تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۵۵۸۷۴

قطعی مکرر برق مردم بهمئی را کلافه کرده است

۲
۰
کبنا ؛امام جمعه بهمئی با تأکید بر این که مسئولان برق بیشتر به فکر مردم باشند، گفت: با توجه به گرمی هوا، قطعی مکرر برق مردم روزه‌دار بهمئی را کلافه کرده است.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بهمئی ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا پیشه کنیم تا هم از شر شیاطین انسی و جنی به دور باشیم و هم ما را از صراط مستقیم منحرف نکنند.
امام جمعه بهمئی تصریح کرد: اگر اهل تقوا و نیکوکار باشیم، همه مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فردی، دنیوی و اخروی ما به برکت تقوا و عمل صالح رفع می‌شود.
سیادت به درس‌ها و عبرت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: بیش از 2 هزار آیه از قرآن کریم در خصوص پندها و عبرت‌ها و داستان‌های انبیاء و ائمه بیان شده است که همه ما باید حکمت این آیه‌ها را دریابیم و اهل عبرت باشیم.
امام جمعه بهمئی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای توبه و استغفار دانست و افزود: لیالی قدر زمان مناسبی برای توبه و استغفار است و باید همه تلاش کنیم که از این شب‌ها بهره کافی را ببریم و از روزه‌داران و شب زنده‌داران واقعی باشیم.
سیادت در فراز دیگری از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بهمئی فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه اولین شهید محراب و اولین مظلوم عالم حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و افزود: امام علی (ع)در خصوص درس‌ها و عبرت‌ها فرمود «پندها و نصایح زیاد است اما عبرت گیرنده کم است».
امام جمعه بهمئی ضمن تبریک هفته بهزسیتی و تأمین اجتماعی گفت: خدمت به انسان‌هایی که از لحاظ جسمی، مالی و روحی مشکلاتی دارند بسیار سخت است، ولی کار کردن برای این قشر آسیب‌پذیر جامعه اجر و پاداش زیادی دارد که جا دارد از خدمات این نهادها تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین ضمن گرامی‌داشت 26 تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان به فرمان حضرت امام خمینی (ع)خاطرنشان کرد: به گفته رهبری شورای نگهبان مرکز حیاتی برای اداره کشور و جهت‌گیری‌های اساسی محسوب می‌شود و باید همه ما این نهاد تأثیرگذار در جامعه اسلامی را حمایت و تقویت کنیم.
وی به مشکلات شهرستان به ویژه قطعی مداوم برق در سطح شهرستان از جمله روستاهای اطراف و خیابان‌های دین دانش و قدس لیکک اشاره کرد و افزود: با توجه به به اینکه بیش از حد هوا گرم است و این روز‌ها برای مردم روزه‌دار بهمئی قطعی پیاپی برق مشکلاتی به وجود آورده و مردم نگران و مکرر به دفتر امام جمعه مراجعه می‌کنند، لذا از مسئولان شهرستان به ویژه مدیران دستگاه‌های متولی می‌خواهم که به جد دنبال رفع این مشکل باشند و در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

11
Iran, Islamic Republic of
چند سال است آب ندارد مردم دارند سرب می خورند بحرانی ترین روستای کشور لیکک....../؟
هوشنگ بهرامی مدیر روابط عمومی
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت خبری تحلیلی کبنا

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در این ماه بندگی
احتراماً ، در پی درج خبر « قطعی مکرر برق مردم بهمئی را کلافه کرده است» که به نقل از امام جمعه محترم شهرستان بهمئی ذکر شده بود.
همانطوریکه مستحضرید دغدغه مسئولین بخصوص ائمه جمعه محترم شهرستانها برای دست اندرکاران و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق نیروی برق استان درخصوص برقرسانی و برق پایدار جهت مردم و مشترکین قابل احترام است لذا با توجه خبر ذکر شده و جهت تنویر افکار عمومی جوابیه ذیل ضروری است.
1- اولاً قطعی برق منحصر به موارد ذیل بوده و قطعی مکرری در کار نبوده است
2- در مورد قطعی برق خیابان قدس – این قطعی مربوط به تعمیرات ایستگاه اصلی برق بهبهان بوده که حدوداً 2 ساعت طول کشید و این خاموشی با برنامه بوده و اطلاع رسانی شده بود.
3- در مورد خاموشی مورخ 26/4/93 مربوط به باد و طوفان شدید و شرایط نامساعد جوی در این منطقه بوده که باعث بهم ریختن شبکه ها و شکستن تعدادی کراس آرم و انفجار دو دستگاه برقگیر شده که با تلاش و پیگیری پرسنل اتفاقات ناحیه بهمئی این عیوب سریعاً برطرف و خطوط برقدار گردیدند.
این شرکت جهت جلوگیری از ضعف ولتاژ و برطرف کردن و به حداقل رساندن مشکلات فوق در حال حاضر مشغول احداث یک خط دومداره جدید به طول 3 کیلومتر و همچنین نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 30 مگاواتی در ایستگاه موقت امیر حاضر می باشد . ضمناً ذکر این نکته مهم ضروری است که متأسفانه در این چندسال اخیر پدیده زشت سرقت شبکه و ترانس و همچنین استفاده از برق غیرمجاز در روستاها و حاشیه شهر باعث بروز این چنین مشکلاتی گردیده که می طلبد تمام مسئولین اعم از فرهنگی و اجرایی شهرستان از جمله ائمه جمعه و جماعات محترم در سخنرانی ها و خطبه ها به این مهم اشاره و فرهنگ سازی نمایند./ح
هوشنگ بهرامی
مدیرروابط عمومی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1