تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۵۷۱۴۶

تاجگردون: دیگر مقابل بی نظمی های شرکت نفت گچساران سکوت نمی کنم

۰
کبنا ؛.

Mohandesin-(21)نماینده مردم گچساران و باشت در نشست اعضای نظام مهندسی و پیمانکاران طرح های اجرایی گچساران اظهار داشت: رونق کار و خلق فرصت های شغلی عامل اصلی به حرکت درآمدن چرخ های تولید و ارتقای اقتصادی زندگی مردم است.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان، دستگاه های اجرایی و پیمانکاران مثلث رونق ساخت و ساز هر کشوری هستند که باید شرایط مناسب برای فعالیت آنها فراهم شود.
وی با اشاره به این نکته که کشور ایران در دوره ای دچار رکود کار و حرفه شده بود افزود: دستگاه های اجرایی با نظارت مستمر برای اجرای مطلوب طرح ها و ایجاد فضای رقابت برای انجام کیفی طرح های عمرانی، پیمانکاران با نگرش دوسویه برای انجام کار با کیفیت مطلوب و بهره وری بهینه و سرمایه گذاران با نگرش تخصصی به کارها و نه تجاری و تنها کسب منفعت شخصی یعنی سرمایه گذاری در تخصص می تواند در ارتقای شاخص زندگی مردم نقش داشته باشند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برای رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه باید راهبردی جامع و همه جانبه نگر داشت که تفکر حل موضعی معضلات یک قشر برای اقشار دیگر مشکل ساز خواهد شد.
تاج گردون با بیان این نکته که سازه های کوره ای پتروشیمی گچساران در حال آماده شدن است و در دوماه آینده باید نصب شود گفت: در صورت وجود نگاه جامع باید در زمان های گذشته برنامه ریزی برای تربیت نیروهای متخصص انجام می شده است که در زمان کنونی به جای خیل عظیم بیکاران فارغ التحصیل بدون مهارت که همه می خواهند به گونه ای وارد بازار کار شوند بیکارانی حداقل با مهارت داشتیم.
تاج گردون با بیان این که در سال 93 یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی شهرستان های گچساران و باشت اختصاص یافته است افزود: پیمانکاران با گرفتن کارگران بومی زیرساخت سرمایه در گردش را در این دو شهرستان فراهم کنند.
وی با اشاره به این که ساماندهی کارگران و آموزش آنها ضروری است بیان کرد: تخصصی نبودن و نبود تقسیم کار از مشکلات جامعه کارگری در گچساران است.
در این نشست برخی پیمانکاران از محدودیت عبور و مرور شهروندان به ویژه پیمانکاران دارای مطالبات در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انتقاد کردند.
نماینده مردم گچساران و باشت طی سخنانی از پیمانکاران خواست تا در پروژه هایی که در روستاها اجرا می کنند از روستانشینان نیز استفاده نمایند تا به موضوع بیکاری و رفع آن تا حد توان خود کمک نمایند.
تاج گردون در ادامه گفت: سه موضوع است که پیمانکاران و خصوصاً پیمانکاران گچساران باید به آن مسلح باشند، سرعت کار، ارزان تر و کیفیت بهتر، این سه نکته بسیار مهم بوده و اگر پیمانکاران به این موضوع مهم توجه کنند قطعاً موفقیت چشمگیری خواهند داشت و در رقابت پیروز خواهند شد و از مسئولین نیز تقاضامندم که تا حد ممکن و با توجه به سه موضوع مطرح شده، از پیمانکاران گچسارانی حمایت کنند.
نماینده مردم گچساران و باشت با ذکر نمونه ای از حمایت مسئولین از پیمانکاران گفت: حیات شرکت نفت به پیمانکاران وابسته است و شرکت نفت گچساران می بایست از پیمانکاران بومی حمایت ویژه ای داشته باشد گرچه این روزها شنیده ام که حتی آنان را به شرکت نفت نیز راه نمی دهند و یا اطلاع رسانی در زمینه کارهای پیمانی بسیار ضعیف است.
تاج گردون با ذکر این نکته که چندان مایل به صحبت در خصوص شرکت نفت گچساران نبوده ام اما سکوت کردن نیز اندازه ای دارد تصریح کرد: تاکنون در رابطه با نوع مدیریت شرکت نفت بسیار سکوت کرده ام و از این پس این کار را نخوام کرد چرا که سکوتم باعث بدتر شدن فضای شرکت نفت شده است.
رئیس فراکسیون توازن مجلس دلایل سکوت گذشته خود را عدم نگاه سیاسی دانست و بیان داشت: یکی از دلایل سکوت گذشته ام در مقابل نوع مدیریت حاکم بر شرکت نفت این بوده که نخواسته و نمی خواهم نگاه سیاسی به شرکت نفت داشته باشم و البته هیچ کسی نیز حق ندارد به شرکت نفت نگاه سیاسی داشته باشد، چرا که ما فعالیت و مشارکت می خواهیم نه حواشی بسیاری که ایجاد شده است.
تاج گردون بار دیگر با ذکر این نکته که شاید جای این گفته هایم در این محفل نباشد اما چون دلم با بعضی کارهای آقایان به درد آمده است افزود: برای نمونه عرض میکنم که به واسطه عدم نظم و ترتیب در کارهای مدیران شرکت نفت حکم چندصد میلیاردی بر علیه شهرمان وضع می شود و اگر هم حرفی می زنیم می گویند که تاج گردون نگاه سیاسی به شرکت نفت دارد.
تاج گردون ادامه داد: من از شرکت نفت گچساران نتوانستم سوخت 2 هواپیما را برای فرودگاه این شهرستان محروم بگیرم اما جالب است بدانید که اضافه کار حقوق مدیران آن، بیشتر از قیمت ماشین سوخت هواپیما و بنزین آن است و این یعنی تضییع حق گچساران و گچسارانی ها.
رییس فراکسیون توسعه و آبادانی زاگرس نوین در ادامه مدیران شرکت نفت گچساران را خطاب قرار داد و بیان داشت: به نمایندگی از مردم گچساران اعلام می کنم که فنس کشی و ایجاد حصار ممنوع است، فنس کشی مربوطه به دوران انگلیسی هاست و بین منازل شرکت نفت و منازل سایر مناطق گچساران هیچ تفاوتی نیست و ایجاد منطقه حایل باعث نفاق و تفرقه است و البته بحث نظم و دیسیپلین چیز دیگری است و شرکت نفت را به حالت همان ضرب المثل خاله خرزویی در آورده اید و از سکوت مردم شریف این دیار سواستفاده می کنید و البته بنده دیگر در مقابل عدم بی نظمی های شرکت نفت سکوت نخواهم کرد چرا که ضرر و زیان و دود آن به چشم موکلانم خواهد رفت و مدیران شرکت نفت می بایست این بحث ها را جمع کنند و به این بی نظمی ها پایان دهند.
غلامرضا تاج گردون در پایان اظهارات خود در رابطه با شرکت نفت گچساران گفت: باز هم اعلام می کنم که نگاه من به شرکت نفت، نگاه سیاسی نیست و خواسته من در گذشته تاکنون آرامش در شرکت نفت بوده و هرکاری که بتوانم برای پرسنل و کارگران آن انجام می دهم و مانع اجبار اخذ مالیات کارگران خدوم شرکت نفت شدم که در در دمای بالای 50 درجه برای کسب لقمه ای حلال تلاش می کنند و با آن طرح مالیاتی می بایست سالیانه 20 میلیون تومن مالیات پرداخت می کردند که با تلاش هایی که داشتم و حسن نظر مسئولین عالی رتبه، از این موضوع جلوگیری کردم و کماکان هرچه توان داشته باشم برای عدم تضییع حق شهروندان گچساران و باشت و حتی استان خواهم گذاشت.
.
http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(20)_1.jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(6).jpg
http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(18).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(7).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(3).jpghttp://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(9).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(22).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(11).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(27).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(13).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/Mohandesin-(12).jpg
برای مشاهده سایر عکسها کلیک کنید
نام شما

آدرس ايميل شما

یار قدیمی
Iran, Islamic Republic of
باورساد به درد نمی خوره و ما هم قبول داریم. اما اقای تاجگردون مدیر خودت اقای..... هم برای.... خوبه. لطفاً از ایشون هم انتقاد کن که ابروی جنابعالی رو برده. فقط اهل حرف زدنه و.......
حق به حق دار
Iran, Islamic Republic of
باورصاد بای بای
خش اوووووووووووووووومی
ترابری
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک شرکت نفتی از تمامی صحبتهای اقای دکتر تاجگردون حمایت می کنم
مدیریت فعلی شرکت نفت هیچ سودی برای گچساران نداشته
United States
درود بر دکتر تاجگردون نماینده مردمی و واقعی مردم گچساران
اره شرکت نفت حیاط خلوط عده ای خاص شده و با این تبعیض هایشان و خودبرتر بینی هایشان دارند به همه مردم گچساران توهین می کنند. وقت آن است که روح تازه ای در کالبد بیمار آن دمیده شود. ما منتظریم
لر
Iran, Islamic Republic of
پس فرماندارکجای
دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام
عوام فریبی دیگه بسه آقای تاجگردون، شما تا حالا چرا از این حرفا نمی زدی، حس می کنی داریم به انتخابات نزدیک میشیم، شما در نفت دخالت نکردی!!!!!!!!! تا این حد عوام فریبی؟ حتما مدیرانی که تغییر کردن و نیروهای حضرتعالی جایگزین شدن همه اتفاقی بوده، حالا میبینی نیروهایی که آوردبی جوابگو نبودن خودت داری عقب میکشی%%%%
بهتره بدونی اکثر نیروهایی که وارد کردی تا حالا جوابگو نبودن و اگر بخوای خودت عقب بکشی باید از خیلی جاها خودت دور کنی . من موندم برای این شهر شما چیکار کردی جز اینکه جای پای خودت در مجلس محکم کنی و جای خانوادت در مناصب مدیریتی اینور و اونور.
راستی در مورد فرودگاه که اینهمه روش مانور دادین و خود شما و پسرعموی گرامیتون با اون یه دل سیر عکس گرفتین آخر و عاقبتش چی شد؟؟؟؟؟ اگر بحث فرودگاه و زیرساخت های اونه که زمان پاکدل و مقداری قبل از پاکدل انجام شده بود!!!!
چقدر رفتارهای این نماینده ها، اول و آخر دوره نمایندگیشون متغیره، همه اون ها نه فقط آقای تاجگردون همون نفرات قبلی مثل آقای جعفری، حسینی و ...... همینطوری بودند ولی تاجگردون دیگه اوضاعش از اونا خرابتره ولی از اونا خیلی زرنگتر و آب زیر کاه تره.
تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
به شخصه در عجب بودم که چرا اقای تاجگردون در قبال این همه خرابکاریهای شرکت نفت سکوت میکنه پس حکمتی در کار بوده. خوشحالم از اینکه در اخر عکس العمل خوبی نشون داد
كارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
سلام
خسته نباشيد
جناب مهندس تاجگردون
اگر مهندس باورساد زير بار ليست نفراتي كه شما براي مديران نفت داده ايد برود باز هم باورساد بد است؟؟
أيا هر كس كه با شما هماهنگ نباشد بايد به اين صورت عليه او رفتار شود؟؟ما كارمندان نفت اجازه دخالت به شما نمي دهيم . بحث اضافه كاري كارمندان نفت به شما چه ارتباطي دارد؟ مگر شما مجاني كار مي كنيد؟ ساير ادارات هم اضافه كاري دريافت مي كنند. دليل تعديلي فرودگاه را از فاميلتان اقاي فرماندار بپرسيد . مگر أيشان را شما فرماندار نكرديد؟ راستي اقاي تاجگردون كدام فأميل را براي جايگزيني باورساد انتخاب كردي؟؟؟
كارمند
Iran, Islamic Republic of
دست بردار تاج
همه ميدانند دليل مخافت شما با باورساد اين است كه مهندس باورساد به هيچ كروهي وابسته نيست
هشكله دينه
Iran, Islamic Republic of
شيغون ايكني تاجگردون.


ي فكري هم و حال ماليات 10% كن. سيچه كارمندل گچساران بايد مثل شهرل گپو ماليات بين.

جون خوت ينه هم پيگيري كن.اگر نترسي و چماق بزرگواري استفايه كن.


عيدت مبارك حاج غلام.
هدایت
United States
آقای تاجگردون این همه پول برای افطاری دادن رو از کجا میاره . از بیت المال؟؟؟؟
از دولت ؟؟؟؟؟ از پیمان کاران ؟؟؟؟؟ از کی ؟؟؟؟ شما می دانید به ما هم بگید ......
شركتي
Iran, Islamic Republic of
همه دلايل مخالفت شما با مهندس باورساد رو مي دانند پس لطفا دست از سياه بازي برداريد اقاي تاج گردون
منصف
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون یه کم دیر شد اما باز هم خوبه. باورساد زودتر باشد برود.تبعیض به اوج خود رسیده.
نا امید در یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای غلامرضا تاجگردون
دیر زمانی یاس و سرخوردگی سراسر وجود من ،خانواده و کل فامیلم )تا آنجا که من میشناسم( را گرفته بود و بواسطه گچسارانی بودنم از روزگار بسیار گله مند بودم.ستم دیده،بینوا و نا امید به فکر فرار از این شهر و کشور بودم.
اما در هفته گذشته دو اقدام از حضرتعالی حداقل امید را به من و خانواده ام بازگردانده.اول نامه شجاعانه و تاریخی حضرتعالی به رئیس جمهور اسلامی ایران در دفاع از حق مردم این دیار و جلوگیری از تاراج سرمایه های مردم این دیار، که به گمانم تا کنون هیچگاه این سرزمین جرات و شهامت اینچنین سخن گفتن با شخص اول دولت ایران را به خود ندیده و دوماً سخنان محکم و متممتان که ابراهیم وار تبر بر گردن بتخانه شرکت نفت گچساران زدید . همان ارگانی که میبایست چشم و چراغ مردم این شهر و امید جوانانش باشد ولی تبدیل به آینه زنگار گرفته دق شده.
آقای تاجگردون چه میدانی خداوند در هنگامه رسالت ابراهیم او را چگونه مورد خطاب قرار داده و با چه زبانی با او سخن رانده!
اندکی فکر کن شاید بیاد آری که تو رسالتی بر دوش داری؟!
کارمند اداره فضا سبز
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
جناب مهندس تاجگردون
دلیل مخالفت شما با مهندس باورساد عدم توجه ایشان به لیست بلند بالای مدیرانی است که به ایشان دادید جهت جابه جایی مدیران فعلی با مدیران در ارتباط با شما .
ما حمایت خود را از مهندس باورساد اعلام میداریم و به زودی در نامه ای به ریاست محترم مجلس و سازمان بازرسی نکاتی را افشا میکنیم
باورساد سالم ترین مدیر نفتی کشور است . و به هیچ کس باج نمی رهد چون هدف ایشان خدمت به شهر است . و جمع کردن رای هدف ایشان نیست
حامي حاج محمد
Iran, Islamic Republic of
در جمع پيمانكاران؟ قبل از انتخابات؟ اقاي مهندس گناه مهندس باورساد نداشتن فساد و زدو بند با نيروهاي مربوط به شماست
اگر به پيمانكاران مورد تاييد كار بدهند خوب است؟
از خدا بترسيد
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا باور صاد دیگه توان اجرای سفارشات متعدد ..... رو نداره میخوان برش دارن بجاش یه نوکر تمام عیار بزارن. این همه ماجراست
کارمند
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نطق بی مثال و شحاعت هرچه زودتر باورسادباید عوض بشه
تحلیل گر
Europe
با این توپ و تشر فکر کنم باورصاد رفتنی باشد.
کدام مدیر حاج غلام ؟
Europe
جناب دکتر تاجگردون .کاش میفرمودی کدام مدیر کم کاری کرده؟
کمایی
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر نفت با حمایت قانونی و منطقی از مدیر توانمند و زیربار زور نرو خود که نماد یک مدیرشایسته برآمده از مطالبات مردم در 24خرداد است پاسخ زیاده خواهان را بده نمایندگان نباید به خود اجازه دهند در کار دولتمردان دخالت کنند.نظارت با دخالت خیلی فرق دارد درود بر مردم درود بر رییس جمهور درود بر باورصاد قهرمان ننگ بر دروغ و ریا
Iran, Islamic Republic of
پینوکیو (..هم تشریف داره!!
ای دنیای گند وپیشون
اشتن باخ
United Kingdom
تمام کسانی که با سخنان تاجگردون مخالفت میکنند از زینفعان مسئله انحصار امکانات شرکت نفت هستند.تاجگردون منافع عمومی را در نظر میگیرد.
آقایان شرکت نفت!!! شما نمیتوانید از سرمایه این مردم بهشتی در جهنم گچساران برای خود بسازید.

قسم به نام مادرم و قسم به تمام مقدسات عالم!!!
مردم گچساران آگاه باشید که این یک فرصت تاریخی است.هیچگاه دیگر نخواهید توانست نسبت به عمومی کردن امکانات شرکت نفت که متعلق به ماست اقدام کنید.
اشتن باخ
United Kingdom
بحث عوض کردن باورساد نیست.قضیه خیلی از این جدی تره
نفت سیاه
Iran, Islamic Republic of
باسلام شمایی که میگی باورساد به درد نمی خوررد میشه بگین چه کسی بدرد میخورد این متن زیر انتقادات تاجگردون است از پاکدل
پس چه کسی خوب است


- 1391/10/30
توصیه تاج گردون به فرماندار گچساران؛ در رابطه با استخدام نیروی انسانی، تحت هیچ شرایطی حتی یک نفر، خارج از ضابطه به کار گرفته نشود
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، طی نامه ای خطاب به فرماندار گچساران در رابطه با استخدام نیروی انسانی، از وی خواست تا نهایت دقت در رعایت و جلوگیری از تضییع حق صورت گیرد.



بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای شفیعی

فرماندار محترم شهرستان گچساران



با سلام و احترام

مستحضرید این روزها بحث استخدام در شرکت نفت گچساران و نیز بیمارستان آن شرکت مورد توجه مردم و بالاخص بیکاران جویای کار قرار گرفته است. لازم است نهایت دقت در رعایت و جلوگیری از تضییع حق صورت گرفته و به مردم اطلاع رسانی شود.

مسئولیت رعایت حق مردم با جنابعالی بوده و بدون هر نوع اغماض وظیفه دارید از حقوق مردم صیانت فرمایید.

- دقت فرمایید اداره کار و ادارات مربوطه توافقات و ضوابط مربوطه را مو به مو اجرا نمایند.

- آوردن نامه از وزیر؛ وکیل ؛ استاندار ؛ فرماندار و... نمی تواند بهانه ای برای جذب خارج از روال باشد.

- دقت شود حتی یک نفر خارج از چهارچوب بکار گرفته نشود حتی اگر سفارش من یا دیگری باشد.

- در آزمون بیمارستان شرکت نفت گویا اطلاع رسانی شفاف صورت نگرفته و لازم است بازنگری دقیق انجام و اگر اینچنین باشد اصلاح شده، حتی اگر تجدید آزمون شود.

- دقت شود تا زمانیکه نیروی بومی وجود دارد از جذب نیروی غیر بومی خودداری شود.

لطفا با حساسیت بررسی فرموده و نگذارید اگر مردم سختی دارند بار آنان با تبعیض دو چندان گردد.

لطفا نتیجه بررسی و اقدام بدون هر نوع اغماض اعلام گردد.





غلام رضا تاج گردون





رونوشت:

- برادر گرامی جناب آقای کرمی رئیس محترم اداره کار تعاون و امور اجتماعی گچساران

- برادر گرامی جناب آقای پاکدل مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
نفتی
Iran, Islamic Republic of
باید هم حمایت کنید
آقای سمغانی شما هم با انهایی مهرداد علی پور مجری مراسمات تاجگردون است یا نیروی شرکت نفت
نفتی
Iran, Islamic Republic of
بله تو درست میگی اگر باورساد ...را به جای فاطمی میزاشت یا .... را به جای ابوالحسن غلامی یا .... را به جای باقری یا ....را به جای افضلی در کالا آنوقت باورساد آدم خوبی بود
بروبابا دیگه دستت برای همه رو شده
خیلی مهم
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دیگه تموم شد حنات دیگه رنگی نداره

مسخره بازی در نیار

تو اگر راست میگی به مردم بگو چگونه به مردم بگو سنگ فرش خیابان بلادیان چگونه بدون مناقصه به ... رسید

تو اگر راست میگی بگو پول افطاری ها را از کجا آورده ای پس به خاطر همین است که امینی را گذاشته اید رییس باشگاه فرهنگیان

تو اگر راست میگی بگو چگونه تمام سمت ها را به اقوام نزدیکت داده ای

آقای تاجگردون آیا اسم مهندس جنگایی را شنیده ای

آیا اسم مهندس پایاب را شنیده ای

چرا تا به حال خودت و برادر گرامی ات سفارش انها را نکرده ای چون سیاسی نیستند

نه برادر جان باورساد مدیری است توانمند و کارگر و دوستدار کارگران
همشهري
Iran, Islamic Republic of
درود درود درود بر سالمترين مدير قدرتمند نفتي باورصاد
خیلی مهم
Iran, Islamic Republic of
آخه چه حمایتی

اگر راست میگه خلافهای باورساد رابگوید
باحرف که نمی شود

اگر به ....یا ....سمت داده بودن حالا میگفتید باورساد خوب است

مرد باشید
خیلی مهم
Iran, Islamic Republic of
واویلا وایلا

امروز ر...داره برای جایگزینی باورساد دنبال نیرو میگرده

چه مسخره بازی شده

راستی آقای تاجگردون اگر .... و ...مشغول به کار بشوند اون موقع باورساد ادم خوبی است
یک سوال سوال
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون میشه بگین مدیر .... این شرکت چگونه پسر خواهر خودش را به سر کار آورده است

اگر باورساد یا باقری پسر ش... را به سرکار بیاورند آدمهای خوبی هستند
مهم مهم مهم تورا به هر که میپرستید تایید کنید
Iran, Islamic Republic of
پاسخ تند یک کارمند نفتی به تاجگردون و کبنانیوز

یکی از مخاطبان کبنانیوز با ارسال متنی پاسخی به مطلب«تحلیلی تاریخی سیاسی بر راز ماندگاری تاجگردون(۳)» داده است که از منظر شما خوانندگان گرامی می گذرد:

جریده محترم کبنانیوز
نویسنده محترم
اگر آنچه فرمودید صرفا از بی اطلاعی است گناهتان نداشتن دانش کافیست و میتوان درک نمود که اوج آمال شما چیست. توضیح بدیهیات است و در شان پاسخ نیست.
اما آنچه را که نمیدانید یا نمیخواهید بدانید را حقیر به روشنی بیان مینمایم و بر شماست که بررسی و در صورت انکارکپی مستندات را برای اطلاع عموم منتشر خواهم نمود.
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
در دوره نمایندگی آقای تاجگردون به دلیل بند و بست حقیرانه برای اشغال چند مسند ایشان که مدعی حضور در سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امیدند چشم بر هم نهاده تا صرفا برای قرار داشتن چند حلقه چاه نفت در استان بوشهر استانداری این استان حدود ۱۴۰ میلیارد تومان عوارض مطالبه نمایند در حالیکه سهم مردم گچساران از عوارض کمتر از ۲ میلیارد تومان مطالبه و با اهانت وصول گردید.
صورتجلسه این مطالبات در دفتر استانداری کهگلویه و بویر احمد موجود است.
در دوره صدارت ایشان سهم بنگاههای اقتصادی استان و شهرستان به جز محدودی از یاران عزیز ،از نفت یا کاهش یافت یا به ضرر مبدل گشت. صدها نمونه آن موجود است و در عوض سهم بنگاههای خارج از استان برای کسب سودهای غیر متعارف از نفت تا سرحد ورشکستگی و اضمحلال این تنها شرکت نفتی در استان پیش رفت. یک خط پاسخ خواهی ایشان را از مسئولین نفت منتشر کنید. به جز نامه نگاری برای تعریف پروژه چند میلیارد تومانی برای شهر باشت!!! گویی این شهر باشت فقط همین پارک را کم داشت.

در دوران کدام نماینده غیر از وکیل دانشمند و فرزانه مورد اعتماد شما دفتر نماینده برای توصیه در سطوح میانی نفت و باج خواهی جهت جابجایی حقیرانه بستگانشان به مدیر عامل نفت نامه نگاری کردند. اگر منکرید نامه دفتر نماینده ایشان با اسامی افراد را منتشر نمائیم.

جناب آقای امینی
وکیل مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به خاطر یارگیری در انتخابات آتی با علم و اطلاع دقیق زبان به دهان گزفتند و این خواری را تحمل کردند.

جناب آقای امینی
شاید عوام ندادنند ولی مستندات موجود است که جناب حاج ..... به همراه هیئت های از بانکهای شهرستان راهی شرکت نفت میشوند تا توصیه نماینده محترم را برای قرار دادن وجوه نقد در بانکها به اطلاع مدیر مالی شرکت نفت برسانند. مردم قضاوت کنند که چنین نماینده ای میتوانند در مورد حقوق حقه موکلینش از بزرگترین بنگاه اقتصادی استان سوال بپرسد؟
وکیل محترم مردم
آیا شان انسانی تا این حد نازل گردیده که وکیل مردم به جای بررسی علت خودسوزی یک جانباز صرفا به رنجنامه برای فریب افکار عمومی بسنده کند. در رابطه با این موضوع کدام گام اساسی را برداشته اید.

بیائید منصفانه بدور از هرگونه اغراض به شفافیت روز مباحثه کنیم. تلویزیون استانی حاضر، نماینده دانشمند شما رخصت فرمایند مستندات ما نیز از نفت حاضر این گوی و این میدان
بسم الله
(متاسفانه نامه مکتوب حقیر که به آن جریده محترم قبل از این اتفاقات ارسال گردیده بود چاپ نگردید و انتظاری جز این نیز نداشتیم چرا که این جریده شماست نه مردم گچساران وگرنه در آن مکتوب نمونه های از چگونگی دستیابی گچسارانی ها به مسند برخی از ادارات استان نیز روشن می شد.)
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون
نزدیک عید فطر روزه سکوت شکستی
حرف‌های که ردی درست. چرا الان. اگر مدیر خدمات دلخواه شما یا ریس کالا پیشنهادی یا رییس ترابری قوم و خویش که تو لیست شما هست رو میگذاشتند باز روزه سکوت میشکستی؟ راستی شما الان از پرونده نرگسی آگاه شدی؟ چقدر دیر؟ اهل فن اقتصاد لاقل نسبت به این مسایل حواس جمع برادر
انشالله عاقبت شما و باورساد ختم به خیر باشد
جنوبي
Iran, Islamic Republic of
اقاي تاجگردون نكنه شما داري مجاني كار ميكني ميشه مبلغ حقوق خودتونو بيان كنيد
بختياري
Iran, Islamic Republic of
اگه مهندس باورساد در مقابل زورگويي و دخالت هاي بيجاي شما ايستادگي نمي كرد ومهندس باقري رو طبق درخواست شما بركنار ميكرد الان بهترين مدير بود اقاي نماينده از خدا بترس 
آزمایشگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون
حتما انتظار داری مثل بیمارستان نفت که دختر ... را سر کار گذاشتی باورساد هم فامیلات را سر کار بگذاره
كارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي تاجگردون قبلا هم در مورد استخدام هاي زير سيبلي هم بدون مدرك به مهندس باورساد تهمت زديد مهندس باورساد خيلي مرد وبا شخصيت كه جواب شما رو نميده اقاي تاجگردون از اين رفتار مهندس باورساد درس صداقت و مردانگي بگير
دلسوز گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر تاج گردون واصلاحات تاج برو به جلو با جرات من یکی از هزاران یار مخفی تو هستیم خیالت راحت دور بعدی خودت هستی من نه در مهمانی ومتینگ های شما شرکت نمی کنم اما پی گیری می کنم ما یاران مخفی تو هستیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي تاجگردون اگه خيلي دلت براي مردم و شهر گچساران مي سوزه زن و بچه هاتو واسه زندگي بفرست كنار مردم محروم و مظلوم گچساران .بسه ديگه تا كي عوام فريبي اقاي تاج
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
اقاي تاجگردون مهندس باورساد مديري لايق انقلابي و سالم ميباشد و شما با اين جو سازي ها و تهمت ها نميتوانيد مهندس رو زير سلطه خود ببريد.لطفا اكر حرفي داريد ان را با مدرك بيان كنيد 
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مهندس تاجگردون
با نزدیک شدن به انتخابات انتظار این مصاحبه را داشتیم اما بدانید مردم می دانند که شما در این مهمانی دنبال تامیین نیازهای مالی انتخابات هستید .این را بدانید ما کارمندان نفت از باورساد حمایت می کنیم .باورساد استخدام رابطه ای و فساد در اداره قرار دادها را اد بین برد . باورساد بین فقر و غنی فرق نگذاشت
باورساد دست شما را از اداره خدمات کوتاه کرد
دوست
Iran, Islamic Republic of
اقاي تاجگردون دوباره چه مديري رو ميخواستيد به مهندس تحميل كنيد و مهندس زير بار نرفت كه شما دوباره شروع به تهمت زني كرديد
گل بچه
Iran, Islamic Republic of
اهای مردم
برادر اقای تاجگردون هر روز با 1 لیست ادم های بی لیاقت :به مدیران فشار می اورد تا افراد ان لیست را سمت دهد.
اقای تاجگردون ادارات گچساران ملک شما نیست.از منابع طبیعی و زمین هایی که به ناحق گرفتید به زودی اطلاع رسانی می کنم
ایمنی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اضافه کاری افراد به شما چه ارتباطی دارد
ما در گرمای 60 درجه کار میکنیم و جانمان کف دستمان است
شما که از رانت نمایندگی استفاده کردی 1 نفر بیکار تو فامیلت نیست اجاده نداری این حرف را بزنی
کارمندان نفت ازت تنفر دارن
دوست خوب
Iran, Islamic Republic of
اقاي تاجگردون لطفا به جاي بيان اين صحبت هاي بي پايه واساس و پر ازغرض نسبت به مهندس باورساد در كنار مهندس باشيد و از مهندس كه واقعا مديري لايق و توانمنداست و از هيچ كوششي براي رفاه حال كاركنان وارتقاء اين شركت دريغ نميكندهمكاري كنيد  
فتح
Iran, Islamic Republic of
ایشان افتخار شیخ جلیل است
نفتی
Iran, Islamic Republic of
درست گفتی
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
باورساد مخالف پیشرفت بچه های گچساران و باشت می باشد . ایول تاج، بنازم غیرتت
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جهت یاد آوری د ر خواست لیست با نظر با باورسا د بوده
نفتي
Iran, Islamic Republic of
اقاي تاجگردون افرادي كه توسط برادرت به نفت معرفي مي شدند اختلاف رتبه زيادي داشتند. جهت اطلاع رتبه 13 يا 14روي سمتهاي الف يا ب قرار نميگيرند.البته دختر خواهر و دختر برادر ...وتعدادي نيرو در بيمارستان نفت كاشتي.الان هم مجبوري دنبال پيمانكاران باشي چون انتخابات خرج دارد.اينشاءالله اعتلاف اصولگرايان بر كانديد واحد قطعي است.وعده ديدار 24 اسفند 94.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
همکار عز یز فضا ی سبز چند کا رمند دارد
همکار ترابری
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
همکار جون
Iran, Islamic Republic of
از خیلی چیزها خبر ند ا ری
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب دكترتاج گردون با سلام
چرا درخصوص ليستي كه از طريق برادرشمابه آقاي باورساد داد شد شفاف سازي نمي كنيد خيلي از كاركنان ليست را رويت نمودند
با شتی
Iran, Islamic Republic of
برو ای جدای مسکین در خانه علی زن
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب دكتر
كارمند وكارگري كه از ساعت 8شب به سركار مي رود وساعت 9 فردا برمي گردد آيا نبايد خانواده اش در امنيت باشد مشكل شما اين است كه افرادي كه در نفت نماينده شما هستند به درستي به شما اطلاع رساني نمي كنند لطفا" بيشتر تحقيق فرماييد
نفت
Iran, Islamic Republic of
ما هی را هر موقع از آب بگیر ی تا زه است
علی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می کنی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
همه کارهای فرودگاه را مهندس پاکدل انجام داد، چرا میخوای فرودگاه را به اسم خودت تموم کنی
شعری درمدح تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
ما را به رخت وچوب شبانی فریفته است این گرگ سالهاست که با گله آشناست
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب دكتر آيا دليل عدم تخصيص تانكر وتامين سوخت هواپيما براي شما مشخص شد ؟وآيامدير واداره مربوطه نبايد جوابگو باشد ؟
نفتی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات همه شهروندان-
درودبرتاج گردون وهمه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی
شهروندان عزیز.... پروژه ها کارکرده وحساب وکتاب وحسابرسی را قبول ....... با گروه وتیمش وای به حال این سرزمین با این مدیران
شهريار
Iran, Islamic Republic of
سلام 1-فنس كشي دورزمين هاي پراكنده شركت براي حفظ مالكيت اراضي است نه طرح انگليسي!!2-تاكنون هيچ منطقه مسكوني نفت ازسايرمناطق مسكوني جدانشده است 3-
آيااطلاع داريدكاركنان رسمي نفت حق ورودباخودروي شخصي به محدوده اداره مركزي راندارنددرحالي كه پيمانكاران به راحتي واردمحدوده مي شوند؟4-لطفآبفرماييداگرنفت نقشي درتامين سوخت هواپيماهانداشته است پس تاكنون پروازهاچگونه انجام مي شد؟5-بالاخره معلوم نشداگرموضوع ماليات حل شده پس اين 10%ماليات كه هرماهه كسرمي شودچيست؟6-بپذيريم وبپذيريدكه مديرعامل شركت نفت گچساران فردموفقي دردوركردن نفت گچساران ازسياسي بازي بوده است اگرچه اين وظيفه هرمديروظيفه شناسي است.
دوست خوب
Iran, Islamic Republic of
اقاي تاجگردون تا جاويي كه من ميدانم ٢ هفته ١ بار با پول مردم گچساران سفر خارج مي روي
راستي زن و بچه خود را چرا در خانه ٢ ميلياردي قرار دادي؟؟ چرا انها را هم به گچساران نمي اوري؟ اينجور از درد مردم با خبر مي شوي؟
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون اگر دنبال تغییر اساسی در نفت هستید راه کار مشخص است.چاره کار انتخاب یک نیروی بومی و با اصالتی است که در بین اصلاح طلبان و جناب عالی و عموم کارکنان نفت مقبولیت داشته باشه .خیلی نیاز به فکر هم ندارد .اگر به واقعا ناراحتی بسم الله
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام . آقای دکتر از شما واقعا"بعیده و بعنوان کسی که به شما رای داده انتظار نداشتم . شما که دنیا دیده ای چرا ؟ ما در مناطق خارج از گچساران شیفت کار میکنیم خانواده هایمان باید امنیت و خودمان آرامش فکری داشته باشیم . کسی که 12 ساعت کار کرده بایستی حداقل 8 ساعت با آرامش بخوابد نه اینکه برایش مزاحمت ایجاد شود شرایط شغلی را در نظر داشته باشید ، ضمن اینکه در همه شهرها اطراف منازل سازمانی بجای فنس دیوار کشیده اند . تقوا را سر لوحه کارتان قرار دهید .
کارگران روز مزد باشتی
Iran, Islamic Republic of
باورصاد فقط از اصول گرایان حمایت می کند وبا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانها در تماس است
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اقاي تاج گردون مهندس باورساد خيلي حرف براي گفتن بر عليه شما به واسطه دخالت هاي نابجاي شما در كار هاي شركت نفت ان هم بر خلاف شما با آرائه سند و مدرك داره پس يه كاري نكن كه صبر مهندس از اين همه تهمت و جو سازي شما به سر بياد پس بزار اين سال اخر كاري شما در مجلس با آرامش و ابروداري واستون به پايان برسه.در ضمن به مردم فهيم گچساران گفتيد كه تا الان چندين بار به ديدار وزير نفت و مدير عامل شركت نفت رفتيد و از انها در خواست بركناري مهندس باورساد رو كرديد ولي هر بار به واسطه لياقت مهندس باورساد وسالم و كاردان بودن ايشان كه از چشم وزير و مدير عامل شركت نفت هم پوشيده نيست هر بار جواب منفي شنيديدبله اقاي نمايده به ظاهر دلسوز براي مردم كمي هم به جاي تلاش كردن براي منافع شخصي خود و بستگان و دوستان خود كه نمونه بارز ان را در انتخاب فرماندار جديد كه از اقوام نزديك شماست ميشه ديد به فكر مردم محروم شهر كه فقط شعار ان را ميدهيد باشيد.
کمایی باشت
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران در تاریخ نشان داده اند با قحطی و گرسنگی کنار می آیند ولی در مقابل زیاده خواهان ولو منتخبین خود کوتاه نمی آیند.آقای تاج حنایت برای مردم شریف باشت دیگه رنگی نداره.
هم کیش
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج از خدا بترس و اینقدر دور بر ندار؟! هی هر روز برای یکی شاخ و شونه می کشی از رییس جمهور تا باورساد! دست بردار آقا کوتاه بیا خوبیت نداره! رای ارزش این حرفا را نداره.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
٢ ميليارد چند تا صفر داره؟؟؟؟؟؟؟ تاج تو ٢ ميليارد پول داري؟ لعنت به من كه تو نماينده مني
ﻫﺸﺪاﺭ
Iran, Islamic Republic of
اﺯ ﺗﻌﺩاﺩﻱ اﻧﮕﺸﺖ ﺷﻤﺎﺭ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﻣﻲ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﻘﺘﺪﺭﺷﻬﺮﻣﺎﻥ ﺑﻲ اﺣﺘﺮاﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ اﻋﻼﻡ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ ﻓﻌﻼ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ ﻛﻪ ﻳﻚ اﻧﺴﺎﻥ ﻣﻮﻣﻦ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. ﺳﻜﻮﺕ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ ﻭﻟﻲ اﮔﺮ اﺩاﻣﻪ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﻣﺠﺒﻮﺭﻳﻢ ﻛﻪ ﺁﻥ ﻛﺎﺭﻱ ﺭا ﻛﻪ ﻧﺒﺎﻳﺪاﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻴﻢ ' ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺪﻫﻴﻢ.
ﻻاﻗﻞ اﺯﺗﺠﺮﺑﻴﺎﺕ ﻗﺒﻠﻲ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺩﺭﺱ ﻋﺒﺮﺕ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺣﺮﻳﻒ ﻫﻤﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻢ.
ﻟﻂﻔﺎ ﺟﻮﺷﺮﻛﺖ ﺭا ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﻳﺰﻳﺪ.
ﺭﺳﺘﻢ ﺩﺳﺘﺎﻥ
Iran, Islamic Republic of
ﭘﺎﻛﺪﻝ ﺭا اﻃﺮاﻓﻴﺎﻧﺶ ﺧﺮاﺏ ﻛﺮﺩﻧﺪ. .ﺁﻗﺎﻱ ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ ﻣﻮاﻇﺐ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺎﺩاﻥ ﺑﺎﺵ.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در نقدمدیریت آقای باورساد
1-در مدیریت هیچ مدیرعاملی ندیده بودیم که یک نفر کارمند بلا سمت در شرکت نفت وجودداشته باشد حتی کسانی که از هرنظربا آنها مخالف بودند. بعنوان نمونه زمانی که آقای پاکدل به مدیریت رسید و تصمیم گرفت آقای رایگان را ازمدیر خدمات بردارد اول تقاضا کرد امور سازمانی پست مشاوری با همان رتبه سازمانی جهت آقای رایگان ایجاد کردو بعد اورا از مدیر خدماتی برداشت در صورتی که از بدو ورود آقای باورساد چندین نفر بدون دلیل و صرفا بخاطر ذهنیت سیاسی بلا سمت شده و مهمل وبدون شغل در محل کار فقط حضور فیزیکی دارند
2 در ادارات افرادی هستند که از لحاظ رتبه سازمانی درجا می زننددر صورتی که در همان اداره یا ادارات دیگر شرکت سمت سازمانی متناسب خالی برای آنهاوجوددارد ولی آقای باور سادبدلیل اختلافات سیاسی و...مانع حضور آنهادر این سمت هااست
*کدام مدیریت ؟؟اگر ایشان بتشخیص خود این کار هارا انجام می دهد که باید گفت این رفتار وعمل ایشان عین سوء مدیریت بلکه ندانم کاری وضد مدیریتی است و اگر به توصیه دیگران است که دنیا و آخرت خود را به تمنای دیگری خراب و حتی سیاستبازی در شرکت نفت را به اوج رسانده است عملی که برخلاف شعار وی بوده است
3 در مدیریتهای قبل با توجه کمبود منزل سازمانی برای پرسنل شرکت خیلی از منازلی که ارگانها و ادارات خارج از شرکت تصرف کرده بودند با حکم قضایی تخلیه شدند و امید خانه دار شدن همکاران بیشتر شد ه بود ولی متاسفانه همان منازل و حتی تعداد بیشتر بر آن را که حق مسلم کارکنان زحمتکش در گرما و سرما و بیابانها است را بخاطر کسب حفظ موقعیت خود و کسب حمایت به افراد غیر شرکتی وصاحب منصب دیگر نهادها و ادارات واگذار نموده است
از ماهیت وشخصیت و سوابق بعضی از افرادی که به آنها مسولیت داده نیز صرفنظر می کنم ** کدام مدیریت ؟؟؟؟؟؟؟؟ وووووو
----------------------------
اما در جواب فرمایش جناب دکتر تاجگردون که فرمودند: به نمایندگی از مردم گچساران اعلام می کنم که فنس کشی و ایجاد حصار ممنوع است، فنس کشی مربوطه به دوران انگلیسی هاست و بین منازل شرکت نفت و منازل سایر مناطق گچساران هیچ تفاوتی نیست و ایجاد منطقه حایل باعث نفاق و تفرقه است .یا آور می شوم که باید بپذیریم افرادی که در مناطق عملیاتی دور از خانواده فعالیت می کنند و بعضا زن و فرزندشان را معمولا در صبح زودقبل از خروج وشب دیر هنگام بعد از مراجعت از کار میبینند خاطر شون به این خوشه که خانوادهاشون در امنیت و آرامش هستند و تجربه نیز نشون داده که محیط شرکت با وجود نیرو های حراست شرکت بیشتر مورد توجه سارقان و ارازل و اوباش بوده است برای ایجاد امنیت بیشتر است نه بحث دیسیپلین و نه فنس کشی مربوطه به دوران انگلیسی هاست و بین منازل شرکت نفت و منازل سایر مناطق گچساران نیز هیچ تفاوتی نیست و اگرایجاد منطقه حایل باعث نفاق و تفرقه است باید مناطق دیگر را مورد توجه بیشتر قرار داد منطق درستی نیست که مناطق بیشتر برخوردار را به مناطق کمتر برخوردار تبدیل کنیم پس فلسفه وجودی نماینده و دیگر مسولین چیست فرموده جنابعالی :(شرکت نفت را به حالت همان ضرب المثل خاله خرزویی در آورده اید و از سکوت مردم شریف این دیار سواستفاده می کنید) درست است و این حقیر با این عبارت موافقم .شرکتی که باید در آن دید فنی و اقتصادی حاکم باشد از جانب سیاسیونی که حضرتعالی با توجه همین فرمایشاتتون از آنها مستثنی نیستید متاسفانه با مهرچینی سیاسی صرفنطر از کی باشدبه خاله خرزویی تبدیل شده است آخه تا کی ؟؟ کی باید این مسایل راحل کنه ما که همه مان مثل همیم پس ...
بفرموده امام علی ع روگار آنقدر زیر وبرتون کندتا جوهره اصلی هرکس ظاهر بشه . انشاا... همه مان را نیات و کار خیر موفق بدارد والسلام
كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
جناب بجاي اين بگو اين آقاياني كه الان باورساد آورده لياقت داشتند يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز سيستم هيچ كدام را تاييد نكرده پس يعني شرايط ندارند؟حالا جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب دلسوز
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز>>..
باورساد در حدي نيست كه بتواند نقطه ضعفي از تاج بگيره.تاجگردون يك چهره ملي و از افتخارات اين نظام است .با دوتا كامنت آدمهاي پاچه خواري مثل شما تحت تاثير قرار نخواهد گرفت.
خدايا از خلقت تاجگردون متشكريم.
جواب كمايي باشت
Iran, Islamic Republic of
آقاي كمايي
35000 راي مردم گچساران در12اسفند90 به فرزند رشيد خود غلام تاجگردون پاسخ شما است.خودت را بجاي مردم گچساران جا نزن.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خودتم معلوم هست چی نوشتی فکرکنم دوکلاس سواد سیاسی هم تداری
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
اسیاب ب نوبت حالا نوبت دکتر غلامی هس مدیر عاملیت مبارک
کارمند
Iran, Islamic Republic of
برادر جان اینایی که اسم بردی که برادران مسجدسلیمانی و بختیارین پس نیت تو هم مشخص شد
از قدیم گفتن هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیرد.
چرا افرتد بومی این شهر نباید دربدنه شرکت سمت بگیرند چقدر شماها بخیلید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خودت احتمالا بختیاری هستی که اینقدر داغ کردی و چوب بختیاری هارو به سینه میزنی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاعتات اقای باورساد با جشن ساز و فولادی هماهنگ است و از ایندو خط میگیرد اگر نمیدانید بدانید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تاج کهومثل شما گدا نبوده از قدیم الایام وضع مالیش توپ بوده
درضمن افطاری دادن به مومن ومسلمان و یا مستمند جزو واجباته
کارمند
Iran, Islamic Republic of
برو بچه جون برو جوجه هاتو بشمار
کارمند
Iran, Islamic Republic of
ایخریش
اگر نموردیم نه پیریم ایبینیش کی مرد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خواهی دید کی زرد از آب در میاد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز برو بخشنامه مالیاتی رو بخون وبعد در مورد کسی قضاوت کن
هر کارمند سالیانه حدود بیست میلیون باید مالیات میداد اینو دیگه که تاج نگفته بود اقای غلام قاسمی وکه مدیر امور مالی شرکت نفت گچسارانه گفته
بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوستان و کاربران گرامی
لازم است به سمع و نظر دوستان برسانم که نظارت و دخالت در امور ادارات و سازمانهای دولتی و غیردولتی جزو وظایف اصلی یک نماینده قوی و توانمند است من موافق سیاسی کاری نیستم ولی انصافا ببینید نماینده های قبلی با شرکت چه کردند.کاش کمی منصفانه تر قضاوت مسکردیم بدون حب وبغض های سیاسی و قومگرایی...
اگر دکتر تاج گردون اراده کند با نفوذ و جایگاهی که در مجلس و در بدنه دولت تدبیر وامید دارد براحتی وزیر نفت را به چالش خواهد کشاند مدیرعامل نفت گچساران و امثال مدیر خدمات که جزو مدیران میانی و حتی مدیران صفی شرکت محسوب میشوند پس بهتراست انسان در حالت عصبانیت کمی تامل کند و حرف غیرکارشناسانه و بدور از ادب و نزاکت نزند که بسیار پشیمانی در بردارد
بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران خیلی فهیم تراز این حرفان خودشون خوب وبد را از هم تشخیص میدن عملکرد باورساد و دوستانش در تهران بسیار مخرب جو گچساران است.کدام مدیر بومی را تا الان دیدید که خالصانه دل برای یک شهر دیگر بسوزاند.بخدا علاج درد این شهر مدیر بومی در نفت است وبس
به نماینده محترم و فهیم گچساران عاجزانه به عنوان یک کارمند قدیمی شرکت نفت توصیه برادرانه میکنم که دست بیگانگان و غیر بومی ها را از این شهرو دیار برای همیشه قطع کنید.باتشکر
ﺩﻟﺴﻮﺯ
Iran, Islamic Republic of
ﺗﻮ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻲ ﮔﻲ
Iran, Islamic Republic of
بابا این دکتر جنابعالی هم فقط ادعای خالی و بس و از اوناست که خدا نکنه به قدرت برسه پدرش هم یادش میره
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اگه كساني كه از مهندس باورساد حمايت مي كنند پاچه خوار هستند از نظر شما حمايت شما از اين نماينده جه اسمي داره دوست عزيز.
موج دوم
Iran, Islamic Republic of
در جواب آن آقاياني كه چاپلوسي باورساد را مي كنند عرض كنم:
مگر بي نظمي چيه؟
چندين نفر از افرادي كه ايشان روي سمت هاي شركت گداشته اند الان بلاتكليف هستند و اين يعني اوج بي نظمي و ندانم كاري.
شركت كه زماني نظم و دسيپلين آن تا عرش ميرفت الان شده محله برو بيا.الان افراد بي كفايت شده اند رييس فلان اداره.واقعا شان و منزلت و جايگاه افراد در شركت از بين رفته است. دكتر تاجگردون به خوبي معضلات شركت را تشخيص داده است.وما از ايشان خواهشمنديم زودتر آرامش را به نفت برگردانند واقعا همه خسته شده ايم.برخي مديران و روساي قبلي كه فرزندان اين آب و خاك و سختي كشيده اين شهر و ديار هستند الان بدون سمت باقي مانده اند.

آقاي تاج اگر نماينده ماهستي بايك يا علي كار را تمام كن.و 2راه بيشتر نداري

1- يا زودتر آرامش را به نفت برگردان
2- يا تغييرات لازم را انجام بده.چون اين شركت مال يك عده خاص نيست.


هرچند از اين بي نظمي هاي نفت خيلي عصباني هستم ولي پيشاپيش عيد همگي مبارك.التماس دعا.
چماق لري
Iran, Islamic Republic of
به خدا ظلم است 70% اين شهر را لرها تشكيل داده اند و آن وقت باورساد 90% از انتصاباتش غير لر هستند.

آقاي باورساد خدايي آيا اين انصاف و عدالت است.
آيا اين توهين به تخصص و تعهد جوانان لر زبان نيست.
من حس ناسيوناليستي ندارم ولي مگر همين بچه هاي لر نبودند كه در زمان جنگ با نثار جان و بدنشان اين شركت را نگه داشتند.
آيا اين است عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج باورساد ول کن این شهرداری بچسب که در اینده رقیب اصلی خودته در انتخابات با این کارهایی که مردمو گول میزنه بیاین پروانه با40% تخفیف از اون ور مردم شهرو با حق حذف پارکینگ در هر طبقه سیخ داغ میکنه از این وضعیت مانع ها که روز به روز با این ایده قشنگش بیشتر میشه که تو هر کومش چقدر اسفالت مصرف میکنن به جای اینا از مانع های بهتری و قشنگتری و این همه اسفالتو بیان تو خیابان اصلی که پر از چاله چوله هست درست کنن
بینا
Iran, Islamic Republic of
چی میخواستی بگی
من که هر چی خوندم متوجه نشدم
الان تاجگردون خوبه یا بد?
امینی خوبه یا بد?
اینا که گفتی که یه مزیت بود بنده خدا اگر هدفت تخریب بوده
......
Iran, Islamic Republic of
از طریقه نظر دادنت، شخصیت و میزان توانایی هات مشخصه.
دوست گچسارانی
United States
باورساد برو
باورساد بای بای
.....این همه کامنت رو چطور حال داشتی بنفع باورساد بنویسی
ﻧﻨﻪ ﮔﻞ ﻣﻤﺪ
Iran, Islamic Republic of
ﺟﻨﺎﺏ ﮔﻞ ﺑﭽﻪ...ﻣﮕﻪ ﻟﻴﺴﺖ ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ اﺧﺘﻼﻑ ﺭﺗﺒﻪ ﻧﺪاﺭﻧﺪ....ﻫﻤﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﭼﻮﻥ اﺯﻧﻆﺮ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲ ﻧﺪاﺭﻧﺪ.
ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ ﺟﻮاﺏ ﺑﺪﻩ
Iran, Islamic Republic of
آﻗﺎﻱ ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﻛﻪ ﺩﻡ اﺯ ﻋﺪاﻟﺖ ﻣﻴﺰﻧﻴﺪﺏﺮاﻱ ﻧﻴﺮﻭﻱ ﻛﺎﺭﺩاﻧﻲ ﻭﺗﺼﻠﻜﺮﺩﻩ و ﻣﺘﻌﻬﺪﻱ ﻣﺜﻞ ﻣﻬﻨﺪﺱ ش. ا ﭼﻜﺎﺭ ﻛﺮﺩﻱ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﺪاﻧﺴﺘﻴﺪ ﺣﻖ اﺵ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﺎﻛﺪﻝ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺷﺪ و ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻣﺘﻲﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ اﻳﺸﺎﻥ ﻣﻴﺪاﺩﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻓﻨﻲ ﺑﻮﺩ.
چﺭا ﺳﻜﻮﺕ اﺧﺘﻴﺎﺭ ﻛﺮﺩﻱ? ﻣﻴﺪاﻧﻴﺪ ﺷﺨﺺ ﻣﻮﺭﺩ اﺷﺎﺭﻩ اﺯﻧﻆﺮ ﺭﺗﺒﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ اﺯ ﺣﺎﻣﻲ ﺷﻤﺎ ﻳﻌﻨﻲ ﺁﻗﺎﻱ ﺑﻮﺭﺩ ﻫﻢ ﺑﺎﻻﺗﺮاﺳﺖ?
ﻣﻴﺪاﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﺷﺨﺺ ﻣﻮﺭﺩ اﺷﺎﺭﻩ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺭﺩﺗﺮﻛﺶ ﻫﺎﻱ ﺑﻤﺒﺎﺭاﻥ ﻫﺎﻱ ﺩﺷﺖ بﺗﻮﺳﻄ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎﻫﺎﻱ ﻋﺮاﻗﻲ ﺭا ﺑﺎﺧوﻪ ﻫﻤﺮاﻩ ﺩاﺭﺩ.
ﭼﺮا ﺑﻌﺪاﺯ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻣﻴﺰﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻠﻲ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺧﻮﺩ ﺭاﻓﺮاﻣﻮﺵ ﻛﺮﺩﻳﺪ.اﻟﺒﺘﻪ ﻫﻢ ﺷﻤﺎ ﻭﻫﻢ ﻣﺎ ﺩﻟﻴﻞ ﺁﻥ ﺭا ﻣﻴﺪاﻧﺴﺘﻴﺪ.ﻭﻟﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻡ اﺯ ﻋﺪاﻟﺖ ﻭﺧﺪﻣﺖ ﻧﺰﻧﻴﺪ.
سهراب
Iran, Islamic Republic of
به جا گفتی-کاشکی بعضی ها متوجه شن کاشکی
هدی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج باورساد که نیروی خودته.راستی فنس کشی دور خونش که حکم حق توحش مردم گچساران را داره دیدی؟سه ساله از این قضیه میگذره تازه یادت اومد اعتراض کنی؟دکتر قلابی حنات دیگه رنگی نداره.
همشهری ترک و لر و بهبهانی ..
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای تاجگردون یکی به نعل میزنه یکی به .....
یه جا مدافع نفته و جای دیگه نفت را میکوبد ..
البت لر هر چی میگه از درد دل میگه ..معلوم نیست اگر مدیر فعلی آقای باور صاد منتخب خودش بود باز اینگونه حرف میزد ...
مثل دوران احمدی نزاد .تا زمانیکه سر کار بود دوستانیکه حامیش بودند .از همه کارهایش دفاع میکردند .تا زمانش بسر آمد همان ها بر علیه اش بودند .آقای تاجگردون همین شرکت نفت در انتخاب شما چقدر نقش داشتند و چقدر قبل و الان از امکاناتش شما و دیگران بهره میبرید .و نمکدان میشکنید .زهی تاسف.....
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
سالمترین یا سالمندترین ؟؟؟؟
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
میدونی عزیز من که مهندس پول تختواب دو نفره و یخچال شخصی خودش رو از شرکت نفت پرداخت کرده حتی پول روتختی 750000تومانی که شب روش میخوابه؟ یا میدونی و مغرضی یا نمیدونی و مدیون. اگر هم پافشاری میکنی تا اسنادش رو جهت اطلاع عموم به جراید بدیم؟
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
آقای نیمه محترم اول ببین کی شایستگی داره بعد اظهار نظر بفرما کسی که درس خونده کسی که کار کرده وارده به این کاره یا کسی که به فکر خودشه آقای فلانی
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
هونه لاری بساط بیکاری رو جمع کن دکتر غلامی عشق است وبس
بومی
Iran, Islamic Republic of
بله توانمند دردادن منازل شرکتی به غیر شرکتیها که در70 سال گذشته بی سابقه بوده، دادن زمینهای شرکت به دیگران، دادن مغازه های شرکت به ....، بیرون کردن مدیران سالم وتوانمند وآوردن مدیران ضعیف وفاسد،..جذب، بستن درهای شرکت نفت به روی مراجعین و.....
بومی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.میخوام بدونم مگه نیروهای بومی و دلسوز ما چه مشکلی دارن که یه بختیاری پر ادعا بیاد و مدیریت شرکت نفت رو به عهده بگیره?!!!
Iran, Islamic Republic of
هر کی برا بیکاری جوونای این شهر کار کنه اون مرد عمله ، من لیسانسه الان بیکار
سلام اقای تاجگردن اگه ممکنه یه فکری. برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وقرار دادی کنین ممنونم
Iran, Islamic Republic of
سللان جناب تاجگردن نماینده شریف گچساران وباشت اگر ممکنه ی. فکری برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکت

ی انجام دهید. ممنونم
سلام اقای تاجگردن اگه ممکنه یه فکری. برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وقرار دادی کنین ممنونم
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای تاجگردون نماینده شریف گچساران وباشت اگه ممکنه یه فکری بحال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی کنیدممنونم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این فنس کشی باهماهنگی قبلی باآقای تاجگردون انجام شده اگه نه چراالان جمع نشده پس
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1