تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : ۵۶۲۲۳

انتصابات جدید در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛ 
طی احکامی جداگانه‌ای فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد، فرماندهان سازمان بسیج دانش‌آموزی و بسیج دانشجویی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد.amire
به گزارش کبنا نیوز، سردار یونس امیری طی احکامی جداگانه‌ای داریوش مثنوی را به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق را به عنوان فرمانده بسیج دانشجویی و محمد نصیرزاده را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
شهرام مهدوی‌مطلق در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی کبنا نیوز تاکید کرد: مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز فردا برگزار می‌شود.
مهدوی مطلق بیان کرد: سرهنگ ابوالحسن کریمی طی حکمی از سوی سردار یونس امیری به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
*سرهنگ محمد حجت‌دوست در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج شهر یاسوح فردا سه شنبه، 31 تیر، در ناحیه مقاومت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در این مراسم  ضمن معرفی سرگرد داریوش مثنوی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه، از خدمات و تلاش های سرهنگ محمد نصیر زاده تقدیر خواهد شد.
 
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوش به حال برادران .
شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
برادران هم شروع کردن
Iran, Islamic Republic of
با تشکرازفرمانده سپاه استان عالی بود
سعید شکریزاده
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرماندهی محترم سپاه فتح استان و کلیه دستاندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ضمن عرض شادباش جهت داشتن فرماندهان لایق و ارزوی سلامتی فرمانده کل قوا حضرت اقا خدمدت دستاندرکاران عزیز و پرسنل زحمت کش خدمت شما برادر امیری میرساند در صورت صلاحدید سایتی جهت استعلام برای بسیج در نظر بگیرید با ارزوی توفیق روزافزون برای شما برادر امیری و کلیه دستاندرکاران این نظام مقدس جمهوری اسلامی سعید شکریزاده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1