تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۵۶۱۶۳

ظلم تاریخی به این استان همچنان ادامه دارد

۴۶
۰
کبنا ؛.tajgardounrohani

نماینده مردم گچساران و باشت طی نامه ای خطاب به رییس جمهور، از وی خواست ظلم تاريخي به این استان را پیگیری نموده و به اعتراضات مردمی  رسیدگی ویژه شود چرا که يقيناً نمايندگان مردم و مسئولين محلي توان كنترل اعتراضات مردمي را نخواهند داشت و شاهد اعتراض شديد مردم ساير نقاط كشور خواهيم بود. در این نامه به نقل از پرتال ارتباطات مردمی غلامرضا تاجگردون آمده است:

بسمه تعالي

جناب حجت الاسلام والمسلمين دكتر روحاني
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
با سلام و احترام
به استحضار آن مقام محترم مي­ رساند ظلم تاريخي در عدم تخصيص آب به استان كهگيلويه­ و ­بويراحمد عليرغم پتانسيل­ هاي بسيار بالا و روان­ آب هاي منطقه و همچنين احداث سدهاي بزرگ در اين استان همچنان ادامه دارد و عليرغم جلسات مكرر با وزرای محترم و دستورات اكيد آنان بدليل روحيه تبعيض گرايانه در بدنه­ هاي اجرايي و بدون تعهد به حقوق مردم محروم اين منطقه همچنان ادامه داشته و يقيناً مطمئن باشيد نمايندگان مردم و مسئولين محلي توان كنترل اعتراضات مردمي را نخواهند داشت و شاهد اعتراض شديد مردم مشابه ساير نقاط كشور خواهيم بود.
جهت استحضار جنابعالي برخي پتانسيل­ ها و نيازهاي منطقه به شرح زير و خلاصه اعلام مي­ گردد تا قضاوت بفرماييد آيا مردم شريف و محروم استان كهگيلويه و بويراحمد حق اعتراض نخواهند داشت؟
- روان­ آب حوضه آبريز زهره ( زهره - خيرآباد) در استان، ٢٤٣٠ ميليون متر مكعب است كه حدود ١٠٠٠ ميليون متر مكعب آن از استان فارس وارد مي­شود. درخواست استان كهگيلويه و بويراحمد براي تخصيص آب از اين حوضه براي برداشت­هاي فعلي، طرح­هاي دردست اجرا، طرح­هاي مطالعاتي و نيازهاي آتي فقط ٣٣ درصد روان­آبهاي اين حوضه مي­باشد كه اين موضوع مورد توجه قرار نگرفته و طرح­ها و زمين­هايی که در فاصله يك كيلومتري از این سدها قرار دارند رها، مردم تشنه، طرح­ها بدون تخصيص معطل مانده و آب استحصال شده قرار است به دوردست ترين مناطق  براي طرح­هاي مشابه منتقل شود چرا كه مقام مسئولي همچون جنابعالي روزي و روزگاري براي آن نقاط قول داده و يا نگاهي ملاطفت آميز و همراه با ادا حق در وزارت نيرو براي اين استان محروم وجود ندارد.
- آقاي رييس جمهور چگونه مي­توان باور كرد آب سد كوثر در منطقه گچساران با طي هزار كيلومتر جهت ساير نقاط كشور انتقال يافته ولي شهرستان يكصد و پنجاه هزار نفري گچساران و شهرهاي دهدشت، لنده، چرام، باشت و بهمئي هنوز قطره اي از اين آب گوارا بهره ­مند نشده­ اند و سایر استان ها و نقاط دور­دست به هر دليلي در گذشته در اولويت قرار گرفته اند و اين تبعيض ادامه دارد.
- سد كوثر در شهرستان گچساران احداث شده و اين سد داراي مخزن ٥٨٠ ميليون متر مكعبي مي­باشد. براي استان فقط ١٤٠ ميليون متر مكعب تخصيص داده شده است و طبق صورتجلسات مكرر با وزير و معاونين آن مقرر گرديد جهت آب شرب و صنعت منطقه ٨٣ ميليون متر مكعبِ ديگر آب اختصاص داده شود. اخيراً وزارت نيرو قصد بر بي ­توجهي به اين قرار و دادن تخصيص آب به ديگر نقاط كشور و براي طرح­هاي مشابه دارند كه اين به معني تداوم ظلم آشكار به آتيه مردم اين منطقه محروم مي ­باشد.
- ميزان روان ­آب استان در حوضه مارون ٢٥٠٦ ميليون متر مكعب است. حداقل نياز استان از اين حوضه ١١٨٣ ميليون متر مكعب براي برداشت­هاي فعلي و نيازهاي طرح­هاي اجرايي و مطالعاتي مي­ باشد. آيا سزاوار است در شرايطي كه فقر و محروميت مردم مظلوم شهرستان كهگيلويه از تمامي رسانه ­هاي ملي و بين المللي طرح مي ­شود حق اين مردم ادا نشده و روان ­آب اين منطقه به ديگر نقاط كشور منتقل شود.
- سد تنگ سرخ و خرسان هم وضعيت بسيار نامناسب­تري از اين طرح­ها دارد كه با روشن شدن وقايع و مطلع شدن مردم از حقوق خود شاهد نارضايتي شديد از سوي مردم شريف منطقه بويراحمد می باشيم.
جناب آقاي رييس جمهور پس از پيگيري­هاي مكرر و اعلام و اثبات ظلم تاريخي به منطقه محروم استان كهگيلويه و بويراحمد كه به فرمايش مقام معظم رهبري داراي فقر مزمن مي ­باشند ضرورت ديدم در اجراي وظايف قانوني خود موضوع احقاق حق مردم را به جنابعالي به عنوان بالاترين مقام اجرايي كشور منتقل گرديده و با اين يادداشت مردم شريف اين منطقه را نسبت به حق خود و فرزندانشان آگاه كرده و از حضور جنابعالي درخواست نمايم با دستور اكيد به معاون اول محترم رييس جمهور دستور فرماييد با تشكيل جلسه با حضور ديگر مقامات ذيربط از ادامه اقدامات قبلي جلوگيري به عمل آورده و وزارت نيرو مكلف به اجراي صورتجلسات و قول­هاي قبلي خود گردد.
پيشاپيش از توجه جنابعالي تشكر مي­ شود.
ارادتمند
غلامرضا تاج گردون
نام شما

آدرس ايميل شما

کیومرث
Iran, Islamic Republic of
سلام.امیدوارم به حق همین ماه مبارک جناب دکتر تاجگردون همیشه سربلند و تندرست و پیروز باشند.حق زیادی به گردن مردم این مرز و بوم دارند.موفق و موید باشند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
از این که دکتر تاج گردون نماینده شهرستان گچسارانه احساس خوبی دارم.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین ظلم تاریخی را امثال شما با تحمیل و گماردن مدیران ناتوان به دولت جناب دکتر روحانی نمودید. این مطالب همانند افطاری تهران فقط ژست سیاسی و تبلیغاتی است.آقای تاجگردون مردم فهیم تر از آنند که در مخیله شماست.لطفا عوامفریبی نکنید.
گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
واقعا کی دست از این شعبده بازیها و عوامفریبیها بر می دارند! این کارهای تبلیغاتی دیگه خاصیتی برای مردم با فهم و شعور نداره! کارهای تخصصی و مکاتبات اداری ظاهرا قبل از رسیدن به مخاطب وبا اهداف بهره برداری خاص برای رسانه ها فرستاده می شه واین هم ازآسیبهای جدی ولایت خودمونه که اخیرا خیلی رایج شده. رسانه ها باید خیلی مراقب این روش های جدید سودجویی باشند.
افشاگر
United States
باز هم امان از کارهای تبلیغی و رای جمع کنی بعضیها. چه دلیلی داره این نامه ها نوشته بشه و اصلا ارسانه ای بشه جز......همون بزرگواری بیچاره صاف و ساده قبلا حرفاشو چماقی گفت حالا ایشون با زرنگی و منفعت طلبی.
سعیدبخشوده
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون بزرگمرد استان .شما انسان بزرگ بدنبال گرفتن سهم اب ما از سدهای استان هستید ولی یکی از نمایندگان سابق با جلوگیری از احداث سد بالادست شهر دهدشت کشاورزی در کهگیلویه را نابود کرد انهم بخاطر مسائل قومی وقبیله ای
بهادر دوهنده
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی مرد بزرگ

همین یک نامه یک طرف سی سال نمایندگی موحد و بزرگواری یک طرف

احسنت بر تو
خداوند تو را برای این مردم خفظ کند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر آقای دکتر تاجگردون که تاحصول نتیجه مسائل و مشکلات شهر را پیگیری می نمایند
جعفری باشت
Iran, Islamic Republic of
اﺣﺴﻨﺖ ﻳﻚ ﻧﻜﺘﻪ اﺯ ﺻﺪ ﻧﻜﺘﻪ ﻛﻪ اﺯ اﻳﻦ ﻳﺎﺩاﺷﺖ ﻣﻴﺘﻮاﻥ ﺑﺮﺩاﺷﺖ ﻛﺮﺩ اﺑﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺩﺭ ﺑﻌﻀﻲ ﻣﻮاﻗﻊ ﺩﺭﺣﺪﻱ ﻛﻪ ﻛﻮﺗﺎﻫﻲ ﺩﺭ ﺣﻖ ﺣﻮﺯﻩ اﻧﺘﺨﺎﺑﻲ ﺧﻮﺩ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻧﺸﻮﺩ و ﺯﻳﺎﻧﻲ ﻣﺘﻮﺟﻪ اﻧﻬﺎ ﻧﺸﻮﺩ ﻣﺒﺘﻮاﻥ اﺯ ﭘﺘﺎﻧﺴﻴﻞ ﻭﺟﻮﺩ اﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﻂﺢ ﻛﻼﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﺟﻬﺖ ﺗﻤﺎﻡ اﺳﺘﺎﻥ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ اﺣﺘﺮاﻡ ﺑﺮاﻱ ﺳﺎﻳﺮ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎﻥ اﺳﺘﺎﻥ ﻭﻟﻲ اﻧﻬﺎ ﻣﻂﻤﺎﻧﺎ ﺑﺮﺵ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻳﺎﺩاﺷﺘﻲ اﺯ ﻃﺮﻑ اﻧﻬﺎ ﻗﺎﺑﻞ ﭘﻴﮕﻴﺮﻱ ﺑﺎﺷﺪ اﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ اﻳﻦ ﺗﻜﺘﻪ ﻣﻴﺸﻮﻳﻢ ﻛﻪ ﺳﻮﺩ ﺣﻆﻮﺭ ﺗﺎﺟﮕﺪﺭﺩﻭﻥ ﺩﺭ ﺳﻂﺢ ﻛﻼﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﻓﻘﻄ ﺟﻨﺒﻪ ﺷﺨﺼﻲ ﻧﺪاﺭﺩ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻛﻞ اﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮاﻫﺪ ﺧﻮﺭﺩ ﺣﺘﻤﺎ,ﭘﺲ اﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﻟﻴﻞ اﻳﻨﻜﻪ ﻋﺪﻩ اﻱ اﺯ ﺗﻤﺎﻡ اﺳﺘﺎﻥ ﺟﻬﺖ ﺭاﻱ ﺩاﺩﻥ ﺑﻪ اﻳﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﮔﭽﺴﺎﺭاﻥ ﺧﻮاﻫﻨﺪ اﻣﺪ ﺭا ﻣﻴﻔﻬﻤﻴﻢ
ﻧﻜﺘﻪ اﺧﻼﻗﻲ ..ﻛﺎﻧﺪﻳﺪاﻱ اﺣﺘﻤﺎﻟﻲ اﻳﻦ ﻧﻜﺘﻪ ﺭا ﺑﺪاﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻃﻨﺎﺏ ﭘﻮﺳﻴﺪﻩ ﻛﺴﻲ ﺑﻪ ﭼﺎﻩ ﻧﺮﻭﻧﺪ و ﺑﺪاﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ اﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﻳﺪ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﺑﻜﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﺠﺒﻮﺭﻧﻨﺪ ﺩﺭ ﺩﻩ ﺑﺰﺭﮒ و ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺳﺘﺎﻱ دﻳﮕﺮ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭاﻱ ﺑﮕﺮﺩﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﺽ ﻣﻮﻓﻖ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺎﺯ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ و ﻃﺮﻓﺪاﺭاﻧﺸﺎﻥ ﻇﻠﻢ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺁﺭاﻱ ﻣﺎ اﺳﺘﺎﻥ ﻗﺮاﺭ ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
حالا كه ديدي دولت محلت نميزاره داري ازشون انتقاد ميكني .شتر در خواب ببيند بنبه دانه كهي لب لب خورد كه دانه دانه
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
باسلام

انشااله موفق باشید.
از باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون ما مردم شهرستان باشت با تمام وجود در کنار شما هستیم و امیدواریم با پیگیری های جنابعالی و سایر نمایندگان و دستور ریاست محترم جمهوری این مشکل و بقیه ی ظلم هایی که در حق این استان محرم شده است رفع گردد و نیازی به تجمع ما نباشد در غیر این صورت مجبوریم که از طرق دیگر صدایمان را به گوش بالادستها بسانیم
آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نماینده فهیم شهرستان گچساران که برای بقیه هم استانیها یش هم چانه زنی میکنند خداییش کسی که توان پیگیری مطالبات مردم رادارند حق ندارد حداقل 10مدیرکل دراستان داشته باشد بینی وبین اله هر نماینده ای بدون تعارف توانایی ایشان رادارن بسم اله تمام مدیران استانی راعزل ونسب کند
باوی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست
وقتی مسئولین شهرمان به جای حمایت از کشاورزان و اعمال فشار بر پیمانکاران برای تکمیل و رفع نواقص طرح های بارانی و تحت فشار فقط از پیمانکاران حمایت می کنند و فقط وعده و وعید پوچ می دهند از دیگران چه انتظاری می توان داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون تورا به خدا قسم می دهم به ماه مبارک رمضان به این شبهای قدر قسم می د هم یک فکری به حال دانشگاه گچساران بکنید این دانشگاه دارد نابود می شود آن وقت نگویید کسی به من اطلاع نداد است موضوع را
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
از بزرگان این استان یک سوال دارم،کدام نماینده مجلس از بدو انقلاب تاکنون حتی بصورت شکلی ویا تظاهر،تا کنون مکاتبه ای دردمندانه برای کل استان با شخص اول اجرایی مملکت داشته اند؟اونوقت یه عده آدم کوته بین وتنگ نظر عنوان میکنن که آقای تاجگردون فقط برای دو شهرستان باشت وگچساران چانه زنی میکند.که البته وبر اساس وظیفه باید اینچنین باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون عزیز پاینده باشی.
شرمت الله
United States
تاجگردون عزیز مردمان استان است
کوروش
Iran, Islamic Republic of
واقعا فریاد حق طلبانه ایست - درود که حرف دل مردم را با صدای رسا به گوش مسئولین رساندی
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این غیرت و مردانگی می نازیم بر این مرد بزرگ که کارهای بزرگ انجام می دهد آب مایه حیات است و اینکه شما دنبال حیات ما مردم فقیر و زجر کشیده و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویر احمد هستید متشکریم جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده محترم
hydarisaeed@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دكتر تاجگردون نزديك به 2 هزار هكتار زمينهايي اطراف اين سد كه حدود دو كيلومتر فاصله دارن هميطور رها شده و همچون باغات مركباتي كه نزديك به 300 هكتار مي باشند از بي ابي دارن خشك مي شوند و كسي نيست كه به صداي كشاورزان اين منطقه گوش دهد روسا و مسولان محترم مربوطه هر باري يك بهانه مي اورند لوله اب 50 اينجي از اي سد گرفته شده برا صدها كيلومتر اونطرفتر ميليارها تومان هزينه ولي روستاهاي محرومي كه اين اطراف وجود دارن تنها ارزوي خويش 4 اينج اب مي باشد تا تمام زحمات كشيده شده خود را از دست ندهند شب و روز تو فكر بي ابي هستن ايا ظلم از اي بالاتر هست؟جناب دكتر شما خودتان به عينا ديده ايد كه اي كشاورزان زحمت كش چه كارهايي كه نكرده اند و چه زحمت ها كه نكشيده اند تا كي؟ووو............
احمد
Iran, Islamic Republic of
مردی تاجگردون مرد
اگه دو سه دوره تو باشی و البته اگه خود مسئولهای خودمون باهات راه بیان شهر رو که نه استان رو گلستان میکنی...
درود بر تو
زنده
Iran, Islamic Republic of
حیف رییس کمیسیون برنامه بودجه که تاجگردونه.
کسی که این پستو داره و نمی تونه هیچ کاری برای این استان بکنه
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج مردم استان دارند در بيكاري غرق ميشوند ، قتل ، فساد، فحشا و اعتياد ... همه و همه از بيكاري نشأت ميكرد بعد شما دنبال مسائل حاشيه اي و دست اخر هستيد ؟؟؟؟!!!! اكه ميخواهيد مردم دوباره بهتون راي بدن ، جوان هاي بيكار كجساران و باشت رو سر كار بكذاريد و معضل بزرك و مهم بيكاري را سامان بدهيد
گچساران من
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون ستم تاریخی به گچساران رو پیگیری کنید نه یاسوج و بقیه رو........ارادتمند دکتر تاجگردون
گچ بویر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماینده دولت می باشد نه نماینده مردم . دلم برای گچساران میسوزد خدایا خودت گچساران را نجات بده
مم
Iran, Islamic Republic of
از توجه وتلاش نماینده دلسوز گچساران وباشت قدر دانی و تشکر میشود ، جناب آقای تاجگردون لطفا برای اشتغال هم همین همت را به کار ببرید ، مخصوصا افرادی که در شرکت نفت امتحان داده اند ولی به دلایلی تا کنون از طرف وزارت نفت اعلان نتیجه نشده اند . خواهشمند است پیگیری نمایید
یک دلسوزایرانی
Iran, Islamic Republic of
تمامی سخنان حضرتعالی خداپیغمبری ودلسوزانه بوده ازدلسوزان واقعی نظام تقاضامندم ببجناب دکتربیشترهمکاری بفرمایند.درودبرشرف وانسانیت واصالتت.
همشهریتان در یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج گردون باوی بشما افتخار می کند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
آقای محترمی که دلت را به نامه نگاری خوش کرده ای نوشتن این نامه ها هیچ زحمت و هزینه ای ندارد ممقلی خودمون روزی صدتا از این نامه ها مینویسد و به زمین و آسمان هم رونوشت میدهد.آقای تاجگردون باید بداند دوران قهرمان بازی و ادا درآوردن تموم شده مردم آگاهتر از این عوامفریبی ها و کارهای سبک احمدی نژادی است سال 1393 هستیم نه عهد بووووووق.
ولی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون تو را به خدا قسمت میدهم دست از این حرکات نمایشی بکش.بابا به خدا مردم بیشتر از تو میفهمند اینقدر نمایش نده با این کارای بچگانه فقط خودتو کوچیک میکنی بچه دبستانی هم دیگه گول این حرفا رو نمیخوره.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
جواب دو کلمه ای و بسیار جالب منطقیان به اظهارات اخیر بزرگواری :
سلام سلام و بعد خاموشی .!
درود بر منطقیان با این جواب زیباش
واقعا جواب ... خاموشی است.
جمعی از مردم گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون
از این که حقی که بعضی از مردم گچساران از آن بی خبر بودند و به آنها ظلم می شد و شما به عنوان نماینده ی کارامد نسبت به نمایندگان قبلی از حق مردم گچساران دفاع کردید و نامه ای که به رییس محترم جمهور زدید از طرف خودم و مردم گچساران و منطقه ی امامزاده جعفر و منطقه لیشتر وشهرستان باشت از شما نهایت تشکر را داریم.
درود بر دکتر تاجگردون
منتقد.
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون!!! این انتقاد و شکایت زمانی فایده داره که پیگیری شده و نتیجه بگیرد. واقعا به استان ما داره ظلم میشه. اون از تاراج نفتمون که حتی یک درصد از درآمدش عاید استانمون نمیشه و این هم از آبش. آگه می تونستند حتی طبیعتش را هم انتقال می دادند ولی خدا را شکر که دیگه نمی توانند در کار خدا دخالت کنند. واقعا مردم استان ما مظلومند، بی کسند و محروم، ولی خدا را صد مرتبه شکر پایبند ولایتند، صادقند و بی ریایند و گرنه تا حالا چندین بار علیه مسئولینی که در حقشان ظلم ها را روا داشته اند اعتراض نموده و تظاهرات می کردند. ولی مردم این استان امنیت ملی و آسایش را از هر چیز واجب تر می دانند حتی اگر به ایشان هم چنین ظلم هایی شود.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
حرکت قهرمان مآبانه ایشان بر کسی پوشیده نیست. سال هاست که در سمت های مهم بخصوص در امور برنامه و بودجه بوده ای و کاری انجام ندادند و شاید هم توانش را نداشتند. حالا که دولت می خواهد قدمی به جلو بردارد برایش مانع ایجاد نکنید. شعار همیشه هم خوب نیست آنهم شعارهای توخالی. به دولت کمک کنید تا بتواند بر مشکلات غلبه کند نه اینکه تهدید کنید.
DERAKHSHAN
Iran, Islamic Republic of
افتخار گچسارانی همیشه شاد و سربلند باشی ......
عباسی زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای واقع بین خدایی خودت رو معرفی کن تا خواهش کنیم یه پستی چیزی بهت بدن.کشتی ما رو از بس تو این سایتا نوشتی «نیروهای کارآمد را کناری نهادند و به نیروهای ضعیف میدان داده اند».

ای گوهر شب چراغ زه خانه برون آی که بی تو لنگ است کار ما
عباسی زاده
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل جناب گرمسیری شهامت داری این متن و بری تو یه مکان عمومی بخونی.الحق که تاجگردون محکم ترین ستون سیاسی تاریخ کهگیلویه و بویراحمدٍ.در بسیاری از موضوعات حتی از مرحوم ملک حسینی که مظهر شجاعت بود هم شجاع تر بنظر میرسه.
ولی
Iran, Islamic Republic of
آقای محترمی که برای امثال تاجگردون یقه پاره میکنی عزل و نصب صحیح است نه عزل و نسب.نسب به معنی تبار و خاندان است و نصب به معنی گماردن.الحق که طرفداران تاج مانند خودش هرگز به مکتب نرفته اند فکر کنم ایشان نیز مانند نماینده محترم از دانشگاه مجازی کورکورستان به صورت پروازی مدرکی اخذ نموده است.
سنگ
Iran, Islamic Republic of
بابا بنده خدا جعفری یک کتاب قطور از مکاتبات عقیم خودش منتشر کرده. تاجگردون انتظار داشت روحانی سازمان مدیریت رو بهشون بده اما نشد حالا شده منتقد دولت
سار
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون عزیز شما که چهل اینچ آب رودخانه پشتکوه را شتابان تامین اعتبار فرمودید تا صدها هکتار اراضی تلخاب شیرین و امامزاده جعفر متعلق به خودتان را مشروب فرمایید صداشم در نیومد. تازه با پیمانکاری یکی از بستگان نزدیکتان. حالا که روحانی شما رو به کار نگرفته اومدید با ادبیان نمایشی هم دولت رو نقد کنین و هم مردم و فریب بدین. باش تا روز انتخابات تا بفهمی مردم بسیار باهوشتر از من وشمایند.همه فکر میکردند درصدد جبران مافات هستید اما معلوم شد شماهم دنبال ترمیم امپراطوری قدرت در میان نوکران و مردم ساده بودید
جواب زنده
Iran, Islamic Republic of
برای این شهر که کارها فراوان شده و خواهد شد و فقط کافیست مغرضانه نظر ندهیم.فقط یه مثال براتون میزنم :بودجه ای که طی این 2 سال واسه آبادانی این شهرستان گرفته شده تو اوج تحریمات بازم از بودجه تمامی نمایندگان محترم ادوار گذشته بیشتره.بعد سمت گرفتن یه همشهری باعث فخر و مباهاته.چطوری به خودتان اجازه چنین اظهار نظری رو میدهید.
شهرستان بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
شهرستان بهمئی ضمن ادای احترام و ادب به کلیه خدومان اسلام بالاخص جناب آقای تاجگردون و خداوقوت به ایشان ، با توجه به اینکه شهرستان ما نماینده درست و حسابی نداره که توانایی این را داشته باشه که از حق ما دفاع کند ، امیدواریم که با پشتوانه خداوند منان حقوق ما را اخذ کنید و بدانید که بلاشک دعای خیر مردم بدرقه ی راهتان خواهد بود انشاالله

با تشکر از نماینده اصلاح طلب استان و کشور جناب آقای دکتر تاجگردون

صلوات
ولی ا...
Iran, Islamic Republic of
نقد باید صحیح و بجا و منصفانه و بدور از توهین و افترا باشه.تو حرف زدنها کمی مودبانه تر باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1