تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۵۶۲۷۷

دیالوگ شهردار یاسوج و رئیس فوتبال استان

۳
۰
کبنا ؛ 
نشست تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت تیم شهرداری یاسوج در حالی برگزار شد که مدیرکل ورزش و جوانان این استان در نشست یاد شده حضور نداشت.
نشست تصمیم‌گیری در خصوص تیم فوتبال شهرداری یاسوج و آینده این تیم به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار برگزار شد.
در این نشست که مسئولان برای فعالیت دوباره این تیم با جدیت بر سر میز مذاکره حاضر شده بودند جای یک نفر بسیار خالی بود.
این نشست بدون حضور جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.
به گزارش فارس؛ جدای از عمدی و یا سهوی بودن این حضور، این انتقاد بر مسئول اول ورزش استان وارد است که اکنون در عرصه ورزش چه موضوعی مهم‌تر از تیم فوتبال شهرداری یاسوج و تصمیم‌گیری برای سرنوشت مبهم آن است.
در این نشست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار اگر چه با آرامش جلسه را اداره می‌کرد اما پس از این که توافق نهایی حاصل شد، به یکباره یکی از اعضا علی‌رغم موافقت قبلی، مخالفت خود را اعلام کرد، گفت: بهتر این است که شما دیگر ساز منفی نزنید.
نیک‌اقبالی در همین خصوص گفت: آیا حیف نیست اکنون که ورزشگاهی بزرگ در یاسوج ساخته شده و به زودی بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود در مرکز استان تیمی نداشته باشیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فوتبال را جزئی از زندگی مردم در جهان و ایران و استان دانست و گفت: نمی‌گوییم در حد و اندازه آلمان هستیم اما در شهر کوچک خودمان هم باید یک چراغ امید برای جوانان روشن بماند.
نیک‌اقبالی ادامه داد: کسی یاسوج را تا پیش از تیم شهرداری نمی‌شناخت اما با فعالیت این تیم بود که همه در ایران و جهان فهمیدند یاسوج پایتخت طبیعت ایران است.
کرامت‌الله موسوی دبیر هیئت فوتبال این استان هم از دغدغه‌های خود و هیئت فوتبال گفت و با بیان خاطره‌ای افزود: دختری بیمار در خانه دارم که همه زندگی خود را به پای او گذاشته‌ام و مانند خودم به فوتبال علاقه دارد.
وی گفت: در روزهایی که با نفت مسجد سلیمان در فصل‌های گذشته رقابت داشتیم و ما این تیم را شکست داده بودیم از بس در خصوص تیم شهرداری و نفت در خانه سخن گفته بودیم دخترم هم با نام نفت مسجد سلیمان آشنا شده بود.
موسوی در همین خصوص گفت: چند شب پیش که از تلویزیون در خصوص تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان صحبت می‌کردند دخترم با انگشت اشاره تیم نفت را نشان داد که همانجا به خود لرزیدم و اشک ریختم که حتی یک کودک هم می‌فهمد که در فوتبال چه خبر است ولی ما مسئولان، فوتبال و جوانان فوتبال‌دوست و عاشق فوتبال را درک نکرده‌ایم.
موسوی از تیم فوتبال شهرداری به عنوان بازدارنده‌ای برای مشکلات اجتماعی در این شهر یاد کرد و گفت: تا قبل از تشکیل تیم شهرداری جای جای اطراف استادیوم تختی پر بود از سرنگ‌های تزریق مواد مخدر که با حضور شهرداری و موفقیت‌هایی که در طول چند سال اخیر کسب کرد دیگر اثری از آن سرنگ‌ها ندیدیم.
شهردار یاسوج هم در این نشست حرف‌هایی زد که در نوع خود جالب بود.
محمدعلی جاوید با بیان این‌که توبه کردم که دیگر برای ورزش هزینه کنم، گفت: این که بقیه خود را به صورت نسیه در حمایت از تیم شهرداری سهیم بدانند کمکی به ما و تیم نمی‌کند.
وی گفت: در فصل گذشته به جز مشکلات مالی که داشتیم از همه بدتر عدم همکاری دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و سایرین بود.
شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج در همین خصوص گفت: یادم نمی‌رود که یکی از این دستگاه‌ها در هنگام یکی از دیدارهای مهم پا را در یک کفش کرده بود که یا دستمزد ما را بپردازید یا اجازه نمی‌دهیم بازی برگزار شود.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از همه آن‌چه که در این چند سال بر تیم شهرداری یاسوج گذشت به صورت اجمالی گزارش داد.
پرویز موسوی گفت: هیئت فوتبال با همه نداری‌ها و فقیری‌ها تا آن‌جا که توانست به این تیم کمک کرد.
پس از این اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان، معاون عمرانی استاندار این گفته موسوی را شهادت داد و گفت: شب‌هایی بود که پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال آن‌چنان با حرارت در خصوص تیم شهرداری با من درد و دل می‌کرد که نگران سلامتی وی بودم.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد سقوط این تیم به لیگ دسته دوم را از ابتدای فصل سال گذشته محرز دانست و گفت: ولی به دلیل این که اختلافی ایجاد نشود و ما را متهم به سنگ‌اندازی نکنند دخالت نکردیم.
وی از خلع سلاح شدن هیئت فوتبال استان هم سخن گفت و افزود: زمین را از ما گرفتند و به بخش خصوصی دادند که برای برگزاری مسابقات استانی مجبور بودم به بخش خصوصی رو بیندازم.
دیالوگ شهردار و رئیس هیئت فوتبال استان در این نشست بسیار جالب بود وقتی شهردار گفت: اگر بخواهم دوباره برای این تیم هزینه کنم باید جوابگوی یک‌هزار و 100 کارمند خود باشم که پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال در جواب گفت: اگر هزینه نکنید باید در برابر 10 هزار هوادار و تماشاگر تیم فوتبال شهرداری یاسوج پاسخگو باشید.
انتهای پیام/ بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
همه دروغ می گویند
تقی
Iran, Islamic Republic of
حیف بودجه که برا بی مدیریتی هزینه شه
ارمان موسوی
Iran, Islamic Republic of
آقای جاوید اگه نمیتونی مدیریت کنی،پس هر چه زودتر ا......در این مقطع هیچ چیزی مهمتر از ورزش به خصوص ورزش فوتبال نیست..جوانان این شهر رو از ورزش دور نکن،چه بسا که با این کار شما تمام جوانان رو به اعتیاد و قلیون رو بیارن ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1