تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۵۶۲۴۱

برنامه های روز قدس در گچساران

۲
۰
کبنا ؛مسئول دفتر نظارت بر انتخابات استان، سخنران راهپیمایی روز قدس گچساران
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران، سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در این شهرستان را حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز مسئول دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
یدالله مرادی در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اهمیت برگزاری روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز محکومیت جهانی رژیم صهیونیستی است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران یادآور شد: بر اساس فرمایش امام راحل، روز قدس فقط مربوط به فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است.
مرادی بیان کرد: بیت‌المقدس مهم‏ترین شهر فلسطین بوده که از نظر اسلام دارای اهمیت ویژه‏ است.
وی افزود: مسجدالاقصی، نخستین قبله مسلمانان در این شهر تاریخی بوده و از آغاز هجرت پیامبر اسلام(ص) به مدینه تا سال دوم هجری، قبله پیامبر(ص) در هنگام نماز و نیایش، بیت ‏المقدس بود.
مرادی یادآور شد: پیش از هجرت نیز در طول 13 سال اقامت پیامبر در مکه، ایشان رو به بیت‌المقدس نماز می‌خواند و از این رو این شهر قبله نخستین مسلمانان و حرم امن شناخته شده است.
جنایات رژیم صهیونیستی در سایه حمایت‌های قدرت‌های استکباری جهان است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: طی این چند سال و در پرتو نامگذاری روز قدس توسط امام راحل، شاهد وحدت و یکدلی هر چه بیشتر میان مسلمانان هستیم.
مرادی افزود: رژیم اشغال‌گر قدس هر کاری از جمله شهرک‌سازی و قتل عام مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را در سایه حمایت‌های قدرت‌های استکباری جهان در دستور کار داشته و همواره نیز منفورتر شده است.
وی با تأکید بر لزوم همبستگی هر چه بیشتر مردم و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس روز مبارزه و ایستادگی در برابر تروریست‌های مدعی حقوق بشر و پاسداشت افزون بر نیم قرن مقاومت فلسطینیان است.
مرادی ادامه داد: برگزاری جهانی روز مبارزه با صهیونیسم بین‌المللی در آخرین جمعه ماه رمضان گرامیداشت و ارج نهادن به فرمان جهانی و تاریخ‌ساز امام راحل در نامگذاری روز قدس و برگزاری پرشور آن در سطح جهان است.
روز قدس افشاگر ظلم‌های بی‌شمار آمریکا و جنایات متعدد رژیم نامشروع صهیونیستی است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران معتقد است روز قدس افشاگر ظلم‌های بی‌شمار آمریکا و جنایات متعدد غیر انسانی رژیم نامشروع اسرائیل علیه مظلوم‌ترین مسلمانان عالم در قلب کشورهای اسلامی است.
مرادی یادآور شد: امروز که بیداری اسلامی یکی پس از دیگری رژیم‌های ظالم و غیر قابل قبول برای مردم را به صفحات باطل تاریخ پیوست کرده، ملت فلسطین نیز با حمایت همه‌جانبه مسلمانان در سراسر جهان به ویژه برگزاری روز جهانی قدس نیاز به امتی واحد داشته تا برای همیشه اسرائیل غاصب را به زباله‌دان تاریخ بیندازد.
وی با اشاره به برگزاری پرشور روز قدس در گچساران ابراز کرد: امسال راهپیمایی روز قدس در گچساران از مسجد شهیدان به طرف نیروی انتظامی آغاز و در نهایت نیز در محل مصلای این شهرستان به پایان می‌رسد.
وی از مردم همیشه در صحنه گچساران خواست تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از فرمان تاریخی امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با تشریح دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در روز قدس این شهرستان تصریح کرد: در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم روز قدس امسال در این شهرستان، جلسه هماهنگی این مراسم در محل فرمانداری و با حضور اعضای ستاد تشکیل و بر اجرای مطلوب برنامه‌های مصوب تأکید شد.
مرادی با اشاره به آغاز تجمع راهپیمایی روز قدس گچساران از ساعت 11 صبح در محل مسجد شهیدان، راهپیمایی شورانگیز مردم در پاسداشت قدس، فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، برگزاری شب شعر و نمایشگاه عکس توسط ارشاد اسلامی، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان توسط آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان، تهیه بنر و اطلاع‌رسانی به مردم و حضور پرشور ورزشکاران و امدادگران به صورت تیمی و با لباس‌های فرم و ورزشی را از جمله برنامه‌های این روز برشمرد.
وی سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در گچساران را حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز مسئول دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اعلام و خاطرنشان کرد: گچسارانی‌ها همیشه عظمت آفریده‌اند و در قدس امسال هم فهم و درک بالای خود را در دفاع از مظلومان فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.
 برنامه‌ها
جهت هر چه با شکوهتر برگزار کردن مراسم روز قدس رمضان سال 93 گچساران جلسه هماهنگی این مراسم در تاریخ 25 تیرماه در محل فرمانداری با حضور اعضای ستاد تشکیل و بر اجرای برنامه های زیر تاکید شد:

1-راهپیمایی شورانگیز مردم در پاسداشت قدس و فلسطین و محکومیت جنایات اسراییل غاصب روز جمعه 3 مرداد
2- مسیر راهپیمایی از مسجد شهیدان تا مصلی و شروع تجمع ساعت 11
3-برگزاری شب شعر و نمایشگاه عکس توسط ارشاد اسلامی
4- برپایی ایستگاه نقاشی کودکان توسط آموزش و پرورش و کانون کودکان
5-تهیه ی بنر و اطلاع رسانی به مردم در لیالی قدر  
6-حضور پرشور ورزشکاران و امدادگران بصورت تیمی و با لباسهای ورزشی
گچسارانیها همیشه عظمت آفریده اند و در قدس امسال هم فهم و درک بالای خود را در دفاع از مظلومان فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.
سخنران: حجت الاسلام حاج آقا خرم روز مسئول دفتر نظارت بر انتخابات استان

نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین اول
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مرادی تلاش داشتند تا سخنرانی بفرمایند تا دو خط برنامه های رو اعلام کنند حداقل تیتر خبر را درست انتخاب کنید . بنویسید مصاحبه با مسئول ...... آقای مرادی . ای بابا بعضی ها کمبود تریبون دارند
رضا
Iran, Islamic Republic of
باز این یداله پیداش شد بابا دست از سره این مردم بدبخت بردار فقط سردرد میاری بخدا
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1