تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۵۶۵۹۱

دعوت آیت‌الله ملک‌حسینی از مردم برای حضور در روز قدس

۰
کبنا ؛ 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن کامل این پیام بدین شرح است،
الحمدالله رب العالمین و صلي الله علي سيدنا محمد نبيه و آله اجمعین
روز قدس روز اسلام است. جمله‌ای است که تمام ما ایرانیان از امام خمینی(ره) در خاطر داریم، شاید روزی که این سخن را امام فرمود، ما حقیقت این سخن را نمی‌فهمیدیم، وقتی که زمان به پیش می‌رود، به کنه این معنی نزدیک می‌شویم، تمامی دنیای استکبار، دنیای کفر و دنیای شرک دست به دست هم داده‌اند تا این جایگاه انبیاء همان مصلی انبیاء الهی، مهد توحید را ویران و نابود کنند. امسال روز قدس، رنگ متفاوتی با روزهای دیگر در سال‌های گذشته دارد و امروز کشتاروسیعتری از گذشته  نسبت به مردم فلسطین صورت می‌گیرد.
صبرا و شتیلا یک بار دیگر پیش چشم مردم فلسطین زنده شد. روزهای سختی را فلسطینیان در سرزمین خودشان در سرزمین ابا و اجدادی خودشان سپری می‌کنند.
دشمن هم  با مکر و تزویرش ذهن جهانیان را معطوف به این می‌کند که این حرکت سترگ و ارزشمند مقاومت یک حرکتی است که موجب این اتفاقات شده در حالی که مردم بصیر و هوشیار فلسطین و مردم بصیر و هوشیار دنیا به حق مسئله واقف اند  می دانند اسرائیل یعنی غده سرطانی در منطقه و با حمایت امریکا امده تا این مقر و جایگاه و پایگاه مسلمین را از مسلمین بگیرد. آمده تا محو اسلام از این نقطه آغاز کند، آمده تا با ساختن گروه های مثل داعش، النصره و غیره در کشورهای اسلامی فتنه ایجاد کند آمده تا در واقع تمامی مسلمان را به خودشان مشغول بکنند و به هدفش یعنی تسلطش بر این منطقه  دست پیدا کند، اما این خیال واهی است مسلمانان بیدار و هشیار هستند در روز قدس نشان خواهند داد به استکبار امریکا و اسرائیل این بیداری را، و این  بصیرت را.
بار دیگر فریاد بلندشان را بر سر کفر و اسکتبار خواهند زد  کشور ما هم به تبعیت از مقام معظم رهبری و با  الهام از پیام های ایشان بی تردید امسال توفنده تر  از سال گذشته به صحنه خواهند آمد  و استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه طلایه دار و جلودار بوده این استان هم امسال نشان خواهند داد، بصیرت فزاینده خودش را با حضور در راهپیمایی روز قدس، انشاءالله که همه‌مان بتوانیم با حضورمان در این راهپیمایی نشان بدهیم بصیرت خودمان را دفاع خودمان را از مردم مظلوم فلسطین و امید بخشیم به  مردم فلسطین و با فریادمان دلگرمی بدهیم به انها و بگویم بی تردید ما در کنار شما خواهیم بود در این مقاومت و وعده الهی پیروزی کسانی است که در برابر کفر ظلم و استکبار می ایستند. «اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر » کسانی که مظلوم شدند بجنگند  و مقاومت کنند خداوند بی تردید با قدرت خودش آنها را یاری خواهد کرد .
هر کس که خدا او را یاری کند فاتح و پیروز میدان جنگ است.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید شرف الدین ملک حسینی
1 مرداد 1393
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1