تاریخ انتشار
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۵۶۷۳۵

دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمائی

۰
کبنا ؛روز قدس روز حیات اسلام است (امام خمینی (ره))
رهبر معظم انقلاب فرمودند: رژیم غاصب صهیونیستی در حد و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به حساب بیاید. اگر غلطی از آن‌ها سر بزند، جمهوری اسلامی ایران، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
با گذشت سی و پنج سال از ابتکار راهبردی و اقدام تاریخ‌ساز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، شکل‌گیری روح مقاومت و ایستادگی برابر نظام سلطه و استکبار در کالبد جوامع و ملل آزاده و حق طلب- بویژه جبهه ملت‌های اسلامی- واقعیت الهام بخشی را در دوران خطیر تاریخی معاصر رقم زده است.
شاید در آن مقطع تاریخی که حضرت امام خمینی (ره) با صراحت و قاطعیت نسخهٔ محو اسراییل از صفحه روزگار را فراروی جامعه بشری قرار داد، فهم عمیق و واقعی این راهبرد امری دشوار می‌نمود، اما حقایق و واقعیات غم انگیز و رقت بار ناشی از حملات ددمنشانه رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی علیه مردم مقاوم و مظلوم غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌دفاع از هوا، زمین و دریا تنها نقطه چاره ساز و نجات بخش را‌‌ همان نسخه امام خمینی (ره) می‌داند که هم اینک به یک مطالبه جهانی در متن فریادهای مردم در اقصی نقاط جهان تبدیل شده است.
امروز جهان به سمت یک تحول بزرگ در حال حرکت است. خیزش مردمی در قالب جنبش‌های مختلف در سراسر جهان علیه استکبار و نظام سلطه بخصوص خیزش جنبشهای اسلامی در بحرین - تونس –لیبی –مصر –یمن –اردن علیه حکام استبدادی ومرتجع بخصوص مرتجع عرب نوید دهنده تحولات اینده به نفع مردم ساکن در کشورهای اسلامی است ودر ‌‌نهایت پیروزی آنهاست.
طی چند دهه اخیر استکبار جهانی به رهبری آمریکا در صدد ایجاد نظم نوین جهانی با مشارکت صهیونیست‌ها می‌باشد نظمی که تمامی روسای رئیس جمهور آمریکا طی یک ودوقرن اخیر از آن سخن گفتند واسترتژی آن‌ها هم دفاع از غده سرطانی صهیونیسم جهت سلطه بر جهان؟! در این میان هر روز به بهانه‌ای کشورهای اسلامی را مورد تعرض قرار می‌دهد. استکبار جهانی در حال حاضر با تمام ابزار‌های تبلیغاتی که دراختیار دارد در مرحله جدید توطئه دیگری را علیه جهان اسلام اغاز نموده است. از یک سو با شعله ورد نمودن اختلافات قومی وقبیله‌ای و مذهبی در میان مسلمانان بخصوص کشور بحران زده عراق و سوریه و مسلح نمودن برخی از گروههای ارتجاعی در صدد رسیدن به اهداف خویش است. نمونه بارز آن را می‌توان به همزمانی جنایات جنگی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی با جنگ تروریستی عراق و سوریه و جنایات داعش و تروریست‌های تکفیری- بعثی در این کشور‌ها، را می‌توان ناشی از برهم خوردن معادلهٔ قدرت به نفع مردم و جنبش‌های اصیل اسلامی و در ‌‌نهایت مقاومت اسلامی و به ضرر آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی دانست.
حرکت دیوانه وار وحیوان گونه نژادپرستان ضد بشریت با حمله به مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و آسیب رسانی به موسسات درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زود هنگام نجات دهد چرا که شبح هولناک سلاح‌های ساده و ابتدایی رزمندگان فلسطینی بر گنبد آهنین سایه انداخته و با تلفات شهروندان صهیونیست خیالی بودن قدرت آنان ملموس‌تر شده است، گرچه سابقه این ناتوانی در جنگهای ۳۳ و ۲۲ روزه به اثبات رسید ولی هم اکنون اهریمن در خانه خود هم زمین گیر و با التماس به دولت پشتیبانش آرزوی آتش بس دارد ولی زهی خیال باطل که وعده الهی تحقق یافته و امید به محو شدن کشور اسرائیل در عرصه جهان یک امر حتمی است.
دشمن صهیونیستی با سوء استفاده از وضعیت موجود اقدام به کشتار ملت بی‌دفاع و شجاع ومقاوم فلسطین با انواع سلاح نموده است که قلب هر انسان آزاده‌ای را آزرده خاطر می‌نماید. این رژیم حتی کنوانسیون‌های بین المللی از جمله لاهه که بر اساس دیدگاه اکثریت قریب به اتفاق حقوقدانان جهان به حقوق بین‌المللی عرفی تبدیل شده است را نادیده گرفته است. متأسفانه قواعد و مقررات حقوق بین‌الملل و معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی بشردوستانه و قطعنامه شورای امنیت و مجمع عمومی و دیگر مجامع بین‌المللی نتوانسته مانع از ادامه نقض فاحش حقوق بین‌الملل بشردوستانه توسط اسراییل بشود و حتی توافق‌نامه‌های امضا شده بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی نیز مانع استمرار این تجاوزات نشده است.
ما بسیجیان شهرستان بهمئی ضمن تقبیح سکوت مرگبار و در عین حال جانبدارانه سازمان‌ها و مجامع جهانی مدعی دفاع از حقوق انسان‌ها و نیز بی‌توجهی برخی کشورهای عربی- اسلامی در قبال جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه و دیگر نقاط فلسطین اشغالی، در قبال نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و عمق فجایع ناشی از حملات وحشیانه و دیوانه‌وار اشغالگران و نادیده گرفتن جان و مال و امکانات و مقدسات یک ملت تحت بمباران و گلوله‌های توپ از جمله از سوی سران و مقامات آمریکا و هم پیمانان اروپایی و منطقه‌ای کاخ سفید این روند را زشت‌ترین تراژدی ظلم و جنایت را در تاریخ بشریت می‌دانیم.
بسیجیان شجاع وایثارگر شهرستان بهمئی با یاداوری دلاورمردی‌ها و شجاعت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با قلبی آکنده از خشم نسبت به جنایات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها در باریکه غزه و شهید شدن صدهاکودک ونوجوان به ویژه در شجاعیه و دیگر مناطق، ضمن آمادگی جهت دفاع از آرمانهای ملت‌های مسلمان جهان، بخصوص مظلوم فلسطین، از اقشار و آحاد ملت ایران و نیز ملل حق طلب، عدالت خواه و ظلم ستیز جهان برای شرکت پرشور و گسترده در مراسم و راه‌پیمایی روز جهانی قدس جهت دفاع از آرمانهای اسلام بخصوص دفاع از ملت فلسطین دعوت به عمل می‌اورد.
دبیرخانه مجمع عالی بسیجیان شهرستان بهمئی
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1