تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۵۶۸۱۸

تخريب تاجگردون، تهديد اصولگرايان، تحریک اصلاح طلبان

۵۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ايمان محمدپورفتحiman-mohammadpoor
روزهاي گذشته مصاحبه هاي متعددي از سيد قدرت الله حسيني بحريني، نماينده سابق مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي در سايت هاي خبري استان منتشر شد.
سخنان متفاوت ايشان موجي از عكس العمل هاي مثبت و منفي در ميان همفكران و مخالفين فكريش در پي داشت. حال پس از چند روز كه بگو مگو ها در اين زمينه فروكش كرده و التهابات اوليه تسكين يافته است، مي توان از زاويه تحليلي به مصاحبه هاي مذكور پرداخت.
*انگيزه و هدف سيد چشم رنگي اصولگرايان گچساران و باشت از اين حضور غير مترقبه و مداوم، بعد از مدت ها بي خبري در رسانه ها و انجام مصاحبه هاي متعدد چيست؟؟
اين سؤالي است كه قطعا ذهن بسياري از اهل تعقل و تفكر را به خود مشغول كرده و هركس گمانه اي مي زند و فرجام را به رصد مي نشيند.
تقريبا از چند ماه پيش، اصولگرايان گچساران و باشت جلسات متعددي را در جهت رسيدن به نقطه مشترك يا به بياني ديگر ائتلاف بدون گزينه، برگزار كردند و همانطور كه خود سيد قدرت در مصاحبه با خبرنگار كبنانیوز تأييد كرده، در زمينه ائتلاف هيچ صحبتي با او نشده است.
برداشت نويسنده اين است كه اولين هدف حسيني بحريني از انجام مصاحبه با رسانه ها، تهديد دوستان اصولگرايش در گچساران و باشت است كه در صورتي كه خود يا يكي از يارانش گزينه نهايي ائتلاف نباشد، اجازه نمي دهد ائتلاف صورت پذيرد و اين يعني « منم بازي يا بازي خراب » در واقع سعي مي كند از كانال هاي مختلف به ائتلاف مذكور ضربه بزند:
1- وحدت را خوب مي داند اما استارت ائتلاف همفكرانش را عقلاني نمي داند و به اين طريق اصل آن را زير سؤال مي برد.
2-هر چند تأكيد دارد كه در انتخابات آينده كانديدا نخواهد شد، اما در لفافه بيان مي كند كه چنانچه ائتلاف هم صورت بپذيرد، گزينه نهايي يا بايد خود ايشان باشد يا از نيروهايش. در اين زمينه جملات رمز داري بيان مي كند:« به فرض كه تصميم بگيرم و بيايم، مگر نبايد پول خرج كرد و پشتوانه مالي داشت، كي مي خواهد پول خرج كند(نكته: چنانچه كسي پيدا بشود و پول خرج كند، من هستم)-اگر نماينده شوم، قطعا پاكدل را مدير نفت مي كنم(نكته:رأي ليشتر و خير آباد را نياز دارم)- در بركناري فولادي وندا خودش را بي گناه جلوه مي دهد و مقصر را سيد اكبر عليزاده معرفي مي كند(نكته: به دست آوردن دل ترك زبانان اصولگرا) - اگر من نبودم تاجگردون با رأي بيشتري پيروز مي شد، بخشي از رأي من به سمت آقاي تاجگردون مي رفت و رأي ايشان به بالاي 40000رأي مي رسيد(نكته: چنانچه من گزينه نهايي نباشم، قسمت زيادي از رأي من به سمت تاجگردون مي رود) - بركناري خواجه زاده از پيام نور را به صورت زيركانه اي به تاجگردون ربط مي دهد، آنجا كه مي گويد بركناري ايشان در دوره من نبوده و من نفوذي نداشتم » -اين جملات نشان مي دهد كه ايشان قطعا در انتخابات مجلس آينده كانديدا خواهد شد و از الأن دارد زمينه سازي مي كند.
3-براي ائتلاف نانوشته همفكرانش در گچساران و باشت تعيين تكليف مي كند و تأكيد دارد بايد كانديداي نهايي فرد جديدي باشد كه به هر حال احساس شود كه توان دارد، همچنين سعي مي كند براي تعداد زيادي از اصولگرايان گچساران و باشت توقع ايجاد كند كه مي توانند كانديداي نهايي ائتلاف باشند و از اين طريق به ائتلاف دوستانش ضربه بزند.افراد مختلفي مثل: خواجه زاده، فولادي وندا، مرادي، جشن ساز، صابري، زينل زاده، پاكدل، احمدزاده و....
دومين هدف سيد قدرت از انجام مصاحبه هاي مذكور تضعيف نماينده فعلي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي است. اين هدف خود را هم از راه هاي مختلفي دنبال مي كند:
1-قبولي دكتر تاجگردون در انتخابات 12 اسفند 90 را با ترفندي خاص حاصل رأي شهرهاي همجوار مي داند.
2-تلاش مي كند عملكرد دكتر تاجگردون را زير سؤال ببرد:«در جواب خبرنگار كه در مورد تغييرات حاصله در باشت سؤال مي كند، پاسخ مي دهد: تغيير خاصي نديدم!-در زمينه چينش مديران گچساراني و باشتي در مركز استان كار خود را همراه با سختي هاي زيادي مي داند اما كار تاجگردون را خيلي آسان مي داند! و...
3-خيلي سعي مي كند سطح توقعات مردم نسبت به تاجگردون را بالا ببرد. به اين جملات كه توجه كنيد به نيت ايشان پي مي بريد:« هم بودجه در دستان تاجگردون است، هم استاندار كاملا گوش به فرمانش است، هم مديران در اختيارش هستند براي فرمان بردن و هم خودش آدم توانمندي است- استاندار فعلي هر چه تاجگردون بگويد ردخور ندارد، كافيست بگويد فلان فرد به درد اين جايگاه مي خورد - خوبي آقاي تاجگردون در اين است كه هر چه به مديرانش بگويد نه نمي گويند و تا آن را انجام ندهند از پاي نمي نشينند - در جواب سؤال خبرنگار كه از ايشان مي خواهد كه به استاندار نمره بدهد با فرافكنی خاصي جواب مي دهد: آقاي استاندار هم خط تاجگردون است، تاجگردون ايشان را به استان آورد و از ايشان حمايت مي كند، طبيعي است كه  حرف آقاي تاجگردون بيشتر برش داشته باشد و...»- با اين سخنان دو هدف را دنبال مي كند، يكي بالابردن توقع نسبت به تاجگردون و ديگري  قرار دادن ايشان مقابل آقاي استاندار.
4- سعي دارد با ظرافت خاصي رابطه تاجگردون و زارع را تيره نشان دهد و با جملاتي خاص بر آتش اين اختلاف مي افزايد، آنجا كه عامل عدم توفيق نيروهاي زارع براي پست گرفتن را دكتر تاجگردون مي داند و باز در جاي ديگري از مصاحبه با خبرنگار كبنانيوز عنوان مي كند: تاجگردون بايد تلاش كند الان كه جو بر عليه گچساران و باشت است از فرصت استفاده كرده و تا مي تواند از بچه هاي گچساران وباشت بگذارد مركز استان.
با اين جملات زيركانه اهدافي را دنبال مي كند؛
1 - حساسيت نسبت به بچه هاي گچساران و باشت را بيشتر كند و در مقابل توقع ايجاد كند كه تاجگردون بايد نيروهاي بيشتري را به مركز استان ببرد.- در صورتي كه با يك حساب سر انگشتي مي توان پي برد كه نيروهاي گچساراني و باشتي در مركز استان به 10 درصد كل مديران ادارات كل استان نمي رسد.
5-آخرين و مهمترين راهي كه جهت ضربه زدن به دكتر تاجگردون دنبال مي كند همان جمله كليدي اولين مصاحبه ايشان در چند روز گذشته است كه از سوي خبرنگار يكي از سايت هاي محلي مورد توجه و تيتر مصاحبه قرار گرفته بود«تاجگردون قطعا نماينده دور بعد گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي است».
اين جمله اكثر اصولگرايان گچساران و باشت را ناراحت و قسمتي از هوادارن تاجگردون را خوشحال كرد.
اما عكس العمل هر دو گروه به اين جمله يك نوع برداشت سطحي است و رمز اصلي مصاحبه هاي سيد قدرت در چند روز گذشته در همين يك جمله نهفته است و هدف اصلي از بيان اين جمله چيزي نيست جز مطمئن كردن تاجگردون از قبولي در انتخابات آينده و ادامه دادن راه فعلي توسط ايشان و نزديك نشدن به بزرگان اصلاحات در گچساران و باشت.
در واقع اصولگرايان گچساران و باشت پي برده اند كه تنها راه شكست تاجگردون در انتخابات آينده، جداكردن بزرگان اصلاح طلب گچساران و باشت از ايشان است و سعي دارند با تحريك هر دو طرف به نتيجه مورد نظر برسند.
**نكته: سيد قدرت حسيني در لابه لاي سخنانش در مصاحبه هاي مذكور واقعيت هاي تلخي را هم بيان مي كند كه خالي از لطف نيست.
1-اصولگرايان گچساران و باشت سبد رأي خاصي ندارند و شرط اصلي پيروزي اصولگرايان را در رد صلاحيت تاجگردون و ديگر كانديداهاي اصلاح طلب و بازي در زمين بي رقيب مي داند.
2- پيروزي بزرگواري در انتخابات هاي گذشته را حاصل بازي در زمين بي رقيب مي داند و تأكيد دارد در صورتي دوباره انتخاب مي شود كه رقيب نداشته باشد...
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بين
Iran, Islamic Republic of
تحليل ابكي وباز حف مفت زدن از ناحيه محمد پور فتح
باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدپور بگو ببینیم تو چکاره ای که نخود هر آش میشی. هر کسی در مورد سیاست حرف می زنه زود خودتو میندازی وسط - بابا با دم شیر بازی نکن که بد می بینی
24
Iran, Islamic Republic of
رویت شد تشکر .
خان باوی
Iran, Islamic Republic of
تحلیله درستی نبود.برو سبزی تو بفروش.
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
واقعا که زیرکانه تحلیل کردی و اصول گرایان همیشه از هر ترفندی برای بدست آوردن قدرت استفاده کرده و می کنند
daneshjo
Iran, Islamic Republic of
باسلام و وقت بخیر به دوستان و همشهریان عزیزم.من کاملا با نویسنده موافقم که سید قدرت تنها سطحی و بی جهت مطالب و مساله ای را بیان نمی کند و اهداف پشت پرده فراوان دارد.ولی یک چیز رو خیلی مطمئنم اینکه اقا از تخریب تاجگردون، تهدید اصولگرایان، تحریک اصلاح طلبان نه تنها سودی نمی برد که اتش به دودمان و وجود خودش می زند.در شگفتم که ایا کس خواهد بود که حاضر باشد بر برگه رای نام سید بحرینی را بنویسد؟؟؟!!!
سید ابراهیم یوسفی
Iran, Islamic Republic of
باسلام و وقت بخیر به دوستان و همشهریان عزیزم.من کاملا با نویسنده موافقم که سید قدرت تنها سطحی و بی جهت مطالب و مساله ای را بیان نمی کند و اهداف پشت پرده فراوان دارد.ولی یک چیز رو خیلی مطمئنم اینکه اقا از تخریب تاجگردون، تهدید اصولگرایان، تحریک اصلاح طلبان نه تنها سودی نمی برد که اتش به دودمان و وجود خودش می زند.در شگفتم که ایا کس خواهد بود که حاضر باشد بر برگه رای نام سید بحرینی را بنویسد؟؟؟!!!
منفی باف
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه منفی بافی ؟ شاید امثال جنابعالی بیشتر از اینکه دنبال واقعیتها باشید دنبال این هستی که با نوشتن یک به ظاهر تحلیل (حتی آبکی ) برای خودت نانی و نوایی و شهرتی دست و پا کنی. اگر انسان از دیدگاه منفی هم بخواهد به حرف دیگران نگاه کند می شود نعوذ بااله کلام قران را هم ورانه تعبییر کرد. بسیار متاسفم که می بینم ادمهای کوچکی مثل شما با تخریب افراد بزرگ نیت بزرگ شدن دارند.فرضا شما امثال حسینی و تاجگردون را هم که تخریب کنید به کجا میرسید؟
جایی بسی تاسف دارد که می بینم چند وقتی است امثال شما با نوشتن تحلیلهای سبک و بی وزن میخواهند خود را به عنوان یک ژورنالیست یا تحلیگر معرفی میکنند، غافل از اینکه این کارها بیشتر یک ذوق خدادادی و هنری است که زایده زور و ...
بی غرض
Iran, Islamic Republic of
باسلام ودعای خیربی شک پیروزی بزرگواری درانتخابات گذشته حاصل میدان بی رقیب بود/
خواجه حافظ شیرازی
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم اگر سید قدرت تنها کاندید مجلس آینده در گچساران و باشت باشه قبول نمیشه زیرا از مجموع کل آرا ماخوذه صحیح باید نصف بعلاوه یک رای بیاورد که این از محالات است .
اهورا
Iran, Islamic Republic of
احسنت بسیار عالی بود.
منابع طبيعي
Iran, Islamic Republic of
برادر محمدپور مدتي بود كه خبري ازت نبود فكر كردم با اعمال نفوذ نماينده محترم مشكل ...حل شده ولي احتمالاً هنوز حل نشده كه داري پاچه خواري ميكني...!!!!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خوب بود تحلیلت البته بابد دبد در مصاحبه بعدیه ایشون چه صحبتی می خواد بکنه و بنظرم زود هنوز در مورد سید قدرت تحلیل نوشتن
و فکر نکنم ایشون فردی باشه که قاطع اعلام کرده نمیام و بعد دوباره نظرش رو عوض کنه که من هستم
نکته دوم هم که این افراد چون قبلا کاندید بودن و رای نیاوردن پس مجموعه انها فکر همه کار رو می کنند .البته ناگفته نماند که تاجگردون هم دولتش سر کاره وهم استاندارش سر کاره وهم تا به حال چون کارهای عام المنفعه انجام داده برای شهر و روستاهای زیر مجموعش و قشر عظیمه مردم ازش راضیند حالا حد اقل بدون در نظر گرفتن سیاسیونمون که ناراضیند وتاج باید به این نکته توجه داشته باشه
خان باوی
Iran, Islamic Republic of
شما همه جیره خوار تاجگردون هستید.خودتون میدونید سید بخواد بیادبه لرزه مینشینید
گچ
Iran, Islamic Republic of
شما همه جیره خوار تاجگردون هستید.خودتون میدونید سید بخواد بیادبه لرزه مینشینید
عطایی دیل
Iran, Islamic Republic of
به نظرم تحلیل خوبی بود . در صورت تایید صلاحیت اقای تاجگردون بدون شک ایشان قبول خواهند شد . خداوکیلی همین سه سال به اندازه 30 سال واسه گچساران و باشت کار شده . انصاف هم چیز خوبیه . ضمنا همیشه در گچساران و باشت اصلاحات بیشترین ارا را داشته مگر بقول اقای محمدپور میدان تک اسبه باشه که اون دیگه حرف دیگه ایه و در اینصورت هم اصولگرایان بیشترین ضربه را نه به اقای تاجگردون که به شهر و دیار خود میزنند . مطمئن باشید مردم شهرهای دهدشت و یاسوج از خداشونه که تاجگردون نباشه چرا که در این صورت یه بی عرضه میاد بالا و همون بلایی رو سر گچساران و باشت میارن که دوره های قبل اوردند و باز فرار بودجه از گچساران و سرازیر شدن به سایر شهرهای استان .
عطایی دیل
Iran, Islamic Republic of
اگه اصولگرایان کاری کنند که اقای تاجگردون تایید نشه . این یعنی خیانت به مردم گچساران و باشت .
خداوکیلی همین 3 سال به اندازه 30 سال واسه گچساران و باشت کار شده .
مطمئن باشید مردم دیگر شهرهای استان از خداشونه که یه بی عرضه ای دیگه ای از گچساران بیاد بالا تا همون کاری رو باهامون بکنند که در این 30 سال گذشته کردند .
به اصول گرایان میگویم : بیایید قدر خدمت تاجگردون به گچساران را بدانیم .
ایشون ادم بزرگیست . نماینده هم که نباشه یا وزیره یا معاون وزیر اما اونی که ضرر میکنه ایشون نیست مردم گچسارانند و باشت .
عطائی دیل
Iran, Islamic Republic of
اگه اصولگرایان کاری کنند که اقای تاجگردون تایید نشه . این یعنی خیانت به مردم گچساران و باشت .
خداوکیلی همین 3 سال به اندازه 30 سال واسه گچساران و باشت کار شده .
مطمئن باشید مردم دیگر شهرهای استان از خداشونه که یه بی عرضه ای دیگه ای از گچساران بیاد بالا تا همون کاری رو باهامون بکنند که در این 30 سال گذشته کردند .
به اصول گرایان میگویم : بیایید قدر خدمت تاجگردون به گچساران را بدانیم .
ایشون ادم بزرگیست . نماینده هم که نباشه یا وزیره یا معاون وزیر اما اونی که ضرر میکنه ایشون نیست مردم گچسارانند و باشت .
ناشناس
United States
تحلیل شما عالی بود چون ماهیت آقای حسینی برای همه مشخص می باشد
باشتي ساكن ياسوج
Iran, Islamic Republic of
زدي توخال.البته بازيگري .. اقاي تاجگردون كمترازاقاي حسيني نيست.بازيهاي كاملا.
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران هیچ ضرری نمیکنند .ازدست یه خان وآقا بالاسری که هیچ کاری براشون نمیکنه وفقظ براشون قیافه میگیره نجات پیدا میکنن وهرکه نماینده بشه ازایشون بیشتر به فکرمردمه.اصلا"ایشون معاون وزیر که نه بره وزیر بشه وقیافه بگیره هرروز توسایت وتلویزیون باشه.
دنا
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا از زاویه مثبت به صحبت های سید قدرت نگاه نمیکنی . صحبتهای ایشون که همش مثبته اگه واقعا" منفی میگفت چه آسمون و ریسمونی میبافتی . آبکی آبکی و مغرضانه بود
شهروندان
Iran, Islamic Republic of
اين همه حسيني ها حعفري ها وتاج گردون ها رفتن جه كردند بزاريد ي دفعه ي تركي بره خدايي اين دفعه ما بايد اگه نملينده ترك مناسبي بود به اونا راي بديم البته تركه راست وچپ نذارند
اتعکاس
Iran, Islamic Republic of
حس قدرت طلبی شبانه روزگریبانگیراین سیدشده وچنان تشنه اش کرده که شب یکبار صبح هم یبار اماده مصاحبه های متعدد شده.اینقدسیاس نباش وجندپهلوسخن نگو .مگه کی بایدپول خرج کند تاتوبیایی.اونهایی که میخای بهت رای بدن دیگه اندرجمع تونیاییند.بااین سخنان انگاراین سیدمتوهم شده.زمان خیلی افکار تموم شده
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
پسر خوب دونی سولگو تولو ایزنن
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
پسر خوب سولگو تولو دارن ایزنن
ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
کاش ایمان جواب دندانشکنی به آقای مدرس میدان که برعلیه تاجگردون وحسینی نوشت
ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
کاش ایمان جواب دندانشکنی به آقای.....میداد که برعلیه تاجگردون وحسینی نوشت که
سار
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کوتاه بیا چیزی که عیان است اینه که حسینی گفته نه اون و نه جعفری احتمال موفقیت ندارن. دوم اینکه تاجگردون قبول میشه حالا شما هی واسه خودت تحلیل کن و طرفداران تاج را بترسون.نترس خبری نیست. تاجگردون عزیز که اصولگراست و جای حسینی را برای لاریجانی و باهنر پر کرده است
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
اين تاج گردوني كه اين همه جيره .... تعريفش رو ميدن واسه اينه كه جيبشون داره از بول بر ميشه و ميترسن با نبود تاج وضع مالي و منصب هاشون تيره و تار بشه ،اما بدونيد جيب معدود نفراتي خيلي زياد باد كرده و دارن استفاده ميكنند ميلياردها در اين دوسال به جيب زده اند ، در صورت لزوم با سند و مدرك ميتونم اثبات كنم ، إفرادي كه ميشناسيدشون، حالا شما هايي كه بدونه هيج خودتون و زندكي تون رو فداش ميكنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!(هر كه خواست ايميلش رو بزاره تا ...)
جمال
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر من و دودمانم که به تاجگردون رای دادیم ما پشیمانیم پشیمانیم پشیمان تا قیومت.
دیلی
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری! همون که با چماق میخواست اقای روحانی بزنه یا همون که سرش نمیشد با کامپیوتر کار کنه؟ کدوم میگی؟
دیلی
Iran, Islamic Republic of
پس چرا سوم شد؟
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
یه بار رمضون عباسی شهردار شد و همه ضرر کردن
منصور خان
Iran, Islamic Republic of
اولا تو ک هنوز تو فکر خانايى اوضات چوله برادر
دوما آگه مردى و ادعاى سواد دارى اسم و فاميلومشخصتاتتو بگو تا همه بشناسنت
سوما معلومه جوابى ندارى ک ب توهين و مسخره کردن رو اوردى
چهارما تو ک معلومه زير ديپلمى برادر ولى هر وقت اونقد مرد شدى ک کار رو عار ندونستى مث محمد پور با فوق ليسانس ....اونوقت بيا قدقد کن
...
....
بیکار
Iran, Islamic Republic of
تا شما «به فکر مردم بودن» را در چه خلاصه کنید!
به فکر مردم بودن معنیش این نیست که همچون نمایندگان قبلی گچساران و باشت دفتر به دست اسامی جوان بیکار را یادداشت کنیم.
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
سلام ایمان عزیز خیلی وقته ازت خبرنداشتم ولی خداوکیلی خوب دست آقا سید روخوندی دونکته مهم یکی اینکه رای لیشتروخیرآباد هیچ ربطی به پاکدل نداره وسید قدرت دوره های قبل براش رای ازسردشت وبهبهان خریدن به نام لیشتر هرچند که مردم لیشتر خصوصا ازجناب تاج ناراحتن به خاطر اینکه هیچ نیرویی دردفترش به عنوان رابط مردم نداره وبلاتکلیفند.
دوم اینکه واقعا نبود نیروهای گچساران درمرکز استان زجراوره چراکه تاکسی نباشه حق مردم گچساران تضییع شده خواهد بود واگر بیسواد ترین فرد رابیارن حاضرنیستن ازبهترین نیروی گچساران استفاده کنندوازبهترین کارهای تاج به حساب میاد انشااله همه به فکر حل مشکل مردم باشیم نه منافع شخصی خودمون............
موسی
Iran, Islamic Republic of
چشم مان روشن اقای محمدپور تو هم امدی بین مردهابابا تو هنوز جوجه ای برو سبزی تو بفروش مثل راه رفتن کلاغ و کبگ سرت نیاد باگذاشتن ریش پورفسوری ادای پورفسورهای داشنمند را در نیارکه خدای نکرده اسم دیارت یادت بره
Iran, Islamic Republic of
از اینکه یک فرد اصلاح طلب به نام تاجگردون از اندیشه وتفکراصلاح طلبی خود اعلان انزجار نموده وبه اندیشه ناب اصولگرایی پیوست یک پیروزی برای اصولگریان محسوب می شود
گرمسير
Iran, Islamic Republic of
كي به تو گفته تحليل كني؟ تاجگردون وقتي سيد قدرت رو دعوت كرده تو مراسمش و با هم بگو و بخند دارند بهرام تاجگردون هم حضور داشته ، چطوري ميشه كه كه سيد قدرت نقشه داشته باشه . نقشه كش اصلي تاجگردونه .اما اين سري طوفان بپا خواهيم كرد . بهتره بيخيال بشه
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
kebnanews@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
واقعا به حال عده ای باید تاسف خورد اگه محمدپور با فوق لیسانس داره سبزی می فروشه نشانه پاک بودن خانواده اش هست کار کردن که عیب نیست مثل امثال شماها نیست که کارتون متر کردن خیابانها و توهین و مسخره کردن هست بعدش مشکل شماها تفکر محمودپور هست نه شغل ایشان . بعدش هم روستای فتح افتخار باوی هستش. یاد بگیریم به تفکرات هم احترام بگذاریم فارغ از شغل و طریقه و ...
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال سید قدرت که منتقدانش (دشمنانش) امثال شماست
گر گلی
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست تو چپی یا راست
تقوی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل جامعی بود.روی احتمالات با درصد بالاتر میتوانستی مانور بیشتری بدهی. فراموش تکن سیاست همان کوه یخی است که بخش اعظم آن زیر آب است و غیر قابل مشاهده.هنوز سخن از آرایش سیاسی گفتن در گچساران زود است.مثلا با آمدن دکتر افشین پور کاملا موازنه فعلی به هم میخورد و تاجگردون به شدت تهدید خواهد شد.اگر دوم خردادی ها روی دکتر افشین پور به توافق برسند که احتمالش هم زیاد است شانس چندانی برای تاجگردون نمیماند.احتمال اینکه در گچساران نماینده ای دور بعد هم به مجلس راه یابد ضعیف است.با توجه به آنچه تا کنون رخ داده است من بر خلاف بقیه شانس چندانی برای انتخاب مجدد تاجگردون قائل نیستم.مگر اینکه سیل حوادث به سمت و سوی دیگری برود.
گرچی
Iran, Islamic Republic of
behboodgorji39@yahoo.com اینم برای آرش کمانگیر
دوست
Iran, Islamic Republic of
مطالب مال ایمان محمدپور نیست یه نفر تو تهران مینویسه به اسم ایشون تو سایت زده میشه من ایشان را میشناسم بنده خدا این سواد را نداره
خردمند
Iran, Islamic Republic of
ایمان جون خودت که میدونی هم تاجگردون و هم حسینی مهره های سوخته هستن چرا اعصاب خودت و مخاطبینو خراب میکنی بابا پای درد دل جونای بیکار گچساران بشین همه چی دستت میاد همینا سال دیگه میخوان رای بدن.
سید ابراهیم یوسفی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و وقت بخیر و خسته نباشید به همه دوستان و همشهریان عزیزم.بسیار متاسف و پریشان شدم از این حجم توهینبه محمد پور عزیز و دوس داشتنی.واقعا باعث شرمندگی و خجالته که عده ای با نهایت بی ادبی و بی منطقی همش از شغل و سبزی فروشی ایمان گفتن.مهم شعور و فرهنگ و شخصیته آقا ایمانه که براخیلی ها الگوست.از باشت و گچسارانی ها خیلی بیشتر از اینها انتظار میره.فرض بر اینکه ایمان و دیگران اصلا محقق و نویسنده و باسواد هم ناشن چرا عده ای کاملا مغرضانه فقط توهین می کنند
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
کو فتحی وسیاست کوبشین خدا غضب چیلت کنه
خامی
Iran, Islamic Republic of
دیروز از سپاهی گشته که رد می شدم دیدم هر دو طرف جاده سخت مشغول کارن به دوراهی باشت رسیدم دیدم یک رو گذر میزنن و سخت روی جاده بوستان کار میکنند به طرف باشت دیدم از کته لوله کشی میکنن نمیدونم چی بود یک گشتی توی باشت زدم ببینم خبری هست که سید گفته بود نیست طرحهای زیادی دیدم که کار میکنن شنیدم قراره آب از بوسنگان بکشن بالا به آبدهگاه هم گاز بدن جاده های خان احمدو پشتکوه آسفالت بشه و ........ نمیدونم چه خبره زمان احمدی نژاد که با گونی پول تقسیم میکردن توی گچساران و باشت خبری نبود ولی حالا با این همه بی پولی اینها از کجا میاد و کاره کیه شما بگین . اما فکر کنم خبرهای خوب همچنان در راهن
غلام
Iran, Islamic Republic of
شهری که نوگرای آن شما باشید وای بهخ حال کهنه گراهاش
روزى روزگارى در فتح
Iran, Islamic Republic of
واقعا شعور ازت ميباره
داریوش فر
واقعابرای اولین بارکه این مطالب را می خونم کاملاشوکه شدم بیشتر این مطالب توهین بود تاتحلیل و انتقاد ومطمئنااکثرشماها قشر تحصیل کرده هستیدومی دانیدکه محدودیت مکانی برای خواندن مطالب ودسترسی به نظریات شما وجود نداردومی دانید که ملاک انتخاب هر نماینده صلاحیت او در خدمت بی منت به مردم وهمچنین بایددرانتخاب زیر مجموعه خود کاملادقت لازم راداشته باشد تاهمه مردم از او راضی باشندلذاانتخاب بامردموهمه این نمایندگانی که اسم اوردین تقریبادر شرایط یکسان سیاسی واقتصادی کشورنماینده مجلس شدندبه جز اقای تاجگردون که ایشان در شرایط بد تحریمی نماینده مجلس شدند که به حق ایشان نقشی سازنده درمدیریت اقتصاد فعلی کشور دارند ومایه افتخار باشت باوی دوست داشتنی وگچسارانی های عزیز می باشدلذا چوب . چماق .کینه ونفرت بایداز دست نوشته های شما فاصله بگیردتا اندیشه های خوب شمادر منظر همه مردم قراربگیرد
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
هر که نما ینده بشه در قبا لش مسوله که کارایی انجام بده اما نماینده ای خوبه که همه مردم را مثل هم بدونه و بین مردم فرق نگزاره الکی سنگ کسی و به سینه نزنید انسان باید به خودش متکی باشه و خدای خود این پست و مقام ها دوام نمیاره و به کسی هم وفادار نیست هر کس که بروه برای قوم و فامیل خودش خوبه همشون از هم بدترن فکر نکنم نماینده خوب پیدا بشه که درد مردم و بدونه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1