشگاه را رها کرده و دنبال تمدید حکم ، همه روزهای ماه در تهران باشه و ماموریت آنچنانی بابت کار شخصی با وضعیت فجیع مالی(به قول معاونت محترم مالی !!!!!) از دانشگاه بگیره . اصلا هم انگار نه انگار که دانشگاه گچساران نیاز به رشته جدید داره . معاونت آموزشی هم که خدا خیر داده فقط دنبال حفظ پستشه . اگر یک رئیس جدید و دلسوز بومی نیاد واقعا چی میشه ؟!!!!!!!!!!
متین
Iran, Islamic Republic of
واقعا گچسارانی ها خیلی خوشبختن که تا الان رئیسی با اینهمه درایت و ذکاوت ، شهامت ،لیاقت ،با سابقه و شهرت هنوز از دانشگاهشون دل نکنده بره تو شهر خودش کمی هم از اینهمه خصوصیات رو برا شهر خودش خرج کنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که می بینیم در یاسوج اینقدر به گچسارانی ها جفا می شود و یک نیروی علمی ، جوان و مقتدر به اسم دکتر زراعت کیش که توانست علوم و تحقیقات را متحول کند اینچنین مورد بی مهری عده ای آدمهای متحجر فکر قرار می گیرند ولی برعکس دو سال یک نفر از یاسوج امده گچساران و دانشگاه را نابود کرده و دانشگاه تا مرز ورشستگی پیش رفته اما همچنان از طرف نماینده گچساران مورد حمایت کورکورانه قرار می گیرد.برای خودم متاسفم که نماینده شهرم بجای تعصب و حمایت از جوانان شایسته حوزه انتخابی خود دارد تیشه به ریشه آنها میزند تا مبادا در بین سرا سری بهاش سرسری کنه . افسوس اون رای را میخورم که بهت دادم احاج غلام
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
زراعت کیش اصلاح طلب است شک نکنید چند وفت پیش تاجگردون را دعوت نموده بود و از ایشان حمایت کرده بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا زراعت کیش یک اصلاح طلب افراطی هست و فردی ناکارامد و ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
زیاد صحبت میکنی
عب
Iran, Islamic Republic of
درود خدا و پیامبرانش بر زراعت کیش باد ک مرد واقعی ک گفتن خودشه . مرسی از همه شماها ک نظر خوب خوب دادید حتما خوبی (سیرت )شما ها هست ک نظرتان هم خوب هست . ولی واقعا اونهایی ک بدشو میگن بدی سیرت خودشونه .
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک دانشجوی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم و تحقیقات انصافا زراعت کیش در حد یه رئیس دانشگاه نبود
عجبااا
Iran, Islamic Republic of
کو بره چاپلوس بیراحمدی
معلومه و کوچو ایسوزی برارم
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
آخ سی حاج زارع... بنازمت... یا زهرا یازهرا یازهرا
مهمان
United States
با سلام ، آقای محترم در همین دو سطری که نوشته دو تا غلط هست :
برادر همیشه ماه پشت ابر نمی ماند. کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور .سلام بر اسولگراین استان بویژه گچساران . اینها دروغگو هستند و حاظه ادم دروغگو کوتاه است و زود برملا خواهد شد وعده حمایت از بومی بودن را

اول که اصولگرا را غلط نوشته ای و دوم حافظه را .
حالا چگونه به قضاوت شما باید اعتبار داد.
مهمان
United States
هم آقای دکتر زراعت کیش انسان شریفی است و هم دکتر بوستانی مدیر توانا، محققی توانمند و مدیری لایق. ضمنأ دکتر بوستانی گرمسیری است ولی فردی است منصف.
نمی خواهم عملکرد ها را نقد نمایم ولی اگر کسی واقعأ می خواهد دلیل عدم پذیرش دکتر زراعت را در سمت ریاست دانشگاه آزاد یاسوج بداند باید به افراد مطلع در آن دانشگاه و علوم و تحقیقات مراجعه تا بداند.
در شرایط فعلی تنها فردی که قادر است دانشگاههای آزاد یاسوج و علوم و تحقیقات را از بن بستی که بعضی برای آنها ایجاد نمودندخارج ساخته و روند پیشرفت را به آنها برگرداند دکتر بوستانی است و براستی مدیران ارشد دانشگاه آزاد خوب تشخیص دادند. بیائید دست به دست هم دهیم به این مدیر لایق و توانمند که بویراحمدی هم نیست کمک کنیم تا موفق شود. دکتر زراعت کیش هم در پست بهتری مشغول خدمت خواهد شد. فردی است لایق. بیایید از قضاوت های بیجا مانند از این قوم و از آن قبیله خودداری شود.
فلفل
Iran, Islamic Republic of
اگه اصلاح طلبه ادم عاقلیه اصولگراها برون بدنبال یک رنسانس جدید اعتقادی که با این شعارها چیزی درست نمیشه و اقای تاج مستحکمتر میشه
فلفل
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون مقایسه دکتر زراعت کیش و رییس فعلی دانشگاه جفا کردن در حق دکتر زراعت کییش می باشد اشتباه بزرگ جنابعالی بر سر کار اوردن ارمین محمودی می باشد که اگر گندش بالا بیاید دیگر کسی قادر به نفس کشیدن نیست
حسن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در عزل ایشان بسیار نقش داشته زیرا نمیخواد گچسارانی رشد کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقایی که با عنوان لیشتر بد زراعت کیش جوان را نوشتی. کارت شده فقط همین که بنام این و آن در سایت ها از اهالی پاک و بی حاشیه و خدوم لیشتر این طور نام ببری و بنام آنها متن می نویسی. ما که تو را میشناسیم. برو که با این کارها به جایی نمیرسی.
پاک ترین و بی حاشیه ترین مردم گچساران لیشتری ها هستند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
گچساران به زراعت کیش افتخار می کند
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سری به دانشگاه واحد دهدشت هم بزنید که مدیر آن از عهده اداره یک مدرسه ابتدایی سه کلاسه هم بر نمی آید حتی مورد تمسخر کارکنان واعضاء هیأت علمی است .ایشان یک فرد عصبی است که حتی توانایی تدریس را هم ندارد البته وقتی یک فرد بعد از بازنشستگی هیأت علمی بشه باید هم اینجوری باشد .ضعف مدیریت وبرنامه ریزی در این دانشگا بیداد میکند .تا دیروز اصولگرا بود حالا خود را در جلسات اصلاحطلب ها نمایان می کند.خیال می کند مردم درک نمیکنند وجود ایشان هم به خودش هم به دانشگاه ضربه می زند.روایت است که اگر فردی توانایی انجام کاری ندارد ودر آنجا بماند هم به جامعه وهم به خودش خیانت میکند
برزو
Iran, Islamic Republic of
آقایی که با عنوان لیشتر این کامنت رو نوشتی. ما که تورا میشناسیم که کارت شده فقط بنام این و آن کامنت بد نوشتن در مورد نیروهایی که از اهالی شما نیستن. با این کارها به جایی نمیرسی و همه میدانند که مردم لیشتر پاک ترین و بی حاشیه ترین مردمان گچسارانند.
دلسوزدهدشتی
Iran, Islamic Republic of
سری به واحد دهدشت هم بزنیم که رئیس آن از عهده یک مدرسه سه کلاسه ابتدایی هم بر نمی آید. ایشان مورد تمسخر واستهزاء کارکنان واعضاء هیأت علمی است.وی فردی عصبی است که توانایی تدریس راهم ندارد بایدهم اینجوری باشد درحالی که جوانان تحصیلکرده ما بیکارند وی بعد از بازنشستگی هیأت علمی شد تادیروز اصولگرا بود و حالا پوست اندازی کرده ودر جلسات اصلاحطلب ها حاضر میشود خیال میکند مردم درک نمی کنند در روایت آمده است که اگر فردی توانایی انجام کاری نداشته باشد ودر آن مقام بماند هم به خودش هم به جامعه خیانت کرده است
دامدار
Iran, Islamic Republic of
انصافا حیف زراعت کیش من دانشجوی غیر بومی هستم متاسفم که خودتون به جان هم افتادین حتما باید یه غیر بومی بیارن تا کرنش هاتون شروع بشه
انصاری
Iran, Islamic Republic of
انتخاب دکتر بوستانی ربطی به حمایت نمایندگان استان در مجلس ندارد و توسط سازمان مرکزی دانشگاه انجام شده است.لغو حکم دکتر زراعت کیش هم بیشر به علت اختلافات داخلی کارکنان و اساتید دانشگاه بوده است. دکتر بوستانی از اهالی ممسنی است بنا بر این بحث گچسارانی بودن دکتر زراعت کیش تاثیر گذار نبوده است بی جهت همدیگر را متهم نکنید. بهتر است همه برای موفقیت دکتر بوستانی دعا کنیم دکتر زراعت کیش هم اول راه است برای مدیریت فرصت بسیار دارد انشاءالله در موقعیت مناسبتری مشغول می شود.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این است تاجگردون نا............................
ب
Europe
من بویراحمدی هستم دوست ندارم گچسارانی بیادتوشهرمون خدای بکنه.هرجا بیاد بیاد.فقط گچسارانی نیاد.
درباری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دکتر زراعت کیش نیروئی صادق و پاک بودند .همه شاهد بودیم که در دانشگاه گچساران چطور شجاعانه دست مافیایی بعضی افراد و اساتید بی اخلاق را کوتاه کرد..تشکیل گروهک های اعتراضی و تلاش برای لغو حکم دکتر زراعت کیش حرکتی کوته فکرانه ار بعضی افراد سود جو و سطحی نگر بوده که اگر دقایقی با آنها هم کلام شوید به بی سوادی و بی بنیه ای ایشان پی خواهید برد و افسوس من فقط و فقط به این دلیل است که تصمیمات چگونه و توسط چه افرادی گرفته می شود.این ره به کجا برود خدا داند.
بنزما
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه این باند بازی های بلیطی رو ........ حق دکتر زراعتکیش این نبود بخدا /........ الان کجاست ؟دیگه جایی مشغول نیست ؟
علی بنزما
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا همچین آدمهایی که حق خوری میکنن .... حق دکتر این نبود
دانشجو گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام.آدمه خوب دشمن زیاد داره.زراعت کیش خوب بود.تاجگردون دوس نداره کسی از گچساران پیشرفت کنه.لغو
زراعت از ریاست آزاد یاسوج به دسته زارع وتاج انجام شد.برای ای کار خیلی جاها زانو زدن
باوی
Iran, Islamic Republic of
اگه نماینده های این استان نمانده بودن که الان حالو روز اینطورنبود.مخصوصا گچساران که خداوکیلی نمایندهاشون تومجلس همیشه انضباطشون۲۰ بخاطره. . .بابا حداقل توسره نخبه هاتون نزنید.زراعتکیش واقعا مردبود.چندبار در دانشگاه گچسارانب به دفترش رفتم خدا شاهد میگیرم جز مردونگی چیزی ندیدم.باید هم آدمای کوچیک برا لغو حکمش هزارجا زانو بزنن.دکترجان خدا پشت وپناهت.میدونم جای بهتری پست میگیری.ولی بخاطره طرفدارات قیده این استان بزن.جایگاه تو بالاترازاین حرفاست.
بام نفت جهان
Iran, Islamic Republic of
دکتر زراعت کیش هرجا هستی درود برتو.
زهراسادات
Iran, Islamic Republic of
دکتر زراعت کیش بسیار انسان بزرگوار و مدیری هستن و خواهند بود
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1