تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۵۵۶۸۲

افزایش حیوانات ولگرد در گچساران تهدیدی برای سلامت مردم

۱
۰
کبنا ؛مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به مشکلات بهداشتی ناشی از ازدیاد حیوانات ولگرد و اهلی در این شهرستان، گفت: متأسفانه این موضوع به یک معضل در شهرستان تبدیل شده و تهدیدی برای سلامت مردم است.
ستار اسدپور  در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار کرد: مصوباتی در این شورا لاینحل بوده از جمله مشکل پسماندهای عفونی و معضل فاضلاب آپارتمان‌های پانصد دستگاه که با پیگیری‌ها این مشکلات برطرف شدند.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب بازار میوه فروشان در گچساران، افزود: بازار میوه فروشان وضعیت خوبی نداشت و چهره زشتی به این شهر داده بود که خوشبختانه با همکاری شهرداری این بازار ساماندهی شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران به برگزاری جلسه‌ای با دادستان شهرستان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مهم‌ترین مشکلات بهداشتی در سطح شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
اسدپور با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر اماکن عرضه مواد غذایی در گچساران در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در این ماه بر اماکن مواد غذایی به ویژه شیرینی فروشی‌ها نظارت‌های شدیدی انجام و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی از پلمپ 4 عطاری متخلف در گچساران خبر داد و افزود: با عطاری‌هایی که بدون مجوز داروهایی را به شهروندان عرضه می‌کنند، برخورد شدید انجام می‌گیرد و پلمپ می‌شوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران به برخی شکایات مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسب کانال‌های آب در برخی مناطق شهر و وضعیت فاضلاب منازل 800 دستگاه از جمله این شکایات مردمی است.
اسدپور افزود: مشکل فاضلاب منازل 800 دستگاه در گچساران 5 سال بوده که برطرف نشده و انتظار داریم که مسئولان در برطرف شدن این مشکل تلاش و همکاری کنند.
وی به مشکلات بهداشتی ناشی از ازدیاد حیوانات ولگرد و اهلی در گچساران اشاره و تصریح کرد: متأسفانه این موضوع به یک معضل در شهرستان تبدیل شده و تهدیدی برای سلامت مردم است.
مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به موضوع انتخاب روستای سالم در شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص‌ها و معیارهای بهداشتی، روستای سراب ننیز به عنوان روستای سالم در شهرستان انتخاب و معرفی شده و مسئولان باید در راستای برطرف شدن مشکلات این روستا همکاری کنند./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
Iran, Islamic Republic of
این شهر از قدیم الایام به گاوساران معروف بوده است و هنوزمحله سادات با فلکه گاوی آن معروف است و نمی توان از مردم ین شهر انتظار داشت که حیوان اهلی پرورش ندهند و یا با حیوانات زندگی نکنند
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1