تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۵۶۵۸۸

زمین‌خواری وِیژه به سبک درختکاری در بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس سابق اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد گفت: عده‌ای سودجو با کاشت 6 هزار اصله درخت در منابع طبیعی این شهرستان به بهانه ایجاد باغ قصد زمین‌خواری داشتند.
لهراسب پورصدیقی در مراسم تودیع خود که امروز در محل اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و کارکنان این اداره و با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بویراحمد از عرصه‌های منابع طبیعی و مراتع درجه یک زیادی برخوردار است که برای حفاظت از این منابع خدادادی به نیروهای حفاظتی زیادی نیاز است.
مدیر سابق منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی باید عمومی شود، گفت: در این راستا جلسات زیادی با دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد برگزار کردیم.
پورصدیقی از برگزاری جلسات متعدد با ائمه جمعه شهرهای بویراحمد در راستای فرهنگ‌سازی صیانت از منابع طبیعی سخن گفت و تاکید کرد: مطالبه عمومی برای حفاظت از منابع طبیعی تنها راه صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی است.
وی افزود: در بحث اعتبارات با کمبود منابع مالی مواجه بودیم و از مدیرکل، معاونین و کارشناسان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم در بحث رفع کمبودها رئیس جدید این اداره را یاری دهند.
رئیس سابق منابع طبیعی شهرستان بویراحمد اضافه کرد: کمبود وسایل نقلیه و نیروی انسانی برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی دو مشکل عمده این اداره است.
رئیس سابق اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد در ادامه با اشاره به تصرف اراضی ملی توسط عده‌ای خاص در این شهرستان، تصریح کرد: عده‌ای سودجو با کاشت 6 هزار اصله درخت در منابع طبیعی این شهرستان به بهانه ایجاد باغ قصد زمین‌خواری داشتند که با همکاری نیروی انتظامی درخت‌های کاشته شده را از زمین بیرون آوردیم.
پورصدیقی در بخش دیگری از سخنان خود از مجموعه نیروهای منابع طبیعی بویراحمد تشکر و قدردانی کرد و افزود: کوتاهی‌های بنده را در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی ببخشید.
وی کارکنان منابع طبیعی شهرستان بویراحمد را افراد کم‌توقع و سخت‌کوش معرفی کرد و اظهار داشت: کارکنان این اداره بیش از سه ماه حقوق، پاداش و اضافه‌کاری دریافت نکرده‌اند که این نشان از صبر و کم‌توقعی آنها است.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1