تاریخ انتشار
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۵۶۰۳۲

از اول پاکدل را می خواستم/فولادی را سیداکبر علیزاده برداشت

۷۳
۰
کبنا ؛بهنام عکاشهIMG_9556با اینکه فرصت زیادی برای تنظیم سوالات نداشتم اما فکر می کنم مصاحبه ام با سیدقدرت حسینی در حوزه خود،  یک گفت و گوی تاریخی شود.
بعد از مراسم هفتمین روز درگذشت پسرعموی گرامیش فرصت مناسبی پیش آمد که نمی شد آن را به راحتی از دست داد. علیرغم اینکه برای بدرقه و استقبال همه از جایش بلند می شد اما هیچ گاه موضوع مصاحبه را فراموش نکرد.
در این روز اتفاقا حاج بهرام تاجگردون برای ادای احترام در جمع فامیل سیدقدرت حاضر شد و غلام تاجگردون پیش از او در مسجد سیدقدرت را دیده بود.
ترجیح دادم مصاحبه را با این سوال آغاز کنم و جواب از سوال شنیدنی تر بود و نوید یک مصاحبه چالشی و شاید هم تاریخی را می داد و بهتر دیدم آن را به همان ترتیبی که پرسیده بودم تنظیم کنم. نه حسب سوالات و دسته بندی های معمول؛
کبنا نیوز؛ با فامیل های شیرازی خود که به مراسم آمده بودند گرم تر گرفته بودی. نکند شایعات راست باشد که در شیراز کاندیدا می شوی؟
سیدقدرت؛ به هیچ وجه قصد کاندیداتوری در شیراز یا گچساران را ندارم. اگر در استان کهگیلویه و بویراحمد قطعا اگر بر این عزم که الان دارم بمانم تا هر زمان که زنده باشم هیچ وقت کاندیدا نمی شوم. دلیل احترام به اقوام شیرازی این است که زمان زیادی است آنها را ندیده ام. من به این فامیل و به همه مردم این استان و باشت و گچساران علاقه مندم. فامیل و دوست و رفیق هایم در این خاک هستند و خودم را متعلق به این آب و خاک می دانم.
کبنا نیوز؛ دلیل چیست که کاندیدا نمی شوی؟
سیدقدرت؛ یکی از دوستان به من گفت: مردم این سوال را دارند که شما که می خواهید بیایید برای کاندیداتوری چه می خواهی بکنی؟ گفتم اولین موضوعی که مردم از ما می پرسند: برای بحث بیکاری چه می خواهید بکنید. شما این پاسخ را به روشنی پاسخ دهید بعد بروید کاندیدا شوید. اگر بحث پل سازی و جاده سازی و کارهای عمده است تاجگردون بهتر از همه ما کار می کند. هم بودجه در دستانش هست، هم استاندار کاملا گوش به فرمانش هست، هم مدیران در اختیارش هستند برای فرمان بردن و هم خودش آدم توانمندی است.
بحث بیکاری بحث اول است. مشکلات فرهنگی در مرحله بعد است. ما اگر مشکل فرهنگی داریم بخشی از آن به بیکاری برمی گردد. به دوستان گفتم شما که اینقدر تلاش می کنید که کاندیدا معرفی کنید برای این معضل چه برنامه ای و ایده ای و طرح و پروژه ای دارید؟ آیا می توانید مشکل این همه جوان را حل کنید؟ مردم که عاشق چشم و ابروی ما نیستند. مردم می خواهند مشکل شان حل شود. بحث نظام و انقلاب هم به جای خود محفوظ است. آیا صرف اینکه ما به مجلس برویم مشکلات فقر و بیکاری و اقتصادی مردم حل می شود؟ نه خیر، به هیچ وجه قصد ندارم کاندیدا شوم.
کبنا نیوز؛ مدیران همه به مراسم شما آمده بودند این چه معنایی دارد؟
سیدقدرت؛ دلیل اخلاقی دارد. مردم این منطقه به هم احترام گذاشته و بر مرده و زنده عزیزان هم می آیند.
کبنا نیوز؛ امروز بعد از مدت ها به باشت آمدید. فکر می کنید که تغییری در چهره باشت بوجود آمده  است؟
سیدقدرت؛ چندان تغییر خاصی نکرده است. اگر هم شده من ندیدم.
کبنا نیوز؛ شما تلاش زیادی داشتید تا مدیران گچسارانی و باشتی را به استان ببرید. این رویه در زمان آقای تاجگردون هم ادامه پیدا کرد.

سیدقدرت؛ تلاش کردیم که نیروها از باشت و گچساران به مدیریت استان راه بیابند و مسئولیت بگیرند و منطقه از انزوا خارج شود و به نظر موفق بودیم. ولی ما سختی های خود را داشتیم. کلی سختی می کشیدیم تا مدیری را بگذاریم و استاندار به سختی می پذیرفت. چند ماه بعضا طول می کشید تا قانع شوند. به خصوص اقای نوذری.
استادار فعلی هر چه آقای تاجگردون می گوید ردخور ندارد. کافیست بگوید فلان فرد به درد این جایگاه می خورد.
کبنا نیوز؛ از مردم باشت ناراحت نیستید؟ شما باشت را شهرستان کردید ولی این با استقبال مردم مواجه نشد. منظورم انتخابات است.
سیدقدرت؛ مردم مشکلات شخصی شان اولویت دارد. باشت هم مثل همه جا با این معضل دست و پنجه نرم می کند. باشت نه تنها شهرستان حتی اگر استان هم شود چون معضل بیکاری در خانه ها حل نشده بود مردم رای نمی دادند. الان هم اگر کسانی متوقع مسائل شخصی می باشند و حل نشود به آقای تاجگردون هم رای نمی دهند. ولی ایشان تاثیرگذاری اش بیشتر است و سیاست های خاص خود را دارد. از مردم باشت و از هیچ کس دیگری دلگیر نیستم. حتی آقای جعفری دو سال تمام علیه من تبلیغ منفی می کرد و بیشترین موارد انتقاد را از ایشان شاهد بودیم. در کل سیستم مدیریتی ما در باشت و گچساران و استان قوی نبود.
کبنا نیوز؛ شواهد می گوید شما کاندیدای آینده هستید؟ مثلا اخبار منطقه را دنبال می کنید. از همه چیز با جزئیات خبر دارید. مدیران تان هم وفاداری خود را همین امشب اعلام کردند. اینها نشانه های زیادی برای آمدن احتمالی شما هستند.
سیدقدرت؛ من همیشه با مردم یکرنگ بوده و هستم. به فرض اینکه من الان تصمیم بگیرم و بیایم، مگر نباید پول خرج کرد و نباید پشتوانه مالی داشت. کی می خواهد پول خرج کند.
کبنا نیوز؛ در استراتژی وحدت منهای گزینه اصولگرایان چه جایگاهی دارید؟
سیدقدرت؛ وحدت خوب است اما استارت ائتلاف باید عقلایی باشد. ببینید زمانی هست که من شخص خاصی در ذهنم هست و می خواهم کاندیدایش کنم ولی مطرحش نمی کنم. من فعلا نامش را نمی آورم و مخفی است. ائتلاف اگر شکل گرفت، بالاخره مطرح می شود ولی رای نمی آورد.
اما اگر شکل عوض شود به این طریق که نیروها جمع بشوند و بگویند این مشکلات مان است و این برنامه مان است و این پتانسیل ها را داریم و حالا تصمیم بگیریم کسی را بیاوریم که معیارهای ما را داشته باشد. اگر این باشد ما هستیم.
نه اینکه عده ای قبل از اینکه بخواهند وحدت کنند در ذهن شان این باشد که حتما باید وحدت سر حسینی باشد تا ما در ائتلاف باشیم و این احتمالا به شکست منجر خواهد شد. الان برداشتی از این تلاش ها ندارم چون دوستان با من صحبتی نکرده اند.
کبنا نیوز؛ نگران نیستید؟
سیدقدرت؛ خیر.
کبنا نیوز؛ اگر شما معرفی شوید.
سیدقدرت؛ خیر. من نیستم.
کبنا نیوز؛ اگر آقای جعفری شود.
سیدقدرت؛ همان طور که من نمی آیم ایشان هم ایشان کاندیدا نمی شوند.
کبنا نیوز؛ وجود شما و آقای جعفری به نظر می آید مشکل این طیف باشد. برخی می گویند اگر سیدقدرت باشد ما نیستیم و عده ای هم می گویند اگر آقای جعفری بیاید ما حمایت نمی کنیم. شما هم موضعی به این شکل دارید؟
سیدقدرت؛ نگفتم جعفری بیاید من هم می آیم بلکه گفتم اصولگرایی که قبلا کاندیدا شده است نباید باشد. ولی اگر فرد جدیدی باشد که به هر حال احساس شود که توان دارد این جای تامل دارد.
کبنا نیوز؛ مثل موحد؟
سیدقدرت؛ موحد که گچسارانی نیست.
کبنا نیوز؛ جشن ساز؟
سیدقدرت؛ جشن ساز آدم توانمندی است.
کبنا نیوز؛ ولی شما موافق نیستید؟
سیدقدرت؛ از دوستان قدیم بنده است.
کبنا نیوز؛ حشمت احمدزاده؟
سیدقدرت؛ ایشان فرد بسیار تواندمندی در سطح کشور است. آقای جشن ساز هم توانمند است.
کبنا نیوز؛ ممکن است به جائی برسید که شما و یاران تان از آقای تاجگردون حمایت کنید؟
سیدقدرت؛ من نیروها را قدرتر از این میدانم که من به آنها بگویم به کسی رای بدهند. به هر حال من از یک جناح فکری هستم و آقای تاجگردون از فکری دیگر. حالا ایشان مورد احترام من هست و توانائی های خاصی دارد ولی در دو جناح هستیم؟
کبنا نیوز؛ قرار نیست اصولگرایان از کره مریخ آدم بیاورند؟
سیدقدرت؛ نه. باید در کره زمین باشد و در این شهرستان ها هم باشد.
کبنا نیوز؛ آقای خواجه زاده هم مطرح است.
سیدقدرت؛ شیخ بسیار محترمی است. متشرع و سابقه دوستی مان با این خانواده 35 ساله است. دو هر دو دور از بنده حمایت کردند. دور اول البته پررنگ تر بود و دور بعد کمرنگ تر. ببینیم چه می شود.
کبنا نیوز؛ سیدناصر آیا در تهران کاندیداست و آیا با او صحبتی شده است؟ صدا و سیما روی او زیاد مانور می دهد.
سیدقدرت؛ من هم شنیده ام. خیلی ها از ایشان خواسته اند کاندیدای تهران شود و من هم موافقم.
کبنا نیوز؛ نظرتان درباره هدایتخواه و حوزه بویراحمد چیست؟
سیدقدرت؛ بین اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در طول 9 دوره ایشان قدرترین نماینده بوده اند و قطعا از آقای زارع هم قوی تر است.
کبنا نیوز؛ زارع را اصولگرا می دانید؟
سیدقدرت؛ به هر حال ایشان در این طیف بوده است در طول انقلاب.
کبنا نیوز؛ نظرتان درباره بزرگواری و انتخابات دوره بعد.
سیدقدرت؛ بستگی دارد کی رقیبش باشد. اگر رقیب ایشان مانند رقبای گذشته باشد که ایشان باز هم رای می آورد ولی اگر رقیب قدرتمند و شناخته شده ای بیاید اگر رای بیاورد هم با زحمت است.
کبنا نیوز؛ بزرگواری واکنش تندی به جلسه خانه آریائی داشت و گفت مثلث قدرت را می شکنم. به نظر هم این گونه شد.
سیدقدرت؛ ذهنیت دارد. خداشاهده هیچ مقدمه قبلی برای آن جلسه وجود نداشت. من مهمان آقای آریایی بودم و آقای دکتر هدایتخواه هم در بهبهان سخنرانی داشت. هیچ اطلاعی از حضور آقای موحد در گچساران نداشتیم.
یکی از دوستان تماس گرفت و گفت آقای موحد قرار است به اینجا بیاید. بنده به آقای هدایتخواه گفتم قرار است آقای موحد بیاید که آقای هدایتخواه هم بلند شد که برود. در خیابان به هم برخوردند. خدا می داند کاملا تصادفی بود و هیچ پیش بینی قبلی وجود نداشت. رسانه شما هم شیطنت کرد و تیتر زد مثلث قدرت. بعدها آقای بزرگواری این گونه تبلیغات کردند.
کبنا نیوز؛ آیا مدیران شما قوی تر بودند یا مدیران آقای تاجگردون.
سیدقدرت؛ نکته مهم در زمان ما این بود که مدیران ما برخی آنقدر قوی بودند و یا ادعای قدرت شان می شد که حتی می گفتند ما را آقای احمدی نژاد سرکار آورده است. ولی خوبی آقای تاجگردون در این است که هر چه به مدیرانش بگوید نه نمی گویند و تا آن را انجام ندهند از پای نمی نشینند.
کبنا نیوز؛ به استاندار دکتر خادمی چه نمره ای می دهید؟
سیدقدرت؛ معمولا به استاندار به واسطه کارهای عمرانی نمره می دهند. در حال حاضر هم پول نداریم. اگر پول داشته باشد آدم کارایی است.
آقای استاندار هم خط آقای تاجگردون است. کسی که او را به استان آورد آقای تاجگردون بود. ایشان حمایت می کند از آقای خادمی و همفکر ایشان هم هست. عامل اصلی در استانداری ایشان آقای تاجگردون بود. طبیعی است که حرف آقای تاجگردون بیشتر برش داشته باشد.
کبنا نیوز؛ موضوع فرودگاه نفت و روند کار چگونه بود.
سیدقدرت؛ وزارت نفت حامی قضیه بود. اعتبارش مصوب شد و کار شد و آقای پاکدل که مدیری توانمند بود تلاش زیادی کرد. آقای پاکدل را خیلی قبول دارم.
کبنا نیوز؛ اگر یک بار دیگر نماینده شوی پاکدل مدیر نفت می شود؟
سیدقدرت؛ نماینده نمی شوم ولی قطعا اگر باشم پاکل را مدیر نفت می کنم.
کبنا نیوز؛ آقای زینل زاده را چگونه می بینید؟
سیدقدرت؛ خیلی قبولش دارم و توانش بیشتر از سطح شهرداری گچساران است و باید در سطح کشور استفاده شود. مدیرانی که در سطح ملی از گچساران و استان هستند خیلی خوب ظاهر می شوند. آقای پاکدل، آقای جشن ساز، زینل زاده و....
کبنا نیوز؛ آیا زینل زاده می تواند کاندیدای خوبی باشد؟
سیدقدرت؛ می تواند یکی از گزینه های ائتلاف باشد.همه اینهائی که نام بردید گزینه هستند. نمره های شان متفاوت است.
کبنا نیوز؛ معیار شما برای نمره دادن چیست؟
سیدقدرت؛ داشتن پایگاه مردمی از مهم ترین عوامل است. یعنی کف رای داشته باشد. کسی می تواند کاندیدای نهائی باشد که در حال حاضر و در زمان انتخابات خودش بتواند 20 هزار رای کسب کند و باید با تلاش آن بقیه آرا را به سبد او اضافه کرد. در حال حاضر در گچساران و باشت فقط اقای تاجگردون کف رای دارد.
کبنا نیوز؛ راز نفت، راز «سر به مهر» است. دلیل برداشتن آقای فولادی هنوز مشخص نیست.
سیدقدرت؛ من از اول دنبال این بودم که مدیرعامل نفت بومی شود بعد از هفتاد هشتاد سال.­­­­­­ این برای من کابوسی بود. بین گزینه ها هم آقای پاکدل از همه لحاظ به خاطر تخصص و بومی بودن و توانمند بودن و به این نتیجه رسیدم که نمره بالائی دارد و خیلی تلاش کردم از ابتدای مجلس بمدت دو سال و قبل از آقای فولادی. بالاخره نشد و قضیه روی آقای فولادی رفت که من مخالفت نکردم و حمایت هم کردم.
پاکدل را بنا داشتم مدیر نفت کنم. هم بومی بود هم متخصص و هم متعهد بود و سابقه اجرائی خوبی از پائین به بالا داشت. به هر حال مخالفت شد. آقای جشن ساز با آقای پاکدل مخالفت کردند و گرنه وزیر هم موافق بود. من مخالفت با آقای فولادی نکردم و موافقت هم کردم. حتی در جلسه معارفه شرکت کردم و سخنرانی هم کردم.
کبنا نیوز؛ در نشست گچساران در آن روز چه گذشت که آقای فولادی با حکم میرکاظمی برکنار شد و آقای پاکدل جانشین وی شد.
سیدقدرت؛ هیئت دولت به استان آمد و آقای میرکاظمی وزیر نفت به گچساران آمد. این که چه در گچساران گذشت من چندان در جریان نبودم. من واقعا در جریان نبودم چون در جلسه هیئت دولت در یاسوج بودم و در بحث پتروشیمی گچساران گلایه تندی به رئیس جمهور کردم.
آقای میرکاظمی ناراحت شد از صحبت های من که انتظار از شما نبود که این طور حرف بزنید و من هم گفتم چیزی نگفتم فقط گفتم پتروشیمی که هفت سال کلنگش زده شده است این حال و روزش است و 7 درصد پیشرفت نداشته است. رئیس جمهور می گوید سرمایه گذار بیاید ما می گوئیم تا اصفهان و تهران است کی می آید در گچساران سرمایه گذاری کند.
بعد آقای وزیر گفتند نفت را فعلا برایتان تغییر دادیم. من اولین بار این را از زبان آقای میرکاظمی شنیدم. گفتم چه کسی را گذاشتید؟ گفت آقای پاکدل. خوب به هر حال من هم حمایت کردم.
کبنا نیوز؛ جریان رفتن دفتر نفت به مرکز استان چه است که برخی روی آن تاکید دارند.
سیدقدرت؛ این کذب محض است. رفتن مرکز نفت به استان هیچ موضوعیتی نداشت که آقای فولادی مخالف آن باشد و فقط یک شعار تبلیغاتی است.
کبنا نیوز؛ ولی حکم آقای پاکدل نظر آقای فولادی را تائید می کند. چون ظاهرا در حکم ایشان آمده است با هماهنگی بیشتر با مرکز استان.
سیدقدرت؛ بگذارید شفاف بگویم تا همه چیز جمع شود. آقای میرکاظمی از آقای سیداکبر علیزاده فرماندار گچساران پرسید نظرتان درباره مدیرعامل نفت گچساران چیست؟ گفت نظر ما مخالف است. گفت نیرو دارید. علیزاده گفت بله آقای پاکدل. گفت آقای پاکدل را بگذارید. والسلام. لب کلام همین بود که من گفتم.
کبنا نیوز؛ ولی برخی می گویند در حکم آمده است با هماهنگی با مرکز استان و این در نفت سابقه نداشته است.
سیدقدرت؛ من از این موضوع مطمئن نیستم ولی طبیعی است. اگر یک روز مسئله ای در گچساران پیش آمد نباید از استاندار کمک بخواهد؟ الان مدیر جدید نفت با استاندار هماهنگ نیست؟ یعنی او از استان کمک نمی خواهد؟
کبنا نیوز؛ آیا درست است که شما در برداشتن آقای جشن ساز نقش داشتید؟
سیدقدرت؛ من مخالف بودم و درست است که آقای جشن ساز در برخی از مسائل همکاری شان با بنده قرص و محکم نبود ولی دوست داشتم ایشان بماند، چون دوستی من با ایشان سی ساله است و مدیر توانمندی است و از آقای قلعه بانی و آقای جوادی پایگاه آقای جشن ساز خیلی قوی تر است و از لحاظ توانمندی می تواند در سطح وزیر نفت عرض اندام کند. ولی خودتان می دانید زد و بندهای سیاسی مانع ماندن ایشان شد ولی ما به شدت مخالف رفتن ایشان بودیم.
کبنا نیوز؛ اکثر مدیران شما در زمان آقای تاجگردون برکنار شدند. از ایشان گلایه ای نکردید؟
سیدقدرت؛ همین کاری که من با بقیه کردم. مگر من گذاشتم کسی از آنها بماند؟ شما جواب بدهید. من اصلا ناراحت نیستم. به هر حال فضای اجتماعی که بوجود آمده است به این معنی است که جریان حاکم که نماینده شان رای آروده است نیروهای خود را بیاورد سر کار. عقل هم همین را می گوید.
مدیری که با بنده را حمایت کرده است و چهارنعله هم تاخته است و تلاش خود را کرده است که من رای بیاورم خوب حالا که من رای نیاورده ام و مخالف آقای تاجگردون بوده است ایشان توقع دارد بماند؟
کبنا نیوز؛ ولی برخی هنوز مانده اند.
سیدقدرت؛ همه را باید بردارند.
کبنا نیوز؛ آیا بعد از رفتن زارعت کیش با آقای مسعودی اصل رایزنی داشتید؟
سیدقدرت؛ بله. اصلا بستر رفتنش را من مهیا کردم.
کبنا نیوز؛ در جریانات اخیر دانشگاه آزاد یاسوج هستید؟
سیدقدرت؛ ببینید الان روی بچه های گچساران و باشت در مرکز استان حساسیت بالاست.
کبنا نیوز؛ زمان شما هم این حساسیت ها تا این حد بود؟
سیدقدرت؛ اولا هماهنگی که بین من و دکتر هدایتخواه بود، بین تاجگردون و حاج زارع نیست. دوم اینکه فکر می کنم کسانی که به حاج زارع رای دادند خیلی توقع پست داشتند و به توفیقی نرسیده اند. شاید عامل این عدم توفیق را دکتر تاجگردون می دانند. به همین دلیل من پیشنهاد می کنم حالا که جو این گونه است تا می تواند از بچه های گچساران و باشت بگذارد مرکز استان.
کبنا نیوز؛ برخی به شما خرده می گیرند چندان در مسائل شهری وارد نشدید؟
سیدقدرت؛ چند بار هم جلساتی داشتم با شورا و شهرداری ولی سیاست من این بود که معمولا در کار مسئولین دخالت نمی کردم. یعنی مسئولین باید احساس کنند خودشان آقا هستند و هر زمان لازم بود از آنها حمایت می کردم.
کبنا نیوز؛ نظرتان درباره مدیرکل آموزش و پرورش چیست؟ با توجه به اینکه تخصص تان هم هست؟
سیدقدرت؛ مدیر کل آقای زارع بسیار آدم سالم و توانمند و متدین و متعهدی است. معاون ایشان آقای یاری و خانم پردال هم بسیار توانمند هستند. فشار روی ایشان زیاد است و باید حمایت شوند.
کبنا نیوز؛ در تصویب زیرگذر چه نقشی داشتید؟
سیدقدرت؛ در جلسه ای که در حضور آقای مهندس جشن ساز در وزارت نفت گرفته شد در آن هنگام این طرح تصویب شد و قرار شد تامین اعتبار شود. البته من در اصل با این پروژه مخالف بودم ولی حمایت کردم. می گفتم این طرح مشکلی از شهر حل نمی کند ولی به نظر آنها احترام گذاشتم. من با اصل آن مخالف بودم ولی وقتی قرار شد بشود حمایت کردم.
کبنا نیوز؛ آیا بعد از رفتن آقای عباسی از آقای قاضی فر حمایت کردید؟
سیدقدرت؛ بالاخره ما برای رای شورای شهر احترام قائل بودیم خوب بالاخره بچه شهر بود. ولایتی بود. جوان و متعهد بود. البته خیلی در روند کارش قرار نگرفتم و نخواستم هم قرار بگیرم. چون آخر دوره من بود.
کبنا نیوز؛ شما در رفتن آقای خواجه زاده ز پیام نور دخالتی داشتید؟
سیدقدرت؛ اول اینکه من خودم آقای خواجه زاده را به خاطر مدیریت خوب و سلامت نفس ایشان و سابقه دوستی سی ساله و رفاقتی که داشتم آنجا گذاشتم. دوم اینکه در هر دو دوره ایشان از من حمایت کردند. سوم اینکه در همین دوره قبل که من رای نیاوردم ایشان در شورای محرمانه ای که داشتیم عضو این شورا بود و دلیلی نداشت که بخواهم مخالفتی داشته باشم. در ضمن اصلا برکناری ایشان در دوره من نبود و من نفوذی نداشتم.
خدا شاهد است که حتی در یاسوج رفتم و دفاع کردم و گفتم ایشان متعهدترین نیروی دانشگاهی ماست. حتی من بی اطلاع بودم و در جائی رئیس دفتر دکتر هدایتخواه به من این موضوع را گفت.
کبنا نیوز؛ جریان بشقاب معروف چیست؟
سیدقدرت؛ آقای نوذری استاندار وقت، کمربندش را محکم بسته بود که نیروهای بومی استان را حذف کند. این از عملکردش پیدا بود. سه معاون غیربومی گذاشته بود و تنها یک معاون بومی داشت که به شدت با او درگیر بود و وجود وی هم کان لم یکن بود و این روند را ادامه می داد. در ضمن کسی محرمانه به من اطلاع داد که آقای نوذری مخالف شهرستان شدن باشت است و می خواست لوداب و مارگون را شهرستان کند.
این روی ما خیلی اثر منفی داشت. ایشان بیخود و بی جهت در فرودگاه بدون اینکه جایش باشد شروع به بحث کرد و من چند بار سعی کردم ایشان را منصرف کنم از ادامه بحث. می گفتم اینجا جایش نیست و می گفت همین جا جایش است. چند بار در حضور مرحوم آیت اله ملک حسینی و امام جمعه و شورای تامین استان و قضات فارس و کهگیلویه و بویراحمد به ایشان با صدای آرام اصرار کردم ولی ایشان بنایش بر درگیری بود.
کبنا نیوز؛ آیا بشقاب به ایشان خورد؟
سیدقدرت؛ خوردن آن مهم نیست زدنش مهم بود.
کبنا نیوز؛ خیلی ها معتقد بودند خود شما در برکناری آقای یداله مرادی از میراث فرهنگی نقش داشتید. به خاطر اینکه احساس خطر می کردید از ناحیه ایشان.
سیدقدرت؛ صد در صد کذب محض است. من اصلا روحیه ام این نیست. اگر این روحیه را داشتم مدیر ضعیف می گذاشتم در صورتی که مدیران من اکثرا آدم های قوی بودند.
کبنا نیوز؛ نظرتان درباره آیت اله سیدشرف الدین ملک حسینی چیست؟
سیدقدرت؛ خدا حفظ شان کند. ایشان روحانی جوان و مجتهدی کامل است. آدم به روزی است و قطعا برای استان بسیار مفید است.
کبنا نیوز؛ درباره شهرستان شدن باشت برخی می گویند شما در آمار شهرستان تغییراتی دادید.
سیدقدرت؛ در این مورد رابطه حرف اول را می زد. از هیئت دولت تا وزارت کشورفقط رایزنی می کردیم. حتی در حضور آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور وقتی کارشناس بحث جمعیت را مطرح کرد من گفتم آقای احمدی نژاد موافقت کرده و بحث تمام شد.
کبنا نیوز؛ آیا کار نکرده ای هم داشتید؟
سیدقدرت؛ خیلی بود یکی همین استخدام آقای حسام رحمانی اصل بود که نتوانستم پیگیری کنم. مشکل اصلی مردم موضوع بیکاری است. در همین خانه ای که نشسته اید دکترای شیمی عاطل و باطل می گردد و بیکار است.
دوست داشتم بحث پتروشیمی و منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی و نیروگاه سیکل ترکیبی راه بیفتد تا گوشه ای از مشکلات حل شود ولی مسئله پیش نرفت. دوست داشتیم جاده بابامیدان به گچساران دوبانده شود و سد تنگ شیو را کلنگ زنی کنیم.
کبنا نیوز؛ از روز دوم تا نهم دی ماه که شما قصدتان این بود که کاندیدا نشوید چه شد و در جلسه تهران چه گذشت؟ آیا عاقبت را می دانستید و نتیجه را حدس می زدید؟
سیدقدرت؛ اصرار دوستان زیاد بود و من مصمم بودم حضور پیدا نکنم و من صد در صد مطمئن بودم رای نمی آورم. به همین خاطر نمی خواستم دردسر برای مردم درست کنم. اگر من نبودم دشمنی ها کمتر می شد. بیشتر روی من حساسیت بود. چون هر سه گروه می گفتند فلانی نباشد، هرکسی غیر از من. در آن زمان در مصاحبه با خود شما هم گفتم ترکیب هیئت اجرائی نشان داد که اعتقاد به این حرف دارند و معمولا وقتی سه گروه شان کمین زده بودند که نیروها را جذب کنند همه روی یاران من تمرکز کرده بودند.
کبنا نیوز؛ اگر شما نمی آمدید چه میشد؟
سیدقدرت؛ آقای تاجگردون با رای بیشتری پیروز میشد. بخشی از رای من به سمت آقای تاجگردون می رفت و رای ایشان به بالای 40 هزار می رسید.
کبنا نیوز؛ فشار بیکاری در زمان شما بیشتر بود و انتقادات عیان تر بود. حتی رسانه ها هم بیشتر به این موضوع می پرداختند.
سیدقدرت؛ فشار رسانه ها در زمان ما بیشتر بود. کافی بود در جائی کسی سر کار برود، همه تبلیغات می کردند شهر هم کوچک بود و جو حساب شده راه می انداختند.
کبنا نیوز؛ عملکرد آقای باورساد چگونه است؟
سیدقدرت؛ هیچ شناختی از ایشان ندارم و اخبارشان را دنبال نکرده ام. ولی شنیده ام انسان موجه، متین و خوبی است.
کبنا نیوز؛ در زمان تبلیغات انتخابات به کسی قول کار شخصی هم می دادید؟ به مردم نمی گفتید بچه تان را سرکار می برم.
سیدقدرت؛ به ندرت.
کبنا نیوز؛ ولی قسم می دادید؟ برخی می گفتند شما قرآن به خانه ها می بردید و مردم را قسم می دادید.
سیدقدرت؛ کذب محض است. یک مورد بیاورند. اگر یک مورد آوردند من قبول دارم. تبلیغات سوء بود. کذب محض محض محض است.
کبنا نیوز؛ آیا موردی بوده است در یک سایت یا رسانه ای ببینید پروژه ای افتتاح شده که کلنگ آن پروژه را شما زده باشید و نامی از شما نیاید؟
سیدقدرت؛ پروژه مال مردم است نه مال اشخاص. اگر هم کاری کرده باشم وظیفه است. خوشحال می شوم اسمم را نیاورند. کمبود هم ندارم.
کبنا نیوز؛ می گویند آقای موحد به شما گفته بود شهرستان شدن باشت را به ماه آخر انتخابات موکول کنید. چون مردم فراموش کارند.
سیدقدرت؛ صحت ندارد. من تلاشم این بود که یک روز زودتر باشت شهرستان شود. اصلا نمی خواستم کاندیدا شوم. بنده یک روز پس از پیروزی ام در 24 اسفند 1386 می دانستم در دور بعد رای نمی آورم. چون اختلاف آرای من با تاجگردون فقط 800 رای بود و اگر آقای تاجگردون فرصت داشت احتمال داشت همان دور هم رای بیاورد. چون جبران 800 رای سخت نبود. ایشان تنگنای زمان داشت. شاید اگر یک هفته زودتر تائید میشد نتیجه چیز دیگری بود و اگر هم پیروز میشدم با اختلافی ناچیز بود.
کبنا نیوز؛ چرا فکر می کردید تاجگردون رای می آورد؟
سیدقدرت؛ ظاهر قضیه معلوم بود. آقای تاجگردون شخصیت شناخته ای بود و چهره مطرحی بود. چپ های استان همه بسیج شدند برای رای آوری ایشان. چون کاندیدا نداشتند. شما به روستاها می رفتید می دیدید 150 رای بود 150 تا اهل گچساران نبودند. شما ببینید در روستای گناوه لری، چند نفر را آن رئیس خواباند در روستا که مال استان نبودند. روستاهای حوزه باشت و اطراف ببینید چندصد نفر غیربومی رای داد.
کبنا نیوز؛ ولی بایاری ها و مراسخونی ها هم برای شما آمدند. حالا مثلا در مراسخون شما آقای انصاری رقیب تان بود.
سیدقدرت؛ مراسخونی ها برای آقای تاجگردون هم آمدند.
کبنا نیوز؛ شایعه بود که شما شب آخر انتخاباتی که پیروز شدید تماسی از سید مسعود استاندار وقت داشتید و به ایشان گلایه داشته اید و تشر زده اید و بعد از آن ورق برگشت.
سیدقدرت؛ صحت ندارد. شما در روند شمارش و اعلام آرا یک مورد حتی یک لحظه آقای تاجگردون از من جلو نیفتاد و ایشان هیچ گاه جلو نیقتاد. گواه من هم آقای مهندس حبیبی فرماندار وقت بود که اتفاقا با شما هم در این باره صبتی داشته اند و نظر من را موید بوده اند. اگر یک لحظه آقای تاجگردون هم جلو می افتاد حرف شما درست بود. شاید اختلافات کم میشد ولی هیچ گاه جلو نیفتاد.
کبنا نیوز؛ اینکه می گفتند آقای حبیبی به ایشان تبریک گفته است صحت ندارد؟
سیدقدرت؛ کذب محض است. طبیعی است که کاندیداها شب انتخابات به فرمانداری بروند به خاطر مسائل امنیتی.
https://plus.google.com/114170507427750304650/posts/g9dbBS6xVFe
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران را عشقه ]
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سید قدرت و زنده باد حاج غلام و زنده باد باوووووی .
خدایش اگه سید نبود حالا حالاها دیلی ها دسا بردار نبودند. به نظرم سید در جنگ با دیلی ها کار حاج غلام را راحت تر کرد. زنده باد باوی......
سعیدبخشوده
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از جناب عکاشه بخاطر این مصاحبه و تشکر ویژه ای از جناب سید قدرت حسینی که با شجاعت و صداقت خاصی سئوالات را جواب دادند علیرغم اینکه بنده گچسارانی واز همفکرانشان نیستم
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا سید حسینی واقعیت رو در خصوص تاجگردون گفته.... اصلا متعجب شدم که واقعیت ها رو گفته و به حق به شایستگی ها و توانمندی های دکتر تاجگردون در سطح شهرستان و کشور صحه گذاشته و روابط خوبی که دکتر تاجگردون با مسئولان استانی و کشور داشته رو بدون حب و بغض بیان کرده و با اینکه اصولگراست میدونه که هیچکس به اندازه تاجگردون به درد گچساران نمیخوره و از کاراش حمایت کرده...موفق و موید باشید.
دکـتـر تـاجـگـردون
Iran, Islamic Republic of
خــــــــــــــــدمـــــــــــــــت بـــــــــــــــی مــــــــــــــنـــــــــــــــت.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه شماکه خودت حقیقت مثلث قدرت رامی دانی که به اصطلاح تاجگردونی قدیمی وهفت خط یعنی ع... ترتیب این نقشه راداده بود.همانطورکه بازیرکی خودتان رابه آنجاکشاندبنده کاملا به یاددارم .شمامگریادتان رفته یاواقعا کوته فکرید .می دانی که ... نقشه چه کسی رااجرا می کرد .درست حدس زدید این لباس شخصی خودسروفتنه گرازعلی .... وعلی .... خط می گیرد.دکترتاجگردون این فتنه گررامی شناسد.دردورانتخاباتی محقق جلوی مسجدسه راهی وقتی خبرجاسوسی رابرای دکترآورددکترجلوی همه اوراافشانمودووی راطردنمود.که باوساطت شهرام شریفی مجدددرطیف رخنه نمود.
ارش كمان گير
Iran, Islamic Republic of
ديدي موقع انتخابات شده كسي تحويلت نميكيره , خواستي يه موجي راه بندازي خودت رو مطرح كني ، اما بدون مهره سوخته مطرح كردن نداره ، اينم بدون اكه بياي بازم همه كانديدا با هم متحد ميشن كه فقط توو نري ، اخه ابرو شهرمون رو بردي ٤ سال ، خدا ميدونه جه نقشه اي توو سرته ، ليدرهاتم جشمه ديدنت رو ندارن ، يه بيشنهاد خوب واست دارم: كانديد شوراي شهر مرازخون بشو شايد راي بياري
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
عکاشه عوض اینقد باد کردن دماغ برو یه تایپیست پیدا کن که اینقدر غلط نگارشی و تایپی نداشته باشی. حال ادمو بهم میزنه متن خبرات از بس غلط توش هست . جدا سوادت چقدره؟ راستی یه وقتایی با رفقا وقتی میخوایم بخندیم میایم توی سایتت . خدا حفظت کنه اگه تو نبودی ما چیکار میکردیم. مثل ادمایی هستی که میگن توی ده راهشون نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفتن. سواد که نداری. حرف زدن هم بلد نیستی. تحلیلهات هم واقعا مضحکه .... خداییش جدی میگم فکر نکن همه تو رو بعنوان خبرنگار موفق و از این جور چیزا می بینن . خیلی وقتا بوده که نشستیم و بهت خندیدم یا حتی توی خیابون وقتی راه میری کلی سوژه ای ..
بی حاشیه
Iran, Islamic Republic of
پی حرف و حاشیه خاله زنکی می گردی ها
...
Iran, Islamic Republic of
...
مطلع ودوستدار تاجگردون و پشیمان
Iran, Islamic Republic of
خدایا وخلقت سید قدرت شکر ششکر شکر شکر هزار هزار مرتبه شکرت
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خدا وكيلي سيد قدرت در شهرستان شدن باشت در احداث اوليه زيرگذر ودر كارهاي اوليه پتروشيمي نقش اول را داشته از طرفي انسان متدين و ركو راستي است وانسان پاكدست و حلالي از اول عمر تاكنون بوده و شجاعت وي همين بس كه اقاي نوذري كه با شهرستان شدن باشت مخالف بود با يك بشقاب سرجايش نشاند
همسایه
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت در طول 4 سال کاندید اتوری خود فقط وفقط خوب تو جشنهای صدا وسیما شرکت میکرد و به اندازه یک سانت به نفع گچساران کار نکرد فقط گچساران را 10 سال عقب انداخت اونوقتکه زمان احمدی نژاد پول بیحساب تو استانها پخش میشد نماینده ما خواب بود .حرف کاندیاتوری سید قدرت خنده دار است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
طوری تیتر زدید گفتگوی تاریخی خیال کردیم ..... /
گفتگوی تاریخی!!!!!!!!!!!!!!
مندنی
Iran, Islamic Republic of
به جاش یه 40 تا عکس از نماهای مختلف ازش میگرفتی بهتر بود....حرف خاصی نگفته که تاریخ ساز باشه......
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی مگه فکر انتخابات زده به سرت این روزا همش داری مصاحبه میکنی با سایتای مختلف(برو فکر نان کن که خربزه اب است )
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت شخصیت متعهدی است حیف که از مردم فاصله گرفت ورابطه اش را با یاران قدیمی قطع کرد واین قطع ارتباط از فضای اخلاقی سید بدور است علت را نمی دانم یک آدم خوش برخوردچرا اینگونه عمل کردالبته سید چون مقداری از مردم فاصله گرفته نمی دونه بدلیل عملکرد فامیلی وضع آرا تاج مناسب نیست
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطلع
نقطه چيناتو كمتر كن تا مردم متوجه بشن چي مي خواي بگي .
حماسه12اسفند90
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم سيد قدرت هنوز از حماسه 12 اسفند 90 سرگيجه دارد.
ايشان واقعا سواد علمي ندارد و مردم گچساران بخاطر نرفتن ديلي ها به مجلس به ايشان راي دادند.راي واقعي ايشان 1500 تا بيشتر نيست.
حيف تاجگردون كه حتي باايشان عكس بگيرد.او به هواداران خودش پشت كرد چه برسد به اينكه بخواد از كسي حمايت كند.
ما خودمان تا آخرين نفس و باقدرت تمام حامي دكتر تاجگردون هستيم ونياز به كانديدها و مهره هاي سوخنه ديگري نيست.
از تاجگردون هم انتظار داريم ديگه با چنين مهره هاي سوخته اي عكس نگيرد.وبين ما و امثال سيد قدرت يكي را انتخاب كند.مگر روز 12 اسفند90 كي از شما حمايت كرد.


.
.
.
در پايان
خدايا از خلقت تاجگردون متشكريم.
داود
Iran, Islamic Republic of
حسيني زده به جاده خاكي شما تاجگردوني ها ميخواين بلندش كنيد كه جلوي اصولگراها وايسه اما حتي بچه خودش هم بهش راي نميده
مير سعيد
Iran, Islamic Republic of
جناب سيد قدرت جعفري تو را تخريب نكرد تو جعفري را تخريب كردي هزار بيماري به ايشان بستي . جعفري براي ما كه طرفدار چشم بسته تو بوديم روشنگري كرديم اما خودت هم خوب ميدوني كه ما گفتيم جعفري دارد حرص و جوش خودش را ميزند . حالا ميفهمم كي راست گفت كي دروغ حالا ميفهمم تو واقعا" اصولگرا نبودي و منفعت گرا بودي . خوب است انسان صداقت داشته باشد مثل جعفري . آقاي حسيني من نميدونم بخاطر حمايت هايي كه از تو كردم و اون حرف هايي كه پشت سر جعفري ساختيم چطور حلاليت بطلبم تو كه براي خودتي من موندم عذاب وجداني كه بخاطر تو در رنجم
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بترتیب آقای بیطرف جایگزین نماعلی م-علی خ-علی ش
بی نام
Iran, Islamic Republic of
دوستان تعصب رو کنار بگذارید عاقلانه تصمیم بگیرید همه ما میدونیم که در حال حاضر نیرویی قویتر از تاجگرون وجود نداره پس روی یک گزینه تمرکز کنید و بی جهت حاشیه سازی نکنید.
نرگس احمدپور
Iran, Islamic Republic of
خدمت بی منت
دکتر تاجگردون تنها بزرگمرد ایل
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی نماینده قوی تر وضعیف تر رو در چی میدونی بگو ماهم بدونیم چون خودت ضعیف بودی فکر میکنی هدایت خواه از زارع قوی تربوده به خدای بزرگ به این ماه روزه بازبان روزه قسم میخورم به زارع رای ندادم ولی کارهایی از ایشون دیدم که از هیچ نماینده ای ندیدم حتی در چند مورد اقای دکتر تاجگردون شاهد بودند که اگر ازایشان سوال کنید واز روحیه صداقت گویی که از ایشان سراغ دارم حتما خواهد گفت ویه خواهش از سیاسیون یاسوج دارم که همدیگه به خصوص اقای زارع رو تخریب نکنید دست به دست هم بدین تاشهر واستانمون اباد بشه
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
در دولت كنوني نياز به يك نيروي باهوش ومعتدل جوان و خوشفكر اشنا به مشكلات مردم نظير كوروش كرمي ميباشد كه با توجه به شناخت بنده از ايشان فكر ميكنم در سايه اوضاع را بررسي مي فرمايند
باوی را عشقه.....
Iran, Islamic Republic of
آقای نامحترم لطف کن و خودت را به گچسارانی ها نچسبان......
مردم شهر ما شعورشان چون باوی های بی فرهنگ و هوچی نیستند......
Iran, Islamic Republic of
شهر ما تا باند بازی وفامیل بازی داخلش باشه پیشرفت نمی کنه.مدیران ما را باید به توانیش وکارش بخوان نه به قامیلش.هر نماینده که میاد یه عده از دوربریاشون میارن سرکار.تا میان کار یاد بگیرند نماینده ای که اوردش سر کار دوره اش عوض میشه واونم باید بره مردم شهر ما موش ازمایشگاه.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم. متاسفم برای هممون..
برای قضاوتایی که خیلی راحت راجع به دیگران میکنیم.
همه ایرادایی دارن.. الحق که ماها نمک نشناسیم. هممون..
واقع بين
Iran, Islamic Republic of
به خدا تو اين ماه مبارك قسم ياد ميكنم تا الان گچسارن نمايندهاي به راستگويي و شجاعت و با سوادي سيد قدرت به خودش نديده ولي مردم متاسفانه افراد ملون به خاطر درو بودنشان و مخفي بودن چهره واقعيشون به طرفشون گرايش دارند
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
آقاي حسيني شمابه آدماي تازه دوران رسيده بهاداديد.بالاترين پست استان روكه تونستي بگيري به كسي داديدكه توروستاي خودش ده تاراي نداشت
کارگران روز مزد باشتی
Iran, Islamic Republic of
برادر حسینی هرچه پول جمع کردی برباد فنا رفت چه قول های شب انتخاباتی ونامه های رنگارنگ به مردم فقیرمی دادی دریه کلام عوام فریبی زیاذ ی داشتی واین از حرفه های شماست
فلفل
Iran, Islamic Republic of
عامو بهنام تو هم خوب سی بدبخته سوژه کردیی
گچ
Iran, Islamic Republic of
شما جیره خوار تاج هستید عسکری جان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این دوره لازم است از وجود آقای دکتر سید حشمت اله احمدزاده که فردی متدین_عملگرا_معتدل_مدیری توانمندمیباشد استفاده کرد ایشان اکنون یکی از مدیران ارشد کشور هستند ومقبول همه طیفها وطایفه هاست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عکاشه جان جیره خوره سیدقدرت.....کی میخوای دست ازدورنگیت بردار بیسواد...
عباسی زاده
Iran, Islamic Republic of
نکته رو گرفتی!
«اگر بحث پل سازی و جاده سازی و کارهای عمده است تاجگردون بهتر از همه ما کار می کند»

نه په بحث شل بازی و خاله بازی و کارهای خرده است؟؟!!!!!
گچ
Iran, Islamic Republic of
راست میگی به خدا
عسكري خودتي
Iran, Islamic Republic of
دروغ گو روسياه خواهدشد.احتمالا نان جيره خواري زياد خورده اي كه تجربه اين گونه زندگي كردن را داري.
علی
Iran, Islamic Republic of
باکدل رابیاری طرح ازش بسازی حق مردم فقیر وبدبخت گچسارانو ضایع کنه باکدل بره توبه کنه کارش تواون دنیا بخدا زاره
uk
France
سید قدرت خوب بلدی با کلمات بازی کنی من کسی هستم که توی miting جنابعالی در منطقه کارمندی (منزل آقای .....) گفتی اگر فولادی عوض نمی کردم اوضاع خیلی بد بود .
ضمناً خوب رو داری اینطوری جبهه می گیری با این روسا و مدیرانی که گذاشته بودی هرکدام مشکلی داشتن ...
ضمناً پاکدل کسی بود که با نبی زاده شد رئیس خوردگی فلزات ،با جعفری شد مدیر عملیات ،با شما آقای حسینی شد مدیر عامل که نه شما نه اون عمو پاکی تو خوابم نمی دیدید .
رشد صعودی سیاست دیدی چه خوب بود پاکدل اگر سری آخر انتخابات با تو تو حاشیه نمی آمد حتماً تا حالامدیر عامل بود ....خداحافظ
88
Iran, Islamic Republic of
واقعا با این طرز فکرت معلومه که تو بی سوادی و بویی از انسانیت نبردی که اینطور قضاوت می کنی.
تاج گردون اگر هم کاری برای استان و شهرستانهایی حوزه نمایندگی اش می کنه چیزی جز وظیفه نیست. اینشاالله کارهاش تو روز قیامت به دردش بخوره
2 uk
United States
دقيقا كار خودش وتيمي كه فكر كوتاهي داشتند باهم شدند وي ادم بي سواد واحساسي مثل ميركاظمي هم تيرش كردند فولادي برداشتند كاش عليزاده جسارت داشت وميومد مي گفت كه بعنوان نماينده دولت كي بهش گفت كه به وزير اينو بگه و هدايتخواه واون يكي هم دست به يكي شدن كه نفت بره به استان و فئلادي انصافا مخالف اين بود وبعد ها پاكدل ها به پست كه رسيدند فهميدند ادعاي جدا طلبي باعث تهديد همجواريها وهمسايه ها براي سهم خواهي وشركت تكه تكه ميشه وبعد هم كوتاه اومدن ونتيجه اين همبستگي فقط برداشتن فولادي واوردن فك وفاميل به سر كار بود
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه جیره خوارتاجگردونه ودشمن پاکدل .خداخودش جای حق نشسته وجواب سیاسی بازیای عکاشه رومیده.
وحید
Iran, Islamic Republic of
باوی بی فرهنگ نیست بی فرهنگ اونایی هستن که تازه دستشون به کیبورد کامپیوتر خورده و میان چشم بسته نظر میدن
حق
Iran, Islamic Republic of
ای سید کاش ظاهر وباطنت یکی بود دوران نمایندگی ات که بارای مرزی واردشدی وحق خورشیدی ضایع شد جز رونق قوم گرایی وپارتی بازی درکار نامه ات نیست شما می گفتید عمر من مثل روزهای هفته است که پجنشنبه جمعه ای بیش نمانده ولی عملکرد تبعیض الودت همواره ماندگارست.تا یوم الحساب
فلفل
Iran, Islamic Republic of
خدایی یه ترکی وابو رییس منطقه بین ای همه لر باید سر همه لرها رو چپوند خوبشکه دراردش
سار
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی بواسطه خامی در امور سیاسی سه بار مرتکب انتحار سیاسی شدند. یکی هشت سال قبل در سخنرانی باشت بود که تاجگردون را چهره ای مثبت و مردمی جلوه دادند. دوم مصاحبه چهار سال قبل بود که گفتند مورد منفی از تاجگردون سراغ ندارم و لیدرهای من من را به خمپاره بسته اند و نامزد نمیشوم. و مرحله اخر هم همین روزهاست که گفتند نامزدهای اصولگرا بروند توی کوچه ها دنبال آرای پیرزنها. آقای حسینی حیف امثال نبی زاده و موحد که شما جانشین شان شدی. همانهایی که تمام نیروهای اصولگرا را با سیاست و تدبیر همواره زیر یک چتر واحد نگه میداشتند و قوی ترین اربابان عوام فریب را به زیر میکشاندند. نه شما و نه جعفری توان ایفای چنان نقش مهمی را بروز ندادید. لا اقل بجای این حرفهای انتحاری تلاش کنید اصولگرایان را زیر یک چتر متحد نمایید بلکه بیشتر ازین در حافظه تاریخی منطقه تخریب و حذف نگردید. قبول کن خراب کردی
صدیق
Iran, Islamic Republic of
یک سوال؟؟؟ تاجگردون در دوسال گذشته چه کاری برای گچساران و باشت. کرده است؟؟ مردم را نفهم مپندارید. کار کرد را بگویید؟؟ تا کی تبلیغات دروغین میکنید. آ ری این خانواده. در پله کان کردن مردم و بزرگ شدن خودشان سابقه تاریخی دارند.
صدیق
Iran, Islamic Republic of
آ ن افرادی که در تهران عیش و نوش میکنند و هر چهار سال یکبار، هنگام انتخابات می آ یند وهر کدام بخشی از آ رای مردم را تضییع میکنند و میروند تا چهار سال دیگر. هیچ جایگاهی بین مردم ندارند. نه خود را به زحمت بیاندازند ونه برای مردم دردسر درست کنند.
بی دردسر
Iran, Islamic Republic of
اقاسید از قضاوتت درخصوص زارع وهدایتخواه معلومه کلاس اکابر رفتی که فرق دوغ ودوشاب را بلد نیسنی بابا زارع درمقابل هدایتخواه مثل قطره و دریاست جز در قول دروغ دادن که از قدرت خالی بند هم سرتره
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه این چه تیتریه که زدی...فولادی رو وزیر برداشت نه سید اکبر...اگه سید اکبر می تونست کسی رو برداره یا بذاره اول از همه یکی از پسرهاشو میذاشت تو شرکت که ااین همه عاطل وباطل نباشن.
انمی تونم بگم از بی عرضه بودنه یا پاکی و صداقت سی اکبره که یه خانواده همشون باید تو شرکت نفت باشن و فرماندار و معاون استاندار حتی نتونه برا یکی از 3 پسرش کاری انجام بده
111
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی که فقط دنبال پولی چه فرق داره حسینی یا جعفری ...
یک دلسوزایرانی
Iran, Islamic Republic of
درجواب این آقایی که میگه باوی راعشقه وبرعلیه دیلیها موضع میگیره بایدتاکیدکنم درگیری هاومناهنجاری هاو....راکه درسطح شهرستان گچساران درست میکنندازناحیه دیلیها ولیشتری ها و ترک هاست یا ازناحیه باوی ، یابلحاظ پاکی ومعنویت وصداقت وجوانمردی وعبادت وخداترسی کدام شایسته تقدیرند حاج جعفری یا سیدقدرت حسینی که نام سیدرابرزبا میراند زمانی که به مجلس راه یافت به منطقه بویراحمد گرمسیر وبایاری ها سرکشی میکرد وخودرابویراحمدی مینامید وپشت سرباوی بدوبیراه میگفت ووقتی به منطقه باوی سرمیزدخودرااصل وریشه باوی معرفی وبرعلیه بویراحمدی ها بطورمخفیانه جبهه گیری میکرد آن هم به خاطر رفتن به مجلس شورای اسلامی وخدمتگزاری مردم شریف گچساران.آیابنظرشماخوانندگان گرامی این دسیسه وتزویر وحقه بازی نیست؟زمانی که دوره قبل رای گیری صورت گرفت خوداین سید بهمراه سیدناصربصورت مسلح پشت درب مکانهای آرا، گوشه ای کمین میکردوطرفدارانش بادادن سیم کارت وپول و...اقدام به خریدرای نمودند.زمانیکه رای نیاورد خدمت حاج جعفری رفت وگفت:باهم دونفره علیه تاجگردون شکایت کنیمکه تقلب صورت گرفته ، بدلیل عدم قبول حاج جعفری این سیدوطرفدارانش وکسانیکه هنوز مثل عقب مانده ها برعلیه دیل وبویراحمد سخن می رانندبزعم بنده افرادی کوته فکروزبون و کم ایمان هستند.امام حسین خطاب به یزید فرمودند:اگردین نداریدلااقلل آزاده مردباشید.
ا
دوست
Iran, Islamic Republic of
سید فرمودی 35سال با خانواده خواجه زاده دوست هستی ایا به یاد داری اخرین باری که روستای فتح رادیده ای کی بوده اگر حضور ذهن نداری بگذار به یادتان بیاورم دومین سالگرد شهید خواجه زاده به روستای فتح امدی ببین چند سال است حضرتعالی نه در انتخابات ونه در دوره نمایندگیتان حتی برای یکبار برای زیارت گلزار شهدای فتح که دوست صمیمیتان انجا ارمیده اندتشریف نیاوردی گلایه خانوادی شهید واینکه دردور دوم ازشما حمایت نکردند همین بود
سید
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت نمیتونی جعفری رو با حسینی یکی بدونی مگر اینکه از باند تاجگردون باشی و قصد تخریب جعفری را داشته باشی که سخت در اشتباهی چون مردم ظاهر و رفتار و گفتار و عملکرد افراد را تشخیص میدهند . شرمنده تخریب ممنوع این سری طوفان بپا خواهیم کرد
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز باید فراموش نکنیم که بخش عمده گچساران باوی است بخصوص نیرو های توانمند دانشگاهی ، پزشکی و علمی اثرگذار از آن ایل بزرگ باوی است
دوست منتقد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نمی بایست حسینی را در این مراسم دعوت می کرد ما که خیلی از ایشان دل نگرانیم رای بالایی که آقای تاجگردون آورد بیشتر به خاطر حذف همیشگی حسینی بود انشاالله که دیگر تکرار نشود
فدايي
Iran, Islamic Republic of
آقاي فلفل برايت دعا مي كنم خدا عقلت را زياد كندفلفل عزيز خيلي بي نمكي وكم عقل تشريف داري كه ترك ولر مي كني
داریوش فر
باسلام خدمت شمانماینده به حق گچساران .مابه امیداینکه شما کمی به فکر جوانهای بیکار هستید به شما رای دادیم اماهنوز چیزی تغییر نکرده باوجوداین همه منابع نفت و گاز چراشمادرحوضه اشتغال ضعیف عمل کردی ومن شخصا تصمیم گرفتم در هیچ رای گیری شرکت نکنم چونکه نبودن ما بهتره از زندگی امروز ماست وهیچ فرقی به حال مانداره.به قول مترسک. وقتی نمی شود رفت همین یک پاهم اضافیست
صدیق
Iran, Islamic Republic of
تواین جامعه هر کس پارتی بازی نکرد. میگویند بی عرضه است. این فرهنگ غلط و ناشی از بی اعتقادی به روز قیامت و بی توجهی به فرهنگ اسلامی آست.
شیرزادی
Iran, Islamic Republic of
....را جدش بزنه تو کمرش خودش ... بود و بعد اومد یه آدم ... مثل حاج فولادی را عوض کرد .الته تقصیر آن وزیر بی کفایت بود که گوشش دست یه عده آدم اوباش بود
باشت در جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ازموده را دوباره ازمودن خطاست احمد زاده را بدبخت نكن اوضاعش تباه است
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
درخصوص انکه در زمان سیدموضوع بیکاری بیشتر مطرح بود دلیلش این بود که ایشان به فکر معضل بیکاری مردم بودند ومسولین هم فرصتهای کمی ایجاد میکردند وعده ای مشغول می شدند بحث بود که چرا این یکی رفت سرکا واون یکی نرفت ولی حالا آقای تاج که فک وفامیلش نیاز به کار ندارند وپتروشیمی هم محلی برای اون عده شونه که کاری ازشون ساخته نیست دیگه به فکر جونای بیکار نیست وبحثش هم نیست.بیاد بیارید سالهای قبل همیشه موضوع معرفی نیرو از اداره کا برای نفت بود ولی حالاچی؟
نفتی
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه واقعا"بعنوان یک خبرنگار وکسی که به قول خودت تحلیل هم میکنی هنوز متوجه نشده ای که موضوع استانی نفت در زمان پاکدل مطرح نبود ونه تنه هیچ اثری ازآن نبود بلکه حتی امکاناتی مانند منازل ،باشگاه و...نیز از مسولین شهری واستانی گرفته میشد ودر خدمت نفتی ها بود.آیا شاهدصلابت واستقلال بیشتر نفت نبودی،امیدوارم این قضاوته سولاتت ازروی کم سوادی ومتوجه نشدن باشه نه از رو لجاجت ودشمنی با پاکدل.
رضا از شوش
United States
جناب گچساران عشقه دیلی ها را همه به پاکی و صداقت میشناسن اولا مسلئه باوی و دیل مطرح نیست بنظرم فکر شما مربوط به انسان های نخستینه چهار تا مثل جنابعالی که این طرز فکرشان باشه شهر را به تباهی کشیده اند باید از یک شهر صحبت کرد از انسانیت از یک استان بودن باوی و دیلی یعنی چه برو فکر ت را اصلاح کن هر کس که خادم مردم باشه را باید قبول داشته باشید باوی و دیلی اگه شهر را آباد کند هم برای دیلی است هم برای باوی هم برای سایر همشهریان فکرت مربوط به عصر حجره نه قرن 20
گچ.بوي
United States
توكه ميگي باويهابي فرهنگن مگه بناي همين شهرو تيره كي سفي ازطايفه عاليشاهي نزاشته مگه عاليشاهي يكي ازطوايف بزرگ باوي نيست اگه اطلاعاتت ضعيفه برو تايكي اگاهت كنه داداش باوي يكي از بافرهنگترين ايلهاي جنوب ايرانه گچساران مال باويه الباقي همه مهاجرن
Iran, Islamic Republic of
اینجانب از شیخ خواجه زاده پرسیدم ایشان گفت انگیزه ای برای ورودبه صحنه انتخابات ندارم
سید جواد رامی
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه خیلی خوبی بود از صداقت آقای حسینی لذت بردم و برای جناب آقای دکتر تاجگردون آرزوی موفقیت همراه با سلامتی دارم . امیدوارم مردم شهرستان های گچساران و باشت به آنچه لیاقت دارند برسند .
بومی
Iran, Islamic Republic of
لااقل پاکدل یه حقی برا گچساران دست وپامیکرد.اگه دوتا فامیلشو میا ورد چندتا هم ازبقیه میاورد.حالاچی ؟کلا"مشکل بیکاری مردم فراموش شده.بخداقدر پاکدل را ندونستیم.شما کوته دنطراهم دوست دارید خودتون ازگرسنگی بمیرید ولی همسایه تون یه لقمه نون نداشته باشه.بروآمار دوره پاکدل را با حالا مقایسه کن تا بفهمی چه اشتباهی میکنی برادر.
خامی
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن هر کسی نشون از شخصیت و اصل و نصب اونه.ادب حرف زدن داشته باش.
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی فقط علق شده که کفن بپوشه و تو مجلس رژه بره
باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سیدقدرت رو میخواد بذاره استاندار.
بیکاری و کف رأی 20هزاری
Iran, Islamic Republic of
سیدقدرت یکی به نعل و یکی به میخ میزنه. البته این مصاحبه مال پارساله. ولی سیدقدرت گفته هرکسی کف رأی ۲۰هزارنفری داشته باشه پیروزه یعنی فولادی. بعدش هم مسئله بیکاری را مطرح کرده یعنی هرچه دکترتاجگردون کارعمرانی کرده هیچ.گفته هرکی بیکاری را ریشه کن کنه پیروز انتخاباته.کور خوندی به امیدخدا حاج غلام با۶۰هزار رأی پیروز میشه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1