تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۵۶۰۲۹

پویایی بهزیستی؛ با کدام سازوکار

۱۱۳
۰
کبنا ؛  سیدعلی عباس محدث

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.ETISD

روزنگار انقلاب اسلامی بیانگر این واقعیت بود که مردم ایران باید اقتصادی دولتی با حداکثر دخالت دولت را در بدو انقلاب تجربه کنند. واکنش های آن روز دولتمردان و چالشهای موجود در مدیریت نظام، کشتی انقلاب را در میان طوفانهای متلاطم، به استقامت می طلبید. جریانهای فکری متعددی سعی داشتند که مردم بویژه عوام را با خود همراه کنند و هر کدام ایدئولوژی خود را تنها منش دیکتاتورزدایی ایران معرفی می کرد. گرچه کشتی بان نظام، به دنبال حذف و خواهان تفرقه زود هنگام بین جریانات فکری نبودند، لیکن سهم خواهی سران گروه های سیاسی، به نحوی بود که تحمل عقب افتادن از رقیب را نداشتند. بعد از رفراندوم ملت ایران و انتخاب نظام «جمهوری اسلامی» با حداکثر آراء، همه شائبه ها برطرف و به قولی سره از ناسره مشخص گردید.
پس از این تحولاتِ اجتناب ناپذیری که در تشکیل حکومت ها و بعد از هر انقلابی قابل مشاهده است، در ایران نیز باید ساختار سازی انجام و چهارچوب نظام طراحی و تدوین می شد. یعنی اینکه اولویت ها تبیین، نیازهای اولیه تعیین و بدنه اصلی حکومت اسلامی مشخص می شد. گرچه تشکیل این حکومت علیرغم خواست قدرت های اول دنیا بود، منتهی هرکس در کنار رهبری انقلاب قرار می گرفت، آموخته بود که باید مردم را باور داشته و خود را متناسب با نیازهای ملی مردم در مسیر پر خطر مدیریت قرار دهد.
پس از ثبات مدیریت نظام، به این نتیجه رسیدند که اقشار آسیب پذیر، نیازمند و معلول جامعه، تسریعاً می بایست مورد توجه و حمایت دولت قرار گیرند. لذا لایحه قانونی راجع به تشکیل سازمان بهزیستی کشور مصوب 1359 و اصلاحات و الحاقات به عمل آمده در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ نهم بهمن 1357 و جلسه مورخ 25 /4/ 59 شورای انقلاب در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. این لایحه، ماده واحده ای داشت که در آن اشاره شده بود به اینکه، «در جهت تحقق مفاد اصول 21 و 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بمنظور تأمین موجبات برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و ارزشیابی و تهیه هنجارها و استانداردهای خدماتی و توسعه دامنه اجرای برنامه های بهزیستی در زمینه حمایت خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف به کودکان و تدارک امکانات پیشگیری و درمانی و توانبخشی حرفه ای و اجتماعی معلولین جسمی و روانی و تجدید تربیت منحرفین اجتماعی و حمایت و نگهداری از کودکان و اطفال بی سرپرست و معلولین غیرقابل توانبخشی و سالمندان نیازمند و آموزش نیروی انسانی خدمات بهزیستی و توانبخشی و تأمین موجبات تشویق، جلب مشارکت و فعالیت های گروه های داوطلب و موسسات غیردولتی، سازمان بهزیستی کشور تشکیل می شود».
در ادامه این لایحه، مفاد حوزه های تخصصی و نظارتی آن تعیین و چگونگی مدیریت آن در سطح کلان و استانها اعلام گردید. از جمله اینکه دورنمای سازمان بهزیستی همچون سایر دستگاه های دولتی، گام به گام به سوی تعالی و تسهیل نگری در خدمات، تربیت نیروی انسانی، تبیین افق پویای بهزیستی و کاهش آسیب های پیش رو در تحولات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، قدم بردارد. گرچه قبل از انقلاب نیز به نام دیگری و در جهتی تقریباً مشابه اهداف این لایحه فعالیت هایی صورت می گرفت لیکن در این لایحه برنامه هایی را به سازمان بهزیستی محول کردند که در چنین زمانی می بایست در کنار برنامه توسعه طلبانه کشور، مهمترین اصل، بازتوانی و خودکفایی جامعه هدف باشد و تنها آن بخش از معلولان و بی سرپرستان و نیازمندان غیر قابل توانمندسازی، از مستمری ماهیانه استفاده نمایند.
در مطالعه بازنگریهای بعدی اساسنامه سازمان بهزیستی، پویایی و تعالی نگری را شفاهاً شاهدیم در حالیکه عملاً فعالیت‌های آن به لحاظ ضعف مدیریتی از دیرباز تاکنون، نوعی ..و بی انضباطی در تحولات توسعه نگرانه را در سطوح مختلف مدیریت می کند. اینکه معلولان غیر قابل توانبخشی و کسانی که در نتیجه حوادث و بلایای طبیعی و ... دچار معلولیت شده و دولت را ملزم به حمایت می کنند و یا کسانی که به همین دلایل یا مشابه آنها مشمول خدمات حمایتی مستمر قرار می گیرند، فرایندی است که همه بخش های دولت را به تلاش، برنامه ریزی و حمایت می طلبد.
در استانهای محروم که با محدودیت امکانات، دانش بومی و همگرایی اجتماعی برخوردارند، چون نظارت به ندرت صورت می گیرد و پاسخگویی نیز مستمراً مطالبه نمی شود، پویایی سازمان نیز غیر ممکن وانمود می شود. استنادم به آمار و ارقام های فریبنده ای است که همه ساله در بیان رقم های ریالی کلان و نتیجه گیری ها، بصورت مفاهیم انتزاعی بیان و از آنجا که کسی به متن نمی نگرد و یا با اهداف عالیه سازمان آشنایی ندارند، چون با نام معلولان، ایتام و نیازمندان، و خواسته های ابتدایی آنان محاوره می کنند، مسئولین نیز به دیده ترحم، تفقد می کنند و هر چه گفته می شود را کعبه آمال جامعه هدف می بینند.
امروز که هفته بهزیستی است، مقایسه زمان می شود ولی مقایسه آنچه برای جامعه هدف هزینه می شود با آنچه ..و دست نوشته های برخی مسئولین می شود، صورت نمی گیرد تا پویایی سازمان را به.....همراهان، ممکن انگارند. باید آسیب شناسی کنیم تا همه بدانند که اگر اینگونه نمی شد، رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی دور از دسترس نبود. به عنوان مثال، وقتی از 18 سال پیش(سال ورودم به سازمان بهزیستی) تا اواسط سال 1391، مدیریت بهزیستی را ملاحظه می کنیم، می بینیم که شخص اول، از بین افراد تحصیلکرده سازمان و یا پزشکان دانشگاه علوم پزشکی«به غیر از مقطعی سه چهار ماهه» و البته از مجرای جریانهای سیاسی انتخاب می شدند. پس از آن چه شد؟ تحصیلات غیر ضروری، عملگرایی بیهوده انگاری، صلاحیت و شایستگی باور غلط، حفظ عزت و شخصیت تشکیلات سازمان بهزیستی مخدوش و ...با خدمات سازمان خلاقیت و نبوغ  مدیریتی محسوب گردید.
در بازدید مسئولین استانی از واحدهای اسماً خصوصی و رسماً وابسته به کارمندان سازمان بهزیستی، نگفتند که در استان ما و با وجود واگذاری بیش از 400 مرکز غیر دولتی در واحد های مختلف سازمان، تنها دو مرکز شبانه روزی «ایران» و «فردوس» است که ارزش بازدید شدن را دارند. ولی در کنار همین دو مرکز، می شد سرزده از مرکز یا مراکزی بازدید کرد که در دوره های گذشته به لحاظ تخلفات مستمرشان کسر یارانه شدند و اکنون نیز در شرایطی که پیمانکار و کارفرما یکی است و به نوعی دوغ و دوشاب در سازمان یکی است، نه تنها بر.. نهاده اند بلکه مورد حمایت مضاعف نیز قرار دارد. چرا این مراکز را که هم سرانه دریافت یارانه شان بیشتر است و هم منشاء قدرت طلبی شده اند، را نظاره نکردید؟
در همان 18 سال گذشته نیروی انسانی در واحد های تخصصی، اداری، نظارتی و اجرایی سازمان را مقایسه کنیم که اکثراً تحصیلات عالیه دانشگاهی و تجربه کافی و مؤثری داشتند ولی امروز همه جایگاهها به ثمن بخش فروخته شده و  پایه مدیریت نوین یعنی داشتن ثبات شغلی برای برنامه ریزی بلند مدت و یا اصلاً اختیار برنامه داشتن بهایی ندارد. چگونه می توان تصور کرد که طی 18 سال، از بالاترین سطوح تحصیلی به نازلترین حد ممکن سقوط کارآمدی را مشاهده کنیم و آن وقت چون نه سازمان بهزیستی برایمان مهم باشد و نه چگونه زندگی کردن جامعه هدفش ارزشی داشته باشد، هر چه دیدیم را نهایت خدمت و هرچه گفتند را غایت زندگی مردم باور کنیم؟ این است مدیریت نظارت؟
بنابراین وقتی که از نهایت مثبت بودن به منتهی الیه واپسگرایی جهش کنیم محرومیت استان ما بعید نیست. اینکه  سفارش تان می کنند تا مدیری را به زور نگه دارید، یعنی در عقب ماندگی استان، تلاش مضاعف دارید. اینکه بین گفتمان فکری تا واقعیت عینی مدیریت، شکافی به عمق .. و مصلحت اندیشی و ...باشد، خود عامل اساسی عقب ماندگی استان است. سازمان بهزیستی که یکی از متولیان نظارت بر آسیب های اجتماعی است، می تواند میدان تحقیقات علمی در جهت کنترل، کاهش و مبارزه با آسیب های اجتماعی باشد که اتفاقاً نیازمند مدیریت آسیب شناس است نه اینکه خود آسیبی برای سلامت اجتماعی باشد. علیرغم برخورداری اکثریت نیروهای رسمی سازمان از دانش تخصصی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و توسعه پیشگیری، و واگذاری مدیریت سازمان از نیروهای متعهد و مسئولیت پذیر، به نیروهای ناتوان میهمان، قراردادی و بی تجربه، یادآور حکومت سلطان سنجر است که پس از شکست حکومتش در مدتی اندک، بیان می کند که چون کسی بر من ایرادی نمی گرفت و شاید حکومت من برای کسی اهمیتی نداشت، کارهای مهم را به افراد ضعیف و ناتوان و کارهای آسان و پیش پا افتاده را به آدمهای قدر و توانمند دادم که چون اولی ها از انجام کارها ناتوان بودند و دومی ها هم انجام امور را در شأن خود نمی دیدند، همه امور بلاتصدی ماند و این شد که پایه حکومتم متلاشی، خود را رسوا و مردم را بیچاره کردم.
ولذا سازمان بهزیستی می تواند مدیریت بررسی مسائل اجتماعی استان را مدیریت کند. ما می توانستیم پیشگیری و کنترل برخی از مسائل اجتماعی را صاحب نظر باشیم. ما باید برای ساماندهی امور معلولان و سالمندان در جامعه، دیگران را همواره پاسخگو کنیم نه همواره با التماس و دادخواهی، منت کشی کنیم. اگر بر این باوریم که بهزیستی از بدو تولد تا پایان عمر، افراد را تحت مراقبت و نظارت داشته و برنامه هایی جامع متناسب با شرایط سنی، اقتصادی، اجتماعی، جسمی و ... آنها دارد، حتی یک ریال هم به عنوان موردی یا هدیه سفرهای مسئولین، به غیر از جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمی شد. علی ایحال، سازمان بهزیستی استان به فراخور توان مدیریتی اش ایفای نقش نموده و به اتکای ظرفیت مدیرانش در عملگرایی خدماتش مؤثر بوده است. ولی چنانچه شخصیت مدیریتی به سازمان بهزیستی برگردد، پویایی اش غیر ممکن نیست.


نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
....را اصلاح کن ...های که خدمت کردی بلند شده .
در ضمن تمام مدیران قبلی بهزیستی پزشک های عمومی بودن که هیچ اطلاعی از بهزیستی نداشتن ولی مدیر حال بهزیستی اقای اتابک از بدنه بهزیستی می باشد و بهترین مدیریت را داراست و همه به این امر واقف هستند .
رجب فر از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
از ...بگو از مشکلاتی که .ارباب رجوع ها ..، منو میشناسی من همونیم که..و بی ...کی به داد من رسید هیچ کس !!تو از دست قانون فرار کردی و راحت تو سایت ها جولان میدی وای بر این مردم که در مقابل این مشکلات ..ساکت اند.
گل محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای سایت کبنا که اراجیف ف... را منتشر می کند من متعجبم چرا بهزیستی از این سایت شکایت نمی کند
.بیچاره
Iran, Islamic Republic of
محدث راست میگه ههههههه بهمئی را اباد کرد ناشنوا سرفاریاب را ساخت رجبفرد بویراحمد را متحول کرد............ فقط میگم متاسفم که چنین افرادی اجازه اظهار نظر را دارند
رجبفرد سرفاریابی
Iran, Islamic Republic of
......است معلومه دنبال چه میگرده؟یا از غزه میگه یا از گلزار شهدا یا از ورزش و جوانان دهدشت یا از بیمه خدمات درمانی یا از مدیریت یانامه ای به شیخ روحانی تازه خودش چه ..ی داره ...........................
زمانی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا عالی بود.ولی ای نیروهای میهمان و ناتوان صاحب دارند یعنی کس و کاری دارند که پست می گیرند. سازمان بهزیستی نیز همیشه همینطور بوده. در گزارشاتی که این مدت از مدیرتون خواندم فکر کنم هرچه این نیروهای میهمان ضعیف باشند اینقدر دیگه تابلو نیستند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
هر روز مدیر بهزیستی میگه این همه هزینه مددجویان کردم، مگه خانواده ما تحت پوشش نیست؟ مگه برای اشتغال خودم نیامدم؟ مگه هر سال و هر ماه فاکتور های درمان مادرم را تحویل نمی دهیم؟ ,
مراتب
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی حداقل وقتی عکس نویسنده را نزدی، آرم بهزیستی را می گذاشتی؟ این سازمان بهزیستی دیگه هیچی جاش نمونده. آقای استاندار زودتر اقدام کنید.
راد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
همیشه و همیشه در فرهنگ ما وقتی اسم پزشک به گوشمان میرسد فکر میکنیم که همه چیر میداند و از تمام کارها میتوانند بر آیند ولی مگر این نیست آنها فقط برای درمان بدن تحصیل می کنند و هیچ درسی در مورد مدیریت و سر رشته ای در مورد مدریت ندارند به طوری که در سال های گذشته هر وقت یک پزشک مدیریت بهزیستی را در دست میگرفت با کوله باری از بی تجربه گی بهزیستی را در بدترین شرایط قرار داده و اداره را با کلی بدهی و عقب ماندگی رها کرده و رفتن. اینجا بود که همیشه با تکیه بر نیروی متخصص و کسی که تحصیلات دانشگاهی مرتبط به حوضه بهزیستی و مدریت دارد اداره را از ان همه مشکل نجات میدهد که در این مدتی که مدریت بهزستی به نیروی مرتبط داده شده به بهنرین اداره در استان و در کشور تبدیل شده طوری که تمام مسولان استان و کشور وقتی رزومه کاره بهزیستی را در این دوره میبینند شگفت زده می شوند.و در اخر در مورد نویسنده این .این.این ...که هیچ کلمه مناسب برایش پیدا نمیکنم با فکر مسموم خود می خواهد کاری کند به در یا دیواری بزند تا به جایی برسد ور در همه ادوار گدشته تمام مدریت ها چه پزشک و غیره در تلاش برای بدست اوردن جای بود و همیشه ته چاه بود در جایگاهی نیست که بتواند اینگونه هرز نامه بنویسد...
با تشکر از سایت کبنا
با احترام به همه پزشک ها
الهی
Iran, Islamic Republic of
ما باید تا کی ببینیم که آقای به ظاهر منتقد را تحمل کنیم، هر چیزی می نویسد از روی حرص و طمع و از روی کج اندیشی و... تحمل کنیم.آقایان و دوستان چگونه میتوان ساکت بود و این همه سیاه نویسی را دید.چگونه میتوان آبروی استان را حفظ کرد وقتی همچین فکر های در استان وجود دارد و چگونه میتوان استان پیشرفت کند وقتی اینگونه افراد ... وجود دارند.آقا جان شما باید اول خودتان را اصلاح کنید بعد بیاید... بنویسید.ما تا کی باید جهان سومی فکر کنیم والا دیگر بس است والا کاسه صبرمان به سر آمد دیگر بس است.خدایا تو کمک کن.دوستان اگر شما سایت های استان را دنبال کنید میبینید این آقا از این شاخه به آن شاخه میپرد، تکلیف خود را نمیداند...یک روز در این مورد و روز دیگر در مورد چیز دیگر فقط می خواهد یه چیزی بگوید در مورد مطالب خود اندکی فکر نمی کند شاید فکر می کند با این کاراها به جایی میرسد عمو جان فکر نان باش که خربزه آب است...الباه در مورد سایت ها، مدیر سایتها هیچ گونه تقصیری ندارند چون آنها بستری آماده میکنند برای آزاد اندیشی و کار خود را خوب انجام میدهند، اما فردی ... از این بستر برای فکر های ... خود استفاده میکند...والا آخر الزمان که میگن همینه!!!!
خادمی
Iran, Islamic Republic of
برادر جان مگر در زمان خودت این 400 موسسه واگذار نشدند نکنه برای بقای مدیریتت بقولی باج دادی ضمنا معاون مشارکتهای دورانشما یک شبه امد و معاون شد بصورت قراردادی بدون مجوز بکارگیری اون با مدرک غیر مرتبط مگر روسای بهزیستی تمام شهرستانها درزمان شما از بیرون سازمان نبودند ایا این نقض گفته هایت نیست نکنه نگران قانون مندی مدیر ومعاونین هستی وهمینطور مقبولیت نزد جامعه هدف وهمکاران
پوش از سراب سیاب
United Kingdom
به نام خدا

نخبگان و سیاسیون و مردم همه و همه می داند که بدترین کار در سیاست تخریب کردن هم دیگر است این موضوع به وفور در استان ما دیده می شود،در رابطه با اینکه چرا ما به جای نقد، دست به تخریب می زنیم چند مساله مهم مطرح است اولین مساله، دخیل بودن فرهنگ سیاسی در این موضوع است. یعنی اینکه ما متاسفانه گاهی مواقع مواضع و منافع شخصی خود را بر مواضع و منافع ملی ترجیح می دهیم. در این صورت انتقادهایی که وارد می کنیم، رویکرد مغرضانه پیدا کرده و بیشتر جنبه شخصی پیدا می کند. در واقع نقادی منصفانه را با تخریب غیرمنصفانه اشتباه می گیریم و فکر می کنیم که در نقش یک منتقد، حتما باید ساز مخالف بزنیم.
من حتی معتقدم کسی که می خواهد کار ناپسند تخریب را انجام دهد باید دارای جایگاهی باشد تا حداقل مورد تمسخر دیگران قرار نگیرد هیچ وقت یک کارمند جز نمی تواند مدیری را تخریب کند که ان کارمند تمام تلاش خود را بکند شاید مقاله های در اینترنت پیدا کند که وظایف مدیر را بفهمد. همچین تخریبی بیشتر به خود ضربه می زند تا مدیر .
شما نه جایگاهی داری نه ابروی و شناخته شده ی همه هستی به قول خودت مدیران قبلی ا... برده اند اون موقه که نامه نگاری می کردی و ابروی مدیران قبلی را می بردی و مقاله های دروغین میزدی همه این نامه ها و مقاله ها هنوز وجود دارند اقای محدث حال که مدیر جدید اماده می گویی قبلی متخصص و کاربلد بودن و مدیر جدیدا ناتوانه !!!!!!!
اقا حداقل ثبات شخصیت داشته باش ادم که نمی تونه تو تمام دوره ها خودشو طرفدار دولت بداند و مدیران خود را تخریب کند یعنی این 18 سال فقط خودت خوبی بودی ؟ اگر خوب بودی این همه شکایت از ارباب رجوع ها نداشتی و این همه به تخلفات اداری برده نمی شدی . یادت باشد به حرف گربه سیاه بارون نمی باره .

من تشکر می کنم از سایت بی طرف کبنا نیوز
مشفق
Iran, Islamic Republic of
ایکاش استاندار محترم میخواند ...ایکاش کمی این ,,به عقب برگردد .همه ارزوی به جلو رفتن میکنند وما ارزوی عقب گرد....ببیناین ,ما را چه شده که همیشه میگوییم دریغ از پارسال
MOHAMMAD
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشا ای مدیره وای راحتی کردنی ودر خو مو هیچ نونم.
بالیده
United Kingdom
جای بسی تعجب است ادمی که در یک مقطع کوتاهی سرپرست امور اداری بوده تخلفات و. بسیار زیادی داشته و باید به اقای اتابک احسنت گفت دست افراد ناباب را از سر کارکنان و مددجویان کوتاه کرد
مومنین
United Kingdom
....شما برای همه پرسنل و مردم استان مشخص است اقای مقاله نویس تو فردی مریض هستی.
مدیر محترم کبنا سایت شما نباید جای برای تاختو تاز این افراد شود ممنون از بچه های کبنا.
جوکار
United Kingdom
مردک تواصلا چه کاره ای که درکار بزرگترها دخالت میکنی … . از رو نرفتی
صبا
Iran, Islamic Republic of
خیلی جامع بود ولی خیلی از نطالب را سانسور کرده اند.فکر می کردم که شجاعت آقای کمایی بیش از اینها است. اصلاً اگر مطالب را منتشر نکنند بهتر از اینه که سانسور کنند. به خدا سانسور یعنی اصل بی فرهنگی و استان ما تا اینگونه برخوردهایی با نویسنده گان و ارباب جراید می شود، به جایی نمی رسیم. از این کار کبنانیوز ناراحتم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم پا تو کفش بزرگان نکن تو بچسب به کارای خودت ، استاندار گفت که در بیست سال اخیر بهزیستی پویا شده و مدیریت بسیار خوبی داره تو در مقامی نیستی بخوای جواب استاندار رو بدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما یک کارمند جز هستی ..می شناسن ادمی که روان پریشه ...از دوستای کبنایی خودم تقاضا دارم وارد بازی این ادم منفعت طلب نشن ..
شما اگر به فکر جامعه هدف بودی تویه این یک ماه بیش از ۱۰ مقاله تخریبی راجب بهزیستی نمیزدی.
متاسفم برای شما که تمام خصوصیات انسانی را زیر پا میذاری تنها و تنها برای اینکه پست نگرفتی زهر تو به مدیر بهزیستی بریزی. مطمئن باش اگر شبانه روز مقاله بزنی و رسانه ها رو هم بازی خودت کنی باز هم مدیر بهزیستی به ادمهای مثل تو پست نمیده. اتابک به شدت, حساسه و به همچین اشخاصی پست نمیده.
محمودی
Iran, Islamic Republic of
در تضارب افکار وبه چالش کشیدن نظرات است که ذهنیت های ناقص تصحیح می شود و ضعف ها اصلاح می گردد و سامان گرفتن امور قوام می گیرد و در نتیجه سیر به مقصود و حصول به اهداف محقق می شود ..ونیزدر یک سیستم سازمانی که به اقتضای زندگی امروزوجود انان در خدمت رسانی امری اجتناب ناپذیر گردیده واز طرفی با اگاهی از طبع طماع انسانها عواملی باز دارنده وکنترل کننده در ان سازمانها پیش بینی شده تا جلوی فزون خواهی بعضی از افراد سود جو را بگیرند از جمله این اهرمهای باز دارنده می توان از ... یک سازمان اشاره نمود که متاسفانه این شیوه ی مدیریت واجرا در سازمان شما رسما معیوب است ؟؟؟؟چگونه در یک سازمان مسول مربوطه که خود باید تدبیر کننده وهدایت گر وناظر درست امور باشد وبر صحت عمل و اقدام واحد های مرتبط اشراف داشته باشد همزمان خود بطور مستقیم یا غیر مستقیم صاحب مرکز تحت امرش باشد؟؟؟؟سازمان شما بعد از سی و چند سال از زمان تاسیسش چگونه در دهه های گذشته از وجود یک فرد با مدرک دکترای مرتبط عهده دار مدیریت سازمان بود و اکنون با توجه به جنس کار شما و وجود اسیب ها و مشکلات پیچید ه ی امروزی داشتن تحصیلات بالا نه در سطح مدیریت که در سطوح معاونین سازمان شما واستفاده از فوق کارشناسان مستخدم در سازمان شما اصلی به حاشیه رفته و مفقوده شده گردیده ؟؟؟؟عدم استفاده وحتی عدم تحمل منتقدین مجرب و متعهد وبا دانش در سازمان شما چرا به یک قانون خدشه ناپذیر تبدیل شده ؟؟؟
جویای کار
Iran, Islamic Republic of
سلام
علیرغم اینکه خیلی زیبا وضعیت بهزیستی را از زمان تشکیل تاکنون شرح دادید ولی در مورد مدیریت فعلی با انصاف باشیدچطور مدیری اینقدر توانمد!!را که بیش از 82نیرو که بیش از 85درصدشان با مدارک غیر مرتبط و دیپلم و زیر دیپلم را بدون از هر گونه حساب و کتاب و البته با رایزنی نهادهای نظارتی و مجموعه فعلی و قبلی استانداری (معامله)وارد سازمان نموده، تخریب می نمایید؟؟و تازه این مدیر قدر تمام این نیروها را در جهت به کمال رساندن اهداف عالیه سازمان و در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش داداه است.در ثانی آگاه باش جناب محدث که دست به قلم شدن جنابعالی در مورد سازمان در این مقطع زمانی یعنی تخریب مجمع نمایندگان و استاندار محترم و سایر مسئولین ذیصلاح.پس از همه دوستان دانا خواهش میکنم که در مورد سازمان بهزیستی سکوت نمایند تا مبادا خاطر این مدیر توانمند(!!!!!)و استاندار و نمایندگان جسور(!!!!!!) مکدر شود.
چون هر آنچه اکنون در این سازمان اتفاق می افتد با هماهنگی و همکاری دوستان فوق الذکر می باشد.
لندرور دهدشت
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر محدث جان واقعا با لندرور بهزیستی خیلی به جامعه هدف خدمت کردی.چه شب وروز در مسیر بهمیی اذیت شدی
گشمرد
Iran, Islamic Republic of
با خوندن این نوشته یه دل سیر خندیدم سفسطه بافی شغل شریف محدثه ، کرو مه یادت ره اخه هنوز داری پیل دزیه بهزیستی از حقوقت کم ایبو .....خجالت بکش ....
صداقت
Iran, Islamic Republic of
کبنای محترم لطفا این یاداشت مغرضانه رو از سایت بردارید اخه این فرد وجه اجتماعی نداره ایشون یکی از متخلف ترین کارمندای استانه
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
اقای محدث همین مدیر بهزیستی چند بار شما را از اخراجی نجات داد؟
شما سه بار تا مرز اخراجی رفتی و با گریه و زاری همین اقای مدیر اجازه نداد اخراج بشی حق نشناسی تا چه اندازه ...؟

خداوند شاهده که اقای اتابک چقد به دردت خورد چه کمک های بهت کرد وقتی دید درست شدنی نیست پست بهت نداد چون با پست دادن به ادم متخلفی مثل تو خودش رو خراب می کرد.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
عالی بود محدث شما همیشه واقعیت را مینویسید , انهایی که گرفتار روزمره گی هستند واقعیت را قبول ندارند آفرین بر تو و افکارت
طرلان
Iran, Islamic Republic of
محدث به دکتر مراجعه کن روان پریشی.
منصف
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم تو داری به مدیر و معاونین و تمام پرسنل توهین می کنی اصلا تو کی هستی که به خود اجازه دادی دروغ و تهمت هاتو در این معرض دید همگان بزاری متاسفم برای تو و امثال تو که کارتون خیانت به مردم اقای محدث
منصف
Iran, Islamic Republic of
تو خود محدثی منتظر دادگاهی شدن باش برای این مقاله چون پر از تهمته...
کبکعلی
Iran, Islamic Republic of
بهزیستی ابنقد ضعیفه که یکی مثل تو داره تحلیلش میکنه اگه مدیر قوی داشت تا الان باید اخراج میشدی ، مار تو استین بزرگ کردنه ، تو مگر چقد کینه داری ؟!!! الله اکبر خدایا به همه ما بصریت بده
هرمزی
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز شما درسته که این مطالب رو تایید نمی کنی اما حداقل باید تحقیقی بشه راجب نویسنده ی مطالب ، این اقای که بقول خودش مقاله نوشته تا الان اقای خادمی و اقای زارع نماینده و اقای بزرگواری نماینده و نماینده های قبل و استاندارای قبل و مدیران قبل را هم تخریب کرده ایا این ادم با افکار مریض انصاف هست مطلبی از او چاپ شود ...
دوستان من این اقا به باد و بارون ،اتش و اب هم ایراد میگیرد کسی که خود پر از مشکلات و عیب های گوناگون است چجوری دیگران را نقد می کند؟
آسمان آبی
Iran, Islamic Republic of
باز . دیگر
وقتی این سیاه نامه رو خوندم این شعر یادم آمد

راه حق همواره راه ایمن است
هر کجا خورشید باشد روشن است،
استخوان در چشم خواری در گلوست
فتنه های دیگری در پیش روست
ناگهان این جاده دست انداز شد
یک مسیر انحرافی باز شد

یا علی ای مقتدای خاص و عام
یا علی حجتت بر ما تمام
عده ای راه از تو کج کرده اند
باز با تو،نه با خویش لج کرده اند
باز از نفس افتاده در رخوت شدند
تا اسیر قدرت و ثروت شدند
خواب یا بیدار قُر قُر می کنند
مهدویت را تمسخر می کنند
وای بر آنها که پیمان بشکنند
هم نمک خورده نمکدان بشکنند

کیست اند اینان علی را منکرند
هم ولایت هم ولی را منکرند
کیستند این نارفیقان، کیستند؟
ظاهراً از ما و با ما نیستند
شهوت قدرت به دل گر ریشه کرد،
کی خدا را می شود اندیشه کرد
حال ای ناباوران خیره سر
ای کج اندیشان از خود بی خبر
شاخه ای بودید و آخر خم شدید
شیره بی یار و اشکم شدید
هرمزی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم تو در جایگاهی نیستی که برای کسی تصمیم بگیری اقای محدث که با اسم مراتب نظر میدی شجاعت داشته باش با اسم خودت نظر بده ....

حرف شما پشیزی برای کسی اهمیت نداره
آسمان آبی
Iran, Islamic Republic of
خودت چیز مینویسی خودت هم جواب خودت رو میدی.این بیماری دو قطبی اسمشه جوجه....
آسمان آبی
Iran, Islamic Republic of
خودت چیز مینویسی خودت هم جواب خودت رو میدی.این بیماری دو قطبی اسمشه جوجه....
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم فکر نان باش که خربزه اب است با این کارا پست گیرت نمیاد .
موسوی
Iran, Islamic Republic of
باز هم این محدث جو گیر شد استاندار امد از بهزیستی حمایت و تعریف کرد این جوگیر شد خواست بگه ما هم هستیم اون استانداره تو یه کارمند جز و متخلف هستی .در حدی نیستی در مورد مدیران حرف بزنی...بچه سال...
آسمان آبی
Iran, Islamic Republic of
خودت چیز مینویسی خودت هم جواب خودت رو میدی.این بیماری دو قطبی اسمشه جوجه….
آسمان آبی
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر سایت چرا شعر من ثبت نمیکنید
مددجو
Iran, Islamic Republic of
کرو مای تو کی از رو میری برو خودتو اصلاح کن
خرمی
Iran, Islamic Republic of
عقده های درونت رو بریز بیرون ..شاید اروم شی مشکلی نداره اگه دروغ بگی تو فقط عقده های درونت رو بریز بیرون کسی به دل نمیگره... :-)
آسمان آبی
Iran, Islamic Republic of
جوجه جوجه طلای تو متخلف مای جوجه...
فراق
Iran, Islamic Republic of
سلام

محدث اگه اتابک هم بره باز پست بهت نمیدن اگه نزدیک ترین فرد خانوادت رئیس جمهور هم بشه چون میشناسنت باز بهت پست نمیدن ، اتابک الان ۳۰ سال مدیر و تو این ۳۰ سال کارنامه درخشانی داره ، و نیازی به پست نداره ، اقا این فشارها بهت میاد نکنه سکته کنی .....
مهدسه
United Kingdom
به این در میزنی به اون در میزنی تا جای برسی.عمو برو کار کن مگو کار چیست.با این خراب کاری هات خودت خراب می کنی...
صبا
Iran, Islamic Republic of
همینکه جرأت نکردی و با اسم قبلی آقای محدث کامنت گذاشتی یعنی اینکه خیلی مزخرفتر از آنی که بتوانی یه کلام حرف انسانی داشته باشی. بله تخلفات آقای محدث، آنهمه خدمت به کارمندان بی جرأت و . .بود. تو برو به قیافه خودت نگاه کن بعد اظهار نظر کن.
بی انصافی
Iran, Islamic Republic of
مردک منصف، نمی دانی چه .است که یکساله تشکیل نمیشه؟ ما که هر روز اقای محدث را اداره می بینیم و اتفاقاً اشتباه کردم اقای مدیر را برای سازمان واستان در مورد همان مقاله دیدم. می توانی از خود ودر مورد شکایت مدیریت بپرسی. البته اگه و
کروکی
Iran, Islamic Republic of
بله، حداقل تو باید منصف باشی که این همه به خانواده ات کمک کرد. فراموش کردی؟ برو از خودشان بپرس؟
کروکی
Iran, Islamic Republic of
این لندرور همان ماشینی بود که بیشترین خدمات را به خانواده خودت کرد نمک نشناس!!
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
اولاً که همه می دونند الی ما که آقای محدث خودش پست را انداخت ... دوماً ما که با هر دو همکار هستیم می دانیم که تنها کسی که این همه جسارت در افشای حقایق را داره فقط و فقط محدث هست. سوماً اگه مردی آن سه مورد را نام ببر. واقعاً پاچه خواری برای مدیری که به زودی رفتنی است، حدی هم داره.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آقایان مخالف سید عزیز بهزیستی، از موع بیان و کامنتها تون مشخصه که در موضع ضعف دارید فقط توهین میکنید. واقعاً خوشحالم که استاد عزیز، دشمنانش آدمهای سبک مغزی هستند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آقایان مخالف سید عزیز بهزیستی، از نوع بیان و کامنتها تون مشخصه که در موضع ضعف دارید فقط توهین میکنید. واقعاً خوشحالم که استاد عزیز، دشمنانش آدمهای سبک مغزی هستند
منتظر
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم شما مثل اینکه فراموش کردی چه و..های به این مردم کردی ، مدیر بهزیستی تماما خدمت و از خودگشتگی برای مردم انجام میده ، حرفهای نسنجیده نزن اقا
شفیع زاده
Iran, Islamic Republic of
بیشتر از این کامنتهای مخالفین خوشم می آید که دارند از سر باد . مطلب می زنند. اگر راست می گوئید به مدیر بهزیستی بخواهی تا بصورت منطقی جواب بدهد که عملکرد فعال ایشان در چه حوزه هایی بوده و آنها را کی دیده؟ به فرض اینکه محدث کذب گفته، پس مدیر باید شفاف به مردم آدرس بدهد و نشانی عملکرد هایش را بدهد. مثلاً بگوید در سفر فلان مسئول چقدر هزینه کرده؟ یا چن نیروی غیر مرتبط بکار گرفته؟ چقدر عمرانی هزینه خوابگاها کرده؟ ..کمک های .؟ چقدر به مراکز شفا، رحمت و ... بلاعوض پرداخت کرده؟ .. در پست های ستادی بکار گرفته؟.ه؟ چرا به دیوان عدالت اداری رفته بود ؟ و ....
.بُر
Iran, Islamic Republic of
راستی، مگه میشه خدمات این مدیر را مردم نبینند و فقط مخالفین نویسنده این همه له له بزنند؟ این همه پول و اعتبار و هزینه که ..و، کجا بوده که ما ب..؟ تا جایی که دارم می بینم به مارجعین می گویند بروید از دفتر نماینده ..یا آقای استاندار نامه بیاورید. اگر این روند ادامه داشته باشید، ..
سید
Iran, Islamic Republic of
بابا اسم استاد رو حروم نکن. سبک اون کسی هست که مشکل .... دارد
غلامی
Iran, Islamic Republic of
یک دقیقه سکوت بخاطر تخلفات م.......
پدر
Iran, Islamic Republic of
این متن نقد بود یا تخریب ..
حبیب
Iran, Islamic Republic of
از «مهدسه» نوشتنت معلومه که چقدر حقیقت را نوشتی. شما ها که می دونم فقط یک نفری و با اسامی مختلف پاچه خواری میکنی، باید از جسارت و مردانگی این سید عزیز درس بگیرید و اگه وجدان داشته باشید، تسلیم بشوید نه اینکه چون حرفی ندارید مستمراً توهین کنید. از سایت کبنا هم تشکر می کنم که کل ادب و تفکر شما را به مردم معرفی می کند.
اسد
Iran, Islamic Republic of
.جون، من هم خوب می شناسمت. توی بیچاره که کس دیگری .کرد و حالا هم دارند از اسمت سوءاستفاده می کنند ولی ساکت شده ای. خودت هم میدونی که این .با نام دیگران نشان از .است
سبز علی
Iran, Islamic Republic of
والا من که کارمند بهزیستی هستم تا به حال ندیدم کسی بگه برو نامه بیار الکی حرف نزن.شما احتمالا چشمتون مشکل داره
امور مالی
Iran, Islamic Republic of
وای بر تو که به یک سازمان تهمت زدی خداوند از گناه شما نمی گذرد
اغاسی
Iran, Islamic Republic of
اقا شما منتقد چی هستید تمام کائنات؟ برادر به فکر کارت باش اینهمه تو سایت ها نچرخ به کارت بچسب . برو به مردم خدمت کن که بزرگترین ثواب را دارد
عقیلی
Iran, Islamic Republic of
..رو جمع کن.تابلو بازی در نیار تو چرا این همه از خودت تعریف میدی ............
عقیلی
Iran, Islamic Republic of
که کم گپ .بزن ته یا نه بهزستی هسی یا ..
قشنگ
Iran, Islamic Republic of
مردکه، نقد یعنی همین. یعنی اونها نمی فهمیدند که این آقا داره نقد شون میکنه و حرفی نزدن؟ آخه بیسواد نقد یعنی اینکه مطلبی بنویسی پر از صداقت که جوابی دیگه نداشته باشه. حالا اگر نقد شونده بفهمه که خودش را اصلاح میکنه و اگر مثل تو باشه فکر میکنه تخریب شده و با اسم های کذایی مخالفت میکنه.
طیب
Iran, Islamic Republic of
برادر من چرا فرافکنی میکنی من خودم تحت پوشش بهزیستی هستم واقعا که خدمات زیادی به من میدهند.ناشکری نکن ....
کارکنان قرار دادی
Iran, Islamic Republic of
.م.. ما کارمندان قراردادی سازمان در زمان مدریت شما و نیروهای مامور(پزشک عمومی)حق و حقوق قانونی ما را پایمال کردید و شما انصاف ندارید از زمانی که اقای اتابک امد توانست حق قانونی کارکنان را بصورت قانونی پرداخت کرد ما همیشه یادمون است که .. بودی و الکی به کارمندان گیر میدادی گوش ما یه این چرندیات تو بدهکار نیست
قباد
Iran, Islamic Republic of
ای رانده از همه جا نه در بین خانواده و در بین کارمندان و نه در اجتماع جایی نداری
سید یاسر جعفری
Iran, Islamic Republic of
برادران این بیچاره رو ول کنید. ..نونت کم بود آبت کم بود ..بود تو که این همه مخالف داری .. .که این همه کارهای .... .چرا میای یه مطلب .میزنی...ما نذاشتی دا بس کن....
مددکار
Iran, Islamic Republic of
آقای محدث شما . به کمک همین سازمان تاکنون زنده ای پس چرا تو نمک را می خوری نمک دان را میشکنی
کارمندان بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
ما کارمندان بهزیستی استان از زمان شزوع به کار آقای اتابک بعنوان مدیر کل از مزایای رفاهی و اضافه کار برخوردار شدیم.شما همیشه فردی بی انصاف و تنگ نظری بودید...
بویراحمدی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد برادر ارزشی و ولایتمدار جناب آقای اتابک - یادمان نرود که ایشان از خانواده های معطم شهداست و ضرورت دارد بنا بهعملکرد مقتدارنه شان در مسوولیت خود ایفای خدمتگزاری کنند انشاله - زنده با برادر انقلابی و دلسوز جناب آقای و تمامی معاونان و همکارانش ان بویژه برادر بی ریا جناب آقای فاضلی.. مستدام باشید انشاله
مرتضوی
Iran, Islamic Republic of
اگر نقد داشتی حرفی نبود ولی رفتار شما سو استفاده از اخلاق مدیر بهزیستی برادر ..داشته باش.
مرغوبی
Iran, Islamic Republic of
نمی خواد دعوا کنید بدون توهین نظر بدین ...کار شما درست نبود که خودت بریدی و دوختی و اخرشم تنها راه را رفتن مدیر بیان کردی خوب این موضوع نشان دهنده خصومت شخصی شما داره بهتر بود راهکار میدادی تا این همه نظر علیه شما داده نمیشد ، نیتت اگه خیر بود جور دیگه متنتو تنظیم می کردی.
یا حق
بارفو
Iran, Islamic Republic of
شما فقط واقفید و مراکز که به نام معلول سرمایه انباشته اند نه کس دیگه/ضمناًجناب کمایی همه کامنت ها را به ضرر و تخریب جناب محدث منتشر کردی خدا وکیلی همه کامنتهای که به زعم خودشان مخالف متن هستند به جز اراجیف و ستایش اتابک چه چیزی از ارزش متن کم کرده اند،اگه توان نگارش و تحلیل دارید زحمت بکشید شق القمرمدیر بهزیستی را برا مردم بازگو کنید و متن را به چالش بکشید نه اینکه بیاید توهین و فحش را سرلوحه قرار دهید
Iran, Islamic Republic of
افرین و..خوب شعرههای می نویسی .حالا بفرما بورانی خوشمزه اس یا بد مزه نکنه تو ندیم سلطانی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو هم در حال جولان برای پستی که هر روز یه /و /می زنی تو این سایتها ، پستها را که گرفتند بادت خود به خود می خوابه .
خدايي
Iran, Islamic Republic of
اينكه شماها بصيرت نداريد، لا ريبه فيه؟ ولي اينكه داري مگه بهزيستي ضعيف بايد عرض كنم كه آنقدر ضعيفه كه تو هم داري از ..مدير طول تاريخش دفاع ميكني. كبكعلي جان ميدوني محدث را خوب مي شناسي ولي به وجدانت مراجعه كن و حرف بزن. اين پست ها ميروند ولي زغال مي ماند و سياهي اش. دقت كن
مرادی
Iran, Islamic Republic of
راه منطقی و شیوه ی مرضیه در رابطه با مقاله تخصصی و علمی و کارشناسانه ی اقای نویسنده این است که مخاطب یا مخاطبین مقاله در دفاع از عملکرد خود یا در رد مطالب به سیاق اداب واقتضای منطق مطلب بنویسند وبطور یقین مدیریت محترم سایت هم برای تنویر افکار عمومی و اگاهی ورشد فکری مردم این حق را برای انتشار مطالب مخاطبین قایل خواهد بود .توهین تخریب نویسنده از طریق بعضی کامنت نویسان به مانند ان است که بخواهیم با شمشیر فکری را از سر کسی بیرون کنیم واین بی فایده است ...چرا بهزیستی مراکز شبانه روزی و کلنییک های خصوصی خود را به اشخاص حقوقی و مسول و شاغل چه مستقیم وچه غیر مستقیم در همان سازمان واگذار کرده ؟مگر میشود یک فرد هم متولی درستی خدمت باشد وهم درستی خدمتش را خودش ناظر باشد؟چه دلیلی دارد که شاغلین دارای مدارج عالی از مسولیت کنار زده شوند و نیروهای ادارات دیگر جایگزین انان شوند
آيتي
Iran, Islamic Republic of
رجب جون، گرچه كسي هستي كه از رجبي هم كمتري، ايشون توانمنده. ميتونه و مال اين حرف هااست. تو فقط بخوان
تقی
Iran, Islamic Republic of
اقای .تمام .که گفته ایددرزمان همان ....صورت گرفته که به اختصاراشاره می نمایم1.ایاچندنفرکارشناس خبره درسازمان بودکه اقای ..ریس بهزیستی شهرستان بویراحمدشد2.مگرمراکزدرزمان همان پزشکان دایرنگردیده3.مگه بعضی ازهمین پزشکان بهزیستی رابرای مقاصدسیاسی بربادندادند4.استخدام ادمهای غیرمتخصص درزمان پزشکان صورت نگرفت5.مگه بهزیستی ستادانتخاباتی نبود...عزیزدل اتابک خوب است چون ازبدنه بهزیستی است.امدن مدیرازبیرون بی احترامی به کارکنان سازمان است...
جامعه
Iran, Islamic Republic of
ازا.... سوال کنید خونتو باچی .؟؟؟؟؟؟؟
روشن بين
Iran, Islamic Republic of
آي شاعر متملق و نديم .، به وقتش ذوق شعري تو را بيشتر خواهيم كرد. فعلاً از و.تعريف كن كه ولي خيلي خوش ميل به بادمجان داردو
قناری
Iran, Islamic Republic of
تو که از روی نمیری ، از مدیر قبلی تعرف کردی بهتری بدونید مدیر قبلی معاونینشون از خارج سازمان بوده و حتی رئیس شهرستانشان از خارج از سازمان بوده خود مدیر هم یک پزشک عمومی که اصلا نمی دانست بهزیستی چیه اولین سابقه مدیریتی در بهزیستی را داشت که تا چهار سال اول هنوز معنی بهزیستی را نمی فهمید یعنی چی !!!!
مدیر قبلی شما چند ماه اول اصلا سر کار نیامدن ایشان حج تشریف برده بودن همون مدیری که در یک زمان کوتاه به شما مسئولیت داد زمانی که امدن هفته دو روز اداره بود، این مطالب را همه می دانند ....بله اقای محدث صداقت خیلی خوب است که شما نداری .
کسری بودجه دو میلیاردی بهزیستی در زمان مدیر قبلی بوده و باز گشت یک میلیاردی پول به تهران در زمان شما بوده ، همان موقه که تو مسئولیت جزئی داشتی درب اورژانس اجتماعی را قفل زدید و ساختمان را به اوقاف تحویل دادید به قول مدیرتون ما نیاز به اورژانس اجتماعی نداریم .
اقای اتابک با امدنش کسری بودجه را رفع کرده ، پول و اعتبارات جذب کرده ، اورژانس اجتماعی را دوباره احیا کرده ، و کارمندای نالایق را از پست هاشون خلع کرده ، اتابک شناخته شده ست و همه از کارنامه درخشانس خبر دارند.
افشين
Iran, Islamic Republic of
به جرات قسم ميخورم كل اين كامنت ها مشاجره بين 2 نفره يكنفر مخالف بهزيستي و نفري ديكر دو اتشه موافق مدير بهزيستي كه به نامهاي مختلف مثلا اسمان ابي كامنت ميگزارند. ادبيات نوع نگارش روحيات نويسنده زمان كامنت گذاري ... همه دلالت بر نوشتن آنها توسط دو نفر دارد
خسرو
Iran, Islamic Republic of
اقای محدث کارشناسی توانمند و پویا است و در هر جائی که قرار گرفته در خصوص مسائل مربوطه توانمندی خود را نشان داده است بخشی از مسائل شخصی را با توانا ئی های ایشان خلط مبحث ننمائید اگر هم زمانی اقای مدبر در سالیان گذشته به ایشان لطفی روا داشته اند فقط به منظور جمع اوری نیرو و به هدف حرکت های ترقی خواهانه در اینده بوده نه اینکه تو نیکی میکن و در دجله انداز در هر حال شرط انسانیت و شعور بر خورد با این قبیل متون برخوردی از نوع انتقاد و منطق است نه به هر حیلتی حتی غیر انسانی رقیب را از صحنه بیرون افکندن زیرا خود متن تدوین شده ی آقای محدث توانائی ایشان را نشان میدهد و متاسفانه پاسخها نوعی ناتوانی و خروج ج از عرصه انصاف
مرادی
Iran, Islamic Republic of
با این اهانت های بی رحمانه روحیه و مشی اقای محدث تغییر نخواهد کرد و رفتارها و سو استفاده از موقعیت های شغلی سو استفاده کنندگان هم پوشش داده نخواهد شد وراه اصلاح در این است که افراد رفتارهای نا درست خود را اصلاح وخود را انچنان که هستند بنمایند چون انچیزی که مینمایند نیستند ...؟؟؟نقاب تقدس لباس دین وظاهر موجه فقط برای مدتی کوتاه قابل فریب دادن است؟؟؟
حق جو
Iran, Islamic Republic of
اسمش ../با سایتل در تماسه
سی درج ای اراجیف / دائم و التماسه
قبلا که بالیده بی / و هر جای .بی
از بهمئی تا دهدشت / . ره ورگشت
از من امور اداری / تا من .سواری
از لندیور بهمئی / تا مردک لنده ایی
از نیروی سرپاریو / تا ذریل بی الو
از فیشل حقوقیش / تا کار کردن وسوقیش
از افزایش سه ساله ش / تا پی گیری سی خاله ش
همش تخلفش بین / مایه تاسفش بین
ککا این کر ./ یه موجود حضیضه
.و ../ دنیا وش سر حسابه
بیو اغای اتابک / مدیر لایق و تک
من مرکز ./ تا یه دوره زمانی
این ادمه نگه کن / این شو سهونه مه کن
با تشکر از مدیریت کبنا
اسمان برفی
Iran, Islamic Republic of
اسمان ابی یا خیلی عصبانی هستی یا کم درک خودت می نویسی چرا شعر مرا منتشر نکرد بعد 3 نظر موافق یعنی چه یعنی اینکه خودت از سه کامپیوتر مختلف نظر را تایید کرد والا معنی دیگری ندارد کس نمیاد نظر بده موافقم نظر اسنان آبی را منتشر نکردی همچنین همین موضوع مشخص میکنه کل کامنت های اتشین موافق بهزیستی کار خودته و تایید آنها با نظر موافق
وفایی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم جمع کن این مثلا مقاله رو تو معروفی به حاشیه درست کن تو سر تا پات اشکاله.
..علیه مدیران قبلی یادمه به خودت بیا

باید بتونی خودتو با افراد سالم هم سو کنی چرا هر کی می خواهد کار قانونی انجام بده علیه او...
محمدی تبار
Iran, Islamic Republic of
سلام

حرف های شما نقد نبوده فقط قصد تخریب داشتی ، یک منتقد نباید به فکر اهداف شخصی باشد با اینکار شما به جامعه ما منتقد ها لطمه زدی ...
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
اخلاق و منش یکی از بزرگترین هدیه های خود به انسانیت است مطالب شما بوی از اخلاق نمی دهد و نشان از . تمام دارد .
کسی که نمی تواند یک کلمه راست بگوید چه دلیلی دارد مطلب منتشر می کند

اری شبیه منتقد های خارج نشین که کمر به نابودی نیروهای خوب و اسلامی کشور عزیزمان ایران بسته اند سخن می گویی..

اخلاق مداری یکی از خصوصیات پاک انسانی ست ، یکی از بی هزینه ترین خصوصیات انسانی شما حتی این مسئله را حل هم نادیده گرفتی .
اقای محدث لطف کنید سیاهه بنوسید و منتشر کنید نه با اسم منتقد بلکه به اسم مخرب ، این ادبیات شما به درد خودتان می خورد ....
نگاری
Iran, Islamic Republic of
یکی از نواقص بزرگ و جبران ناپذیر انسان که گاه به صورت یک غریزه نفسانی بروز می‌کند و وجدان خیر اندیش و آگاه را به زنجیر می‌کشد و انسان را از رسیدن به آمال و آرزوهای حقیقی زندگی باز می‌دارد، "حسد" یا بدخواهی است، شخص حسود نمی‌تواند کسی را در آغوش آسایش مشاهده کند و همواره از دیدن نعمت دیگران، در خود احساس فشار و سنگینی می‌کند. به قول سقراط: "شخص بوالهوس و حسود، از چاقی دیگران لاغر می‌شود!"

موفقیت.موفقیت می آورد و حسادت.حسادت می آورد
این همه نظر در مورد شما نشانه اهداف مغرضانه شما است و آقای اتابک احتیاجی به پست ندارد و همیشه در اردکان بزرگ کشوری مدریت کرده و همین حالا از استان های بزرگ خاستار آقای اتابک هستند شما همیشه در مورد مدیر های که عملکرد خوبی دارن سیاه نامه می نویسید این نشانه از حسادت و ناآگاهی شماست....

موفقیت.موفقیت می آورد و حسادت.حسادت می آورد
خمباز
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم اینا چی بود نوشتی مگه ا.
کریم زاده
Iran, Islamic Republic of
برادران ول کنید واقعا آدم نباید وقت خود صرف چنین مقاله .ند .این آقا .است
سالار
Iran, Islamic Republic of
این اعتبار و بودجه رو میدن به آدم های امثال شما میرید با هزینه .تحصیل میکنید بعد میان میگن کو.کجاست؟؟؟؟شکمتون بزرگ شده جلوی دیدتون رو گرفته...
بیننده
Iran, Islamic Republic of
.رو دیدیم گفت چون آقای .گفت حتما اقدام میکنم(بچه نخند)آخه فکر کردی کی هستی ؟؟؟؟شتر در خواب بیند پنبه دانه...خیلی فشار روته سکته نکنی(بچه نخند) :) :) :)
مادر
Iran, Islamic Republic of
آدم چقدر ... میشه که به اسم مادرش دروغ میگه.می خوای به چی برسی؟؟؟ای داد و صد داد از این بشر
معراج
Iran, Islamic Republic of
من از طرف .امدم بگو جونم تا الان برات ردیفش کنم...چی میخوای؟پست؟مقام؟هه هه هه هه .دس وارگر از این همه.
جاوید
Iran, Islamic Republic of
صدتا و هزار تا آدم امثال این افراد ..............بیایند نمیتوانند حتی صندلی مدریت را تکون که هیچ.نگاه کنند....الکی حرف....نزن....زورت میاد برو تو..........خالیش کن چو تا اخر عمرت همون کارمند ساده میمونی ........
افراسیاب
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی که ..هست در هیچ جا.جایگاهی ندارد...هر وقت عکس نویسنده رو میبینم شب تا صبح ......میبینم.آینه هم چیز خوبیه.....
ضرغامی
Iran, Islamic Republic of
استان با وجود فکر های مسموم و فاسدی ...به جای نمیرسد هیچ پس رفت هم میکند...تو نمی خواد در مورد مدیر عادل سایت حرف بزنی .(کامنتی)
هجیر
Iran, Islamic Republic of
یه بار این .نامه رو اون بالا زدی نمی خواد دوباری .کنی آقای محدث. در مورد چیزی که تخصص نداری حرف نزن کارمند .
خدمت کار
Iran, Islamic Republic of
خوب خودت رو گول میزنی.خانواده تو خدمتکار زیاد داره
خدمت کار
Iran, Islamic Republic of
نمک نشناس تو هستی که این همه خدمت کاری که به خانوادت خدمت میکنن رو دعا نمیکنی
سید
Iran, Islamic Republic of
برو عمو خودت رو سیاه کن.تو یه ...... و ........ بودی و هستی اتابک امد از مشکلات ................ نجاتت داد نمیدونست تو یه فرد بیمار و............هستی.برو خودتو ........کن که هیچ وقت دیگه حنات برای کسی رنگ نداره تو همیشه.......میگی همه میدونن چه فرد ....هستی.یه دیوانه یک سنگ در چاه می اندازد خوب هیچی دیوانه است ولش کنی و بی معنی بشه دیگه این کارو نمیکنه.اما من موندم تو چرا از رو نمیری
سید عزیز بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
دیوانه روانی بهزیستی.
sasan
Iran, Islamic Republic of
م. این همه از خودت تعریف نکن.فکر کنم اون گریه ها و التماس های که میکردی یادت رفته...تو .....جمع کن این همه ..
منصف اعتدالی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل باجرات میگم محدث یکی از توانمندترین نیروهای سازمان بهزیستی استان است حیف است یکی دونفر با کامنتهای غیرمنصفانه خود آن دنیای خود را فدای خودخواهی های خود کنند باالاخره اتابک هم مانند سایر مدیران اصولگرا باید تغییر کند وایشون مستثنی از این قاعده نیستند که بعضی ها برای ایشون جان فدا می کنندهمیشه دنبال حق باشید هر چند که تلخ باشد انتقادهای محدث عین واقعیت است واستاندار ونمایندگان باید نسبت به تغییر اتابک اقدام کنند ویک نیروی اعتدالی را جایگزین نمایند زیرا سازمان بهزیستی هنوز رنگ ولعاب احمدی نژاد رادارد
قشنگ
Iran, Islamic Republic of
شاعر .، وقتی متن را نمی فهمی برای اینکه آتیش .خاوش کنی اینگونه ..ها هم چاره ساز نیست. باید آتش نشان را خبر کنی.
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً سازمانی که همه اراده خودش را گذاشته دست یه نیروی قراردادی ...را به عهده داشته باشه و به نوعی مواظبت از مدیر را بکنه ..، نباید هم بیشتر از اینکه انتظار داشته باشیم و در پاسخ یکی از بهترین کارشناسان سازمان شروع به فحاشی آنهم با اسامی ناآشنا بکنه. مگر ایشان چیزی غیر از واقعیت را گقته؟ اگر این مدیر در یکسا ل گذشته خدمتی کرده چرا اون را در معرض دید مردم قرار نمی دهد؟ چرا به صورت انتزاعی فقط گفته طلاق بیداد کرده و اعتیاد فریاد زده و خودکشی ن.، اینها چه اخلاقی است که آقایان در دست دارند؟ آقای محدث واقعیت هایی را گفته که از دید مسئولین و مردم پنهان شده تا شانتاژ بازیهای .را واقعیت ببینند.
بهزیستی یا...
Iran, Islamic Republic of
مشکل بهزیستی در استان نیست. مشکل بهزیستی در تهران است. وقتی یک پزشک عمومی کم سابقه و ناآشنا به امور بهزیستی مسشه رئیس سازمان و چند نفر هم قماش خودشو می کنه معاون و مدیر، چه انتظاری از بهزیستی و حدمات رسانی صادقانه دارید؟ وقتی مدیران بهزیستی دغدغه اجتماعی و خدمت کردن ندارن و یا سیاسی هستند یا در فکر پر کردن کیسه سرتا سر گشاد خودشان، چه انتظاری از وضعیت بهزیستی در استان دارید؟ وقتی بی لیاقتی ها با فرار به جلوی رئیس سازمان بهزیستی توجیه می شود و با بن دادن و ..... ، حامی خریده می شود، وضع استان که بهتر از این نمی تواند باشد. می بینم روزی را که رئیس بهزیستی در حال جواب پس دادن است. به امید آن روز .
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1