تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۵۶۲۵۲

شهرداری یاسوج در لیگ دسته‌دوم حضور می‌یابد

۵
۰
کبنا ؛ 
سرانجام با پادرمیانی معاون استاندار و همکاری شهرداری، هیئت فوتبال، استانداری، سازمان همیاری و اداره‌کل جوانان، تیم شهرداری یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور می‌یابد.
اسم یاسوج با نام فوتبال شهرداری پرآوازه شد/جوانان یاسوجی را سرخورده نکنیم
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که اسم شهر یاسوج با نام تیم فوتبال شهرداری در کشور پرآوازه شد.
پژمان نیک‌اقبالی در نشست تصمیم‌گیری برای سرنوشت تیم فوتبال شهرداری یاسوج که با حضور شهردار، رئیس سازمان همیاری شهرداری، رئیس هیئت فوتبال استان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج و همچنین معاون ورزش و جوانان این استان برگزار شد، اظهار کرد: هیچ ورزشی مهم‌تر از فوتبال و سرنوشت تیم شهرداری وجود ندارد که مدیران مرتبط شخصاً در این جلسه حاضر نشوند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: دلیل ما برای فعالیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج این است که این باشگاه کار فرهنگی کند.
نیک‌اقبالی تصریح کرد: استاندار از ما خواسته است که به نمایندگی از وی این جلسات را تشکیل دهیم و برای آینده آن تعیین تکلیف کنیم.
این مسئول متذکر شد: رنج‌نامه‌ای شهردار یاسوج از وضعیت گذشته این تیم تنظیم کرده بود که به دست ما رسید و با مطالعه آن دریافتیم که شهرداری واقعاً در این زمینه تنها مانده بود و هیچ دستگاهی با این مجموعه برای ادامه کار و فعالیت تیم همکاری نکرد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در همین جلسه باید برای تیم شهرداری تعیین تکلیف کرد، افزود: نباید بیش از این هواداران را منتظر گذاشت و باید در همین جلسه برای تیم شهرداری و آینده آن تعیین تکلیف کنیم.
نیک‌اقبالی به ظرفیت‌های خوب استان برای تیم‌داری اشاره کرد و با بیان این که در سه شهرستان بزرگ گچساران، یاسوج و دهدشت ظرفیت حضور یک تیم در لیگ دسته اول را داریم، افزود: نباید برای جوانان این شهر سرخوردگی ایجاد کنیم.
وی از شمارش معکوس برای برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم کشور گفت و بیان کرد: تیم‌های دیگر بازیکنان خود را شناخته‌اند و کادر فنی را انتخاب کرده و اکنون در حال برگزاری بدن‌سازی و پی‌گیری تمرینات هستند که اگر از همین امروز کار را آغاز نکنیم موفقیتی حاصل نخواهد شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کمک‌هایی که به شهرداری یاسوج می‌شود خبر داد و گفت: مسئولان شهرداری یاسوج بدانند که اوضاع مالی نسبت به گذشته تغییر کرده و دیگر مشکلات یکی دو سال اخیر را نخواهد داشت بنابراین باید پای کار بیایند و تیم را راهی مسابقات کنند.
وی با انتقاد از دیدگاهی که معتقد بود نام تیم شهرداری یاسوج تغییر کند، خاطرنشان کرد: نام تیم فوتبال شهرداری یاسوج خود یک برند است که نباید اجازه تغییر این نام را داد چرا که اکنون در سطح ملی و بین‌المللی اسم شهر یاسوج را با نام تیم فوتبال شهرداری می‌شناسند.
وی با ابراز تأسف از این که ورزشگاهی بزرگ و مدرن در یاسوج مرکز استان ساخته شده و نباید به همین خاطر اجازه داد که این شهر بدون تیم باشد، تصریح کرد: همه در قبال این مردم و جوانان وظیفه پاسخگویی داریم و به همین خاطر باید تیم شهرداری را به هر قیمتی که شده حفظ کنیم.
***
 شهرداری یاسوج حاضر به تیم‌داری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد
پرویز موسوی نیز پس از برگزاری نشست دو ساعته در دفتر معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار این استان اظهار کرد: باید از این معاون استاندار قدردانی کنم که برای فعالیت مجدد تیم فوتبال شهرداری یاسوج خود را به زحمت انداخت.
وی گفت: نیک‌اقبالی نشان داد که بیش از هر مدیر دیگری در این استان دغدغه ورزش دارد و به غیر از کارهای عمرانی به فکر ورزش و جوانان است.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد این اقدام معاون عمرانی استاندار را در راستای عملیاتی کردن فرمان نوروزی رهبری دانست و گفت: مدیر اقتصادی و عمرانی که به فکر فرهنگ و ورزش باشد، در این استان کم داشته‌ایم.
موسوی ادامه داد: نیک‌اقبالی با همه وجود در این نشست از تیم فوتبال شهرداری یاسوج حمایت کرد که باید به غیر از نیک‌اقبالی از شهردار یاسوج با این دیدگاه باز و جوان‌پسندی که دارد نیز قدردانی کرد.
وی گفت: شهردار یاسوج به رغم همه مشکلات اعتباراتی که این دستگاه دارد و در یک قلم از سال‌های گذشته حقوق 14 ماه کارگران خود را معوق دارد، اما تنها به خاطر مردم این شهر و جوانان یاسوجی تیم‌داری را متقبل شد.
رئیس هیئت فوتبال استان از مسئولان ورزش و جوانان نیز به صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: آن‌ها هم قول دادند که در تیم‌داری دخیل باشند و برای فعالیت مجدد این تیم مبلغ بسیار خوبی را تقبل کردند.
سازمان همیاری شهرداری‌های استان دیگر دستگاهی بود که پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال از مشارکت آن در فعالیت مجدد تیم فوتبال شهرداری یاسوج تقدیر کرد و گفت: آن‌ها هم مبلغی خوب را برای تأمین هزینه‌های این فصل تیم شهرداری متقبل شدند.
وی گفت: با این تفاسیر تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اعتباری نزدیک به 1.5 میلیارد تومان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و با همکاری این دستگاه‌ها و البته همکاری بیبش از پیش شهرداری یاسوج با همان نام شهرداری در رقابت‌های لیگ دو شرکت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار
Iran, Islamic Republic of
افرین برشمامسوولین فهیم استانی بخاطراحیادوباره تیم محبوب شهرداریواقعامتشکریک
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای نیک اقبالی و کسانی که برای تولد دوباره تیم شهرداری کوشش نموده اید ،نهایت تشکر و قدردانی رو داریم...خدا هم در این دنیا و هم در آخرت شما را اجر بده ..واقعا دل ما جوانان این شهر به همین تیم خوش بود...حده اقل شما کاری کردید که جوانان رو به اعتیاد نبرن و ورزش را سر لوحه کارشون قرار بدن....بازم تشکر ما هم استانی ها را قبول دار شید..
ارمان موسوی
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر شرف آقای نیک اقبالی...خدا اجرت بده..
sadegh
Iran, Islamic Republic of
خبر خیلی خوشحال کننده ای بود.دست همشون درد نکنه امیدواریم که غول کش دوباره قامت راست کنه و مردم رو خوشحال کنه.
درود بر آقای نیک اقبال.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
پژمان جون دمت گرم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1