تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۵۶۱۲۸

معارفه رئیس پیام‌نور یاسوج انجام گرفت

۱۰
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رؤسای پیام‌ نور استان سیاسی انتخاب نمی‌شوند.

عنایت‌الله نجیب‌زاده در مراسم تودیع و معارفه دو رئیس مرکز و یک معاون دانشگاه پیام‌ نور این استان اظهار کرد: دانشگاه پیام‌ نور در استان کهگیلویه و بویراحمد هر چند پس از چند دانشگاه دیگر راه‌اندازی شد اما امروز یکی از قطب‌های مهم و مؤثر آموزش عالی در کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت فعلی آموزش عالی در کهگیلویه بویراحمد اشاره کرد و گفت: اکنون استان ما به نسبت جمعیت خود در کشور سومین استان دانشجو پرور به شمار می‌رود که نشان‌دهنده توسعه آموزش عالی است.
وی گفت: اما باید از ظرفیت‌های دانشگاهی استان هر چه بیشتر برای توسعه در بخش‌های دیگر استفاده کرد و بر همین اساس از دانش‌آموختگان درون استانی برای مدیریت‌ها و همچنین تحقیقات و پژوهش‌‌های دانشگاهی برای توسعه استان استفاده بیشتری کنیم.
این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تربیت نیروهای زبده و کارآمد توسط دانشگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: شک نداریم که این نیروها می‌توانند علاوه بر مدیریت‌های خوب استانی در سطح کشور هم مدیرانی نمونه باشند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع پرسنل دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج و در جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج به عنوان پیشانی دانشگاه در استان مطرح است که باید از همه نظر برای سایر مراکز ما الگو باشد.
نجیب‌زاده در ادامه گفت: سعی ما بر این است که با تغییر و تحولات جان تازه‌ای به دانشگاه و حرکت‌های علمی و فرهنگی آن ببخشیم و هیچ‌گاه در این خصوص اغراض سیاسی را در نظر نگرفتیم.
وی افزود: اگر غرض سیاسی مد نظر بود با رئیس مرکز یاسوج خود در همان هفته نخست برخورد می‌کردیم.
این مسئول ادامه داد: از هم اکنون هم به مدیران جدید خود اعلام می‌کنیم که عهد اخوت با کسی نبسته‌ایم و در یک بازه زمانی 6 ماهه کار و فعالیت آن‌ها را زیر نظر داریم و اگر مدیری نتواند خواسته‌های دانشگاه را برآورده کند باید جای خود را به دیگری دهد.
وی یکی دیگر از دغدغه‌های خود در دانشگاه پیام‌نور استان را موضوعات فرهنگی و حوزه پژوهشی دانست و گفت: باید اعضای هیئت علمی ما وارد موضوعات فرهنگی شوند و فعالیت خود را در این دو حوزه بیشتر کنند.
نجیب‌زاده ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی و افزایش آن‌ها را یکی از دغدغه‌های خود در دوره مدیریتی جدید دانست و افزود: برای دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج چند رشته را مد نظر قرار داده‌ایم.
***DANSHPAIE
برنامه‌ریزی برای شکوفایی پیام‌ نور یاسوج حول چهارمحور
رئیس دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج با بیان این‌که این مرکز به عنوان خط مقدم فعالیت‌های دانشگاهی پیام‌ نور در استان است، گفت: شکوفایی هر چه بیشتر پیام‌ نور یاسوج حول چهار‌محور برنامه‌ریزی شده است.
روح‌الله دانش‌پایه ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج اظهار کرد: این مرکز به عنوان پرچمدار فعالیت‌های دانشگاهی پیام‌ نور استان به شمار می‌رود که باید از هر نظر نمونه و الگو باشد.
رئیس دانشگاه پیام‌ نور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر همین اساس باید همه مجموعه پیام‌ نور در این مرکز یک‌صدا و هم‌دل در راه رفع نقاط ضعف و ادامه نقاط قوت همکاری و تلاش داشته باشند.
دانش‌پایه با بیان این‌که با این مرکز دانشگاهی بیگانه نبوده‌ام و فضای کار در آن را به خوبی می‌شناسم، افزود: در گذشته مسئولیت‌های مختلفی در این مرکز داشته‌ام و به خوبی با مشکلات و نقاط ضعف و قوت آن آشنایی دارم.
رئیس جدید دانشگاه پیام‌ نور مرکز یاسوج در ادامه اظهارات خود استفاده از تجربیات کارکنان این واحد و همچنین اساتید و استفاده از ظرفیت بالای دانشجویان را فرصتی مناسب برای ارتقای وضعیت این دانشگاه دانست.
وی گفت: یکی از رویکردهای ما در این مرکز توجه به امور فرهنگی و پژوهشی در کنار فعالیت‌های آموزشی است تا بتوانیم ظرفیت‌های همه از کارکنان گرفته تا اساتید و دانشجویان را در بخش‌های مختلف از قوه به فعل تبدیل کنیم.
دانش‌پایه، برنامه‌های کاری خود را در چهار محور اعلام کرد و گفت: در چهار محور اساسی آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، عمرانی و مالی برنامه‌‌های خود را تنظیم کرده و به مسئولان ارشد پیام‌ نور استان برای عملیاتی کردن ارائه کرده‌ام.
انتهای پیام/ب
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان رض
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دکتردانش پایه که بهترین گزینه برای این مرکزبود.باتوانمنمدی وتجربه هایی ک دارن مرکزپیام نورپیشرفت های زیادی میکنندموفق وپیروزباشید
احسان رض
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دکترعزیزوارزوی موفقیت برای ایشان که واقعافردی بدون حاشیه وبااخلاق وتوانمندهستند.
اتعکاس
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عزل ونصب جزاختیارات جنابعالیست ولی کاش تو این انتصاب ها کمی بیشتر دقت میکردی بخصوص در مرکز ذهدشت تو حوزه معاونت .معاونت اموزشی که بحکم جنابعالی منصوب شدهمگان ازاین انتصاب ناراضیند.انتصاب چنین فردی درمعاونت اموزشی درحق دانشجویان شهر دهدشت نبوده.وازجنابعالی استدعاداریم دقت عمل بیشتری بخرج دهید.
مراد
Iran, Islamic Republic of
نظرات بالا را بستگان ياخود نوشته اي . ازمون علمي بهترين توزين علمي افراد است كه بعضي را متاسفانه سياست روي كار مياورد نه علم و شايسته سالاري .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي نجيب زاده جناب عالي با سابقه طولاني در جريان اصولگرايي ان هم از نوع افراطي و استفاده از مزاياي اين جريان در زمان احمدي نژاد و دو ستان ايشان( بورسيه هند و .......) چگونه و با كدام منطق در دولت منسوب به اصلاحات حضور داريد و يا شما امده ايد كه هميشه در صحنه بمانيد و مردم استان شمارا به عنوان شخص هميشه در صحنه بشناسند! البته از انتساب اقاي د.... و نسبت سببي ايشان مطلع هستيم كه در راستاي خوش خدمتي به ....... انجام گرفته است اگر معاملات شما به تمام رسيده است قدري نيز به فكر دانشجويان اين استان باشيد كه بايد زير نظر اساتيد اغلب كم سواد و بي تجر به باشند و زير نظر مستقيم شما فارغ التحصيل مي گردند.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
واقعا به حاج زارع و دکتر نجیب زاده به خاطر این انتخاب میمون تبریک عرض می نمائیم.
Iran, Islamic Republic of
هنوز که دکتراشون را از پیام نور نگرفتن.......................
اﻣﻴﻦ اﻣﻴﻨﻲ (ﺑﺨﺶ ﺯﺑﺎﻥ ﺷﻨﺎﺳﻲ و ﺯﺑﺎﻧﻬﺎﻱ ﺧﺎﺭﺟﻲ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﻴﺎﻡ ﻧﻮﺭ ﻳﺎﺳﻮﺝ)
Iran, Islamic Republic of
ﺿﺿﻤﻦ آﺭﺯﻭﻱ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺑﺮاﻱ ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﺩاﻧﺶ ﭘﺎﻳﻪ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ي اﻳﺸﺎﻥ ﺭا ﺻﻤﻴﻤﺎﻧﻪ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻋﺮﺽ ﻣﻲ ﻧﻤﺎﻳﻢ.
اﻣﻴﻦ اﻣﻴﻨﻲ (ﺑﺨﺶ ﺯﺑﺎﻥ ﺷﻨﺎﺳﻲ و ﺯﺑﺎﻧﻬﺎﻱ ﺧﺎﺭﺟﻲ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﻴﺎﻡ ﻧﻮﺭ ﻳﺎﺳﻮﺝ)
Iran, Islamic Republic of
ﺿﻤﻦ ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺑﺮاﻱ ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ ﺩاﻧﺶ ﭘﺎﻳﻪ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ي اﻳﺸﺎﻥ ﺭا ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻋﺮﺽ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ.
عادلی
United States
انتخاب بجا وشایسته ی دکتر دانش پایه را تبریک گفته وازدرگاه خداوندمنان موفقیت وسربلندی ایشان را مسِئلت میطلبیم.
ما به وجود چنین نیروهای افتخار میکنیم.انشاالله موفقیت های بعدی.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1