تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۵۵۴۵۵

تعامل هرچه بیشتر آبفا و نهادهای فرهنگی

۰
کبنا ؛
سید علی لدنی‌نژاد در دیدار با سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نهادینه کردن هر امری نیازمند اقدامی جهادی در جامعه است، گفت: به منظور فرهنگ‌سازی و افزایش ارتقاء کتابخوانی برنامه‌ داریم شعارهای متناسب با کتاب و کتابخوانی را پشت قبوض مشترکین آب درج کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد که بر لزوم ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان تاکید داشت، اظهار کرد: شرط پیشرفت هر انسان و جامعه‌ای در مطالعه بیشتر است و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه همه افراد جامعه به جایگاهی برسند که کتاب و کتابخوانی جزء لاینفک زندگی آن‌ها شود.

لدنی‌نژاد با تاکید بر اینکه درج شعارهای کتاب و کتابخوانی بر پشت قبوض مشترکین آب نوعی فرهنگ‌سازی است، گفت: امیدواریم دیگر نهادها و دستگاه‌ها از این ظرفیت استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به تعامل شرکت آب و فاضلاب استان با کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: با تبلیغات مناسب در بحث کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های همه ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی می‌توان کتاب را به زندگی مردم وارد کرد.

وی ادامه داد: با درج شعارهای متناسب با کتاب و کتابخوانی پشت قبوض آب می‌توان فرهنگ مطالعه در بین خانواده‌ها را افزایش داد  و افراد را به سمت مطالعه بیشتر سوق داد و جامعه را با کتاب و کتابخوانی مانوس کرد.

زینب قربانی، سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه‌های استان به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و از آمادگی کتابخانه های عمومی برای برپایی نمایشگاه‌های مناسبتی، برگزاری مسابقات فرهنگی در ادارات خبر داد  و گفت: پیشرفت کتابخانه‌ها و رساندن آن‌ها به جایگاه ویژه در استان،  مستلزم همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها در استان می‌باشد.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد خانواده‌های کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان به عضویت رایگان کتابخانه مرکزی یاسوج درآمدند./خ

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1