تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۵۶۴۱۲

دعوت فرماندار بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

۰
کبنا ؛ 
فرماندار بویراحمد با ارسال بیانیه‌ای از مردم شهیدپرور شهرستان بویراحمد برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن کامل این پیام بدین شرح است؛
بسمه تعالي
روز جهاني قدس يادآور تكليف اسلامي وانساني به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شركت در اين روز مهم انزجارخود را از رژيم صهيونيستي و حاميانش اعلام كنند. روز جهاني قدس امسال مصادف شده است با حملات وحشيانه، به ملتي كه تنها گناهشان دفاع از سرزمين مادري خود است.
حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر (ره) بیشتر پی می برد.
رژيم غاصب صهيونيستي ،بنيان سست خود را با كشتار زنان وكودكان بي دفاع فلسطيني، سست تر  و در اين ميان، مدعيان پوشالي حقوق بشر با سكوت خود كارنامه ننگين خود را در نزد افكارعمومي جهان سياهتر از گذشته كرده اندو نشان دادند كه حقوق بشر ابزاريست براي مقابله با ملت هاي آزادي خواه دنيا و نه براي دفاع از ملت هاي مظلوم جهان.
ملت هميشه در صحنه ايران همواره با لبيك گفتن به  معمار كبير انقلاب اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره)  در روز جهاني قدس كه يادگار آن امام بزرگوار است  به مقابله با رژيم اشغالگر قدس برميخيزند وبه كشورهاي حامي رژيم غاصب تادندان مسلح ثابت خواهند كرد كه فلسطين همچنان مساله اصلي  جهان اسلام است.
بنا بر تاکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، مساله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه استكبار و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای ، عربی و یا ملی ،دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و بعنوان مساله‌ای جهانی، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.
اینجانب ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان غزه در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بويراحمد ،همراه با ملل آزاده و حق طلب ايران و جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال،با توجه به حوادث و رخدادهای اخیردر مقایسه با سالهای گذشته، اعلام می نمایم: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می باشد.
هوشنگ یاری پور
فرماندار بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1