تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۵۶۳۲۳

همایش خیرین هم‌استانی‌های مقیم شیراز+ تصاویر

۴
۰
کبنا ؛ 
در میان انبوه هیاهوهایی که آدمیان گرد خود به وجود آورده‌اند هستند و در سایه آن کسانی با فقر و نداری دست و پنجه نرم می‌کنند هستند افراد متمکن و خیری که مال خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا شاید مرهمی باشند بر گوشه‌ای از دردهای ایتام و افراد کم‌بضاعت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اولین «همایش خیرین هم‌استانی‌های مقیم شیراز»  نیز بهانه‌الی شد تا هم استانی‌هایی که بنا به شرایط شغلی زادگاه خود ترک کرده اند گرد هم آیند و نشان دهند که بعد مسافت باعث نشده که درد و رنج همشریان خود را نبینند و با پرداخت گوشه‌ای از مال خود سرپرستی تعدادی از ایتام استان را بر عهده بگیرند، کار خداپسندانه‌ای که تداوم و گسترش آن آثار مثبت دنیوی و اخروی بسیاری برای عاملان آن به دنبال خواهد داشت.
در ابتدای این مراسم  که در مجتمع آیت‌الله ربانی شیرازی کمیته امداد شیراز برگزار شد غلامرضا متقی  با تقدیر از همه هم‌استانی‌های مقیم شیراز که در این امر خداپسندانه شرکت کردند اظهار داشت: امیدواریم که خرو.جی این همایش در جهت جلب رضایت پروردگار و خدمت به محرومان باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بیوراحمد با اشاره به جمعیت 100 هزار نفری تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: میانگین افراد تحت پوشش در کشور 8درصد است که متاسفانه میانگین 17 درصدی افراد تحت پوشش در استان ما زنگ خطری برای همه است.
وی با اشاره به اینکه با قاطعیت می‌توان گفت که از جمعیت640 هزار نفری استان بیش از 300 هزار نفر زیر خط فقر هستند بیان داشت: همه این آمار نشان می‌دهد که کهگیلویه و بویراحمد از فقر تاریخی و محرومیت عمیق رنج می‌برد و همه باید برای برطرف کردن این محرومیت عزم جدی داشته باشیم.
متقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 هزار دانشجو و بیش از 9 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اجرای بیش از 20 هزار طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌ها اولویت اصلی کمیته امداد است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به رغم خدماتی که در زمینه تامین مسکن برای افراد کم‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد استان صورت گرفته است در حال حاضر بیش از 6 هزار نفر در آروزی داشتن سرپناهی مناسب هستند.
وی جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین را از دیگر برنام‌های کمیته امداد دانست و افزود: یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد خودکفایی سالانه 10 درصد از مددجویان و افزایش سالانه 20 درصدی مشارکتهای مردمی است که برای تحقق این هدف همه خیرین و نهادهای خیریه باید کمیته امداد را یارذی کنند.
در ادامه این نشست آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نیز با تقدیر از همه کسانی که در همایش‌های این چنین شرکت می‌کنند اظهار داشت: این همایش ها برای رساندن فریاد فقرا و نیازمندان استان به گوش افراد با توان مالی است.
نمایند ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انسان برای داشتن و دادن سجیه انسانی خلق شده است تصریح کرد: انسانیت تنها به تکاثر نیست بلکه آن چیزی که به انسان منزلت می‌بخشد نوعدوستی و کار خیر است.
آیت‌الله ملک حسینی با تقدیر از همه کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت کردند بیان کرد: بدون شک این کار اجر دنیوی و اخروی برای بانیان و عاملان این کار خیر در پی خواهد داشت.
در ادامه فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با تقدیر از خیرین و نیکوکاران هم استانی مقیم شیراز گفت: حضور در میان افارد خیر برای ما افتخاری بزرگ است و امیدواریم که برنامه های این چنین و برای حمایت از ایتام و محرومان وجود داشته باشد.
Komite (1) Komite (2) Komite (3) Komite (4) Komite (5) Komite (6) Komite (7) Komite (8) Komite (9) Komite (10) Komite (11) Komite (12) Komite (13) Komite (14)
گزارش:  قاسم خشت زر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وو در عکس آخر که پول تو جود خیر هستند؟!!!!! دنیای عجیبی شده است
Iran, Islamic Republic of
اینها که همش کارمندای امدادن و چندتا بچه پس کو خیر؟
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
عجب همایشی . صندلی های سالن که در تصاویر خالی است .
متعجب پور
Iran, Islamic Republic of
چه صندلی های خالی قشنگی احسنت این .. ها ببخشید توی تصویر هستند کی هستند.؟
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1