تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۵۶۲۵۳

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت

۰
کبنا ؛بسیج شهرستان باشت با انتشار بیانیه ای از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و باشت برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
به گزارش کبنا نیوز، این بیانیه بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (سوره احقاف آیه ۱۳)
«آنان که گفتند آفریننده ما خداست است و بر این سخن پایدار و ثابت ماندند بر آن‌ها هیچ ترس و بیمی و حزن و اندوهی نخواهد بود.»
«جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام می‌نماییم.» امام خمینی (ره)
«در جمهوری اسلامی مسئلهٔ فلسطین برایمان یک مسئلهٔ تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مسئلهٔ عقیده است، مسئلهٔ دل است، مسئلهٔ ایمان است. لذاست که بین ما و بین مردممان در این زمینه هیچ گونه فاصله‌ای وجود ندارد.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
با سلام و صلوات بر محمد وآل محمد (ص) و درود به روح امام و شهیدان به خصوص شهدای نهضت بیداری اسلامی که در ظلمت حاکمیت جهل بر انسان فرا مدرن، بر چهره منحوس عافیت طلبی تاختند. تا زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت باشند، چه زیباست بیعتی دیگر با آرمان والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، و لبیک گفتن به خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مد ضله العالی)، در آخرین جمعه ضیافت پرنور الهی، و بهار قرآن و دعا.
هم اکنون سی پنج سال از صدور پیام تاریخی و وحدت آفرین امام بت شکن قرن، خمینی کبیر که حکایت از تیز بینی، دور اندیشی و آینده نگری آن پیر فرزانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارد، می‌گذرد.
و بعد از آن امام بزرگ، راهبریِ حکیمانه و تداوم مدبرانه آن پیام، توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ادامه دارد، و آرمان آزادی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فرا‌تر از جغرافیای جهان اسلام، ملل و جوامع آزادی خواه و حق طلب در اقصی نقاط عالم رفته و حتی قلب اروپا و آمریکا را نیز با خود همراه و هم صدا کرده و رؤیای تسلط از نیل تا فرات و تحقق خاورمیانه بزرگ رنگ باخته است.
و امروز شاهد آن هستیم، که حضور معنادار هر ساله عدالتخواهان و حق طلبان جهان در روز قدس همچون سونامی ویرانگر، پایه‌های عنکبوتی استبداد و استعمار را می‌لرزاند. و روح مقاومت را در کالبد امت اسلامی می‌دمد. روز قدس روز فریاد عدالتخواهان و حق طلبان عالم، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز فریاد مظلومانه ملت فلسطین است.
آری..... روز قدس روز صف بندی حق و باطل و عدل و ظلم است. روز قدس روز خیزش مسلمانان و اعلام مواضع آنان علیه جنایتکاران تاریخ است. روز قدس در یک کلمه روز اسلام عزیز است. که در آن فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشندهٔ صهیونیزم به گوش می‌رسد.
روز قدس نهال مقاومتی بود که خمینی استکبار ستیز در قلب و دل ملتهای مسلمان به ودیعه نهاد و امروزه به درخت تنومندی بدل گشته که طومار طرحهای خاورمیانه‌ای آمریکا را در هم پیچیده و هیمنه پوشالی استکبار را به سخره گرفته است. و کیست که نداند این پیروزی‌ها همه از راه مقاومت، که محصول روز قدس است، پدید آمده؟
امسال در حالی فریاد حق طلبی و آزادی قدس شریف و فلسطینیان را از چنگال غاصبان صهیونیزم و اسرائیل در روز قدس سر می‌دهیم که:
به تازگی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که شاهد شکست توطئه‌های خود در سوریه بودند. با کشاندن تروریستهای مزدور، و گروههای تکفیری به عراق به دنبال این هستند تا این ظرفیت عظیم مسلمانان رابه جای مقابله با اسرائیل غاصب صرف توجه به نبردهای بیهودهٔ این گروه تکفیری کنند، تا رژیم صهیونیستی بتواند مردم مظلوم غزه را به خاک و خون بکشد.
این رژیم شروری که ترور، کشتار، تجاوز و قتل و غارت به عنوان پیش فرض جهان بینی و سیاست سلطه طلبانه و زیاده خواهی اوست، و با توسل به این سیاستهای کثیف و زشت خود با خونریزی، خشونت و ایجاد ناامنی در منطقه به ویژه سرزمینهای اشغالی فلسطین به دنبال تامین منافع نامشروع و اهداف پلید خود است.
اما علیرغم تلاش سردمداران جنگ افروز، حال صهیونیست‌ها، فتنه گران، و غاصبان، خود، تماشاگر عظمت و اقتدار روزافزون جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی و عبور هوشمندانه و مدبرانهٔ آن از پیچ تاریخی و حصول آمادگی مسلمانان در ساختار آتی جهان شده‌اند.
و حال با توکل برخدا، بسیجیان غیور شهرستان باشت، همچون سنوات گذشته جهت تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حمایت از مظلومان جهان در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت خواهند کرد، و با حضور حماسی و با شکوه خودشان در این روز مقدس، از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و بار دیگر نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و همچنین بیزاری از جبهه استکبار و حامیان صهیونیسم بین الملل را فریاد می‌زنند.
ضمن محکومیت شدید کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان، و اعلام انزجار از دولتهای مزدور و سرکوب گر منطقه و فرا منطقه‌ای به خصوص مستکبران غربی، از تمامی نهادهای بین المللی خصوصا سازمان ملل می‌خواهند که در اقدامی سریع، جدی و قاطعانه به این نسل کشی پایان دهند.
و اعلام می‌دارند که تا رسیدن ملت فلسطین و سایر ملل مستضعف جهان به حقوق حقه خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌نمائیم.
آری..... وعده الهی بسیار نزدیک است، و به زودی قدس شریف به دامن پرمهر امت اسلامی باز می‌گردد.
ان شاء الله.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1