تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۵۵۷۱۹

به جان هم انداختن مسلمانان شیطنت جدید دشمنان است

۰
کبنا ؛
 سردار یونس امیری، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمددر دیدار جمعی از روسای دانشگاه های این استان با اشاره به جنایات های اخیر رژیم صهیونیستی و گروهک های تکفیری، گفت: حضرت امام خمینی (ره) تاکید داشتند که "اجانب در کمینند و بیدار بوده و مشغول نقشه کشی برای شماها هستند، شما ها هم نباید بخوابید،‌ باید هوشیار و بیدار باشید."



وی افزود: هر روز که می گذرد نقشه، دسیسه و شیطنت دشمن تفاوت می کند و به این نتیجه می رسیم که حضرت امام راحل از مدت ها پیش ما را نسبت به توطئه دشمن آگاه و در این امر هدایت و رهنمون کردند.amire



سردار امیری به توطئه جدید دشمن در منطقه اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت چند دهه شاهد توطئه جدیدی از دشمن هستیم و آن این که پس از روشن شدن چهره پلید صهیونیست ها در منطقه و جنایت های آمریکای جنایتکار، دست به دسیسه ای جدید زده اند تا شاید سرپوشی بر جنایت ها و خباثت های چند دهه اخیرشان در منطقه باشد.



فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: دسیسه و شیطنت جدید این دشمنان پلید و جنایتکار، مسلمان کشی و به جان هم انداختن مسلمانان است و از طریق گروهک هایی که زایده و پرورش یافته خوشان بود، در جاهای مختلف به کار اقدام کردند.



وی ادامه داد: استکبار جهانی وقتی که دید همه هجمه ها به سمت صهیونیست هاست، ‌زیرکانه نگاه ها را به سمت سلفی ها، تکفیری ها و وهابی ها کشاند تا به گمان خود سرپوشی بر جنایات سنگین چندین ساله این رژیم جعلی در منطقه باشد و نگاه ها به سمت مسلمانان برود.



امیری به دامن زدن به آتش تفرقه در بین مسلمانان اشاره کرد و بیان داشت: دشمن از این وضعیت برای به راه انداختن مجدد تفرقه در بین مسلمانان استفاده کرد تا از این طریق مسلمانان به طرز وحشیانه ای به دست خودشان کشته شوند.



فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضعف عمده گروه های تکفیری را ضعف فرهنگ دینی و فقر دینی دانست و گفت: جنایات های اخیر با نقشه آمریکا و پشتیبانی پادشاه وهابی طرح ریزی و اجرا شد تا مسلمانان را به جان هم بیندازند.



امیری گفت: امروز شاهدیم از سوی دیگر رژیم غاصب و پلید صهیونیستی اقدام وحشیانه جدیدی را در این شرایط علیه مردم بی دفاع غزه آغاز کرد و از حمایت های استکبار جهانی نیز برخوردار است.


نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1