تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۵۶۲۶۶

فتنه 88 ریشه در ماهواره داشت/ دعوت سردار از مردم

۳
۰
کبنا ؛با حضور خبرنگاران و فرماندهان ارشد سپاه فتح مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و چهارمین جلسه ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.basij.rasane
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور خبرنگاران و فرماندهان ارشد سپاه فتح مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و چهارمین جلسه ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی استان برگزار شد.
در این مجمع مدیران مسئول روزنامه‌ها، نشریات و مدیرمسئول خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی نیز حضور داشتند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه موشک‌های قسام بدون کمترین انحراف رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است، اظهار کرد: از موشک‌های شلیک شده به سوی رژیم غاصب صهیونیستی تنها چند موشک رهگیری شده است که این مسئله قدرت مقاومت اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.
سردار یونس امیری با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بی‌شرمانه‌ترین جنایات‌ها را انجام می‌دهند، گفت: اما مردم فلسطین زنده هستند.
امیری ادامه داد: استکبار به دنبال این هستند که شکست‌های سه جنگ گذشته را جبران کنند، اما در این جنگ همانند جنگ 33 و 22 و 16 روزه شکست خواهند خورد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز قدس امسال مانند هر سال پر شور پیش‌بینی کرد و افزود: از مردم شهیدپرور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد که در این روز تاریخی که یادگار امام خمینی(ره) است همه بیرون بیایند و با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا از مردم مظلوم فلسطین  حمایت کنند.
وی اضافه کرد: رسانه‌ها بخشی از قلم زدن خود را در راستای حمایت از مردم فلسطین قرار دهند و مردم را به حمایت و دفاع از این مردم مظلوم به میدان بیاورند.
***
دشمن با برنامه‌های ماهواره‌ای فتنه 88 را هدایت می‌کرد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مخرب‌ترین سلاح خانواده‌ها ماهواره است، گفت: دشمنان به وسیله همین ماهواره، فتنه 88 را در کشور اسلامی ما هدایت می‌کرد.
سردار یونس امیری در مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه و چهارمین نشست ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سپاه برای مقابله با برنامه‌های مخرب ماهواره اکنون طرح دجال‌واره را در دستور کار قرار داده است و هدف از این طرح روشنگری، آگاه‌سازی و بصیرت‌بخشی به مردم است.
فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری ماهواره را گنداب فساد نام نهادند که تیرهای زهرآگین آن مردم جهان را هدف قرار داده است، باید با آن مقابله کرد.
سردار امیری به معضلاتی که ماهواره در جوامع امروزی ایجاد کرده است، اشاره و عنوان کرد: در خود آمریکا بالاترین آمار طلاق به واسطه همین برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای بوده است.
وی اضافه کرد: ضرر این برنامه‌ها قبل از هرچیز دامن خودشان را گرفته است که دنبال تعمیم آن در جهان و در میان سایر ملت‌ها و از جمله ایران اسلامی هستند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار و صاحب اصلی این رسانه شخصی به نام مرداک است، متذکر شد: این غول رسانه‌ای تمام تلاش خود را برای تخریب کانون گرم خانواده‌ها گذاشته است.
امیری بیان کرد: بسیاری از فتنه‌ها، نفاق‌ها، ایجاد شبهات و شائبه‌ها زائیده برنامه‌های ماهواره‌ای است و هدایت فتنه 88 نیز توسط برنامه‌های ماهواره بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: طرح دجال‌واره در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا بوده که این طرح با مشوق‌های همراه است؛ از جمله اینکه با تحویل دادن دلخواهانه دستگاه ماهواره به صاحبان آنها یک دستگاه گیرنده دیجیتال ارائه می‌شود.
امیری تأکید کرد: در این طرح همانند برخوردی که سایر دستگاه‌ها با ماهواره دارند نمی‌شود و سپاه فتح حاضر است در قبال این کار حتی لوح تقدیری نیز به چنین افرادی اهدا شود.
وی در پایان جمع‌آوری ماهواره را به غیر از روش‌های فرهنگ‌سازی موفق ندانست و گفت: باید همه از جمله اصحاب رسانه با بیان ضررهای استفاده از ماهواره مردم را با خطرات آن آشنا کنند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
فتنه یا ..
روشن
Iran, Islamic Republic of
. .مشکلات مردمو حل کنین .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
..
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1