تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۵۶۵۹۲

همایش بزرگ پیاده‌روی با پخش مستقیم تلویزیونی در یاسوج

۰
کبنا ؛معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش بزرگ پیاده‌وری خانواده 24 مردادماه سال جاری به مناسبت روز آزادگان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش  کبنااسپورت از یاسوج، نشست شورای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور دست‌اندرکاران ورزش استان عصر امروز برگزار شد.
احمد حکمتی‌اصل در این نشست با بیان تاریخچه‌ای از ورزش در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص دو مقوله ورزش در مدارس و ورزش همگانی دغدغه بسیاری دارند.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بر همین اساس همواره همایش‌های پیاده‌روی خانواده در استان برگزار می‌شود که موجب ایجاد شور و نشاط در بین مردم می‌شود.
حکمتی‌اصل از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده همراه با پخش مستقیم کشوری در این استان خبر داد و گفت: همه استان‌ها به مناسبت‌های مختلف و از چند ماه قبل چنین برنامه‌هایی را به فدراسیون ورزش‌های همگانی پیشنهاد می‌دهند که امسال ما در استان به مناسبت 24 مرداد سالروز آزادی آزادگان سرافراز و ورود آنها به خاک میهن اسلامی پیشنهاد برگزاری چنین همایشی را دادیم.
وی گفت: این همایش باید با نظم و انضباط خاصی برگزار شود که در همین خصوص مسیرهای سه‌گانه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است که یکی از آنها میدان جهاد تا میدان معلم و دیگری میدان جهاد تا پارک مهرورزی و در نهایت میدان انقلاب تا پارک مهرورزی است.
این مسئول افزود: با هم‌اندیشی که با نیروهای امنیتی و انتظامی داشتیم مسیر میدان انقلاب تا پارک مهرورزی مدنظر قرار گرفته‌است.
حکمتی‌اصل تصریح کرد: در همایشی که سال گذشته در گچساران برگزار شد 120 میلیون تومان هزینه آن شد که باید دستگاه‌ها در کمیته پشتیبانی ورزش و جوانان استان را یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1